CD Projekt امیدوار است با عرضه Witcher 4 و دنباله Cyberpunk 2077 طرفداران از دست رفته خود را بازگرداند
پس از ناکامیهای Cyberpunk 2077، شرکت CD Projekt امیدوار است با عرضه Witcher 4 و دنباله Cyberpunk 2077 برخی از طرفداران از دست رفته خود را بازگرداند. پاول ساسکو (Pawel Sasko)، دستیار کارگردان دنباله Cyberpunk 2077، نسبت به بازگرداندن طرفداران قدیمی استودیو دیدگاه خوشبینانهای دارد.
پاول ساسکو اشاره کرد که بازگرداندن “برخی” از طرفداران از دست رفته استودیوی CD Projekt Red ممکن است هیچگاه شدنی نباشد. با این حال، او اظهار داشت که این موضوع بهایی است که توسعهدهنده باید برای آن چه که اتفاق افتاده، بپردازد. او امیدوار است با پروژههایی که Cd Projekt در دست توسعه دارد، بتوان طرفداران قدیمی را بازگرداند. وقتی تیم توسعهدهنده از تجربیات باورنکردنی مخاطبان در Phantom Liberty میشنوند، ارزش زیادی را در Witcher جدید، دنباله Cyberpunk یا Hadar (IP جدید استودیو) میبینند.
میشال نواکوفسکی (Michal Nowakowski)، مدیر عامل CD Projekt، در یک بیانیه مطبوعاتی که در وب سایت شرکت به اشتراک گذاشته شده بود، به بررسی نیمه اول سال ۲۰۲۴ پرداخت. او گفت که به کار بر روی توسعه بازیهای جدید ادامه میدهند و بر افزایش فروش عناوینی که منتشر شدهاند نیز نظارت خواهند داشت. همچنین اشاره کرد که شرکت در آن زمان برای ورود به مرحله توسعه کامل The Witcher 4 (پروژه Polaris) آماده میشود. به گفته میشال نواکوفسکی، تیم توسعه پروژه Polaris به نقطه عطف مهمی نزدیک شد که نشاندهنده پایان مرحله پیشتولید بود. باید اشاره کرد که نیمه اول سال، بازه شلوغی برای شعبه بوستون CD Projekt بود چرا که پایههای پروژه Orion (دنباله Cyberpunk 2077) را توسعه میداد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
نظرات
مطمئنا از دست رفته نیستن ؛ قهر کرده هستن وگرنه با شرافتی که بعد از عرضه اولیه نشون داد مبنی بر تهعد به درست کردن بازی یا پس دادن پول مشتری ، قطعا همه این نکات رو یادشونه 👏
و عرضه یکی بهترین بسته های الحاقی تاریخ
دوستان،ویچر۴ و سایبرپانک جدید هردو با انجین آنریل ساخته میشن.
همین الان gpu جدید خریدم و آپدیت next gen و برا ویچر۳ نصب کردم. هنوز هم بعد این همه سال واقعا زیباست مخصوصا دی.ال.سی blood and wine
در دید من بهترین اکسپنشن تاریخ
چی گرفتی به سلامتی
قربونت
4060
فنش برات بچرخه
بپا ی وقت با عرضه اینا طرفدارای الانتو از دست ندی
طرفدار مگه از دست داده ؟
به شخصه با سایبرپانک به مراتب بیشتر از ویچر حال کردم
مثل همیم.سایبر یگ گیم عجیب بود که من شاید بالغ بر ۱۰۰ساعت شایدم بیشتر این گیمو پلی دادم و من دو گیمی که همیشه گفتم پرجزئیات ترین گیم های دنیا رد دد۲ و سایبر هستن که مثلشون نمیاد مگه اینکه این دو شرکت مانندشون رو بزنن
منم ۱۱۳ ساعت پلی دادم و پلاتش کردم آخرش خداحافظی باهاش خیلی سخت بود
برو دس خدا ، دیالوگ محور بودن از نقاط قوتش هست گیم پلی هم با اینکه از شوتر اول شخص بدم میاد ولی خیلی با این یکی حال کردم و اصلا اذیت نشدم
واقعا سایپرپانک خیلی گیم پلی اکشنی نداشت و بیشتر داستانی بود؟ شما تا آخر تموم کردید بازی رو؟
گیم پلی روان آخرین چیزیه میتونی بگی این بازی نداره
معلومه خوب به کارکترت سایبرافزار اضافه نکردی که ببینی چه پتانسیلی داره
این بازی تو ژانر خودش استاندارد هاییو بالا برده که رقباش تا سال ها توش میمونن ، از گرافیکش گرفته تا سیستم رانندگی طبیعیش و مخصوصا طراحی چهره ها دقیقا چیزایی که تو ژانر RPG به قدر کافی بهشون بها داده نمیشه
واقعا برام سواله که چرا هرچقدر که سری ویچر برام جذاب و بشدت سرگرم کننده و درگیر کننده بود جوری که انگار داشتم یک رمان رو برا اساس تصمیمات خودم جلو میبردم ،
ولی اصلا نتونستم با سایبرپانک ارتباط بگیر با اینکه المان های تصمیم گیری توی این بازی هم مهمه ، گرافیک خارق العاده ای داره و داستان جذابی هم به گفته کسایی که تمومش کردن داره .
ویچر رو مخصوصا سری سوم اش ، تعداد دفعاتی که تمومش کردم واقعا از دستم دررفته ولی سایبرپانک رو سه یا چهار بار از اول تا چندین ساعت بازی کردم و هربار رهاش کردم .
هرچند واقعا سلیقه مطرحه این وسط
و ژانر ها متفاوتن .
امیدوارم دوباره بتونم حسی رو که نسبت به ویچر داشتم رو دوباره با بازی جدیوشون تجربه کنم
و البته پراجکت رد ثابت کرده همیشه اینو که سعی میکنه بهترین تجربه هارو برای طرفدارانش به ارمغان بیاره
شاید بخاطر ماهیت شوتر و دوربین اول شخص باشه، منم بشخصه ویچر ۳ بهترین بازی عمرم هست، سایبرپانک رو هم تموم کردم ولی گیمپلیش رو خیلی نتونستم ارتباط برقرار کنم چون حس میکنم ماهیت rpg با اول شخص و شوتر برام در تعارضه و چیزی که برام جذاب بود بیشتر کاوش توی دنیای نایت سیتی و داستانش بود. با این وجود واقعا جای تحسین داره که چنین ریسکی کردن و یه دنیای کاملا متفاوت رو خلق کردن معمولا اکثر سازنده های مطرح وقتی یه فرمول موفق دارن همینطور تکرارش میکنن تا جایی که دیگه براشون تبدیل به ضرر میشه و سرشون به سنگ میخوره ولی سیدی پراجکت ترجیح داد ایده ای که داشت رو عملی کنه و متعهد موند بهش تا بازی رسید به جایی که الان هست
اره واقعا فکر کنم برا همین باشه
دقیقا درست میگی هرکمپانی سرگرمی اینروزا ریسک نمیکنه
یجورایی شاید بشه گقت دیگه هیچ کمپانی ریسک نمیکنه و فقط یک فرمول تکراری با داستانی تکراری که چندتا مرحله اش رو عوض کردن میسازن
هربار به این موضکع فکر میکنم یوبیسافت میاد جلو چشام 😑 خدایا
مثل همیم .چون سایبر تو دنیای جدید و حتی آینده هست و به شخصه از دنیا های رباتیک و پیشرفته خوشم نمیاد.گیم فقط گیم های کلاسیک😉
آخخخ گفتی 😂 نه خیلی تخیلی باشه که شورش دراد نه خیلی عجیب غریب و غیرقابل درک
من سایبرپانک رو بازی نکردم ولی بنظرم حقش ببشتر از ایناست
تو ویچر ۴ رو بده من روت کراش میزنم 😂
یا خود خدا تازه مرحله پیش تولیدش ویچر تموم شده ؟ پس تا ۲۰۲۷ خبری از بازی جدید این استودیو نیست.
سایبر هم انگاری واقعا رفت تا ۲۰۷۷🤣
ای کاش هر چه سریعتر ویچر ۴بیاد بی صبرانه منتظر یه شاهکار دیگه مثل ویچر ۳هستم
سی دی پراجکت نزن این حرفو😂
کی رهات کرده؟ همه عاشقت شدند بعد رفع مشکل های بازی سایبرپانک و عرضه فانتوم لیبرتی💗
من سایبر پانک رو برعکس Skull&bones یوبیسافت یه شکست نمی دونم
چون سایبر پانک یه داستان جالب با یک سبک خلاقانه بود ولی بخاطر نبود افراد متخصص این همه باگ داشت ولی بازی یوبیسافت که اون همه پول و وقت خرجش کردن یه کپی ناقص و غیر خلاقانه از اسسینس بلک فلاگ بود
به هرحال من به سی دی پراجکت امید وارم
درستهدر ابتدا با سایبر پانک تر زدی ولی در ادامه خوب جمع کردی مطمعن باش طرفدارهای واقعی که با ویچر خاطره دارند اینقدر نمک نشناس نیستند یه اشتباه برای همه جایزه سری بعد جبران کن
Witcher 3بازیی هست که دیگه شاید مثلش نیاد. داستان درجه ۱. شخصیت پردازی های عالی. موسیقی متن به شدت فوقالعاده.مراحل فرعی به شدت جذاب.هر چی آدم از این گیم بگه بازم کمه.خودم تا حالا ۳ ۴ دفعه از اول رفتمش و بازم حال میده
از کمپانی های مورد علاقم