سازنده Stalker 2 مستندی ۹۰ دقیقهای درباره توسعه این بازی هنگام جنگ اوکراین و روسیه منتشر کرد
استودیوی اوکراینی GSC Game World، سازنده بازی موردانتظار Stalker 2، مستند ۹۰ دقیقهای War Game: The Making of Stalker 2 را منتشر کرد.
بازی Stalker 2 توسعه بسیار سختی داشته است. این عنوان ابتدا قرار بود انتهای سال ۲۰۲۲ منتشر شود، اما با شروع جنگ میان روسیه و اوکراین در فوریه ۲۰۲۲، توسعه بازی متوقف شد. بسیاری از سازندگان به دفتری جدید در جمهوری چک منتقل شدند اما این تغییر مکان و ادامهدار شدن جنگ، باعث ایجاد مشکلات بسیار زیادی در توسعه بازی Stalker 2 شد.
بازی Stalker 2 قرار است بالاخره در نوامبر پیشرو منتشر شود. سازندگان این بازی امروز مستندی ۹۰ دقیقهای که به کمک ایکس باکس و با کارگردانی اندرو استفان (Andrew Stephan) که پیشتر مستند ۴ ساعتی Power On را برای ایکس باکس ساخته بود، منتشر کردند. استفان درباره این مستند نوشت:
این فیلم تنها درباره سختترین پروسه ساخت یک بازی نیست، بلکه ما به مقاومت و روحیه تسلیم ناپذیر سازندگان در مواجهه با چالشهای غیرقابل تصور است.
ماریا گریگورویچ (Mariia Grygorovych)، کارگردان خلاق Stalker 2 نیز چنین گفت:
برای شخص من Stalker 2 بزرگترین و پیچیدهترین بازی در تمام عمرم است. این اثر از همان ابتدا جاهطلبانه بود اما تبدیل به چالشی بسیار بزرگ شد. این بازی در پراسترسترین شرایط ممکن ساخته شده، ما پانادمی کووید ۱۹، جابجایی، حملات سایبری و از همه مهمتر دیدن جنگی که خانهمان را نابود کرد را دیدیم. ای کاش این جنگ هیچوقت رخ نمیداد، ای کاش هیچکدام از این اتفاقها را نمیدیدیم. اما همه آنها اتفاق افتادند و ما اکنون خوشحالیم که فرصت این را پیدا کردیم که مسیرمان را با دنیا به اشتراک بگذاریم. چون دنیا باید بداند.
مستند War Game: The Making of Stalker 2 را در این نشانی میتوانید از یوتیوب مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات Starfield: Shattered Space منتشر شدند
- چرا GTA 6 میتواند یک ناامیدی بزرگ باشد؟
- منبع داخلی: Xbox در آشفته ترین حالت خود قرار دارد
- حدود ۴۰۰ نفر از کارکنان Activision Blizzard اخراج میشوند
- مدیر عامل یوبیسافت: گیمرها مقصر فروش کم Star Wars Outlaws هستند
- اکانت رسمی Xbox، شوخی فیل اسپنسر با پلی استیشن را یک قدم جلوتر میبرد
- مایکروسافت میخواهد بداند که چرا توسعهدهندگان PS5 را به Xbox Series ترجیح میدهند
- مدیران رده بالای سونی از واکنشهای منفی به رونمایی Ghost Of Yōtei راضی نیستند
- پلی استیشن همچنان بر گسترش عناوین سرویس محور و «برابری، تنوع و شمول» (DEI) متمرکز است
- پدر پلی استیشن: همه در سونی تصور میکردند پلی استیشن شکست میخورد
نظرات
وقتی حتی جنگ هم نمیتونه جلوت رو بگیره
وقتی فهمیدم چه سختی هایی کشیدن طی پروسه ساخت بازی ، دیدگاهم بهش عوض شد
امیدوارم نتیجه کار هم به بهترین شکل ممکن باشه و ازش استقبال خوبی بشه
ساده لوح نباش
به این بازی خیلی امید دارم
ای بابا، شما اینجوری از شرایط استرس زا تو اوکراین میگین، مردم ما چی بگن که هم فشارهای داخلی رو دارن تحمل میکنن و هم انواع تحریم و تهدید و غیره رو.
امید وارم هیچ کشوری تحت اشغال بیگانه ها باقی نمونه ♥️
اوکراین خود روسیه اس
اوکراین بزرگترین دروغ تاریخ . این جماهیر های دست ساز رو خود شوروی ایجاد کرد تا بتونه بهانه ای برای تجزیه قسمت های مختلفاروپا داشته باشه . مثلا همین حرکت جماهیر آذربایجان که قشنگ آذربایجان ایران و کردستان ما رو هدف قرار داده بود . یا مثلا جماهیر ترکمنستان رو در تقسیم اراضی از قزاقستان و قرقیزستان جدا کرده بود برای تجزیه خراسان ایران . ولی در کل با آرزوی یک جنگ بزرگ که در کالاف دیوتی شاهدش باشیم نه جایی دیگه