تهیهکنندگان کونامی: بازسازی نسخههای اول و دوم Metal Gear Solid دشوار خواهد بود
تهیهکنندگان شرکت کونامی (Konami) در صحبتهای جدید خود میگویند که بازسازی نسخههای اول و دوم سری Metal Gear Solid نسبت به ریمیک نسخه سوم سختتر خواهد بود.
نوریاکی اوکامورا (Noriaki Okamura) و یوجی کورکادو (Yuji Korekado)، تهیهکنندگان کونامی، در مصاحبهای با رسانه Famitsu علت سختتر بودن بازسازی نسخههای اول و دوم Metal Gear Solid نسبت به بازی سوم این مجموعه را توضیح دادند. اوکامورا بیان کرد که توسعهدهندگان برای بازسازی این دو بازی باید برخی از بخشها از جمله مراحل را از نو طراحی کنند. سازندگان در ریمیک Metal Gear Solid 3 تنها به ایجاد چند قسمت جدید نیاز داشتند.
اوکامورا در ادامه افزود که آنها ابتدا میخواهند بازخوردهای بازیکنان از Metal Gear Solid Delta: Snake Eater را بسنجند و بر اساس آن به جلو حرکت کنند. از سوی دیگر، تنها تعداد کمی از توسعهدهندگان اصلی Metal Gear Solid 1 و ۲ در کونامی حضور دارند. با این حال، کونامی برای حفظ این مجموعه تا ۱۰ الی ۵۰ سال آینده برنامه دارد.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات Starfield: Shattered Space منتشر شدند
- چرا GTA 6 میتواند یک ناامیدی بزرگ باشد؟
- منبع داخلی: Xbox در آشفته ترین حالت خود قرار دارد
- حدود ۴۰۰ نفر از کارکنان Activision Blizzard اخراج میشوند
- مدیر عامل یوبیسافت: گیمرها مقصر فروش کم Star Wars Outlaws هستند
- اکانت رسمی Xbox، شوخی فیل اسپنسر با پلی استیشن را یک قدم جلوتر میبرد
- مایکروسافت میخواهد بداند که چرا توسعهدهندگان PS5 را به Xbox Series ترجیح میدهند
- مدیران رده بالای سونی از واکنشهای منفی به رونمایی Ghost Of Yōtei راضی نیستند
- پلی استیشن همچنان بر گسترش عناوین سرویس محور و «برابری، تنوع و شمول» (DEI) متمرکز است
- پدر پلی استیشن: همه در سونی تصور میکردند پلی استیشن شکست میخورد
نظرات
فقط لطفاً به ترتیب داستان ها باز سازی کنین تا همه متوجه داستان بشن یکدفعه از metal gear solid 3 که ابتدا داستانه نرین سراغ metal gear solid 4 آخر داستانه
یادش بخیر چقدر سر متال ۴ با اون گرافیکش فخر فروشی میکردیم
این نسل ۹ رو باید نام گذاری کنن نسل ریمیک/البته من عاشق ریمیک ها هستم مخصوصا بازی های شاهکاری از دوران نسل ۶ کنسول ها/اما خدایی ایده جدید هم نیازه/چرا اینقد ترسو شدن این استودیو های با سابقه یا کمپانی هایی مثل کونامی و ea و یوبی سافت؟یاد دورانی بخیر که امسال راکستار با فاصله های کوتاه کلی فرانچایز مختلف منتشر میکرد مثل بولی یا مید نایت کلاب/یا یوبی که اسپلینتر میداد و یهو ریمن میومد/الان دیگه این سرگرمی مهم نیست براشون/فقط پول .