پروژه بعدی کوجیما می‌تواند یک بازی، انیمه، فیلم یا چیزی کاملا متفاوت باشد - گیمفا
پروژه بعدی کوجیما می‌تواند یک بازی، انیمه، فیلم یا چیزی کاملا متفاوت باشد - گیمفا
پروژه بعدی کوجیما می‌تواند یک بازی، انیمه، فیلم یا چیزی کاملا متفاوت باشد - گیمفا
پروژه بعدی کوجیما می‌تواند یک بازی، انیمه، فیلم یا چیزی کاملا متفاوت باشد - گیمفا
پروژه بعدی کوجیما می‌تواند یک بازی، انیمه، فیلم یا چیزی کاملا متفاوت باشد - گیمفا
پروژه بعدی کوجیما می‌تواند یک بازی، انیمه، فیلم یا چیزی کاملا متفاوت باشد - گیمفا

پروژه بعدی کوجیما می‌تواند یک بازی، انیمه، فیلم یا چیزی کاملا متفاوت باشد

محمد عرفان علی‌پوری
۲۲:۳۶ ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
hideo kojima

هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) مدتی پیش با آژانس استعدادیابی WME قرارداد امضا کرد تا با کمک و نظارت این آژانس، بازیگران را جذب و آثار متنوعی در مدیوم‌های مختلف خلق کند. کوجیما به این موضوع اشاره کرد که ممکن است پروژه بعدی‌اش یک بازی ویدیویی نباشد.

کوجیما، در مصاحبه‌ای با رسانه Variety اعتراف کرد در حالی که تا به این لحظه، شخصا توانسته بود پیوندها و ارتباطات مورد نیاز خود برای همکاری با بازیگران را ایجاد کند، اما مدیریت همه آنها به تنهایی دشوار شده بوده. در نتیجه، او با تیم بسیار حرفه‌ای WME قرارداد امضا کرده است تا با افراد مستعد و هنرمند از سراسر جهان کار و با کمکشان چیزهای جدید خلق کند. هیدئو کوجیما در این باره گفت:

من Kojima Productions را تحت عنوان «سرگرمی دیجیتال» تاسیس کردم، اما فکر نمی‌کنم که لزوماً همه پروژه‌های ما بازی ویدیویی باشند، ما می‌توانیم یک IP جدید از یک بازی، یک انیمه، یک فیلم یا چیزی کاملاً متفاوت ایجاد کنیم؛ هر چیزی ممکن است.

من دوست دارم با افراد مستعد از سراسر جهان کار کرده و چیزهای جدیدی خلق کنم که کلمه کلیدی آن «دیجیتال» است. این می‌تواند یک فیلم، بازی یا چیز دیگری باشد. من نمی‌توانم تا آن موقع بمیرم! فکر نمی‌کنم بخواهم کاری خیلی غیرعادی انجام دهم!

کوجیما همچنین تاکید کرد که استودیوی او، Kojima Productions، یک استودیو «مستقل» است:

ما مستقل هستیم! واقعا! ما هرگز نمی‌دانیم چه زمانی تعطیل می‌شویم. ما تحت حمایت کسی قرار نداریم و همه چیز را به تنهایی انجام می‌دهیم؛ از ایجاد مفاهیم گرفته، تا تولید و حتی تبلیغات و بازاریابی. فکر می‌کنم استودیوهای زیادی مثل ما هستند.

ما نمی‌توانیم تولید انبوه داشته باشیم، بنابراین توانایی گسترش یافتن به شکل افراطی را نداریم. من پیر شده‌ام و کارها همیشه آسان نیستند، اما بازی می‌سازم چون خلق کردن را دوست دارم. من یک کسب و کار را اداره می‌کنم تا بتوانم به خلق کردن تجربیات منحصر به فرد ادامه دهم. چنین رویکردی به این دلیل نیست که من می‌خواهم تجارت کنم. من لزوما استودیویی برای خودم نمی‌خواستم، من مستقل شدم، تا بتوانم آنچه را که می‌خواهم بسازم.

پروژه بعدی کوجیما می‌تواند یک بازی، انیمه، فیلم یا چیزی کاملا متفاوت باشد - گیمفا

هیدئو کوجیما مدتی پیش اعلام کرد که در کنار توسعه Death Stranding 2، عنوانی تحت نام Physint رابرای پلی استیشن ۵ تولید می‌کند که در سبک جاسوسی قرار دارد.

DARKSIRENARSHIAAAA𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥RichmanamscBatman Arkham knightاحسان بی طرفحاج کریتوس

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پروژه بعدی کوجیما می‌تواند یک بازی، انیمه، فیلم یا چیزی کاملا متفاوت باشد - گیمفا
پروژه بعدی کوجیما می‌تواند یک بازی، انیمه، فیلم یا چیزی کاملا متفاوت باشد - گیمفا
پروژه بعدی کوجیما می‌تواند یک بازی، انیمه، فیلم یا چیزی کاملا متفاوت باشد - گیمفا
پروژه بعدی کوجیما می‌تواند یک بازی، انیمه، فیلم یا چیزی کاملا متفاوت باشد - گیمفا
پروژه بعدی کوجیما می‌تواند یک بازی، انیمه، فیلم یا چیزی کاملا متفاوت باشد - گیمفا
پروژه بعدی کوجیما می‌تواند یک بازی، انیمه، فیلم یا چیزی کاملا متفاوت باشد - گیمفا
پروژه بعدی کوجیما می‌تواند یک بازی، انیمه، فیلم یا چیزی کاملا متفاوت باشد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Physint رو مگه برای نسل بعدی یعنی پلی استیشن ۶ معرفی نکرد تو همون ویدیویی که در کنار هرمن هالست ضبط شده بود ؟!

    ARSHIAAAAZabiاحسان بی طرفamscBatman Arkham knightMax22
  • ایشون یک بازیساز بزرگ با ذهنی پر از دری بری هستن
    به هر حال قابل احترامن ولی بازیهاشون برای من خوشایند نبوده
    اون از سری متال گیر بیروح و خشک و اینم از شبیه ساز کوه نوردی

    البته ناگفته نمونه دلیل اصلی اینکه من از بازیهای ایشون بدم میاد اینه که گرافیکش خیلی از بازیهای خطی مثل گاد آف وار بزرگ و لست آف آس کبیر و اعظم بهتره. این حرصم رو در میاره که چرا یک بازی خطی باید گرافیکش از یک بازی جهان باز کمتر باشه. البته خودم رو کنترل میکردم و به عنوان فن پلی استیشن شب ها قبل از خواب با خودم میگفتم خوب اینم انحصاری ps هست و نگرانی نداره ولی وقتی از انحصار پلی استیشن دراومد دنیا رو سر من فن پلی استیشن خراب شد. بعد از اون هر روز فکر اینم نکنه لست آف آس از انحصاری بودن دربیاد و من عشقم بشکنه
    میدونید خیلی بده سالها یک بازی و یکی شرکت رو بپرستی بعد اونا بیان بازی رو یک پلتفرم دیگه عرضه کنن. نمیدونم شاید دارم فن بازی درمیارم و در گمراهی به سر میبرم

    Nin(the ghost of yotei)GOLPhantomARSHIAAAAEthan Marsاحسان بی طرفZabi
  • (من بازی می‌سازم چون خلق کردن را دوست دارم. من یک کسب و کار را اداره می‌کنم تا بتوانم به خلق کردن تجربیات منحصر به فرد ادامه دهم. چنین رویکردی به این دلیل نیست که من می‌خواهم تجارت کنم. من لزوما استودیویی برای خودم نمی‌خواستم، من مستقل شدم، تا بتوانم آنچه را که می‌خواهم بسازم)

    «خلق کردن اینه که مهمه اینه که هر صنعتی رو پیشرفت میده و میبره جلو نه کپی پیست و تکرار مککرات»، و گفته که «مستقل شدم تا بتوانم آنچه را که می‌خواهم بسازم» خداروشکر که از کونامی رفتی استاد وگرنه ما هیچوقت شاهد آثاری مثل Death Stranding، OD و… نمیبودیم واقعا باید قدر خالقایی مثل استاد کوجیما، میکامی، میاموتو، کامیا و… رو دونست وگرنه صنعت گیم همون اول با کله زمین میخورد

    بعد یه عده میان اینا و آثارشون رو مسخره میکنن فقط برین خداروشکر کنین این ها هستن اگر نبودن مجبور میبودین فقط بازی های یوبی سافتی پلی بدین آرزو میکنم سال های سال زنده باشن و آرزو میکنم هر خالقی یک استودیو مستقل برای خودش داشته باشه تا اونچه که دوست داره بسازه نه اونچه که بالا سریا زورش میکنن

    ARSHIAAAA
  • Zabi گفت:

    کوجیما بس کن دیگه!
    هر راهی که میخوای بری برو، توش موفق باشی!
    من متال گیرت رو دوست داشتم که به لطف کونامی دود شد و دیگه با نام تو نمی آد.
    بقیه پروژه هات خیلی خوبن و امیدوارم که موفق باشن ولی منتظرشون نیستم!

    احسان بی طرفGOLARSHIAAAA
  • کلاغ گفت:

    احتمالا سلطان می‌خواد ترکیبی بزنه

  • mehdi گفت:

    از اون اول هم شینجی میکامی رو بیشتر از کوجیما قبول دارم چون ،کوجیما فکر کنم بیشتر برای خودش و فن هاش بازی میسازه تا تمام گیمرها

    احسان بی طرف
پروژه بعدی کوجیما می‌تواند یک بازی، انیمه، فیلم یا چیزی کاملا متفاوت باشد - گیمفا