گزارش: سازنده Genshin Impact درحال ساخت یک بازی فانتزی جدید و واقعگرایانه است
شایعه جدیدی منتشر شده است که ادعا میکند استودیوی HoYoverse، سازنده بازیهای Genshin Impact ،Honkai: Star Rail و Zenless Zone Zero، در حال توسعه یک بازی فانتزی جدید با سبک هنری واقعگرایانه است که از سبک آشنا و انیمهای این شرکت فاصله میگیرد.
بر اساس پستی در وبسایت ردیت (Reddit)، یک کاربر اعلام کرد که تیم HoYoverse روی یک بازی اکشن فانتزی کار میکند که دارای روایتی حماسی و سبک هنری واقعگرایانه خواهد بود. گفته میشود که این بازی از متون کلاسیک و سنتی چینی الهام گرفته است.
این کاربر همچنین تصویری به اشتراک گذاشت که ظاهراً تصویری مفهومی از این بازی را نشان میدهد. همانطور که در بالا میتوانید مشاهده کنید، یک جنگجوی تنها در پایین یک آبشار و در مقابل موجودی غولپیکر قرار دارد.
پر بحثترینها
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۵؛ تریلرهای مورد علاقه شما از مراسم The Game Awards 2024
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
نظرات
فانتزی و واقع گرایانه ؟
فقط امیدوارم اون رانندگیه فاینال ۱۵ که حتی نمیشد از جاده خارج شیمو نداشته باشه
مگه میشه؟؟ گنشین ایمپکت اونم واقع گرایانه ؟؟
برا من تصورش یکمی سخته
میگه بازی جدید از طرف سازنده گنشین ایمکت
نگفت خوده گنشین و میخان واقع گرایانه کنن که 😐😐😐
آقایون بنده از همه عذر میخواهم.
Genshin Impact ،Honkai: Star Rail و Zenless Zone Zero
جالبه هیچ کدوم از این سه تا با این که به عنوان یک بازی سرویس محور معرفی و شناخته شدن ولی میشه گفت هیچ کدوم اصولا به عنوان چندنفره شناخته نمیشن یعنی در اصل اینا یه جور بازی داستانی تک نفره ی سرویس محور هستن که همگیشون هم مخصوصا گنشین ایمپکت برای سازنده میشه گفت پولسازی قابل توجهی داشتن !
یکی از بهترین بازیایی که تو ۲۰ سال گیم زدنم تجربه کردم همین Genshin Impact بود با اینکه میشد ی ایراداتی ازش گرفت اما تجربه فوق العاده ای بود و پیشنهاد میکنم کسایی که تجربش نکردن حتما امتحانش کنن (روی کنسول یا پی سی) گیم پلی واقعا جذابی داره .
wuwa رو بزن کلا دیگه اسم گنشین رو هم نمیاری
wuwa از نظر گیم پلی و مبارزات یه سرو گردن از گنشین بالاتره. Traversal خیلی بهتریم داره. یکمم مهربون تره تو جایزه دادن.
داستان، موسیقی و مپ اش؟ ضعیفه واقعا
داستانش که بخای با ورژن ۱ گنشین مقایسه کنی ی سر و گردن بالاتره
مپش هم تازه ورژن ۱.۳ بازی اومده گنشین هم اوایل مپش کوچیک بود بعد سه سال این شده
wuwa تازه چند ماهه اومده باید صبر کرد دید چیکار میکنن با مپش
موسیقی ضعیف ؟ بیخیال بابا
از لحاظ پتانسیل که صد در صد. من Wuwa اومده بود گنشین رو پاک کردم.
ولی گنشین نقطه قوتش اینه که از فرهنگا مختلف وام میگیره. نتیجش این میشه که مپش برا اکسپلوریشن جذاب تره تا تم آخرالزمانی Wuwa، موسیقی جذاب تری به خاطر فرهنگا مختلف توش داره.
داستان گنشین هم بدون شک زبالست، من با گنشین تو اون زمینه مقایسش نکردم، بیشتر مشکلم با کارگردانی این بازیه. داستان قبل از نسخه نهایی رو بیشتر میپسندم
با موفقیت های Black Myth: Wukong توسعه دهنده های آسیایی خصوصا چینی جهت خودشونو پیدا کردن ظاهرا.
چقدر خوب بازی ها و افسانه های مشرق زمین جذاب باشه برای گیمر عمدتا نوجوان و جوان غربی بخاطر پتانسیل بالا افسانه داستان قهرمانان و مبارزاتشون باشیاطین جادوگر اژدها دیو غول هست که در فرهنگهای مختلف افسانه های مختلف با موجودات متفاوت از نظر شکل قیافه و فیزیک هست .اینجاس که مشرق زمین و کشورهای شرقی خوراک این داستان های جذاب و دور آتیش نشینی هستن چین ژاپن کره ایران کشورهای عربی خاوری میتونه حتی ویدیو گیم رو یه حال هوای تازه و جذاب بهش بده (ولی به شرط اینکه ایدئولوژی خاصی حاکم نباشه آزادی انتخاب باشه داخلش و سانسور نداشته باشه)ایکاش دستکم بازی سازی ایرانی از این فرصت استفاده کنن و بالاخره ایرانی سرمایه دار داخل و خارج کشور کم نیستن که واقعا حاضر هستن اگه همه چی حساب شده باشه سرمایه گذاری کنن اگز خوب و با منطق باهاشون صحبت کنی و قانع کنیشون سرمایه گذاری کنن به هرحال ایران داستانش با چین فرق داره که دولت حامیشون هست و کره ..اون آزادی که باید اولیه های یک بازی در عرصه جهانی باشه رو دولتهای اونا مشکلی ندارن اصلا حرفی توش نیست ولی خوب ایران اون حمایت هارو هیچوقت محال دولت یا بنیاد ازشون انجام بده و نهایتش یه بازی با معیارهای خودشون از شاهنامه میسازن که نمیتونی تشخیص بدی مختار یا شاهنامه این منو خیلی اذیت میکنه و میدونم بقیه گیمرها رو که پتانسیل هست همه چی از نظر تاریخ افسانه ادبیات جلو دسته ولی خوب متاسفانه لسوز نداریم و خود بچه ها باید دستبکار بشن برای ساخت که خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و رایگان بودن موتورهای بازی سازی راه کمی هموار شده مونده همت
کار جدید و متفاوتی میتونه باشه و جاه طلبانه این تغییر سبک ولی قطعا میتونن اگه نفرات مخصوص استخدام کنن از نظر روایی گیم پلی و…این بازی سود زیادی سالیانه داره بهشون میده یکی از پردرآمدترین پرداخت های درون برنامه ای داره
با شروعی که داستان توی گنشین داشت که خواهر برادر از دنیا های دیگه سفر کردن و رسیدن به دنیایی که الان توشن
شاید بشه توی آینده گنشین رو با اون دو عنوان دیگه ربط داد و یه دنیای خیلی بزرگتر ساخت یا حداقل با یکی از اون دوتا چون شاید سه تا بازی رو به هم ربط بدم خیلی سنگین بشه ( همش احتماله و برای من خیلی جذابه )
همین گنشین الان روی پیسیم ۱۱۰ گیگ شده خدا بخیر کنه اون چی بشه 😂
واقع گرایانه
یعنی دیگه چشم شخصیتها اندازه کله من نیست؟