تیم توسعه PUBG: BATTLEGROUNDS از چشمانداز خود برای آینده این بازی میگویند
هفت سال از زمانی که PUBG: BATTLEGROUNDS در اوایل سال ۲۰۱۷ عرضه شد میگذرد و اکنون استودیوی سازنده در حال بررسی میراث این بازی و چشمانداز آن برای آینده است.
PUBG: BATTLEGROUNDS بهصورت رسمی در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۱۷ وارد دسترسی زودهنگام (Early Access) استیم شد. طی ماههای بعد، این بازی را یکی از بزرگترین موفقیتهای آن زمان میدانستند. تا جایی که یکی از هفت رکورد جهانی گینس خود را به دلیل تبدیل شدن به سریعترین بازیای که در فاز دسترسی زودهنگام استیم به ۱۰۰ میلیون دلار فروش میرسد، به دست آورد.
این بازی با رکورد ۳.۲۵ میلیون بازیکن همزمان، همچنان رکورددار بیشترین تعداد بازیکن همزمان در استیم است و طی این هفت سال یکی از پرفروشترین عناوین در این پلتفرم بوده. بهطور کلی، PUBG: BATTLEGROUNDS تا کنون بیش از ۳ میلیارد دلار درآمد برای سازندگان خود به ارمغان آورده است.
اما استودیوی PUBG به موفقیتهای گذشته اکتفا نکرده است. کیم (Taehyun Kim)، مدیر تولید این استودیو میگوید که PUBG: BATTLEGROUNDS همیشه در تلاش بوده تا رضایت جامعه متنوع بازیکنان خود را جلب کند. او همچنین اشاره کرد که توسعهدهندگان انتظار چالشهای جدید را دارند اما همچنان اولویت خود را بر روی طرفداران خواهند گذاشت و سخت در تلاش هستند تا نیازهای بازیکنان را برآورده کنند.
در بهروزرسانی اخیر، ماموریتهای هفتگی به سیستم Clan بازی اضافه شده اما آپدیت ۳۱.۲ به تازگی تغییرات بیشتری را معرفی کرده است. تمرکز اصلی این بهروزرسانی، تغییرات نقشه Taego است که بر متعادلسازی و بهبود مناطق برای ارتقا تجربه کلی بازی تاکید دارد.
چندین منطقه بازسازی شدهاند، از جمله اینکه استودیو (Studio) به بیمارستان (Hospital) تبدیل شده است و اکنون دارای یک طراحی کاملاً جدید، پناهگاههای جدید، سازهها و مکانهای لوت است و تغییراتی در محیط اطراف ایجاد شده تا استراتژیهای متنوعتری را برای بازیکنها ممکن سازد. در مناطق دیگر، Shipyard اکنون دارای پلی است که امکان عبور از آب را فراهم میکند، اما باید مراقب فرصتطلبی دشمنان از تغییرات جدید محیط پیرامون باشید.
همچنین تغییراتی در چندین منطقه کوچکتر هم مشاهده میشوند؛ و توسعهدهندگان به بهبود و افزایش جذابیت نقشهها با معرفی تغییراتی که سبک بازی کردن سنتی را به چالش میکشند، ادامه خواهند داد.
علاوه بر این، بهبودهایی در حالت تمرینی ایجاد شده است که اکنون شامل مهمات بینهایت و قابلیت ذخیره چیدمان تجهیزات است. همچنین ویژگیهای جدیدی به مسابقات سفارشی (Custom Match) در هر دو حالت Normal و Esports اضافه شده است. همه این تغییرات مطابق با استراتژی مدیر تولید استودیو برای افزایش طول عمر بازیهای سرویس محور است. او میگوید:
گوش دادن به نظرات بازیکنان تا حد امکان، شفافسازی این که بازی را با کمک هم میسازیم و توسعه بازی را از طریق ارتباط با بازیکنان هدایت میکنیم، بسیار مهم است.
در حالی که استودیوی PUBG به دنبال بهبود مستمر بازی است، تلاش میکند تا بازی را به بازیکنان جدید هم معرفی کند. پس از کسب موفقیتهای بزرگ در آسیا و آمریکای شمالی، بازی به تازگی در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۴ حضور داشت و اعلام کردند که تیم توسعه امیدوار است فضایی برای ارتباط با طرفداران PUBG: BATTLEGROUNDS در غرب ایجاد کند و ارتباط خود را با بازیکنان در مناطق مختلف تقویت کنند.
این استودیو میداند که استمرار، کلید برقراری و حفظ این ارتباط است اما رویدادهایی مانند Erangel Classic نیز اهمیت دارند، زیرا به تیم سازنده فرصتی میدهند تا دوباره در مورد محتوای مورد علاقه بازیکنان فکر کنند. این بخشی از تلاش آنها برای حفظ طول عمر بازی است. کیم میگوید:
حتی هفت سال بعد نیز امیدواریم که PUBG: BATTLEGROUNDS همچنان بهعنوان یک بازی ساخته شده با همکاری بازیکنان ادامه پیدا کند و تعداد بازیکنانی که همراه من از بازی لذت میبرند، بیشتر شده باشد.
پر بحثترینها
- بازی Ghost of Yotei رونمایی شد
- شایعه: مایکروسافت میخواهد فروش Xbox را در خاورمیانه متوقف کند [بهروزرسانی شد]
- ۱۰ بازی ویدیویی با پیچش داستانی غیرمنطقی
- بازیگر شخصیت اصلی Ghost of Yotei یک کنشگر رادیکال لیبرال است که پلیس آمریکا را نژادپرست خطاب میکند
- طرفداران ایکس باکس مخالف عرضه Halo برای پلی استیشن ۵ هستند
- چهارشنبه مراسم State of Play بعدی پلی استیشن برگزار خواهد شد
- کارمند: Sweet Baby قصد دارد صنعت بازی را به خاک سیاه بنشاند
- قیمت Horizon Zero Dawn پس از معرفی نسخه ریمستر به طور مخفیانه دو برابر شد
- بازیساز مشهور: هیچکس نمیخواهد با کاراکترهای زشت بازی کند
- گزارش: ایکس باکس در نسل بعد یک کنسول خانگی و یک کنسول دستی عرضه خواهد کرد
نظرات
گیم پلیش خوبه
ولی گرافیکش زیادی منسوخ شده
از اینکه انقلابی بود شکی نیست .. شروع بتل رویال با این بازی بود البته با در نظر گرفتن تم واقعی تر نسبت به فورتنایت
هرچند رفته رفته تبدیل شد به ی بازی فان من یکی دیگه بازی نمیکنم حتی روی کنسول هم انقدر سیستم شوتینگش در مقایسه با بازی های دیگه در سبک خودش غیر حرفه ای که ..
قوت این بازی همون بحث سوشالمدیا قویش بود اینکه راحت هرکی هرجای دنیا بازی کن هم زبان خودشو راحت میدید ..
گرافیک و رزلیشن داره قوی تر میشه اما باید مثل وارزون سیستم شوتینگ تغییر بده وارزون ۱ نسبت به این جدیده حتی ۲ خیلی تغییر کرده
خواهش میکنم بحث هارو باهم قاطی نکنید خواستید ریپلای کنید
وارزون چیت داره این نداره اون بچگانست این اینجوره پابجی حرفه ای و این بحث ها بحث های پلیر های جدیده کسی که از سیزن ۱ پابجی بازی کرده و بقیه رقیب هاش هم بازی کرده میتونه نقد مفید کنه
یه سوال
توی ایکس باکس به راحتی بالا میاره با دی ان اس ؟
و اینکه ، چجوریه ؟ ارزش دانلود و وقت گذاشتن داره ؟
چرا هنوز بازی نسخه نیتیو نسل نهمی نداره ؟؟؟؟
یه جوری سوال مطرح میکنی انگار خود تیم توسعه دهندش تو گیمفا حضور دارن lol
اگه اشتباه نکنم دارن روش کار میکنن
فکر کنم یزره زیادی سرشون شلوغ شده ، چون دارن یه گیم جدید هم میزنن و انریل پنج برای پابجی
هیچوقت هیت به این گیمو نفهمیدم
کلا پابجی یه گیمیه که خیلی بیشتر از گیمای دیگه هیت میگیره ….
چیزی که نمیفهمم اینه که مگه گیمای دیگه چی دارن که پابجی نداره ،
من تقریبا تمامیه بازی های بتل رویال مطرح رو بازی کردم و پابجی بینشون کلا یه حال و هوای دیگه داره ، اصلا یه چیز دیگس
تقریبا مطمئنم بیشتر کسایی که ازش ایراد میگیرن یه دقیقه هم بازیش نکردن ، یا کلا دو دست بازی میکنن میرن از بات میخورن بعد میاد از گیم ایراد میگیرن 😐
خدایی جامعه گیم خیلی مسخره میشه در بعضی از مواقع ….