Microsoft از قیمت گذاری Xbox One دفاع کرد|Kinect و سرگرمی ها کلید تفاوت ها هستند
Yusef Mehdi از کمپانی Microsoft از قیمت گذاری Xbox One دفاع کرد و تاکید کرد که قرار گرفتن ویژگی های Kinect در کنار مجموعه ای از سرگرمی ها و بازی ها ارزشی بیشتر از رقبای خود دارد. در ادامه صحبت های جالب و خواندنی Yusef Mehdi را مطالعه خواهید کرد.
طبق گزارش GeekWire در کنفرانس جهانی فناوری اخر هفته ، Mehdi توضیح داد که Microsoft قیمت £۴۲۹ / $۴۹۹ Xbox One را ثابت نگه خواهد داشت.
او صحبت های خود را رقابت گونه شروع کرد:
من احساس می کنم که ما ارزش گذاری کاملی را بر روی این کنسول انجام داده ایم. ما کار هایی را انجام داده ایم که بر روی هیچ پلتفرم دیگری پیدا نمی شود. Kinect بخش عظیمی از تفکیک ها است. و این موضوع کاملا حقیقت دارد که ما کار سرگرمی و بازی به انجام داده ایم.ما خواهان چیز های متفاوتی هستیم که به بازیکن اجازه دهد تا هنگام بازی کردن احساس کند که در حال بخش فیلم است و ما می خواهیم موانعی که باعث جلوگیری از کنترل صوتی تلوزیون شما می شود را بشکنیم. به همین خاطر ما قابلیت هایی را اضافه کردیم. ما فکر می کنیم ارزش گذاری که ما برای این کنسول در نظر گرفته ایم ، بسیار عادلانه است. ما تعادل درستی را ایجاد کرده ایم. تلاش ما بر این است که یک وسیله را در اتاق نشیمن ارائه دهیم که برای اولین بار بتواند تمامی شکل و شمایل های سرگرمی را یک جا فراهم کند. ما تنها نمی خواهیم که آن ها را یک جا فراهم کنیم، بلکه پس از عینا اجازه خواهد داد که با صدای خود، تلوزیون را کنترل کنید. ما فکر می کنیم که تلوزیون ها به واقع به تلوزیون های هوشمند تبدیل خواهند شد. Xbox One کلیدی برای بازگشایی سرگرمی های نسل بعدی جهان است.
Mehdi افزود که Microsoft می خواهد ساخت کنسول های Xbox One در زمان عرضه کم حاشیه باشد تا اینکه به کل از دست برود. او این گونه به صحبت های خود ادامه ادامه داد:
استراتژی که ما آن را ادامه داده ایم، در نهایت باعث خواهد شد که از طریق فروش بازی ها، سرویس Xbox Live و دیگر قابلیت ها درآمد کسب کنیم. و وقتی که می توانیم همان Xbox 360 قیمت آن را کاهش دهیم، این کار انجام می دهیم و به وسیله ی آن رقابت بیشتری را به وجود بیاوریم.
به نظر ترکیب Kinect، برنامه ی سرگرم کننده و بازی ها در یک وسیله ارزش قیمت بیشتر را دارد؟ ما را در جریان نظرات خود قرار دهید.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- شایعه: نسخه جدید Mafia بهزودی معرفی میشود
نظرات