شایعه: Persona 6 دارای دو شخصیت اصلی و ساختاری نیمه جهانباز خواهد بود؛ عرضه در سال ۲۰۲۵
بر اساس آخرین شایعات، Persona 6، نسخه بعدی فرنچایز نقشآفرینی Sega و Atlus، در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.
کاربر p0wyful که به نظر میرسد منابعی در Atlus داشته و همچنین با اینسایدری که قبلا با نام Midori شناخته میشد ارتباط دارد، جزئیاتی در مورد گیمپلی و بازه انتشار Persona 6 اشتراک گذاشته است. او اشاره کرد که این بازی در تابستان ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد و به طور دقیقتر جولای و آگوست را هدف قرار داده است.
با توجه به توییت این شخص، DLC هایی هم برای Persona 6 در نظر گرفته شده است. او اشاره کر که بازی شامل قابلیت شخصیسازی برای اعضای گروهها و شخصیتهای اصلی است. وی همچنین مدعی شد که Atlus روی بستههای الحاقی کوچک و بزرگی که مستقل از بازی هستند نیز کار میکند.
این منبع داخلی همچنین ادعا کرد که تم رنگی Persona 6 سبز است و تم کلی آن سیاه و سفید، همانطور که قبلا شایعه شده بود. وی توضیح داد که دوگانگی عنصر اصلی بازی است و شخصیتهای اصلی، یعنی کورو و شیرو، این موضوع را به وضوح به تصویر خواهند کشید. همچنین، پروتاگونیست مذکر بر دیگری اولویت خواهد داشت، اگرچه هر دوی آنها مدت زمان گیمپلی طولانیای دارند. با این حال، منبع داخلی یاد شده اشاره کرد که طرفداران نباید انتظار انتخاب یا زمان بازی برابر برای هر دو شخصیت داشته باشند.
علاوه بر این، P0wyful ادعا کرد که Persona 6 در یک مدرسه هنر روایت میشود. اینجاست که عنصر سیاه و سفید و دوگانگی نقش جداییناپذیر خود را ایفا میکند. گفته میشود که این بازی شامل درگیریهای زیادی بین هنر مدرن و هنر سنتی است و یکی از مناقشات اصلی بازی مدرنیته در مقابل سنت خواهد بود. تمرکز دیگر و البته کوچکتر بازی، قرار است بر مدیومهای مختلفی از جمله موسیقی، نقاشی، نویسندگی و … باشد. این نیز به نوعی بر بازیگران اصلی تأثیر میگذارد.
و در آخر این اینسایدر گفته که Persona 6 در دنیایی نیمه جهانباز روایت میشود و معتقد است که استعاره شکلی بر انتخاب این طراحی تأثیر گذاشته و انتظار دارند دنیای بازی از نظر مقیاس مشابه نسخه دوم باشد.
پر بحثترینها
- بازی Ghost of Yotei رونمایی شد
- شایعه: مایکروسافت میخواهد فروش Xbox را در خاورمیانه متوقف کند [بهروزرسانی شد]
- ۱۰ بازی ویدیویی با پیچش داستانی غیرمنطقی
- بازیگر شخصیت اصلی Ghost of Yotei یک کنشگر رادیکال لیبرال است که پلیس آمریکا را نژادپرست خطاب میکند
- طرفداران ایکس باکس مخالف عرضه Halo برای پلی استیشن ۵ هستند
- کارمند: Sweet Baby قصد دارد صنعت بازی را به خاک سیاه بنشاند
- چهارشنبه مراسم State of Play بعدی پلی استیشن برگزار خواهد شد
- شایعه: بازی Concord با هزینه ۴۰۰ میلیون دلاری، بیشترین بودجه تاریخ بازیهای پلی استیشن را داشته است [بهروزرسانی شد]
- تعداد بازیکنان همزمان God of War Ragnarok در استیم به حدود ۲۳,۰۰۰ نفر رسید
- گزارش: مایکروسافت سالانه ۱ میلیارد دلار برای آوردن بازیهای ثرد پارتی به گیم پس هزینه میکند
نظرات
با این وضع جدید تصمیمات سگا ، پرسونا ۱ و ۲ و ۴ ریمیک هم قطعا تو برنامه شون هست
برو جهرمی برو
دوستان من بعد از کلی کلنجار پرسونا ۳ رو نسخه ریمیک رو از گیم پس دان کردم بخاطر داستانش ولی چیزی که نمیزاشت دان کنم مبارزات نوبتی نبود آزادی عمل هست گیم پلی بازی دیدم یکی دوبار استفاده نزدیک از شمشیر یا سلاح مقابل انمی ها و باسها رو ندیدم یعنی چجوری هست مثل دراگون بال انتخاب کارت داره برای مبارزات با انمی ها یا باسها یا اینکه مبارزات اول بزن بعد بخوره فقط بدون آزادی در ضربات به انمی از راه دوره فقط چون من تا بحال پلی ندادم ولی دیدم یه تفنگ رو سرشون میزنن تیر میزنن یه قدرتی به صورت یک موجود افریت هیولا هر چی بیرون میاد ضربه میزنه یا همون دمیج به انمی این نبود مبارزات نزدیک ضربه از دور رو میتونه داستان خوب و طراحی هنری محیط اطراف گرافیک بشوره ببره ؟میشه پلیر جدید جذب خودش کنه ؟