سازندگان Helldivers 2 اعتراف کردند که بازی مسیر اصلی خود را گم کرده است
بازی Helldivers 2 که زمانی از مدعیان اصلی جایزه بازی سال بود، دیگر آن شکوه سابق خود را ندارد. این بازی یکی از بزرگترین عناوین امسال پلی استیشن و پرفروشترین بازی در نیمه اول سال ۲۰۲۴ بود، اما حالا در وضعیت خوبی به سر نمیبرد و تیم سازنده نیز از این موضوع مطلع هستند.
پس از برخی بهروزرسانیهای اخیر، Helldivers 2 مثل سابق تجربه سرگرمکنندهای نیست که بتوانید با دوستان خود چندین ساعت بازی کنید. این تغییرات منفی حتی منجر به افت نمرات نقدهای کاربران در فروشگاه استیم شده است.
مدیر جوامع Helldivers 2 بهتازگی در سرور دیسکورد (Discord) خود درباره مشکلات بازی صحبت کرده است. او به نگرانیهای بازیکنان پاسخ داده و گفته است که بهروزرسانیهای پیشرو نخستین گام برای بازگرداندن بازی به مسیر درست خواهد بود.
هدف اصلی تیم سازنده، بازگرداندن لذت تجربه بازی است؛ اگرچه این به معنای راضی نگه داشتن همه نخواهد بود. بازی مسیر خود را گم کرده و از اصل بنیادین خود، یعنی لذت تجربه با همتیمیها، دور شده است.
بهروزرسانی Freedom بهتازگی برای این بازی منتشر شده است که تغییرات گستردهای به همراه داشته. یکی از آزاردهندهترین جنبههای این بهروزرسانی، ضعیفتر شدن سلاحها بود که بازی را بیجهت سختتر کرد. علاوه بر این، مشکلات عملکردی چشمگیری نیز به وجود آمد.
با این حال، استودیوی Arrowhead سرانجام نقشهراهی برای بهروزرسانیهای آینده منتشر کرده که از هفته آتی اجرایی خواهد شد. این بهروزرسانیها شاید راه نجاتی برای بازی باشند.
Helldivers 2 یکی از معدود نمونههای موفق لایو سرویس چند سال اخیر به حساب میآمد. با شکست بازیهایی مانند Suicide Squad و Concord، عناوینی مانند Helldivers 2 باعث میشوند ارزش این ژانر را بیشتر درک کنیم. امیدواریم که تیم سازنده بتواند دوباره همان لذت گذشته را به بازی بازگرداند.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
نظرات
این بازی رو سونی نابود کرد اول با ناراحت کردن فن بیس PC و دوم با انحصار عدم اجازه برای انتشا رو بقیه پلتفرم ها 😑
اکانت Psn بهونه الکی بود
که هیچ تاثیری هم رو تعداد پلیرش نداشت
وقتی برش داشت دوباره تعداد پلیرش برگشت
۲ تا پلتفرم که بیشترین پلیرو دارن pc و ps هست
رو نینتندو هم که بازی اجرا نمیشه
“اکانت Psn بهونه الکی بود
که هیچ تاثیری هم رو تعداد پلیرش نداشت
وقتی برش داشت دوباره تعداد پلیرش برگشت”
خب الان خودت حرف خودت رو نقض کردی، اگه تاثیری نداشت پس چجوری با برداشتنش دوباره آمار پلیرها بالا رفت؟
عقل سونی فن همینه. انتظار دیگهای داشتی؟
نه منظورم اینه که اون خبر تاثیری رو پلیراش نداشت
یه مدت کم شد که مثلا تنبیه کنن
داداش ایکس باکس هویجه؟ ایکس باکس هم به اندازه کافی پلیر داره حتما نیازی نیست به اندازه ps5 پلیر داشته باشه هرکسی یه علاقه ای داره که برای ایکس باکس کمتره
خود xbox برای جذب پلیر بازیاشو برای ps پورت میکنه😂
بازی PvE زود به تکرار میفته
حداقل زودتر از PvP
تیم توسعه هم طبق چیزی که من فهمیدم ، کوچیکه و برای همین فاصله بین آپدیتا زیاده
خب سر همین قضیه پلیرا دیگه خیلی صبر و حوصله به خرج نمیدن تا محتوا جدید بیاد
خدا از دهنت بشنوه.
من این حرفو همون زمان که مشخص شده بود بازی pvp نیست گفتم،کلی دیسلایک گرفتم و دوستان گفتن فضای این سبک بازیا تاکسیک و….
همون موقع ها هم گفتم بازی برای زنده موندن باید زود به زود آپدیت بده که این خودش کار دشواریه،چون ممکنه بعضی از آپدیت ها کارساز نباشن و اگرم کارساز باشن پشتیبانی ازش کار سختیه.
به نظرم از اول اشتباه کردن،یا باید این بازی رو تک نفره داستانی میساختن،که به نظرم پتانسیل بسیار بیشتری داشت و یه طورایی یادآوره بازی lost planet میشد،یا باید اساس گیم رو بر مبنای همون pvp بنا میکردن،حالا میتونستن بتل رویال هم باشه.
من خودم بیش از حد از یازی خوشم اومد اما بعد یک مدت تکراری میشد برای من همین تکراری شدنش رو حل کنن بازی خیلی خوبی در میاد
خدا به خیر کنه. حق این بازی بیشتر از اینهاست.
صد درصد برادر اون ۲ میلیون پلیر هم فن های ایکسباکس بودن لفت دادن وگرنه این گیم شاهکار بود ودر حقش کم کاری شده
دد شد.
پس برن و مسیر اصلی بازیو پیدا کنن🗿
با بلد نرفتن به چپ بپیچید 🙂
با بلد رفتن به چپ بپیچید 🙂
خوشم میاد این استودیو از روز اول عرضه بازی در اوایل امسال ، با مخاطبان صادق بوده ، واقعا دمشون گرم 👌👌
یوبی سافت با آپدیتاش گند زد به رینبو سیکس و for honor
سوپرسل هم به کلش اف کلنز و کلش رویال گند زد
چرا اصلا درباره خارج شدن مسیر این بازیا صحبت نمیکنید
اصلا قابل مقایسه نیست، همین الان هم For honor خیلی عالیه ولی خب ۸ سال از عرضه بازی گذشته، عادیه کم کم افت کنه
اخه کلش چه ربطی به رینبو داره؟ بعد رینبو هنوز که هنوزه پلیر داره کلشم جایگزینش خیلی وقته اومده
رویالو قبول دارم ولی اف کلنز هنوز هم جذابه
سونی خبیث استعداد ها را نابود می کند!
کی به کی میگه نابود کننده استعداد
(صرفا کنایست)
من ایکسباکس فن واقعا ازین بازی خوشم اومده از همون زمان عرضه ولی خوب وقتی ۹۵ درصد پلیر هاشو ازدست میده یعنی کمتر از انتظار منه شاید با اپدیت هاش پلیر هاشو برگردونه
“بازی Helldivers 2 که زمانی از مدعیان اصلی جایزه بازی سال بود”
هااااا؟؟؟ چی.؟؟؟؟
بنظرم این بخش رو تغییر بدین بهتره.
نه ببین میخواستن بنویسن هلبلید مدعی هست اشتباهی نوشتن هلدایورز 🤡
نه ببین میخواستن بنویسن concord مدعی هست اشتباهی نوشتن هلبلید 🤡
دکل دیگه ای به غیر از هلبیلد نداری استاد
ردفال هست میخوای از اون استفاده کنم ؟
یه جوری راجعبه هلبلید صحبت میکنی انگار چه مشکل بزرگی داره! مطمئنم یه دقیقه هم بازیش نکردی.
مشکل بزرگش اینه که اصلا چیزی به اسم گیمپلی نداره
بازیش کردی یا همینجوری رو هوا نظر میدی
نیمه اول سال فقط ۲ تا بازی از نظر متا کریتیک ازش بیشتر بودن
دراگونز دوگما و فاینال فانتزی
یاکوزا ۸ یا همون لاک ا دراگون اینفینیت ولث هم متاش تقریبا ۹۰ هستش
۸۹ اگه اشتباه نکنم
اره اونو یادم نبود
خیلی بی سرو صدا اومد
بله درسته
+ تکن ۸ و پرسونا ۳ ریلود
حافظه ماهی داری حداقل ۲۰ تا بازی تا اون موقع بالاتر بودن ازش تا الان که زیر ۱۰۰ تا بازیه
سونی عزیز برای ساخت لایو سرویس ناموسا یا یه آدم متخصص بیار که تجربه لایو سرویس قوی داشته باشه و فقط یه استودیو ترجیحا به بانجی بسپار یا یه دفعه بیخیال شو داستانی خودت رو درست کن که کاربرانت حال کنن.۲۰۲۳,۲۰۲۴ فقط یه اسپایدر من و تمام
اراو هد بسیار استودیو با استعدادیه و به مخاطب توجه میکنه خودم هلدایورز ۱ رو با پسرخالم پلی میدم بسیار فانه. باید خیلی بیشتر از اینها اپدیت میدادن و تخفیف ۲۰ درصد هم دردی رو دعوا نمیکنه. سونی چیکار کردی با این بازی
اراو هد استدیو با استعدادی هست ولی نیروش کمه واسه ساپورت که سونی میتونه کمک بهشون کنه ولی نمیدونم چرا نمیکنه 😐
سونی اراو هد رو دست کم گرفته این استودیو از بانجی داغون شده خیلی با ارزش تره ولی سونی هیچ سرمایه گذاری روش انجام نمیده
نمیشه گفت از بانجی بهترن خدایی ولی از بانجی خلاق ترن
یه بنده خدایی : نه ببین هلدایورز کاملا موفق بوده
بعد از سرچ کردن پلیرای استیم و ریزش ۹۵ درصدی پلیرا اشکهایش را پاک میکند و بازی های لایو سرویس بقیه شرکت ها را هیت میکند و تهمت پی تو وین بودن به آنها میزند
بنظرتون ارزش بازی کردن داره؟
خیلی جالبه که هم تو سعه دهندگان هلدایورز و کنکورد میدونن اشتباهای کم و زیادی داشن و به دنبال حلشون هستن