ارزان‌ترین مرجع خرید گیفت کارت در ایران - گیمفا
ارزان‌ترین مرجع خرید گیفت کارت در ایران - گیمفا
ارزان‌ترین مرجع خرید گیفت کارت در ایران - گیمفا
ارزان‌ترین مرجع خرید گیفت کارت در ایران - گیمفا
ارزان‌ترین مرجع خرید گیفت کارت در ایران - گیمفا
ارزان‌ترین مرجع خرید گیفت کارت در ایران - گیمفا

ارزان‌ترین مرجع خرید گیفت کارت در ایران

پست گیمفا
۱۰:۳۵ ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
خرید انواع گیفت کارت

در صورتی که قصد دارید تا در سرویس‌ها و پلتفرم‌های خارجی برای خرید محصولات مختلف به صورت آنلاین اقدام کنید، می‌توانید برای رسیدن به این هدف از گیفت کارت‌ها استفاده کنید. اگر شما به دنبال یک فروشگاه آنلاین مطمئن و مقرون به صرفه برای خرید گیفت کارت هستید، می‌توانید از فروشگاه وب گیفت استفاده کنید. وب گیفت با ارائه طیف گسترده‌ای از گیفت کارت‌های معتبر و با قیمت‌های رقابتی، پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با گیفت کارت‌ها آشنا کرده و پس از معرفی مزایا استفاده از این کارت‌ها، شما را با وب گیفت آشنا خواهیم کرد.

مزایای استفاده از گیفت کارت برای ایرانیان

با توجه به محدودیت‌های موجود برای بسیاری از ایرانیان در انجام تراکنش‌های مالی بین المللی، استفاده از گیفت کارت می‌تواند راهکاری مناسب برای دسترسی به خدمات و محصولات مختلف باشد. از مهم‌ترین مزایای استفاده از گیفت کارت برای کاربران ایرانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دور زدن تحریم‌ها

بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ دنیا مانند آمازون، گوگل پلی و اپ استور به دلیل تحریم‌ها برای کاربران ایرانی قابل دسترسی نیستند. با استفاده از گیفت کارت، می‌توان این محدودیت را دور زد و از این فروشگاه‌ها خرید کرد. همچنین شما می‌توانید برای پرداخت هزینه اشتراک سرویس‌های مختلف مانند نتفلیکس، اسپاتیفای و… که در ایران قابل پرداخت نیستند، از گیفت کارت استفاده کنید.

امنیت بیشتر

با استفاده از گیفت کارت می‌توانید برای حفاظت از اطلاعات کارت بانکی خود اقدام کنید. با استفاده از گیفت کارت، نیازی به وارد کردن اطلاعات کارت بانکی در سایت‌های خارجی نیست و در نتیجه خطر هک شدن اطلاعات کاهش می‌یابد.

سهولت استفاده

یکی دیگر از مزایا خرید و استفاده از گیفت کارت، سهولت استفاده است. لازم به ذکر است که گیفت کارت‌ها به راحتی قابل خریداری هستند و می‌توان آن‌ها را به صورت آنلاین یا حضوری تهیه کرد. از طرف دیگر پس از خرید گیفت کارت، با وارد کردن کد آن در سایت مورد نظر، می‌توانید به سرعت از آن استفاده کنید.

هدیه‌ای مناسب برای دیگران

اگر قصد دارید تا به شخصی هدیه‌ای بدهید، گیفت کارت می‌توان یک هدیه متفاوت باشد. گیفت کارت یک هدیه متفاوت و کاربردی است که برای افراد با سلیقه‌های مختلف گزینه مناسبی است. شما می‌توانید با هدیه دادن گیفت کارت، به طرف مقابل فرصت می‌دهید تا محصول یا خدمتی را که دوست دارد انتخاب کند.

خرید ارزان انواع گیفت کارت از وب گیفت

گیفت کارت های ارزان

اگر به دنبال یک راه آسان و مطمئن برای خرید گیفت کارت‌های اپل، گوگل پلی، پلی استیشن و سایر سرویس‌های محبوب هستید، می‌توانید از خدمات فروشگاه اینترنتی وب گیفت استفاده کنید. وب گیفت با بیش از ۷ سال تجربه در این زمینه، بهترین انتخاب برای شما است. وب گیفت از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده و با هدف ارائه بهترین خدمات به کاربران ایرانی، همواره در تلاش برای بهبود و توسعه خدمات خود بوده است. ما با ایجاد یک پلتفرم کاربر پسند و ارائه پشتیبانی قوی، توانسته‌ایم اعتماد هزاران مشتری را جلب کنیم.

ما در وب گیفت به دنبال آن هستیم که مرجع کاملی برای خرید گیفت کارت و پرداخت‌های درون برنامه‌ای در ایران باشیم. با ارائه خدمات متنوع و با کیفیت، ما می‌خواهیم تجربه خرید آنلاین شما را لذت بخش تر کنیم. از مهم‌ترین مزایا خرید گیفت کارت از سایت وب گیفت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت‌های بی نظیر: وب گیفت با حذف واسطه‌ها توانسته است قیمت محصولات خود را به حداقل برساند و در نتیجه، بهترین قیمت‌ها را به مشتریان خود ارائه دهد.
  • تنوع بی نظیر: در وب گیفت، می‌توانید انواع گیفت کارت‌های مورد نیاز خود را از سرویس‌های مختلف پیدا کنید. از گیفت کارت‌های بازی‌های رایانه‌ای گرفته تا گیفت کارت‌های سرویس‌های اشتراکی موسیقی و فیلم، همگی در وب گیفت موجود است.
  • تحویل آنی: پس از خرید گیفت کارت، کد آن به سرعت و به صورت آنی در اختیار شما قرار می‌گیرد. بنابراین، شما می‌توانید بلافاصله از گیفت کارت خود استفاده کنید.
  • امنیت بالا: وب گیفت از بالاترین استانداردهای امنیتی برای حفاظت از اطلاعات شخصی و مالی شما استفاده می‌کند. بنابراین، شما می‌توانید با خیالی آسوده، خرید خود را انجام دهید.
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته: تیم پشتیبانی وب گیفت به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما هستند.

در صورتی که قصد دارید تا از سایت وب گیفت برای خرید گیفت کارت اقدام کنید، در ابتدا باید گیفت کارت مورد نظر خود را از بین انواع گیفت کارت‌های موجود در وب گیفت انتخاب کنید. همچنین باید اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و پرداخت خود را انجام دهید. بلافاصله پس از پرداخت، کد گیفت کارت به ایمیل و پنل کاربری شما ارسال می‌شود.

انواع گیفت کارت‌های قابل خریداری از وب گیفت

از وب گیفت چه گیفت کارت هایی می توانید بخرید

شما می‌توانید در فروشگاه وب گیفت طیف قابل توجهی از انواع گیفت کارت‌ها را خریداری کنید. از مهم‌ترین گیفت کارت‌های قابل خریداری با این گیفت کارت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

گیفت کارت بازی

گیفت کارت‌های بازی، کارت‌های پیش پرداختی هستند که به شما اجازه می‌دهند بدون نیاز به کارت‌های اعتباری بین المللی، بازی‌ها و آیتم‌های درون برنامه‌ای مورد نظرتان را از فروشگاه‌های دیجیتالی مانند پلی استیشن و ایکس باکس خریداری کنید. با گیفت کارت بازی می‌توانید برای خرید بازی‌های جدید، خرید آیتم‌های درون برنامه‌ای، شارژ حساب کاربری خود و… اقدام کنید.

گیفت کارت فروشگاهی

در صورتی که علاقه مند به خرید محصولات فیزیکی و دیجیتالی از فروشگاه‌های بین المللی نظیر آمازون، eBay، GameStop و… را دارید، می‌توانید برای انجام تراکنش‌های خود و خرید محصولات مورد نظرتان از گیفت کارت فروشگاهی استفاده کنید. شما می‌توانید انواع گیفت کارت فروشگاهی را از سایت وب گیفت به صورت ریالی خریداری کنید.

گیفت کارت اپلیکیشن

در صورتی که علاقه مند به خرید اشتراک برنامه‌های پولی هستید، می‌توانید برای دور زدن تحریم‌ها و عضویت در این نرم افزارها، از گیفت کارت‌های اپلیکیشنی استفاده کنید. شما می‌توانید انواع این گیفت کارت‌ها را از وب سایت وب گیفت خریداری کرده و از آن‌ها استفاده کنید.

گیفت کارت سرویس پخش فیلم و سریال

امروزه با افزایش سرعت اینترنت، سرویس‌های پخش فیلم و سریال محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. شما می‌توانید برای تماشای فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود از گیفت کارت سرویس پخش فیلم و سریال استفاده کرده و پس از عضویت در سرویس‌هایی مثل اپل تی وی، نتفلیکس، هولو و… از خدمات این سرویس‌ها استفاده کنید.

گیفت کارت موزیک

اگر علاقه مند به دسترسی آسان و بی وقفه به دنیای موسیقی هستید، می‌توانید با استفاده از سرویس‌های استریم موسیقی مثل اسپاتیفای و اپل موزیک به این هدف برسید. موضوع مهم این است که برای استفاده کامل از امکانات این سرویس‌ها، نیاز به اشتراک پرمیوم دارید. شما می‌توانید با خرید گیفت کارت موزیک عضو این سرویس‌ها شده و از این پلتفرم‌ها بهره مند شوید.

گیفت کارت استریمینگ

اگر عاشق دنیای گیمینگ و دنبال کردن استریمرهای محبوب هستید، می‌توانید از گیفت کارت‌های استریمینگ استفاده کرده و با این گیفت کارت‌ها به راحتی به امکانات و ویژگی‌های بیشتر در پلتفرم‌های استریمی مثل توییچ دسترسی پیدا کنید و تجربه تماشای خود را به سطحی بالاتر ببرید. شما می‌توانید برای خرید این گیفت کارت‌ها از خدمات سایت وب گیفت استفاده کنید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ارزان‌ترین مرجع خرید گیفت کارت در ایران - گیمفا
ارزان‌ترین مرجع خرید گیفت کارت در ایران - گیمفا
ارزان‌ترین مرجع خرید گیفت کارت در ایران - گیمفا
ارزان‌ترین مرجع خرید گیفت کارت در ایران - گیمفا
ارزان‌ترین مرجع خرید گیفت کارت در ایران - گیمفا
ارزان‌ترین مرجع خرید گیفت کارت در ایران - گیمفا
ارزان‌ترین مرجع خرید گیفت کارت در ایران - گیمفا
ارزان‌ترین مرجع خرید گیفت کارت در ایران - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

ارزان‌ترین مرجع خرید گیفت کارت در ایران - گیمفا