با پایان قریبالوقوع Concord، بازیکنان برای کسب تروفی پلتینیوم تقلا میکنند
در Concord، برای کسب تروفی پلاتینیوم باید به لول ۱۰۰ برسید؛ این یعنی باید ساعتها تلاش و XP لازم را کسب کنید. اما وقت زیادی ندارید، چون سرورهای بازی به زودی برای همیشه خاموش خواهد شد، اما بازیکنان روشهایی برای پیشرفت سریع تر در بازی پیدا کردهاند.
دقیق تر بگویم، این استراتژی ظریف که در اینترنت هم پخش شده، به این صورت است که بازیکنان مسابقه خود را در حالتهای بازی خاصی آغاز میکنند و خیلی سریع باید بپرند و بمیرند. و وقتی مچ تمام میشود مقدار زیادی XP دریافت میکنند.
همچنین، باید این موضوع را هم در نظر داشته باشید که Concord در استیم، روزانه به حداکثر ۱۰۰ بازیکن میرسد. بنابراین، شاید زمان زیادی منتظر بازیکنان برای ورود به یک مچ خاص باشید، و در نهایت همتیمیها و یا حریفهای شما به طور هدفمند شکست بخورند.
این یعنی، آن عده معدودی که قصد تجربه عادی بازیای را دارند که به زودی برای همیشه از دسترس خارج میشود؛ تجربهشان توسط کسانی که صرفا در تلاش برای کسب تروفی هستند خراب میشود. که واقعا هم غمانگیز است و هم خندهدار.
کرکسها در کمین هستند
در مورد شکست Concord، چیز زیادی برای گفتن نیست؛ بیش از ۸ سال توسعه که نهایت منجر به از بین رفتن کامل Concord شد. حتی اگر بگویید که این بهترین تصمیم در رابطه با وضعیت این بازی بود، باز هم بسیار غمانگیز است.
Concord به چند دلیل شکست خورد؛ داستان و فضای تا حدودی بی روح بازی، که مخاطبان هدف نمیتوانستند با آن ارتباط برقرار کنند و گیمپلیای که قبلاً بارها شاهد آن بودهایم. همه اینها منجر به این شدند که شکارچیان تروفی مانند کرکس بر سر این بازی در حال مرگ فرود بیایند و قبل از مرگش تروفی خود را از آن بگیرند.
در بیانیه رسمی آمده که تیم در تلاش است تا گزینهها را بررسی کند. بنابراین امیدواریم که آنها از تجربیات Concord استفاده کنند تا چیزی تازه بسازند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
خب ، فایدش چیه؟
بازی فردا برای همیشه از بین میره و اینکار صرفا وقت تلف کردنه
همین وقت و پول رو میذاشتن برای استروباتی که فردا میاد ارزشش بیشتر بود
خوب چه فایده
تروفی هانترا همیشه یه راهی پیدا میکنن
طرف الان داره تروفی های انلاین لست ریمستر و میگیره پلات میکنه
اون سروراش بعد ۱۰ سال هنوز بازه نابغه
این چند روز دیگه سروراش برای همیشه بسته میشه
بازیکنان حوصله خودشان راهم ندارند.
توی این ۸ سال یه گیم داستانی خوب میشد ساخت.
پر افتخارترین بازی تاریخ یعنی الدن رینگ از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۲ در دست ساخت بود یعنی پنج سال
درکشون میکنم.
سرویس محور هم بیاد دوست دارم بیشتر pve باشه تا pvp چون سرویس محور اونجوری مثل ردفال حداقل آفلاین شد و قابل تجربس هنوزم و سروراش با اینکه خاموشه ولی میشه پلی داد اما بدی pvp مثل کنکورد همینه که بازی بکل از دسترس خارج میشه.
۸ سال شد پودر😶😐
دیگه سونی خیلی زود تسلیم شد و شکست رو پذیرفت ، نمی دونم شاید کارش درست باشه شایدم باید پاش وایمیستاد !
خب بازی رو فری میکردید ، البته با این فروش فاجعه بار که داشتند همین کار بهتر بود ، ۲۰۰ میلیون دلار به باد رفت
الان بانجی رو مگه نخریدن برای این جور مواقع که بیاد مشاوره و راهنمایی بده مثل کاری که در قبال لست کرد ولی سر این بازی این کار رو نکرد خب پس به چه دردی میخورده
فقط از چند تا بازی تقلید شد اونم با کاراکتر های نچسب
سونی دیگه نباید انحصاری هاشو واسه پی سی ارائه بده تا پی سی پلیرا تنبیه بشن
«در مورد شکست Concord، چیز زیادی برای گفتن نیست؛ بیش از ۸ سال توسعه که نهایت منجر به از بین رفتن کامل Concord شد.»
که اینطور
چیزی که از اولین معرفی این بازی مدام شنیده میشد این بود( کپی از over watch)/دو اینکه کاراکتر های توی تریلر بسیار شبیه محافظان کهکشان بودن و در طراحی کاراکتر هم اصلا سلیقه و خلاقیت نداشتن/حتی گیم پلی بازی دقیقا همون چیزایی هست که در over watch یا دستنی ۲ دیدیم/پس چرا اصلا کاربر باید بیاد برای این بازی هزینه کنه وقتی میتونه اورواچ ۲ پلی بده اونم رایگان؟
مشخصه یه موج از هیجانات بوده ساخت این سرویس محورها… و فضایی کمی اختصاص داده برای تفکر و تصمیم اصولی. این همه هزینه های زمانی و مالی رو خیلی راحت حیف کرد. یادش بخیر… یادمه برای بازی Drive Club من این حس رو داشتم و می خواستم توی دو ماه مونده به شات دانی سرورهاش پلاتش کنم
وال چا نمیدونم چی بگم ولی بنظرم اگر سونی به پای این بازی مینشست و به انتقادات گسترده بازیکنان گوش میداد که دارن چه مشکلاتی رو از این بازی گزارش میکنن و اون مشکلات رو بر طرف میکرد بهتر بود تا اینکه اینطوری بشه چون خوب بخوایم منطقی باشیم اره درسته که هر بازی خوب وقتی که عرضه میشه بک مدتی کلا یکسری مشکلاتی رو داره اما بنظر من بهتره که آدم با رفع اون مشکلات و با پشتیبانی بسیار قوی میتونه فروش و بازیکنان بیشتری رو جذب کنه
یعنی واقعا تو این هشت سال ایده جدیدی نداشتند ک شبیه او واچ نباشه عجیبه
خدا را شکر تا باشه از این شکست ها…
همین فضا و با ی داستان درگیر کننده و گیم پلی روون برای یک بازی خطی داستانی افلاین بسازن موفق میشن…
من خودم تروفی هارو خیلی با ارزش میدونم ولی اگر بازی بدرد بخوری بود یه چیزی ،همچین بازی بگی نداشتم خیلی بهتره تا اینکه بگی ا*ح.م+ق بودم و اینو خریدم