بتسدا امیدوار است که Starfield عمری به اندازه Skyrim داشته باشد
حدود یک سال از عرضه بازی Starfield میگذرد و در آن زمان، بتسدا (Bethesda) اعلام کرد که قصد دارد از این بازی حداقل به مدت پنج سال پشتیبانی کند. این پشتیبانی شامل انتشار بستههای الحاقی (DLC)، بهروزرسانیها، تغییرات درونبازی و موارد مشابه است. اکنون پس از گذشت یک سال، تیم توسعهدهنده همچنان امیدوار است که Starfield حتی بیشتر از ۵ سال مورد توجه قرار بگیرد.
در مصاحبه اخیر The Gamer با تهیهکننده Starfield، تیم لمب، در مورد امکان اینکه بازی آنها به اندازه Skyrim تا سالها محبوب بماند سوال شد. لمب میگوید که امیدوار است این اتفاق بیفتد و تیم توسعه، ایدههایی در این رابطه دارد. او افزود:
ما قصد داریم از بازیهایمان برای مدت طولانی پشتیبانی کنیم. بنابراین همیشه ایدههایی داریم که هر کدام در مرحله متفاوتی از توسعه و پیشرفت قرار دارند، و به صورت متداوم در حال کار روی پروژهها هستیم. ما میخواهیم بازی را برای مدت طولانی پشتیبانی کنیم و امیدوارم بتوانیم هیجانی که فکر میکنم با Shattered Space و REV-8 میان گیمرها دیدهام را بیشتر کنیم.
قابل ذکر است وسیله نقلیه REV-8 بهتازگی در دسترس تمامی بازیکنان قرار گرفته و بستهالحاقی Shattered Space در پایان ماه سپتامبر عرضه میشود. طرفداران برای عرضه این DLC بزرگ هیجان زیادی دارند.
همچنین تاد هاوارد نیز تایید کرد که تیم آنها در حال حاضر با تمام قدرت روی دومین بستهالحاقی بزرگ بازی کار میکند. بنابراین بله، به نظر میرسد که ماجراجوییهای Starfield راهی طولانی تا پایان دارند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
فعلا که بعد از یه سال فقط روو استیم و با وجود اینکه خیلی از پلیرها روو گیم پس بازی میکنن توو روز بین ۱۵ تا ۱۶ هزارتا پلیر همزمان داره و شب ها شیش هفت هزارتا و با پشتیبانی ایی که از بازی شده و میشه احتمالا سال های بعدی هم همینطور محبوب بمونه. من که بیشتر از ۶۰۰ ساعت گیم پلی دارم و هر روزم بازیش میکنم. البته از امشب فقط سلطان قلب ها age of mythology retold 😍😍
کذب محض
تعصب باعث میشه آمار هم برای بعضی ها کذب بشه
خدا کمکت کنه
و از فشار رهات کنه
الهی آمین
میتونی بگی از کجا فهمیدی فشار خورده؟
شهود و الهامات و تجارب زیادی و برخورد با افراد فشاری
آره میدونم خدا بهت وحی میکنه 😂😂😂
آقا این بازی age of mythology retold عجب بازیی،از اسنپ تیوب یه گیمپلیی رو دانلود کردم که ۶به۶ بودن ۱۲ نفر واقعی داخل گیم،مولتی پلیر،عجب چیزی بود بکش بکش،ریختم از گوشی روی یو اس بی زدم پشت تلویزیون نگاه کردم پشم ریزون عالی.
این کجا اسکایربم کجا من که اسکایریم رو تموم کردم شده بهترین بازی که بازی کردم این سر انگشت اسکایریم هم نیست
آشکاریم چی داره ؟ من گیم پلیش رو یکم دیدم ناامید شدم چون طراحی مبارزات واقعا ضعیف بود . منو قانع کنی قطعا بازیش میکنم ، یه چیزی که بتونه ضعفش رو بپوشونه
کلا اسکایریم یه جورایی شبیه ساز زندگی تو یه دنیای فانتزیه، همه جور کاری میتونی بکنی، حتی کار هایی که تو بازی در حالت عادی نمی تونی بکنی با ماد می تونی (از استفاده از نیزه و هنرهای رزمی بگیر تا قایق رانی و پاراگلایدر)
ممنون از توضیحات ، پش میرم سراغش
🤣🤣 داداش همه میگن اسکایریم خوبه تو میگی بده ؟ تو چقد اسپشیالی ، بابا ویژه ، اسکایریم واسه سیستم مبارزه ایش محبوب نشد ، تمرکز بازی رو ماجراجوییه
فاز شما چیه عزیز؟ بنده گفتم بدِ؟ گفتم انیمیشن ها و طراحی مبارزات ضعیف کار شدن
داش از کسی که اسپشال رو میگه اسپشیال چه انتظاری داری؟
بهتره بپرسی اسکایریم چی نداره؟
یکی از بهترین بازی های جهان, بازی باید برای ماندگار شدن, بشه درونش زندگی کرد و برای اینکه این اتفاق بیفته ۳ مورد نیاز داره:
1- هسته ی قوی نوشتار دنیا بازی.
2-تعامل بازیکن با دنیا و داستان به میزان بالا.
3-تعامل بازیکن با جهان باز و NPC ها به میزان بالا.
-خیلی از بهترین بازی ها ۲ گزینه اول رو هم ندارن و شدیدا شکست میخورن و اگه سیاست های این دنیارو هم وارد کنن که صدهزار بار بدتر چون هدف کثیفی دارن
-کمتر بازی ۲ گزینه اول رو رعایت میکنن و بشدت موفق میشن مانند Witcher 3 و The last of us 1 و Uncharted ها.
-و حتی کمتر بازی هایی گزینه ۳ رو هم انجام میدن و اونا دیگه بازی نیستن زندگی مجازی هستن (واقعا واژه بازی دیگه اصلا بدرد این دوره و زمونه نمیخوره)
SKYRIM از کمتر نرم افزارهای همکنشی هستش که هر ۳ رو به بهترین روش انجام میده و یک زندگی مجازی با همه ی مکانیک هایی که دراختیارت قرار میده برات میسازه
SKYRIM وجود یک قهرمان (شما) در دنیای دیگه هست که منتظر شماست که وارد بشی و اون روح برخیزه.
ردد۲ رو نگفتی،حتمن ردد۲ رو هم بگو.😂😂😂
توضیحات قشنگی بود ممنون میرم سراغش
داداش اون اسکایریمه
بعد متوجه شدم چی نوشتم شرمنده😂🤦🏻♂️
واقعا اگر تو این ده سال سمت اسکایریم نرفتی و فقط گیم پلی رو تو ویدیو دیدی پس بیخیال…اسکایریم برای تو چیزی نداره…ولی اگر واقعا روزی اعتماد کردی ب این همه هوادار و رفتی سراغش اونوقت خودت متوجه میشی که اسکایریم…همه چیز داره همه چی!
نه ادمی نیستم بخوام قضاوت کنم فقط کسیم که انیمیشن و طراحی مبارزات یه بازی مخصوصاً شمشیری برام مهم هست که خوب کار شده باشن اما دلیل نمیشه ویژگی های دیگه شو نبینم
اینبار بدون توجه به چیزی که گفتم میرم سراغ این بازی ببینم دیگه چه چیزهایی برام داره
فازت چیه از گیم نسل هفت چه انتظاری داری؟ می تونی بری و آنلاینش رو پلی بدی
تو نسل ۶ دی ام سی ۳ اومده که یکی از بهترین کامبتای تاریخو داره فکر کنم ۵ سال قبل از اسکایریم همون سال عرضه اسکایریمم دارک سولز ۱ و آرکام سیتی اومدن کامبت بازیای بتسدا همه بدون استثنا بدند ولی بشخصه بنظرم اصلا مهم نیست بنظرم کامبت چون بازی آر پی جیه اصلا نیاز به کامبت خیلی عمیقی نداره مشکلات اسکایریم بیشتر اینه که کوئست هاش ضعیفن مخصوصا تو مقایسه با آبلیویون که کامبتش حتی بدتر از اسکایریمه ولی بازی خوبیه اتفاقا
عزیزم تو هم نیاز داری بگم فازت چیه؟ گیمی که هک اند اسلشه و محتواش کامبتشه رو با اسکایریم مقایسه میکنی؟ ( واکنشم به اوایل کامنتت) بله اسکایریم کواست های ضعیفی داره ولی اون جذابیت خاص همیشگی گیمای بتسدا رو داره ، مثل خیلی ها که اکثر گیمای یوبی سافت رو پلی میدن ( با اینکه میدونن بدن) اون ها به رویه و طراحی گیمای یوبی عادت کردن و لذت می برن ما هم مثل اون ها
نگفتید گیم آر پی جی گفتید گیم نسل هفتی. گفتم که بگم گیم نسل هفتی اصلا از نظر کامبت دستش بسته نیست و میتونه مبارزات خوبی داشته باشه حالا اینکه آیا آر پی جی باید کف استانداردارو رعایت کنه یا نه مبحث جداییه شما میتونستید بگید آر پی جیه و اونچنان مهم نیست کامبت توش ولی نگفتید اینو درباره سال عرضش حرف زدید که خب مثال زدم توجیح خوبی نیست. درباره اسکایریم منم بدم نمیاد ازش هرچند شاهکار نیست صرفا گفتم مشکل اصلیش چیه مگرنه اوکیه میتونه کسی از بازیی لذت ببره با تموم مشکلاتش من خودم ساعت ها کونترا بازی کردم ولی فهمیدم چه گیم بدیه تازگیا که دوباره بازیش کردم.
نه مشکل از من بود متاسفانه خوب موضوع رو روشن نمیکنم ولی از مخاطبم انتظار دارم بفهمه 🙏
تو گیمر نیستی
مادهاش عالین
اگه همچین چیزی میخوای سعی کن تا جایی که میتونی ازش حمایت کنی و ایرادتاشو بپوشونی
فعلا بازی در حدی نیست که ۱۰ ۱۲ سال محبوب بمونه
(نکته : اگه وقت ندارید از پرانتز به پایین بخونید چون بقیش داستانه)
متاسفانه روز عرضه مثل همه آثار بتسدا مشکلاتی از جمله باگ ها و افت فریم و کیفیت پایین و لودینگ های طولانی و زیاد داشته
ولی خیلیا این قضیه رو به پای ایکسباکس مینویسن ، درست هم میگن ، انجین قدیمی بتسدا برای همچین بازیی مشکلات زیادی ایجاد کرد و ضعف سری اس هم غوز بالا غوز شد.
هایپی که ایکسباکس و بتسدا برای بازی ایجاد کرده بودن باعث شده بود انتظارات خیلی بره بالا و حتی طرفدارا هم طی این مارکتینگ … از اونور بوم افتادن ولی موقع عرضه بازی در حد انتظارات نبود و پایین تر ظاهر شد ؛ اما بطور کلی یه بازی خوب با نمره نورمال مثل بقیه بازیای بتسدا بود که چوب مارکتینگ افراطیشو خورد.
(داستان زیاد نوشتم ولی بریم سر اصل مطلب 😂)
درکل ، اگه مثل سایبرپانک با پشتیبانی قوی و دیالسی های خوب کامبک بزنه قطعا محبوبیت بیشتری دریافت میکنه
حتی با عرضه روی پلیاستیشن میتونه فن بیس خیلی گسترده تری رو برای خودش ایجاد کنه و کمی نظر فن بویا پلیاستیشن رو درمورد بتسدا تغییر بده 🙂
دادا برا نبوغ ات در نوع نوشتن کامنت لایکت کردم جالب بود 👏
starfield هزاران پله بالاتر از سایبرپانک هست!
سایبرپانک در زمان عرضه قابل بازی نبود.
اتفاقا از همون ابتدا روی سری اس و ایکس خوب اجرا میشد و باگ خاصی نداشت. البته می گفتن نسخه پی سی عملکرد فنی جالبی نداشت.
این بازی ارزش تجربه رو داره و انتظارات بیش از حد بالا رفت و بعضی از مسائل فنی بازی های بتسدا که مشکل دارن انگار نمی خوان حل بشن!
و یه چیزی که می دونم خیلی ها مخالفن اینه که سطح ب استدیو بتسدا بیش از سی دی پروجکت هست.
نمی دونم چرا دیگران دارن واسه دزدی که سر سایبرپانک کرده دست میزنن و فاز حماسی برداشتن اتگار ققنوسی بور که از دود بلند شده! می دونستن سایبرپانک قابل انجام نیست باز جیب ملت رو خالی کردن.
به شخصه ۱۵۰ ساعت استارفیلد رو بازی کردم همنقدر بگم بازی ارزش تجربه رو داره از دستش ندین
من واقعاً عاشق سایبرپانک هستم و به دلیل حرفایی که الان راجعبه استارفیلد میزنن هنوز تجربش نکردم فقط یه چیزی به من بگو
آیا هوش مصنوعی انمی ها تو دیوار هست؟ روی سخت ترین حالت تجربه کنم بازی به اندازه کافی سخت میشه؟
داداش اگه میخوای پلی بدی استارفیلدو یه چند تا نکته داره که بدونی بهتره.چون ممکنه بازی اونجور که فکر میکنی نباشه و پولت هدر بره.
۱-هوش مصنوعی انمی های اونجور که میگن بد نیست و معمولا خیلی باهوشن و اذیتت میکنن(مخصوصا تو جنگ فضایی)ولی نباید توقع چیزی مثل ردد رو داشته باشی
۲-لودینگای بازی خیلی زیاد ولی واقعا کوتاهن
۳-داستان اصلی بازی تا اواخرش کاملا تو دیواره
و حوصله سربر ولی ماموریتای فرعیش واقعا عالین و بازیو زنده میکنن(مخصوصا وقتی تو ساخت کارکتر از تریت وانتد استفاده کنی)
من حدود ۲۰۰ ساعت استارفیلدو رفتم و نظرم در موردش اینه.امیدوارم تو تصمیم گیری کمکت کنه
ممنون از توضیحاتت قطعا کمکم کرد
متاسفانه بازی وقتی می خواد درجه رو سخت تر کنه باید تعداد تیر زیادی بزنی تا طرف از ببن بره. اینجور هم نیست که مثلا به سرش بزنی با یه تیر بمیره. از اون اونا تیر بزنن بیش از حد جون کم میشه
باید یکی جنون استارفیبد داشته باشه که بخواد از همون اول بازی رو سخترین حالت بره. باید مهارت های تفنگ هات رو لول اپ زیاد کنی
سفینه ها رو هم باید لول اپ ها رو خیلی زیاد کنی. واسه این کار همون اول جنگیدن با دشمنا عذاب اور میشه و طرف باید با کارهای غیر جنگیدن امتیاز واسه لول اپ کردن پیدا کنه.
به نظرم رو درجه نرمال برو بعدش روی دیدی بعد چند ساعت که دشمنا آسون شد رو هارد بزار. از همین الان هم بگم از اسنایپر مجبوری زیاد استفاده کنی که واسه من لذت بخشه
در آخر اینکه روند بازی در ابتدا کنده و سازنده ها تو این زمینه اشتباه کردن اگه بتونی چند ساعت اول رو به بازی فرصت بدی به نظرم خوشت میاد
جدیدا در بخش تنظیمات چیزایی اضافه کرده که خیلی جالبه. مثلا میتونی بازی رو روی hard بزاری ولی تنظیم کنی در جنگ های فضایی به سفینه ت damage کمتری وارد بشه. یا مثلا میزان آسیبی که در جنگ های مختلف به دشمن میزنی قابل تنظیم اند، بهمین شکل ریز جزئیات گیم پلی رو میشه شخصی سازی کرد. حتی اینکه خوابیدن و خوردنه غذا چقدر جونت رو پر کنه یا چه میزان بتونی وسایل حمل کنی و غیره همه قابل تنظیمه، البته در دریافت xp هم تاثیر دارن، مثلا اگر تنظیم کنی که خوراکی ها جونت رو اصلا پر نکنن xp بیشتری میگیری و هرچی راحت ترش کنی میزان xp های دریافتیت کمتر میشه.
ششصد ساعت گیم پلی دارم و از ثانیه به ثانیه ش لذت بردم و میبرم، بازی اوایل ایراداتی داشت، برای من بشخصه نبود hdr خیلی اذیت کننده بود و بعدش نبود وسایل نقلیه که هر دو اوکی شدن، اکر سری ایکس داری که ۶۰ فریم و مثبته شصت فریم هم داره ولی خوده من ۴۰ فریم بازی میکنم که بهترین کیفیت بصری رو بگیرم. داستان اصلی بسیار جذابه و راجع به اولین برخورد انسان با گونه های فضایی و چیزهایی که بنظرش جادویی میاد و قدرت های خاص به کاراکتر میده، ماموریت های غیر اصلیش هر کدوم یه ماجرای جدید جذاب و طولانی برات باز میکنن از از کوئست های فکشن بگیر تا فرعی ترین کوئست ها که از زبون یه npc بطور اتفاقی میشنوی، هرگوشه دنیاش از شهرهای بزرگ تا دورافتاده ترین کمپ ها یه رمز و راز و ماجرا وجود داره، گیم پلی بازی هم که در هر بخشش عالیه و چندین بازی در یک پکیج قرار گرفتن، از طراحی کمپ و خونه تا مهندسی سفینه ت و دکورچینی و آرشیو کالاها رو جمع کردن به هر شکلی که دوست داری، خلاصه که الان خیلی بازی کاملیه و واقعا حیفه از دست دادنش.
اوو راستی تنظیمات بازی رو حتما چک کن که یه دنیا امکان جدید گذاشته، میتونی درجه سختی رو با دقت تنظیم کنی، از میزان قدرت خودت تا دشمن ها، اینکه خوراکی ها یا خوابیدن چقدر جونت رو پر کنن یا چه میزان بتونی با خودت وسیله و خرت و پرت جمع و کنی و کلی تنظیمات دقیق دیگه
ممنون ازت توضیحات عالی ای میرم سراغش
آقا راستی استارفیلد هفته گذشته برای سری اس هم آپدیت داده و ۴۰ فریم و ۶۰ و مثبته ۶۰ فریم هم گذاشته. اگر تلویزیون 120hz داری که موده چهل فریم روی حالت ویژوال رو پیشنهاد میدم یا vrr روشن. اکر نع که ۶۰ فریم و حالت پرفورمنس. کلا روشن کردنه vsync بجز برای موده ۳۰ فریم پیشنهاد میشه. لازم به ذکره که مودهای ۳۰ و ۴۰ فریم از لحاظ بصری تفاوتی باهم ندارن اما ۴۰ فریم فقط روو نمایشگرهای 120hz در دسترسه،
بزرگترین مشکل و نقطه ضعف بازی نسبت به بازی های پیشین بتسدا منسجم و یکپارچه نبودنش بود که منشا ایراد های ریز دیگه ی بازی هم بود وگرنه همونطور که شما گفتی یه تجربه فوق العاده هست مخصوصا برای طرفداران بتسدا و این سبک
همین منو برای الدر ۶ خیلی امیدوار میکنه چون قطعا توی اون بازی همچین مشکلی نخواهیم داشت
من فقط یه مشکل با استارفیلد دارم پیدا کردن کوئست های فرعی هست
کوئست های ونگارد و اون گروه دزدان فضایی رو کامل کردم ولی شنیدم بقیه کوئست ها توی سیاره های مختلف پراکنده هستند
متاسفانه نمیدونم چطور پیداشون کنم خیلی زیاده سیاره ها
کوئست های کاملا فرعی رو شانسی بهشون برمیخوری، داری توو شهر راه میری دو نفر دارن صحبت میکنن و از لابلای حرف هاشون کوئست رو میگیری. عادی بازیت رو بکن به خودت میای میبینی کلی کوئست توو لیست mission هات داری، یا میتونی سرچ کنی ببینی کجاها باید بری، من ماموریت secret outpost توو سیاره Denebola I-b رو با سرچ کردن پیداش کردم چون به کشتی فضایی ایی که آخر ماموریت بدست میاری رو نیاز داشتم، اکر نرفتیش حتما برو که یکی از بهترین فرعی هاست. راستی هروقت contraband داشتی توو کشتی و نمیخواستی اسکن بشه برو توو سیستم wolf و یه ایستگاه فضایی هست به اسم The Den. اونجا کشتی اسکن نمیشه و توی ایستگاه هم یدونه trade authority هست که میتونی بفروشی کنترا بند رو، چند تا هم ماموریت فرعی میگیری توو ایستگاه، همه جا برو و با همه صحبت کن بیشمار فرعی جذاب بدست میاری با xp و جوایز عالی.
بدبختی ما تو استارفیلد اینکه تعداد سیارات چند برابر کوئستا و اهدافمونه.
بتسدا بیش از حد بازیو بزرگ کرده و همین تو بعضی چیزا به بازی صدمه زده
من حدود ۵۰ ساعت استارفیلد بازی کردم تمومشم کردم همچنین سایبرپانک اما با اینکه استارفیلد رو خیلی دوست داشتم ولی واقعاً سایبرپانک تو لول بالاتری قرار میگیره باگ و مشکلات اولیه ربطی به ساختار کلی بازی نداره داستان و بهبودهایی که تو سیستم دیالوگ داده بود درست انتخابها آنچنان تاثیری نداشتند اون هم به دلیل نوع داستان بازی بود البته توی استارفیلد هم آنچنان تغییری در روند داستان نمیبینیم در مورد باگها هم بگم کاری که سی دی پروژکت کرده بود خیلی بزرگ بود یه بازی آر پی جی که باید به کاراکتر که میرسی وارد یه مرحله بشی ولی شما قبل از رسیدن به کاراکتر وارد یه ساختمونی میشید وارد هر جریانی که میشید که شروع بشه اون داستان هیچ لودینگی نداریم یه ماموریت فرعی رو در نظر بگیرید شما در ساختمان را باز کنید و دیالوگ رو شروع کنید مرحله شروع میشد بدون لودینگ کل ماموریتهای فرعی توی نقشه بارگذاری کامل شده بودند بله یه جاهایی هم استارفیلد برتری داره مثلاً توی تعدد مکانیکها که همشون هم جذاب هستند ولی در کل از نظر من استارفیلد یه بازی هشت و نیم تا ۹ اما سایبرپانک یه بازی حدوداً با نمره ۹ و نیم و شاهکار محسوب میشه
john استارفیلد رو خیلی بدموقع بازیش کردی، الان یه بازی دیگه شده کلا.
اون زمان که سایبرپانک اومد اصلا سریز اس و اکس نیومده بودن
من فن cdpr هستم ولی استارفیلد نسبت به سایبر بشدت بهتر بود از هر لحاظ ( فنی) و راز موفقیت گیمای بتسدا بخش کریشنه کلا بحث سایبر و استارفیلد جداست
بله درسته ولی منظور من کلیت ماجرا بود که با پشتیبانی خوب میتونه مثل سایبرپانک یه بازی محبوب بشه
هزار سیاره پاشنه آشیل بازی شد واگرن همون روز عرضه هم محتوا دست ساز و باکیفیت تری نسبت به اسکایریم ارائه داد ولی بخاطر همین بزرگی همشون پخش شدن تو این سیصد چهارصد سیاره قابل بازدید و یه جورایی گم شدن و کنارش هم واسه بیشتر کردن محتوا بازی اومدن یه عالمه کوئست یوبی سافتی هم بهش اضافه کردن
اکسپلور تو بازی به همین خاطر بی ارزش شد
یعنی شما هر مشکلی تو استارفیلد براساس سلیقت حتی ببینی بخوای ریشه یابی کنیش برمیگرده به اون هزار سیاره و بس
ولی چندمورد چیز ک با دیدنش امیدوارم میکنه نسبت ساخته های بعدیشون اینکه
۱ ، واقعا گیم پلی روون و فوقالعاده ای پیاده کرده بودن و میشه امیدوار بود تو الدر اسکرولز بعدی با سیستم خشک اسکایریم خداحافظی کنیم ( ولی خیلی دوست دارم برگردن به سیستم کمبت موروویند )
واسه اونایی ک نمیدونن یه توضیح بدم ،((اینطوریه که برای دمیج دادن برعکس اسکایریم که تو ضربت باید به هیت باکس طرف بخوره برای اینکه بتونی ضربه موفقیت امیز لند کنی باید یسری استتات بسته به نوع اتکت به مقدار کافی باشت که این استتا وارد یه فرمول میشن و بعد مشخص میشه که هر ضربه میس میشه یا میخوره به هدف )) یجورایی نزدیک به بازیهای crpg
۲, از نظر طراحی هنری بازی آرت بازی و محیط های بزرگ و زیبا واقعا خفن کار کرده بودن و دوباره یکم یاد امپریال سیتی با اون بزرگی و تمیزی رو واسم زنده کرد
۳, کیفیت بصری بازی ک واقعا ارتقا موتور تاثیرشو گذاشته بود و محیط های فوقالعاده زیباتری تو بازی ساخته شده بود ک بازم طراحی هنری بازی عالی کار شده بود . و امیدوارم تو الدر شش از محیط های بهم ریخته و شلوغ تو اسکایریم خداحافظی کرده باشیم
۴, روایت و داستان بازی بااینکه لور مانند الدر اسکرولز پشتش نبود خوب ساخته شده بود
راجب دی ال سی هم ک داره میاد طبق صحبت خودشون قرارع همه چیز و تموم اتفاقات تو یه سیاره جدا اتفاق بیفته یه جورایی مثل دی ال سی دراگون بن و منطقه ریون راک و قول یه اکسپلور خوب رو دادن باید بیاد ببینم چی میشه
در حد اسکایریم نه ولی محبوب میمونه
سبک اسکایریم دیگه تکراری شده خود اسکایریم بازی تأثیر گذاریه چون المان های آر پی جی به صورت گسترده رو وارد اکشن ادونچر کرد که به خودی خود باعث از بین رفتن آر پی جی های غنی هم شد. سری الدر اسکرولز همیشه محل تحول بتسدا بوده امیدوارم این طمع اسکایریم رو بذارن کنار و دوباره با همرفل تأثیر گذار باشن
کاملا باهات موافقم بزرگ ترین مشکل استارفیلد این بود ک میخاست اسکاریم باشه
امیدوارم بتسدا دست از این فرمول بکشه البته ک استارفیلد به خودی خود بازی خوبیه و بی شک محبوب هم خواهد موند اما برای نسخه بعدی الدر اسکروز نیاز به تغییرات بنیادی هست ک امیدوارم لحاظ شده باشه چون اصلا دوس ندارم بزرگ ترین مجموعه ار پی جی صنعت گیم به وضعیت استارفیلد دچار بشه
واقعا استارفیلد اگه یه مقدار قوی تر میومد تو کار واقعا پتانسیل بهتر شدن رو داشت حتی میتونست رقیب جدی برای الن۲ و بالدرز گیت باشه ولی واقعا مشکلات زیاد بود.درسته الان گیم فوق العاده بهتر نسبت به قبل شده ولی اونموقع واقعا بهتر میچسبید.یجورایی یه عواقب سایبر دچار شد در کل ایشالله برا نسخه بعد قوی تر ظاهر بشه و بتونه مشکلات نسخه اول رو جبران کنه.راجب اسکاریم هم بخوایم صحبت کنیم فقط یک کلام هست در وصفش(شاهکار)
یعنی میشه این بازی روزی بیاد برا ps5 خیلی این بازیو دوست دارم بنظرم اگه بتونین مثل no man sky پشتیبانیش کنن خیلی عالی میشه ….همیشه بهترین بازی تو سبکش بیاد رو استور اول روز میخرمش
بخاطر تو ینفر هم که شده آرزو میکنم زودتر عرضه بشه برای ps5.
ممنون مرسی🥹♥️♥️♥️داداشم
ایشالا که که استارفیلد برا فایو پورت شه که همه طرفداراش بتونن پلی بدن.
ولی کاش سونیم یکم آدم باشه گوست و آنچارتدو رو ایکس باکس پورت کنه.بعد از اینکه بخاطر وضعیت اقتصادی پلی استیشنمو و فروختم حسرت این دو تا گیم همینجوری برام مونده😮💨
انشاالله
وقتی یه بازی یونیورسال رو انحصاری می کنی طبیعتا ضعیف عمل می کنه ولی با عرضه نسخه PS5 و سوییچ ۲ این بازی میشه به این هدف مذکور (بازی شدن به اندازه اسکایریم) نزدیک شد
فقط اگه لودینگ بازی هنگام خروج از سیاره رو میداشت مطمئنن باریش میکردم هرچند قبول دارم بی انصافی هست سر این بازیش نکنم اما کاش این ایراد بزرگ رو نداشت
چیزی که باعث میشه استار فیلد در مقابل اسکایریم حتی انگشت کوچیکه اشم محسوب نشه کامیونیتی افسانه ای اسکایریمه. یکی میخواست یه ویدیو بسازه با این تایتل: من سعی کردم استارفیلد رو با مود درست کنم.
گفت به اندازه کافی مود وجود نداره.(یه ماه پیش) همچنین اسکایریم زمان خودش رقیبی نداشت که جلوش بتونه وایسه. الان بازی هایی که با استارفیلد مقایسه می شن no man’s sky و cyberpunk هستن. هر دو هم یه سر و گردن از استارفیلد بالاترن با اینکه قدیمی تر هم هستن.
نومنز اسکای از استارفیلد بهتره؟! 😃 مقایسه یه بازی اکسپلوریشن با یک اثر ARPG نشان از سواد بالای گیمینگ شما داره، سایبرپانک هم خیر اصلا در حد استارفیلد نیست. اونم بیشتر اکشنه تا rpg
مثل اینکه شما واقعا خاص هستی
وقتی من میام دو تا بازی رو به عنوان مقایسه با استارفیلد قرار میدم که تو فک میکنی تو یه ژانر نیستن قسمت هایی از اون دوتا بازی منظورمه که با استارفیلد در یک زیرمجموعه قرار میگیرن. اگر اینو درک نکردی نیازمند گرفتن کلاه ایمنی مخصوص افراد خاص هستی تا یه وقت به خودت صدمه نزنی.
استارفیلد و no man’s sky در space exploration اشتراک دارن
سایرپانک و استارفیلد هم هردو تو ژانر arpg هستن خنگول. اینکه بگی سایرپانک اکشنه تا rpg وقتی بازی arpg عه نشون دهنده سطح سوادت نداشته است ازین بازی رو نشون میده
حالا در مقوله space exploration اگه بیای بگی استارفیلد از no man’s sky بهتره من دیگه حرفی ندارم چون دیگه به این نتیجه رسیدم که دارم با کمتوان ذهنی حرف می زنم.
حالا برسیم بین سایرپانک و استارفیلد
اولا اگه نمی خوای زیاد بخونی فقط همین کافیه که
ریویو های جدید استارفیلد ۵۵ درصد مثبت بوده تو استیم
ولی سایرپانک ۹۴ درصد
فقط تو ساید کوئست های سایرپانک رو با استارفیلد مقایسه کن ( شک دارم اصلا سایرپانک رو بازی کرده باشی)
ساید کوئست استارفیلد در مقابل سایرپانک مثل نقاشی یه بچه شش ساله در مقابل داوینچیه. داستان اصلی هم همینطور
من اصلا جایی رو داخل سایرپانک یادم نمیاد که دری رو باز کنم، سوار آسانسور بشم یا وارد محیط جدیدی بشم و لودینگ بیاد بالا. استارفیلد پر لودینگه.
سیستم دیالوگ سایرپانک هم بهتره. حداقل تو سایبر پانگ اگه وقت زیادی بزاری و جواب npc رو ندی بهت واکنش نشون میدن .
سیستم مبارزه که سایبر پانک داخلش خداست. ده ها بیلد فان و صد ها ترکیب جذاب بین آناتومی بدنت و هک و اسلحه های متفاوت
و سایرپانک اون ٱبشار مشهور رو داخلش نداره.
داستان اون فرق می کنه، اسکایریم یه جادوی خاصی داره که استارفیلد نداره، تو اسکایریم لازم نیست خیلی فکر کنی برای شروع لذت بردن، یه مسیر رو میگیری میری جلو قبل از ده دقیقه یه ماجراجویی جذاب شروع میشه برخلاف استارفیلد که باید قدم به قدم کار رو برنامه ریزی کنی
والا این بازی اصلا محبوب نیست ، بیشتر بعضیا دارن دلسوزی میکنن برای این بازی بخاطر سوابق درخشان تاد هاوارد و خود محبوبیت بتسدا
یه بازی وسترن از بتزدا می خواستم ، امیدوارم بسازه
بازیه خیلی خوبه ولی اصلا در حد و اندازه اسکایریم نیست
اگه مشکلاتش رفع بشه شاید بشه
من زیاد استارفیلد پلی ندادم که خیلی راجبش حرفی بزنم ولی بنظرم هیچ وقت نمیتونه مثل اسکایریم مورد توجه قرار بگیره چون اسکایریم نسبت به زمان خودش یه گیم بی نظیر بود که بعدا با استقبال بیشتر طرفدارها و اراعه مادهای مختلف یه گیم نسبتا بی نقص شد
توی اسکاریم شبیه ساز زندگی بود هر گوشه بازی و نگاه میکردی پر از ماموریت و… بود استارفیلد با اون هزار تا سیاره توخالی و ماموریت های خیلی تکراری و شبیه به هم که داخلش پره هیچ وقت نمیتونه اون قدر محبوب بمونه. همین الانم بعد از یک سال خیلی ها بازیو تمومم نکردن
من دوباره دارم دانلودش می کنم
با بروزسانی بیشتر جا واسه بهتر شدن دارهه روهم رفته خوبه من دوسش داشتم ارزش تجربه کردن دارهه
یه ویژگی ساییرپانک این بود که وقتی از نرده میری بالا دست هات بین میله های نرده هست
دوستان لطفا رهنمایی کنیددددد..تو گیم پس واسم روی ۴۷٪دانلودش گیر کرده.باقی بازیا دانلود میشه کامل ولی این استار فیلده نمدونم چشهه…اون لینکه کم حجمشم نصبیدم.xbox seriesx