تریلر فیلم Peter Pan’s Neverland Nightmare منتشر شد

بابک بیانی
۱۶:۳۰ ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
تریلر فیلم Peter Pan's Neverland Nightmare منتشر شد

فیلم Winnie the Pooh: Blood and Honey اولین اثری بود که در پابلیک دومین قرار گرفت و حالا نوبت به آن رسیده که پیتر پن نیز با فیلم Peter Pan’s Neverland Nightmare همین پروسه را تجربه کند.

پیتر پن دیگر مناسب تماشای کودکان و خانواده نیست. این شخصیت در فیلم جدید خود بسیار وحشی و بی‌رحم خواهد بود. به گفته‌ی Bloody Disgusting، داستان این فیلم وندی دارلینگ (با بازی مگان پلاسیتو) را دنبال می‌کند. او شخصیتی آشناست که سعی در نجات برادر خود (مایکل با بازی پیتر دسوزا فلهونی) دارد. پیتر پن پلید مایکل را در دستان خود اسیر کرده است. مارتین پورت‌لاک مسئولیت ایفای نقش پیتر پن را به عهده خواهد داشت. طرفداران جهان وحشت مطمئناً دیسوزا فلهونی را در نقش هنری فیلم The Pope’s Exorcist به خاطر دارند. در تریلر این فیلم، پیتر پن داستان شباهت زیادی به شخصیت The Grabber در فیلم The Black Phone دارد تا کاراکتر مهربان داستان‌های کودکان.

پیتر حالا مردی بالغ است که ماسکی وحشتناک به صورت می‌زند. او کودکان کوچک را داخل ون خود می‌اندازد و آنها را می‌دزدد. به گفته‌ی پیتر حاضر در تریلر:

وظیفه‌ی من فرستادن کودکان به Neverland و حفاظت از آنها از جهان بزرگسالان است.

شخصیت پن در این تریلر به جای شوخی‌های بیشمار، یک چاقوی تیز و خونین را به عنوان سلاح خود انتخاب کرده است. سازندگان این اثر، فیلم خود را اینگونه توصیف کرده‌اند:

Peter Pan’s Neverland Nightmare صدها برابر از Winnie the Pooh: Blood and Honey خشن‌تر خواهد بود. تمامی فیلم‌های وحشتناک و عجیب ما در جهان Poohniverse از دیگری متفاوت خواهند بود. پس اگر یکی از آنها را دوست نداشته باشید، عنوان بعدی متفاوت است. پیتر پن خشن‌ترین، بی‌رحم‌ترین و باهوش‌ترین شخصیت ما خواهد بود. این پیتر ممکن است به شما کابوس دهد.

فعلاً تاریخ انتشار دقیقی از این اثر در دسترس نیست اما طرفداران می‌توانند منتظر مردی میانسال باشند که صورت خود را رنگ می‌کند و کودکان را می‌دزدد.

منبع: Collider

امیرحسین وانBatman Arkham knight

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید