تاریخ اکران فیلم بیوگرافی ترامپ به نام The Apprentice مشخص شد

علی محمدپناه
۱۸:۲۹ ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
فیلم The Apprentice

فیلم بیوگرافی دونالد ترامپ به نام The Apprentice قرار است در آمریکا به روی پرده سینماها بیاید.

فیلم سینمایی The Apprentice اثری در ژانر بیوگرافی به شمار می‌رود که حول محور دونالد جی ترامپ جوان است. این اثر سینمایی برای مدتی است که ساخته شده و در ماه مه نیز در جشنواره فیلم کن اکران شده و از آن زمان به دنبال آن بوده که شرکتی مسئولیت توزیع و پخش آن در سینماهای آمریکا را برعهده بگیرد.

حالا این اثر سینمایی قرار است قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر در تاریخ ۱۱ اکتبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران شود. مسئولیت توزیع و پخش این اثر سینمایی روی پرده سینماها را کمپانی Briarcliff Entertainment برعهده گرفته است.

سکان کارگردانی این اثر سینمایی را کارگردان علی عباسی برعهده داشته و فیلم‌نامه آن را نیز گابریل شرمن نوشته است. این اثر سینمایی به هنگام اکرانش در جشنواره فیلم کن توانست مورد توجه و تحسین بینندگان و منتقدان قرار بگیرد ولی با واکنش‌های منفی از سوی ترامپ و طرفدارانش مواجه شد.

این در حالی است که بسیاری از کمپانی‎‌های هالیوودی همچون Focus Features، سونی، نتفلیکس، سرچلایت، Metro-Goldwyn-Mayer، آمازون و حتی A24 از برعهده گرفتن پخش این فیلم طفره رفتند چراکه بر این باور بودند به دلایل سیاسی این اثر مورد استقبال بینندگان قرار نخواهد گرفت.

منبع:‌ nytimes

Mohammad.bagher_2004Cambyses The Thirdبهنامامیرحسین وانهیتلر

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید