پوستر فیلم A Complete Unknown با هنرنمایی تیموتی شالامی منتشر شد

علی محمدپناه
۱۰:۲۴ ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
فیلم سینمایی A Complete Unknown

به تازگی پوستری برای فیلم سینمایی A Complete Unknown منتشر شده که تیموتی شالامی را نشان می‌دهد.

یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۴ میلادی که قرار است در روز کریسمس اکران شود، فیلم «یک ناشناخته کامل» محصول کمپانی سرچلایت پیکچرز است که به تازگی پوستری تازه برای آن منتشر شده است. این اثر سینمایی فیلمی بیوگرافی درباره باب دیلن است.

اولین پوستر برای فیلم سینمایی «یک ناشناخته کامل» منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید. این پوستر نیز شخصیت اصلی داستان یعنی باب دیلن با بازی تیموتی شالامی را نشان می‌دهد. در کنار تیموتی شالامی نیز بازیگران برجسته‌ای در این اثر سینمایی هنرنمایی می‌کنند که شامل ادوارد نورتون، بوید هولدبروک، ال فانینگ، اسکوت مک‌نیری و مایکل چرنوس است.

فیلم سینمایی A Complete Unknown
فیلم سینمایی A Complete Unknown

انتشار اولین پوستر برای فیلم سینمایی «یک ناشناخته کامل» در حالی است که چندی پیش نیز اولین تریلر رسمی برای این فیلم منتشر شده بود و نیم نگاهی از درون آن را به نمایش در آورده بود. این اثر سینمایی قرار است در روز کریسمس یعنی ۲۵ دسامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (چهارشنبه ۵ دی ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران شود.

سال گذشته میلادی تیموتی شالامی در همین تاریخ با فیلم Wonka روی پرده سینماها حضور داشت. سکان کارگردانی فیلم «یک ناشناخته کامل» را جیمز منگولد در دست دارد کسی که به خاطر ساخت فیلم Ford v Ferrari و فیلم Logan نامزد جایزه اسکار شده است.

منبع: collider

HELLO.BROTHERSessi007ollie

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید