Stalker 2 در حال حاضر با ۲۵ فریم بر ثانیه روی ایکس باکس سری اس اجرا می‌شود

آرمین مکاری
۰۶:۰۲ ۱۴۰۳/۰۶/۱۰

بازی Stalker 2 سال‌ها در دست توسعه بوده و پس از تاخیرهای متعدد، قرار است اواخر امسال منتشر شود. به همین دلیل این بازی یکی از مورد انتظارترین عناوین سال ۲۰۲۴ به شمار می‌رود.

در گفتگو درباره عملکرد Stalker 2 روی پلتفرم‌های مختلف، توسعه‌دهندگان تایید کرده‌اند که این بازی در حال حاضر بر روی ایکس باکس سری اس حتی به ۳۰ فریم در ثانیه هم نمی‌رسد.

ایکس باکس سری اس این روزها یکی از بحث‌برانگیزترین کنسول‌ها برای توسعه‌دهندگان است و تجربه‌ی GSC Game World نمونه دیگری از محدودیت‌های این کنسول را نشان می‌دهد.

در مصاحبه اخیر با Wccftech، اسلاوا لوکیاننکا، تهیه‌کننده ارشد بازی، درباره جنبه‌های مختلف روند توسعه و مشکلاتی که تیم آن‌ها در فرآیند بهینه‌سازی با آن مواجه بوده صحبت کرد.

در پاسخ به یکی از سوالات درباره ایکس باکس سری اس، لوکیاننکا اظهار داشت که تیم توسعه با تلاش زیاد به نتایج قابل قبولی دست خواهد یافت. او افزود که دو حالت اجرایی ۶۰ و ۳۰ فریم برای ایکس باکس سری ایکس وجود دارد. حال سازندگان قصد دارند این دو حالت را با هم ترکیب کنند تا نتیجه مطلوبی در سری اس به دست آورند.

Stalker 2

اگرچه ایکس باکس سری اس هنوز به هدف ۳۰ فریم در ثانیه نرسیده، اما توسعه‌دهندگان امیدوارند تا قبل از عرضه‌ی بازی به نرخ فریم معتدلی دست پیدا کنند.

خوشبختانه تیم GSC Game World اعتماد به نفس بالایی دارد. پس از سال‌ها تلاش، این استودیو می‌خواهد Stalker 2 را بدون تاخیرهای بیشتر منتشر کند. این بازی قرار است در ماه نوامبر منتشر شود و سازندگان به‌سختی مشغول بهینه‌سازی نسخه ایکس‌باکس سری اس هستند.

از آنجا که Stalker 2 با استفاده از آنریل انجین ۵ ساخته شده، ایکس باکس سری اس تحت فشار زیادی برای اجرای آن قرار می‌گیرد. رایانه‌های شخصی همچنان بهترین پلتفرم برای تجربه این بازی به شمار می‌رود اما GSC Game World تمام تلاش خود را می‌کند تا تجربه‌ای قابل قبول روی کنسول‌ها ارائه دهد.

silent-man(Metro edition)AEORifleGBHTremblerhamed2007Royalknightboy gamerNostalgic PlayernimaHELLO.BROTHERSDARKSIRENآریاKurosامیرTES fanA0seyed0AABDVDThe World Enderdbanished04مرد تنهای شبmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید