شایعه: یک بازی بر اساس دنیای فیلم The Batman در دست ساخت قرار دارد

آرمین مکاری
۱۶:۲۰ ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
رتبه‌بندی بهترین لباس‌های لایو اکشن بتمن

گزارش‌ها حاکی از آن است که یک بازی بر اساس فیلم بتمن مت ریوز در دست توسعه است. در این فیلم، رابرت پتینسون نقش اصلی را ایفا می‌کرد.

طبق گزارش Puck News، شرکت AT&T در سال ۲۰۲۰ قصد داشت بخش بازی‌های ویدئویی Warner Bros. Interactive Entertainment را به مبلغ ۴ میلیارد دلار بفروشد، اما این بخش به‌عنوان یکی از دارایی‌های ارزشمند تشخیص داده شد و فروش آن را لغو کردند.

گفته می‌شود زمانی که دیوید زاسلاو (David Zaslav) به عنوان مدیرعامل منصوب شد، به او پیشنهاد فروش بخش بازی‌های ویدئویی وارنر را دادند. با این حال، زاسلاو این بخش را به‌عنوان یک دارایی استراتژیک می‌بیند.

طبق این گزارش، بخش‌های مختلف WBD (Warner Bros. Discovery) در حال همکاری نزدیک روی پروژه‌هایی مانند سریال Penguin برای HBO و یک بازی ویدئویی هستند که هر دو در دنیای فیلم بتمن ۲۰۲۲ روایت می‌شوند.

همچنین دنباله‌ای برای فیلم بتمن در حال توسعه است و لباس پتینسون از این فیلم در سال گذشته به بازی Batman Arkham Knight اضافه شد.

بازی Batman: Arkham Shadow که قرار است در اکتبر منتشر شود، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه گیمزکام برای متا کوئست ۳ به نمایش درآمد. این عنوان بعد از Batman: Arkham VR، دومین بازی واقعیت مجازی سری Batman: Arkham است که به بازار می‌آید.

𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥Moojy_MRezCambyses The ThirdSpider-Man

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید