جزئیات حالتهای گرافیکی Warhammer 40,000: Space Marine 2 مشخص شد
استودیوی سِیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) جزئیات حالتهای گرافیکی بازی شوتر سوم شخص Warhammer 40,000: Space Marine 2 بر روی کنسولها را اعلام کرد.
Warhammer 40,000: Space Marine 2 دو حالت گرافیکی Quality و Performance را روی کنسولها ارائه میدهد. این بازی بر روی ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن ۵ در حالت Quality، کیفیت 4K و نرخ ۳۰ فریم را ارائه میدهد. همچنین اثر مذکور در حالت Performance و در رزولوشن 1080P، با نرخ ۶۰ فریم بر روی این کنسولها اجرا میشود. علاوه بر این، در نسخه ایکس باکس سری اس حالت Performance موجود نخواهد بود و در حالت Quality، کیفیت 1440P و نرخ ۳۰ فریم را ارائه میدهد.
برای گیمرهای پلتفرم PC نیز قابلیتهای DLSS 2 و FSR 2 از روز اول عرضه بازی در دسترس خواهند بود و پشتیبانی از FSR 3 و DLSS 3 در آینده به عنوان محتوای پس از انتشار اضافه خواهد شد. این بازی از ری تریسینگ و HDR پشتیبانی نمیکند. از سوی دیگر، پشتیبانی از Wide Screen نیز قرار است تا پایان ماه سپتامبر ارائه شود. توسعهدهندگان قصد دارند امکان پشتیبانی بازی از استیم دک را تا پایان سال جاری میلادی فراهم نمایند.
بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ به انتخاب آرمین مُکاری، نویسنده
- مروری بر عملکرد محتوایی ایکس باکس و پلی استیشن در سال ۲۰۲۴
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
نظرات
جالبه که این بازی رو هردو پلتفرم ۶۰ فریمه ولی رو سری اس ۳۰
خب چرا بقیه سازنده ها هم همین راه رو در پیش نمیگیرن؟
اینکه برای SS حالت پرفورمنس نزاشتن جالب نیست مطمئنم میشد با رزولوشن کمتر (۷۲۰) برای اس هم ۶۰ فریم کرد
بنظر تیم توسعه دهنده حوصله سختی بهینه سازی روی کنسول رومخ(از نگاه بازیساز) رو نداشت و با یه تک حالت کوالیتی حجت رو ادا آورد
آره اینم هست
ولی خب امیدوارم در آینده بهش اضافه کنن چون چیز غیر ممکنه نیست
داداش خب اکثر گیما الان همینطوریه استاروارز جدید اینطور بود فلینت لاک اینطور بود و کلی گیم های دیگه
خب بقیه هم بهتره همین کارو بکنن
یا حداقل زیرمجموعه های خود مایکرو