مارول با انتشار ویدیویی ۸۵ سالگی‌اش را جشن گرفت

علی محمدپناه
۱۱:۲۴ ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
مارول

استودیو مارول به مناسب ۸۵ سالگی خودش ویدیویی را منتشر کرده که گذار از کمیک‌ها به دنیای سینما و سریال را نشان می‌دهد.

مارول یک کمپانی کمیک نمادین به شمار می‌رود که در سال ۱۹۳۹ میلادی تحت عنوان Timely Comics توسط مارتین گودمن شروع به کار کرد تا اینکه نام آن در ادامه به Atlas Comics تغییر پیدا کرد. در سال ۱۹۶۱ میلادی نیز این کمپانی نام Marvel Comics را به خودش گرفت.

کمیک‌های مارول از گذشته تا به امروز توانسته شخصیت‌ها و داستان‌های بسیار مهیج و جذابی را برای مخاطبان روایت کند و حالا نیز ۸۵ سالگی خودش را جشن می‌گیرد. در همین راستا نیز استودیو مارول به تازگی ویدیویی جذاب منتشر شده که ماجراجویی این شرکت در دنیای کمیک‌ها، فیلم‌ها و سریال‌ها را به نمایش در می‌آورد.

این ویدیو مصاحبه‌های قدیمی استن لی و همچنین مصاحبه با برخی از بازیگران دنیای سینمایی مارول و همچنین مصاحبه با رئیس فعلی استودیو مارول یعنی کوین فایگی را نشان می‌دهد و همچنین شامل صحنه‌هایی از کمیک‌ها و فیلم‌های دنیای سینمایی مارول است. این ویدیو همچنین لحظاتی از فیلم‌های آینده همچون فیلم Thunderbolts و فیلم Captain America: Brave New World را به نمایش می‌گذارد.

بخش پایانی این ویدیوی منتشر شده به مناسبت ۸۵ سالگی مارول، مصاحبه جدیدی از استن لی را نشان می‌دهد و پس از آن نیز صحنه‌ای از فیلم Captain America: Brave New World دیده می‌شود که در آن، تبدیل شدن هالک قرمز به نمایش در می‌آید.

منبع: comicbook

شیخ گرایمز (به دنبال آقای سفید)nimaArsham

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید