تور مالدیو هتل کرومبا + قیمت

پست گیمفا
۰۹:۰۲ ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
تور مالدیو هتل کرومبا + قیمت

مالدیو کشوری کوچک در نزدیکی اقیانوس هند است. آب‌وهوا و زیبایی‌های طبیعی کشور مالدیو باعث شده که بسیاری از ایرانی‌ها از تور مالدیو استقبال کنند. البته هتل‌های پنج ستاره و سایر خدمات رفاهی و تفریحی مالدیو در جذب گردشگران خارجی بی‌تأثیر نبوده است. شما می‌توانید تور مالدیو را هم مثل تور ترکیه استانبول در بیشتر ماه‌های سال رزرو کنید و از سفر به این کشور آسیایی لذت ببرید. در ادامه این مطلب درباره هزینه تور مالدیو و اقامت در هتل پنج ستاره کرومبا بیشتر صحبت خواهیم کرد؛ پس با ما همراه شوید.

هتل پنج ستاره کرومبا؛ اقامتی رؤیایی در جزایر مالدیو

هتل پنج‌ ستاره کرومبا در شمال شهر ماله قرار دارد. شهر ماله پایتخت کشور مالدیو است. درختان سر به فلک کشیده نارگیل، شن‌های سفیدرنگ ساحل و ساختمان‌های کوچک با سقف‌های شیروانی اولین چیزهایی هستند که در مواجه با هتل کرومبا توجه شما را به خود جلب خواهند کرد.

این هتل برای اولین بار در سال ۱۹۷۲ افتتاح شد و از آن زمان تاکنون به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین هتل‌های پنج ستاره شهر ماله شناخته می‌شود. در هتل کرومبا استانداردهای سخت‌گیرانه‌ای برای جلب رضایت مسافران اجرا می‌شود. کارکنان هتل به بیشتر زبان‌های دنیا مسلط هستند و تلاش می‌کنند که بهترین خدمات را به مشتریان هتل ارائه دهند.

همه چیز درباره امکانات اتاق‌های هتل کرومبا

همه اتاق‌ها، سوئیت‌ها و ویلاهای هتل کرومبا منظره رو به باغ یا منظره رو به اقیانوس دارند. اتاق‌ها طوری طراحی شده‌اند که نور طبیعی روز برای روشنایی فضا کافی است. پنجره‌های بزرگ و سرتاسری، دکوراسیون ساده و استفاده از وسایلی با حس و حال اقامت در یک هتل ساحلی از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد واحدهای اقامتی هتل کرومبا هستند.

بیشتر وسایل اتاق‌ها از جنس چوب و حصیر بوده و پرده‌های بلند و ضخیمی پنجره‌ها را می‌پوشانند. اتاق‌های هتل مبله هستند و همه امکاناتی که از یک هتل پنج ستاره انتظار می‌رود در آن‌ها وجود دارد. وسایل تهیه چای و قهوه، یخچال، میز کار، تلویزیون و… بخشی از امکانات همه اتاق‌های هتل هستند. همچنین مسافرانی که نوزاد و کودک خردسال دارند می‌توانند تختخواب یا گهواره نوزاد درخواست کنند. سوئیت‌ها و ویلاهای لوکس هتل کرومبا، استخر خصوصی و جکوزی هم دارند. جالب است بدانید که مساحت برخی از ویلاهای این هتل حدود ۷۰۰ متر است و همه امکانات لازم برای یک اقامت رؤیایی خانوادگی در آن‌ها وجود دارد.

معرفی امکانات و خدمات تفریحی هتل

معرفی امکانات و خدمات تفریحی هتل

مهم‌ترین چیزی که هتل‌های پنج ستاره را از هتل‌های معمولی متمایز می‌کند، امکانات و خدمات جانبی آن‌هاست. برای مثال در هتل کرومبا همه امکاناتی که می‌تواند برای تفریح و خوش‌گذرانی و سرگرم شدن خانواده‌ها مناسب باشد وجود دارد. مسافران این هتل می‌توانند از زمین تنیس استفاده کنند یا ساعاتی را با فرزندانشان در زمین‌ بازی کودکان بگذرانند.

امکانات غواصی و قایق‌سواری هم در هتل وجود دارد. موج‌سواری، قایق‌سواری با قایق‌های بادبانی و قایق کانو از دیگر خدمات تفریحی هتل به شمار می‌روند. اگر تجربه هیچ‌کدام از ورزش‌های آبی را ندارید؛ نگران نباشید زیرا مربیان باتجربه هتل به شما آموزش‌های لازم را خواهند داد. تورهایی برای گشت‌وگذار در اطراف جزیره مالدیو هم به‌صورت روزانه برگزار می‌شود. رستوران‌های هتل کرومبا آماده پذیرایی از مسافران هستند. پنج رستوران مختلف در هتل وجود دارد که با منوهای غذایی متفاوتی از شما پذیرایی خواهند کرد. غذاهای سنتی کشور مالدیو، غذاهای هندی، ایتالیایی، ژاپنی و عربی بخشی از منوی رستوران‌های این هتل را تشکیل می‌دهند.

چرا به مالدیو سفر کنیم؟

تور مالدیو یکی از جذاب‌ترین تورها برای کسانی است که دوست دارند مدتی را در شهرهای ساحلی بگذرانند؛ اما از تورهای تکراری مانند تور ترکیه استانبول خسته شده‌اند. سفر به کشورهایی مانند مالدیو که در مجاورت اقیانوس قرار گرفته‌اند می‌تواند تجربه بسیار جذابی باشد. کشور مالدیو از چندین جزیره تشکیل‌شده که هرکدام از آن‌ها زیبایی‌های خاص خودشان را دارند. شما در سواحل مالدیو می‌توانید آفتاب بگیرید، غواصی کنید و از قدم زدن در کنار اقیانوس لذت ببرید. در کشور مالدیو به‌جز ساحل‌ها، هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس، جاذبه‌های گردشگری دیگری مانند کاخ مولی آگه، موزه ملی مالدیو و مسجد سلطان نیز وجود دارد که بازدید از آن‌ها برای گردشگران خارجی می‌تواند بسیار جالب باشد.

هزینه تور مالدیو چقدر است؟

هزینه تور مالدیو چقدر است؟

هزینه تورهای مالدیو به عوامل گوناگونی بستگی دارد. برای مثال هزینه تور یک‌هفته‌ای با اقامت در یک هتل پنج ستاره بسیار گران‌تر از یک تور سه‌روزه به این کشور است. درحال‌حاضر هزینه تور سه‌روزه مالدیو همراه با اقامت در یکی از اتاق‌های معمولی هتل کرومبا با صبحانه رایگان از حدود سی‌وهفت میلیون تومان به ازای هر نفر شروع می‌شود.

به‌طورکلی هزینه سفر با تور در هنگام تعطیلات و فصل‌های بهار و تابستان از روزهای دیگر سال بیشتر خواهد بود. البته به این نکته توجه داشته باشید که آب‌وهوای کشور مالدیو در همه فصل‌های سال مطبوع و دلپذیر است؛ بنابراین سفر به مالدیو در پاییز و زمستان هم لذت‌بخش خواهد بود. برای اطلاع از قیمت و سایر جزئیات تورهای داخلی و خارجی می‌توانید به سایت علی بابا مراجعه کنید.

AnimalsDirtyomnicHELLO.BROTHERS

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • .Rock گفت:

    داشتم چرتکه میزدم تو ۳ روز چقدر در میارم.به هر حال هر کی میره خوش باشه ساحل زیبایی داره

    AMOGUSDaemianکظم غیظ🗿kaveh1986
  • kaveh1986 گفت:

    زمانی نه چندان دور مردمان این آب و خاک به کمتر از سفر نیویورک و پاریس رضایت نمیدادند الان سفر مالدیو بماند برای سفر به شمال هم باید ۶ ماه برنامه ریزی کنند که بشود یا نشود . پروردگارا شرایط برایمان زیادی شور بود خلایق هرچه لایق امید به خودش دله هر کی پاکه شاد باشه

    esmaaiel_63کظم غیظ🗿
  • مالدیو خیر سرت ما تا ۶۰ کیلومتری شهرمون که بریم آژیر کارت بانکی خودکار به صدا در میاد برمیگردیم خونمون کی پول داره؟حالا گفتن همستر لیست میشه انشالله یه میلیاردر میشیم 🗿💲خودمون یه جزیره نزدیکی نیوزلند پسند کردیم 😐میریم اونجا جوج و نوشابه می‌زنیم🥸 فقط منتظریم همستر لیست بشه یه بوگاتی هم میخرم👽🫵