اولین تیزر از فیلم Rumours منتشر شد

ارشیا امیری
۱۳:۳۰ ۱۴۰۳/۰۶/۰۸

پس از اولین نمایش فیلم Rumours در جشنواره کن، بسیاری از طرفداران نمی‌دانستند در جدیدترین اثر کیت بلانشت با تهیه کنندگی آری استر، باید انتظار چه چیزهای داشته باشند، حالا در اولین تیزر از Rumours نگاهی کوتاه به این اثر ترسناک کمدی خواهیم داشت.

در پس‌زمینه این تیزر ۴۲ ثانیه‌ای، میز شامی دیده می‌شود و تمرکز آن بر روی نقدهای مثبت منتقدان است، پس از آن تیرز لحظات عجیبی از فیلم را نمایش می‌دهد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

Rumours توسط سه فیلمساز بااستعداد یعنی ایوان جانسون، گالن جانسون و گای مدین کارگردانی شده است. این فیلم حول محور اجلاس G20 جریان دارد که در آن هفت نفر از ثروتمندترین قدرت‌های جهان حضور پیدا کرده‌اند، در ابتدا همه‌چیز آرام به نظر می‌رسد اما طولی نمی‌کشد که اتفاقات عجیب و غیرقابل توضیحی برای شرکت‌ کنندگان رخ می‌دهد.

کیت بلانشت، روی دوپویس، نیکی آموکا-برد، چارلز دنس، تاکه هیرو هیرا، دنیس منشت، رونالدو راولو، زلاتکو بوریچ و آلیسیا ویکاندر، از جمله بازیگران Rumours هستند. همچنین وظیفه تهیه کنندگی این اثر برعهده آری استر است، که کارگردانی آثار تحسین شده‌ای مانند Midsommar و Beau is Afraid را در کارنامه خود دارد.

Rumours برای اکران در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۲۴ (۲۷ مهر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: کولایدر

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید