پوستر جدیدی از فیلم Hellboy: The Crooked Man منتشر شد

ارشیا امیری
۱۲:۰۰ ۱۴۰۳/۰۶/۰۸

یکی از ماندگارترین شخصیت‌های کمیک‌بوکی تاریخ، با فیلم Hellboy: The Crooked Man بازخواهد گشت و طرفداران منتظر جک کسی در قامت پسر جهنمی هستند. این فیلم اقتباسی از کمیک The Crooked Man نوشته مایک میگنولا است، که خود او تهیه کنندگی و نگارش فیلمنامه را نیز برعهده داشته است.

در این پوستر، پسر جهنمی را درحالی می‌بینیم که یک اسلحه را دستان خود گرفته، همچنین سازندگان مخاطب را دعوت می‌کنند تا شاهد آغاز مسیر پسر جهنمی باشند. موجود اهریمنی Crooked Man نیز در این پوستر، که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید، حضور دارد.

درحالی که اطلاعات زیادی از این اثر منتشر نشده است، پسر جهنمی در این ماجراجویی تنها نخواهد بود. در دهه ۵۰ میلادی، پسر جهنمی همراه با یک مامور تازه‌کار سازمان BPRD در روستایی به نام Appalachia گیر افتاده‌اند و متوجه می‌شوند این مکان توسط یک اهریمن محلی کنترل می‌شود. اما زمانی که Hellboy به ارتباط این روستا با گذشته خود پی می‌برد، همه‌چیز تغییر می‌کند.

برایان تیلور، کارگردان Hellboy: The Crooked Man، در مصاحبه‌ای که با Collider داشت درباره این فیلم گفت:

ما نمی‌خواستیم هیچ اشاره‌ای به فیلم‌های گذشته این فرنچایز داشته باشیم، تنها منبع اقتباس ما کمیک The Crooked Man نوشته مایک میگنولا بود و قصد داشتیم اقتباسی وفادارانه از آن را تولید کنیم. این چیزی است که من و بیشتر طرفداران از پسر جهنمی انتظار دارند، او تنها به دلیلی به شهر شما می‌آید که مشکلاتی با نیروهای اهریمنی داشته باشید، پسر جهنمی این مشکل را برای شما حل خواهد کرد. این پسر جهنمی است که همه ما دوست داریم ببینیم.

علاوه‌بر جک کسی که نقش پسر جهنمی را برعهده دارد، مارتین باسیندل، جفرسون وایت، آدلین رودالف، جوزف مارسل، لیا مک‌نامارا و هانا مارگتسون نیز در این فیلم حضور دارند.

Hellboy: The Crooked Man برای اکران در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۴ (۶ مهر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: کولایدر

essi007Nostalgic Playerشرلوکامیر

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید