وین دیزل تصویری از پشت صحنه فیلم جدید Riddick منتشر کرد

علی محمدپناه
۱۱:۰۸ ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
فیلم Riddick

به تازگی وین دیزل تصویری از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم جدید مجموعه Riddick را منتشر کرده است.

چهارمین فیلم از مجموعه فیلم‌های The Chronicles of Riddick به صورت رسمی در دست توسعه و تولید قرار دارد و عنوان این اثر سینمایی جدید نیز Riddick: Furya است که در حال حاضر فیلم‌برداری و تولید آن در جریان است و به تازگی وین دیزل تصویری از پشت صحنه آن منتشر کرده است.

فیلم «ریدیک: فیوریا» دنباله‌ای برای فیلم «ریدیک» محصول سال ۲۰۱۳ میلادی است و سکان کارگردانی و نویسندگی آن را نیز دیوید توهی در دست دارد. تصویر تازه منتشر شده از فیلم «ریدیک ۴» را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید که به صورت سیاه و سفید است و وین دیزل را در داخل خودرو و در کنار فیلمبردار نشان می‌دهد.

فیلم Riddick
فیلم Riddick

این برای دومین بار در این هفته است که وین دیزل تصویری را از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم سینمایی «ریدیک» به نمایش در می‌آورد و همین نیز نشان می‌دهد که فیلم‌برداری این پروژه به خوبی در جریان است. وین دیزل علاوه بر بازی در این فیلم یکی از تهیه‌کننده‌های آن است.

فیلم‌برداری فیلم «ریدیک: فیوریا» در آلمان، انگلیس و اسپانیا انجام می‌شود و در حال حاضر هنوز مشخص نشده که در کنار وین دیزل قرار است چه بازیگران دیگری هنرنمایی می‌کنند. با این حال، عنوان این فیلم اشاره دارد که شخصیت اصلی داستان در این فیلم قرار است به زادگاهش یعنی سیاره فیوریا برود.

در حال حاضر هنوز تاریخ اکرانی برای فیلم «ریدیک: فیوریا» اعلام نشده است.

منبع: collider

essi007DARKSIRENRhaenyra_Alex_nima

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید