احتمال ساخت انیمیشن Inside Out 3 وجود دارد

علی محمدپناه
۱۰:۳۴ ۱۴۰۳/۰۶/۰۴

مدیران اجرایی استودیو پیکسار از احتمال ساخت انیمیشن سینمایی Inside Out 3 گفتند.

فیلم سینمایی «درون و بیرون ۲» موفقیت بسیار بزرگی برای استودیو پیکسار و دیزنی بود و این اثر سینمایی توانست رکوردهای زیادی را در گیشه جابه‌جا کند و مورد توجه منتقدان و بینندگان قرار بگیرد. موفقیت بسیار بزرگ این انیمیشن سبب شد تا برخی به این فکر کنند که آیا انیمیشن سوم نیز ساخته خواهد شد.

در حالی که هنوز ساخت انیمیشن سینمایی «درون و بیرون ۳» به صورت رسمی اعلام نشده اما مدیر اجرایی استودیو پیکسار یعنی پیتر داکتر بیان کرده که آن‌ها در حال فکر کردن درباره ایده‌هایی هستند که ممکن است داستان فیلم سوم را به جریان در بیاورد و آن‌ها باید موارد بسیار زیادی را مورد بررسی و کاوش قرار بدهند.

پیتر داکتر در مصاحبه خودش درباره احتمال ساخت انیمیشن سینمایی «درون و بیرون ۳» بیان کرده:

ما درست در همان موقعیت پس از موفقیت فیلم اول هستیم و به این فکر می‌کنیم که اگر قرار است چیز جدیدی را بسازیم، چه چیزی خواهد بود. ما فقط در حال فکر کردن به ایده‌های مختلف هستیم. چه کسی می‌داند که بعدا چه اتفاقی رخ خواهد داد.

پیتر داکتر در ادامه صحبت‌های خودش به ارتباط و زمینه‌سازی فیلم اول و دوم برای فیلم سوم اشاره کرده است:

من دوست دارم این احساس را داشته باشم که انگار این انیمیشن‌ها دنیایی بسیار گسترده هستند که ما فقط تنها سه درصد آن را مشاهده کردیم و هنوز چیزهای دیده نشده زیادی وجود دارند. پس چیزهای بسیار زیادی برای کاوش وجود دارد و چیزهایی از فیلم اول و دوم وجود دارند که می‌توانیم از آن‌ها در فیلم سوم بهره ببریم.

منبع: comicbook

nobody

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید