لیست کاگردان‌های احتمالی فیلم James Bond 26 مشخص شد

علی محمدپناه
۱۳:۲۸ ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
فیلم جیمز باند ۲۶

به تازگی لیستی از کارگردان‌هایی احتمالی فیلم سینمایی و مورد انتظار James Bond 26 منتشر شده است.

بیست و پنجمین فیلم سینمایی از مجموعه فیلم‌های جیمز باند با هنرنمایی دنیل کریگ بود که No Time to Die نام داشت و در سال ۲۰۲۱ میلادی روی پرده سینماها اکران شد. این اثر سینمایی آخرین هنرنمایی دنیل کریگ در این نقش بود و حالا جستجو برای انتخاب بازیگر دیگری برای نقش جیمز باند ادامه داد.

چندین سال است که تهیه‌کنندگان فرنچایز جیمز باند به دنبال آن هستند تا بازیگر مناسبی را برای ایفای این نقش انتخاب کنند و هنوز به جمع‌بندی نرسیدند. این در حالی است که آن‌ها برای فیلم بعدی این مجموعه باید علاوه بر بازیگر نقش اصلی، کارگردان مناسبی را نیز پیدا کنند.

همانطور که جستجو برای پیدا کردن کارگردان بیست و ششمین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند ادامه دارد، به تازگی لیستی از کارگردان‌های احتمالی و بالقوه برای کارگردانی این اثر سینمایی منتشر شده است، لیستی که برای گفتگو با تهیه‌کنندگان و مدیران استودیوی سازنده به لندن فراخوانده شدند.

از جمله این کارگردان‌ها نیز می‌توان به کلی مارسل، ادوارد برگر، دیوید میچود، بارت لیتون و یان دیمانج اشاره کرد. مارتین کمپبل که سابقه کارگردانی اولین فیلم جیمز با بازی دنیل کریگ و اولین فیلم جیمز باند با بازی پیرس برازنان را دارد، یکی دیگر از گزینه‌های کارگردانی این فیلم جدید به شمار می‌رود.

اگرچه تمرکز بسیار زیادی روی انتخاب بازیگر مناسب برای ایفای نقش جیمز باند وجود دارد اما به همان اندازه، انتخاب کارگردان مناسب برای ساخت این اثر سینمایی که احتمالا آغازگر دوران جدیدی برای این کاراکتر و فرنچایز خواهد بود، بسیار حائز اهمیت است.

یکی دیگر از کارگردان‌هایی که طرفداران تأکید زیادی روی وی برای ساخت بیست و ششمین فیلم جیمز باند دارند، کریستوفر نولان است و خود وی نیز علاقه‌اش را مطرح کرده اما بعید است که تهیه‌کنندگان به سراغ این کارگردان بروند و در این میان، محتمل‌ترین گزینه ادوارد برگر است.

منبع: screenrant

Haqh goo

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید