معرفی بهترین بازی‌های پلی استیشن دونفره آفلاین - گیمفا
معرفی بهترین بازی‌های پلی استیشن دونفره آفلاین - گیمفا
معرفی بهترین بازی‌های پلی استیشن دونفره آفلاین - گیمفا
معرفی بهترین بازی‌های پلی استیشن دونفره آفلاین - گیمفا
معرفی بهترین بازی‌های پلی استیشن دونفره آفلاین - گیمفا
معرفی بهترین بازی‌های پلی استیشن دونفره آفلاین - گیمفا

معرفی بهترین بازی‌های پلی استیشن دونفره آفلاین

پست گیمفا
۰۰:۲۲ ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
بازی fortnite

کنسول‌های پلی استیشن به ویژه نسل جدید، یعنی PS4 و PS5 عموماً برای پلتفرم آنلاین استفاده می‌شوند؛ اما بازی‌های چندنفره آن‌ها در حالت آفلاین نیز لذت‌بخش است. این بازی‌ها در ژانرهای متفاوت هستند، اما همه آن‌ها یک چیز مشترک دارند: شما و یکی از دوستانتان می‌توانید دقیقاً روی یک کاناپه در خانه خود بازی کنید. بنابراین اگر دوستانتان پلی استیشن ندارند یا تنها یک دستگاه در اختیار شماست، این بازی‌ها اجازه می‌دهند زمانی که دور هم جمع می‌شوید، برای خود یک سرگرمی جذاب داشته باشید. در ادامه، به معرفی بهترین بازی‌های پلی استیشن دونفره آنلاین می‌پردازیم.

بازی Fortnite

اکثر گیمرها نام Fortnite را شنیده‌اند؛ با این حال، همه نمی‌دانند که امکان بازی در حالت چندنفره را فراهم می‌کند. اگر یک کنترلر اضافی دارید، می‌توانید با خرید پلاس ps5 یا ps4 پلی استیشن دوست خود را برای بازی در حالت‌های duos و squad دعوت کنید. در نتیجه شما می‌توانید با هم از بتل رویال، جان سالم به در ببرید. در این بازی تنها شما و رفیقتان هستید که باید تجهیزات و سلاح‌های خوب را پیدا کنید و پیروز شوید.

بازی Tricky Towers

Tricky Towers یکی دیگر از بازی‌های جذاب دونفره است که در آن، بازیکنان از یکدیگر جدا خواهند بود. در این بازی، هر یک از شما برجی دارید که می‌خواهید بسازید. کمی شبیه تتریس است که بلوک‌ها از آسمان می‌افتند و شما باید قبل از فرود، آن‌ها را در موقعیت خود قرار دهید. تفاوت این بازی با تتریس این است که هدف شما پاک کردن ردیف‌های بلوک نیست. در عوض، باید اطمینان حاصل کنید که برج لرزان شما بدون افتادن تا حد ممکن بزرگ می‌شود؛ بنابراین، این یک پازل بزرگ فیزیک است.

بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 And 2

دو بازی اول Tony Hawk Pro Skater در اواخر دهه ۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ منتشر شدند. در حال حاضر، یک نسخه بازسازی شده از این دو عنوان به کنسول‌های مدرن، از جمله پلی استیشن ۴ آمده است. این بازی با برخی از مشکلات فنی همراه است؛ اما هنوز هم به‌عنوان یک بازی سرگرم‌کننده شناخته می‌شود. در حالت local multiplayer ، گزینه‌های زیادی وجود دارد. بیشتر آن‌ها حول محور رقابت با یکدیگر می‌چرخند و تنوع زیادی نیز برای آن‌ها وجود دارد. شما می‌توانید برای خرید اکانت قانونی ps5 یا ps4 پلی استیشن این بازی سرگرم‌کننده از طریق اپراگیم اقدام کنید و ظرفیت مناسب را متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

بازی tony hawks pro skater 1 and 2

بازی Quake 2

Quake 2 یک عنوان کلاسیک علمی تخیلی FPS است که اخیرا برای کنسول‌های جدیدتر بهبود یافته است؛ در نتیجه با خرید پلاس پلی استیشن ۴ و ۵ می‌توانید از آن لذت ببرید. اگر متخصص Quake نیستید، تنها چیزی که باید بدانید این است که از اسلحه‌های بزرگ برای از بین بردن دشمنان خطرناک استفاده کنید. شما می‌توانید این کار را با حداکثر سه دوست در کنار خود انجام دهید و کل کمپین را در صفحه تقسیم‌شده اجرا کنید.

بازی Hot Wheels Unleashed

بازی‌های مسابقه‌ای زیادی وجود دارند؛ اما Hot Wheels Unleashed توانسته خود را از بقیه متمایز کند. زیرا حول محور Hot Wheels می‌چرخد؛ بنابراین، به جای کنترل ماشین‌های معمولی، شما ماشین‌های اسباب‌بازی را کنترل می‌کنید. در نتیجه مجموعه ماشین‌های بازی کاملاً متنوع هستند؛ با این حال، برخی از ماشین‌های الهام گرفته از ماشین‌های واقعی نیز در بازی وجود دارند. از آنجایی که شما در حال رانندگی با ماشین‌های اسباب‌بازی هستید، قرار نیست در پیست‌های فرمول یک در مقابل جمعیت زیادی مسابقه دهید. در عوض، در مسیرهای منحصربه‌فردی رانندگی می‌کنید که در مکان‌هایی مانند زیرزمین افراد و محوطه‌های دانشگاهی ساخته شده‌اند.

بازی hot wheels unleashed

بازی It Takes Two

این بازی با سبک اکشن و ماجراجویی خود در سال ۲۰۲۱ منتشر شد و مورد توجه بسیاری از گیمرها قرار گرفت؛ چرا که بر اساس گفته سازندگان آن، خستگی‌ناپذیر است. این بازی به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های دو نفره آنلاین شناخته می‌شود. بازی It Takes Two درباره زن و شوهری است که قصد جدایی دارند و دخترشان از این بابت بسیار ناراحت شده است؛ اما ناگهان به عروسک تبدیل می‌شوند که باید برای پشت سر گذاشتن چالش‌های مختلف تلاش خود را به کار بندند. انجام این بازی در کنار دوستانتان می‌تواند لحظاتی بسیار خاطره‌انگیز را برای شما رقم بزند. با خرید گیفت کارت پلی استیشن این بازی از طریق اپراگیم می‌توانید به قابلیت‌های مختلف آن دسترسی داشته باشید.

بازی it takes two

بازی Moving out

این بازی در سبک پازل و اکشن در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و از بازی‌های سبک شبیه‌سازی حرکت به حساب می‌آید. این بازی سرگرم‌کننده با لحظات استرس‌آوری همراه است و به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های دو نفره آفلاین شناخته می‌شود. در Moving Out شما وظیفه دارید تا وسایل را از خانه به داخل ون انتقال دهید؛ اما این کار چندان هم راحت نیست و شما باید مراقب باشید تا به وسایل آسیبی وارد نشود. سرعت عمل شما در بازی در کنار داشتن همکاری، نقش کلیدی دارد. بازی Moving out را می‌توان در حالت چهار نفره نیزه انجام داد.

بازی A way out

A Way Outیک بازی Co-op در دو بخش بسیار جذاب است که در واقع شما را ملزم به بازی در صفحه تقسیم‌شده می‌کند. شما و بازیکن دیگر با شخصیت‌های لئو و وینسنت روبه‌رو می‌شوید. هدف شما اجرای فرار از زندان خواهد بود.

چیزی که بازی را بسیار منحصربه‌فرد و جالب می‌کند این است که شما به طور متوالی بازی می‌کنید و باید با هم کار کنید. این بدان معناست که ممکن است یک بازیکن مجبور شود حواس کسی را پرت کند؛ در حالی که دیگری چیزی را که او به دنبالش است، می‌یابد. یا غرق می‌شوید یا شنا می‌کنید؛ اما مهم نیست که با هم باشید.

بازی a way out

بازی Escape First 3

این بازی محبوب از بازی‌های جذاب ساخته استودیو OnSkull Games است و نسبت به دو نسخه قبلی خود توانسته با پیشرفت‌های زیادی همراه باشد. البته این نسخه، متفاوت از دو نسخه قبلی است. شما می‌توانید تجربه این بازی را در حالت تک‌نفره، دونفره و حتی ۶ نفره نیز به‌دست آورید. شما و دوستتان در اتاقی حبس شده و باید زودتر از دیگری راه خروج را پیدا کنید. اگر به ژانرهای ترسناک و فکری علاقه‌مند هستید، بازی Escape First 3 شما را مجذوب خود می‌کند. معماهای بازی شما را به شدت سرگرم خواهد کرد.

بازی Overcooked

Overcooked از بازی‌های جذابی است که همه سنین می‌توانند از آن لذت ببرند. در این بازی شما و شریکتان سرآشپزهای بااستعدادی هستید که باید سفارشات را هنگام نمایش روی صفحه انجام دهید، اما چالش‌های متعددی در انتظار شما قرار دارد. این چالش‌ها برای اینکه شما را شکست دهند و تنها بهترین تیم‌ها تا دور بعدی زنده بمانند، ایجاد شده‌اند.

اگر توانستید کل بازی را شکست دهید، افزونه‌هایی برای لذت بردن شما یا حتی نسخه دوم برای امتحان کردن وجود دارد. شما و دوستتان ممکن است ساعت‌های زیادی را برای ساختن دستوراتی که بازی به شخصیت‌های شما داده است، صرف کنید.

سخن پایانی

ما در این مقاله لیست بهترین بازی‌های دونفره آفلاین را معرفی کردیم که برخی از آن‌ها قابلیت اجرای بیش از دو نفر را نیز دارند. بازی‌های معرفی‌شده می‌توانند برای ساعت‌ها شما را در جای خود میخکوب کنند و لحظات خوشی را برای شما و دوستانتان به ارمغان آورند. خرید اکانت قانونی پلی استیشن این بازی‌ها از طریق آپراگیم با بهترین قیمت امکان‌پذیر است. شما با خرید از اپراگیم خیالتان از بابت قانونی بودن اکانت‌ها و اعتبار آن‌ها راحت خواهد بود.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

معرفی بهترین بازی‌های پلی استیشن دونفره آفلاین - گیمفا
معرفی بهترین بازی‌های پلی استیشن دونفره آفلاین - گیمفا
معرفی بهترین بازی‌های پلی استیشن دونفره آفلاین - گیمفا
معرفی بهترین بازی‌های پلی استیشن دونفره آفلاین - گیمفا
معرفی بهترین بازی‌های پلی استیشن دونفره آفلاین - گیمفا
معرفی بهترین بازی‌های پلی استیشن دونفره آفلاین - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

معرفی بهترین بازی‌های پلی استیشن دونفره آفلاین - گیمفا