غیررسمی: فیلم‌برداری فیلم John Wick 5 از سال ۲۰۲۵ شروع می‌شود

علی محمدپناه
۱۰:۲۹ ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
فیلم John Wick 5

گزارش‌های غیررسمی حاکی از آن هستند که فیلم‌برداری فیلم John Wick 5 از سال ۲۰۲۵ شروع خواهد شد.

فیلم John Wick: Chapter 4 در سال ۲۰۲۳ میلادی به روی پرده سینماها آمد و به شکلی مبهم به پایان رسید و به نظر می‌رسید که جان ویک با بازی کیانو ریوز پس از انجام دوئل بر اثر زخم‌های متعددش از دنیا رفته است و همین نیز آینده‌ این فرنچایز را در هاله‌ای از ابهام قرار داد.

با این حال، به دنبال موفقیت بسیار زیاد این اثر سینمایی در گیشه، کمپانی لاینزگیت پس از مدت کوتاهی خبر از ساخت فیلم John Wick: Chapter 5 را اعلام کرد ولی هنوز مشخص نبود که با توجه به اتفاقات پایان فیلم چهارم، آیا کیانو ریوز در آن حضور دارد یا خیر.

با این حال، گزارش‌های تازه و غیررسمی حاکی از آن هستند که فیلم‌برداری این اثر سینمایی تا سال ۲۰۲۵ میلادی شروع نخواهد شد. منابع تأیید کردند که با اینکه ساخت فیلم پنجم این فرنچایز بسیار محتمل است اما تا سال آینده میلادی وارد مرحله تولید و فیلم‌برداری نمی‌شود و در صورتی که به مرحله تولید برسد، کسی جز چاد استاهلسکی کارگردان آن نخواهد بود.

با اینکه گفته می‌شود که چاد استاهلسکی مسئولیت کارگردانی فیلم پنجم را برعهده دارد اما در حال حاضر او تمرکزش را روی ساخت ریبوتی از مجموعه فیلم Highlander گذاشته است، فیلمی که او کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد و فیلم‌برداری آن از سال آینده میلادی در ایرلند با هنرنمایی هنری کویل در نقش اصلی شروع خواهد شد.

منبع: screenrant

Mehran.BaAli Asgharیه گیمر ساده

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید