بازی Silent Hill 2 Remake روی PS5 شامل حالت گرافیکی ۶۰ فریم بر ثانیه خواهد بود
بازی Silent Hill 2 Remake اکتبر (مهر) امسال عرضه میشود و در جدیدترین تریلر داستانی، بهتر از همیشه به نظر میرسد. پس از پیشنمایشهای اخیر، حالت ۶۰ فریم بر ثانیه نیز برای این عنوان تایید شده است.
سایلنت هیل یکی از مهمترین فرنچایزهای نمادین ژانر وحشت است که برای سالهای طولانی نادیده گرفته شده بود. خوشبختانه، استودیوی Bloober Team و شرکت Konami در حال احیای این سری هستند و به نظر میرسد با یک بازسازی قوی از این عنوان ژانر ترس و بقا طرف باشیم.
Bloober Team، در تلاش است تا تجربه کلاسیک Silent Hill 2 را بازسازی و با رویکردی فادارانه به اتمسفر و محیط نسخه اصلی را مدرنیزه کند. جلوههای بصری بازی بزرگترین نقطه قوت این ریمیک بوده و در میان عناصر محیطی، مه درون بازی بیشتر از همه مورد توجه سازندگان قرار گرفته است.
خوشبختانه برای علاقهمندان تجربه این بازی روی PS5، سازندگان دو حالت گرافیکی متفاوت برای این عنوان در نظر گرفتهاند. به گزارش Eurogamer، بازی از رزولوشن پویا برای دستیابی به حالت 60FPS خود استفاده میکند. با این حال، این حالت افت نرخ فریم متعددی را از خود نشان میدهد. احتمالاً این مشکلات عملکردی تا عرضه بازی در اکتبر (مهر) توسط توسعهدهندگان رفع خواهد شد.
Bloober team همچنین تأیید کرد که هر دو حالت گرافیکی از ویژگی لومِن Unreal Engine 5 برای ردیابی پرتو (Ray Tracing) مبتنی بر نرمافزار استفاده میکنند. احتمالاً به همین دلیل است که حالت عملکرد این بازی در پیشنمایشهای اخیر مشکلات مختلفی نظیر افت فریم را از خود بروز داده است.
در هر صورت، دیدن اینکه این عنوان حالت ۶۰ فریم بر ثانیه را برای کسانی که به دنبال تجربهای روانتر هستند ارائه میدهد، بسیار عالی است. البته امیدواریم که Silent Hill 2 Remake نیازی به رزولوشن کمتر از 1080p برای حالت ۶۰ فریم نداشته باشد. این مشکل، قبلاً در بازیهایی مانند Final Fantasy 16 مشاهده شده بود که منجر به تکسچرهای تار میشد و در نتیجه تجربه این بازی را بسیاری از علاقهمندان خراب کرده بود.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
اگر این طوری باشه خیلی عالی میشه بلوبر راست میگه بهمون اعتماد کنید فریم ۶۰ خیلی به لذت بازی کمک میکنه اونم حالت گرافیک با اینکه خیلی بازی حالت اکشن سریع نداره باز هم دمشون گرم و اینکه من خودم از انیمیشن کارکترها خیلی خوشم اومد خیلی طبیعی و عالی کار شدن
انیمیشن های بازی انگار برای دوران PS1 هستش همون لحظه زمانی که با کاراکتر تیر میزنی به انمی ها خیلی خیلی بد طراحی شده چرا نمیتونن گرافیک و انیمشین بازی مثل dead space کبیر درست کنن
چرا چرت میگی ، اتفاقاً انیمیشن های دد اسپیس خیلی بد . راه رفتن دد اسپیس در حد راه رفتن تو سایلنت ۲ اورجینال ، ریمیک سایلنت خیلی ۲ انیمیشن ها گرافیکش خیلی بهتره ،
همه چی تا الآن عالی بوده
اینم از ۶۰ فریم و lumen آنریلانجین۵😍
این چیزا برای من خیلی مهم نیست. امیدوارم فقط وفادار باشه به نسخه اصلی
“در هر صورت، دیدن اینکه این عنوان حالت ۶۰ فریم بر ثانیه را برای کسانی که به دنبال تجربهای روانتر هستند ارائه میدهد، بسیار عالی است. البته امیدواریم که Silent Hill 2 Remake نیازی به رزولوشن کمتر از ۱۰۸۰p برای حالت ۶۰ فریم نداشته باشد. این مشکل، قبلاً در بازیهایی مانند Final Fantasy 16 مشاهده شده بود که منجر به تکسچرهای تار میشد و در نتیجه تجربه این بازی را بسیاری از علاقهمندان خراب کرده بود.”
وقتی حالت ۶۰ فریم رو نمیزارن ، میگن چرا نداره (نسل ۹ و ۳۰ فریم ؟!) وقتی هم که میزارن درباره ش اینطور 👆 صحبت میشه !
بالاخره یک بازی خفن با ۶۰ فریم اومد منتظریم سایلنت هیل
بنده سایبرپانک رو فورکی سی فریم بازی میکردم با اینکه اول شخص بود ولی واقعا توی هرج و مرج و درگیری ها مشکل خاصی ندیدم و حتی توی رانندگی با سرعت بالا،برای همچین عناوینی مثل ژانر وحشت سی ب نظرم فریم ریت خوبیه هنوزم،چون ویژگی های گرافیکی خاص دارن اکثرا مثل نورپردازی و یه سری تکنیک های ویژه برای عمیق شدن توی دنیای بازی،اگر قابلیت های ری ترسینگ بیشتر پرداخته بشه شاید ما رو بیش از پیش در فضای بازی غرق کنه،شصت فریم بودن و فورکی بودن ب شدت ناب هست ولی خب وعده های ک دادن برای نسل و خروجی های ک دیدیم عملا کذب بود،باید باهاش کنار اومد حداقل تا نسخه پرو برای افرادی ک بیشتر میتونن هزینه کنن ک همونم با کلی ترفند نرم افزاریه و بازم واقعی نیست،ولی امیدوارم و باااااااااید ک نسل دهم ب راحتی بازیها فورکی شصت با سطوح بالای ری ترسینگ خروجی بدن،وگرنه اصلا ب هیچ عنوان قابلیت پذیرش نیست.
حق با شماست گیم های داستانی که سرعت گیمپلی نچندان سریعی نداشته باشن ۳۰فریم واقعا خوبه حتی حالت سینمایی که به گیم میده واقعا عالیه میدونم که ۶۰نمیشه ولی ۳۰ انصافا بد نیست من اینو تو رد دد۲ و الن۲ دیدم که واقعا عالی بود.
خدا کنه ۱۰۸۰ ۶۰ فریم اجرا شه
فعلا که نمیتونم تجربش کنم ولی بازم خوبه که رو پی اس فایو ۶۰ فریمه
همچنان انیمیشن هاش تو ذوق میزنه متاسفانه
انیمیشن واقعا بهتره شده ولی یه جاهایی هنوز ضعیف
انمیشین ها خیلی بهتر از تریلر های قبلی بودن ولی خب قطعا میتونن بهتر بشن . چیزی که منو اذیت میکنه تکسچر مو هست که انگار نور پردازی روش الحاق نشده
خب…
هنوزم نظرم عوض نشده و روز عرضه نسخه اورجینال رو پلی میدم…
بی صبرانه منتظرشم
اعتماد به نفس بلوبر در کنار نظرات مثبت تسترها، نوید یک بازی فوق العاده رو میده. از زمان انتشار شایعات، سابقه بد کونامی در پیشبرد آی پی ها بدون خالقان اثر و کم تجربگی بلوبر در توسعه سیستم مبارزات، بیشتر جامعه گیمری رو آماده شکست بازی کرده بود از صمیم قلب امیدوارم بازی یکی از غافلگیری های این سال کویر باشه.
بهینه سازی های بلوبر همیشه خوب بوده، جوری که layers of fear 2023 که با انریل ۵ ساخته شده روی سری اس 2k و 60fps اجرا میشه . حیف باید بین این و ووکانگ یکیو انتخاب کنم واسه خرید 🥹🥹
داداش سایلنتهیل۲ رو انتخاب کن
تضمین میکنم که پشیمون نمیشی. اگه نسخه اصلی رو بازی نکردی که داستان مخت رو میترکونه
دمت گرم. آره زیاد تعریفش رو شنیدم و نسخه اصلی رو بازی نکردم 😁. خودمم نظرم با سایلنت هیله
ایجان
بابا شماها که داریم دعا میکنید
بگید خدا کنه 1440p و ۶۰ fps باشه دیگه 🤷
گاد مگه 2k و ۱۲۰ fps اجرا نشد
کار نشد نداره
ن تو رو خدا بیایید ۶۰ فریم هم نزارید بعد ۴ سال از عرضه کنسولای نسل ۹
اگه قرار باشه هربازی جدیدی منتشر میشه خبر بدن که مود ۶۰ فریم داره
پس اصلا چ دلیلی داشت وارد نسل ۹ بشیم ؟
60 فریم تو گیما باید تبدیل به ی مورد معمولی و ساده شه که نیاز نباشه راجع بهش اطلاعیه بدن
خبری ام از نسخه نسل ۸ نیس ک بگیم ب خاطر کنسولای نسل ۸ مجبورن ۳۰ فریم بدن
این گیم هم مثل concord شکست میخوره این خط این نشون