طراح بازی Silent Hill 2 در ابتدا نمیخواست روی ریمیک آن کار کند
نسخه ریمیک بازی Silent Hill 2 پس از انتظار طولانی طرفداران قرار است امسال منتشر شود. این ریمیک که توسط استودیوی بلوبر تیم توسعه یافته، مورد حمایت بسیاری از سازندگان نسخه اصلی قرار گرفته است.
ماساهیرو ایتو (Masahiro Ito)، طراح هنری بازی Silent Hill 2 بهتازگی در یک مصاحبهای با رسانه GamesRadar درباره بازسازی این بازی صحبت کرده است.
در سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰، تهیهکننده سری Silent Hill موتوی اوکاموتو (Motoi Okamoto) در توییتر به من پیام داد و گفت که آیا دوست دارم در پروژه ریمیک Silent Hill 2 نقشی داشته باشم یا خیر. در آن زمان حس میکردم بازی احتیاجی به ریمیک ندارد و میخواستم پیشنهاد او را رد کنم.
او در ادامه گفت که کمی بعد از پیام اوکاموتو، نظرش عوض شد، چون اگر او این پیشنهاد را رد میکرد کونامی باز به ساختن پروژه ادامه میداد.
احساس کردم که بهترین تصمیم، همکاری برای ساخت این پروژه است تا مطمئن شوم هسته Silent Hill 2 و چیزی که آن را تبدیل به Silent Hill 2 کرده بود، حفظ شود. ایده کلی من برای ریمیک این بود که هسته بازی باقی بماند، اما رنگ و لعاب تازهای به آن بدهیم.
به گفته ایتو، ایدهای که بلوبر تیم و کونامی برای ریمیک داشتند متفاوتتر از نتیجه کنونی بوده است. ایتو اعتقاد دارد حضور داشتن او در پروسه ساخت ریمیک باعث شده که هسته قدیمی و اصول بازی به نسخه ریمیک بیایند.
Silent Hill 2 در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۷ مهر ۱۴۰۳) برای PS5 و PC منتشر خواهد شد. پیشنمایشهای این بازی را در این نشانی میتوانید تماشا کنید.
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
نظرات
عجب
پس ای کاش قبول نمیکردی بیای، تا ریمیک کمی نوآوری و تحول نسبت به نسخه کلاسیک خودش داشته باشه!
از نظر گیمپلی بازی کپی پیست لست ۱
البته با فیزیک ضعیف تر
ولی خب گرافیک و فضا سازی رو خوب در اوردن
طراحیاشونم خوب بوده
چقدر تو تو سایت مورد نفرت هستی😂🤣😂
۵ نفر بهم دیس لایک دادن
که اکثرشون xbox فنن
بقیشون از طریق تکثیر سلولی به وجود اومدن
ولی این جلو ۹۴ تا دیسلایک تو که عددی نیست 🤣
۵=۳۶
جلل خالق!
چقدر تو آفسایدی آخه
تا حالا نمیدونستی چجوری میشه اکانتای واقعی گیمفا که بهت دیس دادنو ببینی؟ اون پایین چنتا عکس گرد میبینی . افرین بزن روش تا به یه دنیای جدید وارد شی 🤣
اعتماد به نفس تورو شامپانزه داشت عینک میزد با شلوار جین راه میرفت
راستی یادت رفت خودتو لایک کنی
ببین حرفت ب طور کلی غلط نیست خب
اما ماداریم راجب بلوبر صحبت میکنیم ok?
پس خدارا شکر ک این بنده خدا از بازی اصلی روی این یکی هم کارکرده
حداقل برای کسایی مثل من ک نسخه اصلی بازی کردیم این خیلی مهمه
اصلا قرار نبود روی آن کار کند🗿
گفته ایتو، ایدهای که بلوبر تیم و کونامی برای ریمیک داشتند متفاوتتر از نتیجه کنونی بوده است. ایتو اعتقاد دارد حضور داشتن او در پروسه ساخت ریمیک باعث شده که هسته قدیمی و اصول بازی به نسخه ریمیک بیایند
درود بر شرفت مرد بزرگ
سایلنت هیل با وجود ادم هایی مثل شما تبدیل ب یکی از بهترین بازی های ژانر وحشت شد
ک متاسفانه فقط ۳نسخه اول خوب بود
نه دیگه واسه من شخصا نسخه های دوم و چهارم فوقالعاده بودن نسخه چهارم همزمان با. نسخه سوم توسط یه تیم دیگه ساخته شد و اما متفاوت ترین و جالب ترین بازی ترسناک اون دوره رو ساختن ایده حبس شدن داخل یه اطاق همینجوریش ترسناک عجیب هست حالا اینکه تو سایلنت هیل این اتفاق بیوفته اصلا ….هنوزم بازی نسبت به بازی های امروزی خیلی خیلی قشنگ تر هست واقعا چه دورانی بود اون دوران
گیم پلی رو کمی پیش دیدم …و با خودم گفتم چقدر زود این گیم رو قضاوت کردم بازی از هر نظر نسبت ب تریلر ها پیشرفت کرد
پیش بینی متای ۷۸ ب بالارو براش دارم
سلطان بزرگ ماساهیرو ایتو تو قلب ما سایلنتهیل فنا جا داره
خالق کلههرمی❤
خیلی با این بازی خاطره دارم اگه بتونی در حد ریمیک ۲ و ۴ اویل درش بیارین عالی میشه ولی متاسفانه احتمالش کمه . . خیلی کم
نسخه ی xbox نمیاد کلا؟
یا دیر تر میاد؟