همه چیز درباره ی گیفت کارت استیم - گیمفا
همه چیز درباره ی گیفت کارت استیم - گیمفا
همه چیز درباره ی گیفت کارت استیم - گیمفا
همه چیز درباره ی گیفت کارت استیم - گیمفا
همه چیز درباره ی گیفت کارت استیم - گیمفا

همه چیز درباره ی گیفت کارت استیم

پست گیمفا
۰۷:۴۹ ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
گیفت کارت استیم

گیفت کارت استیم چیست؟

گیفت کارت استیم، نوعی والت کارت یا همان کارت اعتباری است که می‌تواند به شما برای خرید انواع بازی رایانه‌ای کمک کند. اگر در دنیای بازی‌های آنلاین، دستی داشته باشید، حتماً تا کنون نام گیفت کارت استیم و استیم استور را شنیده‌اید. استیم (steam ) یک پلتفرم بزرگ بازی‌های آنلاین در سطح جهانی است.گیمر‌ها در سرتاسر جهان، از این پلتفرم، برای خرید، دانلود و نصب انواع بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌کنند. همچنین گیمر‌ها می‌توانند ملحقات رسانه‌ای مربوط به هر بازی، نظیر انواع موسیقی، فیلم و… را از این پلتفرم خریداری نمایند. این گیفت کارت در مبالغ گوناگون و با ریجن‌های مختلف در بازار عرضه می‌شود. منظور از ریجن، همان کشور مورد نظر جهت ساخت اکانت در سایت استیم استور است.
استیم استور، فروشگاهی است که امکان خرید این امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای، می‌توانند به وسیله خرید انواع گیفت کارت، این امکانات را خریداری و دانلود کنند. گیفت کارت استیم، یکی از محبوبترین برندهای گیفت کارت، در دنیای بازی‌های رایانه‌ای است. در این نوشتار قصد داریم به صورت ساده و البته کاربردی درباره گیفت کارت استیم صحبت کنیم.

کاربرد‌های گیفت کارت استیم، لذت یک بازی آنلاین همه چیز تمام

خرید گیفت کارت استیم، می‌تواند مزایای زیادی را در اختیار کاربر قرار دهد. از گیفت کارت استیم، می‌توان برای خرید موارد زیر استفاده کرد:

  • خرید انواع بازی جدید از استیم استور .
  • امکان دریافت آپدیت بازی‌های خریداری شده.
  • امکان هدیه دادن گیفت کارت به دیگران از طریق دادن کد گیفت کارت.
  • امکان دریافت آپشن‌های بازی‌های گوناگون از جمله موسیقی، فیلم، چت با دیگر بازکنان بازی به صورت آنلاین و…  .

آموزش استفاده از گیفت کارت استیم

استیم والت

به مبحث جذاب آموزش شارژ و نحوه استفاده از گیفت کارت استیم رسیدیم.

  • برای استفاده از کد گیفت کارت استیم، نیاز است ابتدا یک اکانت در سایت استیم داشته باشید. هنگام ثبت نام، کشوری را انتخاب کنید که با کشور گیفت کارت شما یکسان باشد.
  • نکته: دقت کنید که از هر گیفت کارت استیم تنها می‌توان برای اکانت استیم همان کشور استفاده کرد. به عنوان مثال، اگر شما گیفت کارت استیم آمریکا را خریداری کنید، باید حتماً آی پی سیستم شما، مربوط به کشور آمریکا باشد. البته می‌توان از طریق برخی نرم‌افزار‌ها یا آی پی‌های فیک این مشکل را در هر کشوری حل کرد.
  • پس از ورود به حساب کاربری، روی گزینه “Account details” کلیک کنید و وارد پروفایل خود شوید.
  • در مرحلۀ بعد، وارد بخش “Add funds to your steam wallet “شوید و در صفحه جدید روی عبارت ” Redeem a Steam Gift Card or Wallet Code” کلیک کنید.
  • در نهایت می‌توانید از بخش “Redeem a Steam Gift Card or Wallet Code” کد گیفت کارت خود را در قست “Steam Wallet Code” وارد کنید و با کلیک عبارت ادامه”continue “، حساب شما شارژ خواهد شد.

نحوه خرید گیفت کارت استیم

اگر گیمر هستید یا به بازی آنلاین علاقه‌مندید، باید با اصول خرید گیفت کارت استیم والت آشنا باشید. دانستن برخی نکات قبل از خرید به شما کمک می‌کند که خرید مناسبی داشته باشید.

  • ابتدا تصمیم بگیرید که می‌خواهید گیفت کارت کدام کشور را تهیه کنید. هم اکنون در بازار گیفت کارت‌های استیم آمریکا، آرژانتین، ترکیه، اوکراین و چند ریجن دیگر موجود است. پرفروش‌ترین گیفت کارت‌ها، مربوط به گیفت کارت‌های آمریکا است.
  • با توجه به نیاز خود می‌توانید گیفت کارتی با مبلغ دلخواه تهیه کنید.گیفت کارت‌ها اغلب در بازه ۵ تا ۱۰۰ دلاری در بازار یا سایت‌های واسطه به فروش می‌رسند. لازم به ذکر است که با توجه به نوسانات نرخ ارز، قیمت این کارت‌ها، به قیمت روز محاسبه می‌شود.
  • ممکن است برخی از گیفت کارت‌های استیم تاریخ انقضا نداشته باشد. پس اگر زیاد وارد استیم استور می‌شوید، می‌توانید با خیال راحت یک گیفت کارت ۷۵ یا ۱۰۰ دلاری تهیه کنید. برخی گیفت کارت‌های استیم نیز تاریخ انقضا دارند که باید در هنگام خرید به تاریخ میلادی آن توجه نمایید.
  • نکته: بهتر است هنگام خرید گیفت کارت استیم، به نظرات کاربران سایت توجه کنید. دقت کنید در صورتی که سایت مورد نظر شما اعتبار لازم را نداشته باشد، می‌تواند اطلاعات بانکی شما را سرقت نماید. به علاوه، بسیاری از سایت‌های معتبر در برخی مواقع سال یا مناسبت‌ها، تخفیف یا پیشنهاد‌های ویژه‌ای ارائه می‌دهند که می‌توانید از این امکانات استفاده کنید.

روش‌های خرید گیفت کارت استیم

گیفت کارت استیم را می‌توان از روش‌های زیر تهیه کرد:

خرید به وسیله حساب ارزی

اگر حساب ارزی دارید، می‌توانید خرید خود را از طریق حساب ارزی و به صورت مستقیم انجام دهید. اما واقعیت اینجاست که با توجه به تحریم‌های بانکی موجود، انجام این کار برای ایرانیان داخل کشور کار مشکل و زمانبری خواهد بود.

خرید از طریق کیف پول‌های مجازی

برخی از کیف پول‌ها و حساب‌های مجازی نظیر مستر کارت و ویزا کارت امکان خرید اینترنتی را به شما می‌دهند. اما متأسفانه بسیاری از این امکانات برای ایرانیان قابل استفاده نیست. چنانچه بخواهید از حساب‌های دیگری نظیر پرفکت‌مانی یا وب‌مانی نیز استفاده کنید، تضمینی برای پشتیبانی این حساب‌ها در سایت اصلی استیم استور وجود ندارد. به همین دلیل این روش نیز توصیه نمی‌شود.

خرید از سایت‌ها یا فروشگاه‌های واسطه

فروشگاه استیم

بهترین روش برای خرید گیفت کارت استیم، خرید از سایت‌های واسطه است. شما می‌توانید انواع گیفت کارت استیم کشور‌های مختلف(ریجن‌های مختلف) را از طریق سایت‌های واسطه‌ای و معتبر ایرانی خریداری کنید. نکته مهمی که هنگام خرید از این سایت‌ها باید به خاطر داشته باشید، این است که سایت مورد نظر شما، دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نشان بین‌المللی ثبت نام تجاری باشد.

خرید گیفت کارت استیم از آیدی یار

آیدی یار، یکی از معتبرترین وب سایت‌های خرید گیفت کارت استیم در ایران است. شما پس از خرید گیفت کارت از طریق این سایت، به صورت آنی، کد گیفت کارت را به صورت پیامک روی گوشی همراه خود دریافت می‌کنید. داشتن نماد اعتماد الکترونیکی نیز مزیت مهم دیگر آیدی یار برای خریدی مطمئن و آسوده است. خدمت‌رسانی به بیش از ۳۰۰ هزار کاربر نیز نشان افتخار دیگری برای‌ آیدی یار است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت‌آیدی یار به نشانی idyar.com مراجعه نمایید.

Nostalgic Playerقصابپروفسور بی سواد

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

همه چیز درباره ی گیفت کارت استیم - گیمفا
همه چیز درباره ی گیفت کارت استیم - گیمفا
همه چیز درباره ی گیفت کارت استیم - گیمفا
همه چیز درباره ی گیفت کارت استیم - گیمفا
همه چیز درباره ی گیفت کارت استیم - گیمفا
همه چیز درباره ی گیفت کارت استیم - گیمفا
همه چیز درباره ی گیفت کارت استیم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

همه چیز درباره ی گیفت کارت استیم - گیمفا