تصاویر جدیدی از سریال Penguin منتشر شد

علی محمدپناه
۰۹:۳۰ ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
سریال Penguin

به تازگی تصاویری از سریال مورد انتظار Penguin منتشر شده که روسای جرم و جنایت شهر گاتهام را نشان می‌دهند.

اولین نسخه فرعی ساخته شده از دنیای بتمن خلق شده توسط مت ریوز، سریال «پنگوئن» است که همانطور که از عنوان آن مشخص است، حول محور شخصیت پنگوئن یا آزوالد کابلپات با بازی کالین فارل است که تلاش دارد تا در دنیای جرم و جنایت شهر گاتهام به قدرت برسد.

حالا نیز تصاویری از فصل اول سریال «پنگوئن» منتشر شده که نیم نگاهی از درون آن را نشان می‌دهد و چهار تن از اعضای خانواده خلافکار فالکون را به تصویر می‌کشند و در ادامه می‎‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. این تصاویر شامل شخصیت سوفیا فالکون با بازی کریستین میلیوتی، آلبرتو فالکون با بازی مایکل زیگن، جانی ویتی با بازی مایکل کلی و همچنین میلو گراپا با بازی جیمز مادیو است.

اتفاقات سریال «پنگوئن» پس از رویدادهای فیلم The Batman محصول سال ۲۰۲۲ میلادی جریان دارد و داستان آزوالد کابلپات را دنبال می‌کند که به دنبال مرگ کارماین فالکون سعی دارد تا در رأس قدرت دنیای مجرمانه شهر گاتهام قرار بگیرد و برای این کار باید با خانواده فالکون رقابت کند.

با اینکه مت ریوز به عنوان نویسنده و کارگردان در این سریال حضور ندارد اما به عنوان تهیه‌کننده سعی کرده تا حال و هوای این سریال شبیه به فیلم اصلی بتمن باشد. سکان کارگردانی سریال را نیز کریگ زوبل در دست داشته و لور لیفرانک نیز فیلم‌نامه آن را قلم زده است و مدیر اجرایی سریال محسوب می‌شود.

فصل اول سریال «پنگوئن» هشت قسمت دارد که اولین قسمت از آن در تاریخ ۱۹ سپتامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳) از سرویس آنلاین مکس پخش خواهد شد و باقی قسمت‌ها نیز به صورت هفتگی روی همین سرویس آنلاین عرضه خواهند شد.

منبع: collider

boy gamerDARKSIRENB-manv-alkalineپروفسور بی سواد

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید