Square Enix ممکن است برای بخش سوم Final Fantasy 7 Remake از آنریل انجین ۵ استفاده کند
Square Enix ممکن است برای توسعه بخش نهایی سهگانه بازسازی Final Fantasy 7 به موتور بازیسازی آنریل انجین (Unreal Engine) 5 مهاجرت کند. نائوکی هاماگوچی، کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth، در مصاحبه اخیر خود گفت که این شرکت قصد دارد مزایا و معایب ماندن در آنریل انجین ۴ را در مقابل حرکت به سمت نسخه جدیدتر این موتور بازیسازی ارزیابی کند.
کارگردان بازی در ادامه گفت که فکر میکند آنچه طرفداران بیشتر از همه میخواهند این است که Square Enix آخرین قسمت از این سهگانه را در بهترین حالت ممکن و در اسرع وقت عرضه کند. با این دیدگاه، شرکت بررسی خواهد کرد که آیا انتقال به آنریل انجین ۵ میتواند به تسریع روند توسعه کمک کند یا خیر.
Final Fantasy 7 Remake در آوریل ۲۰۲۰ برای پلی استیشن ۴ منتشر شد. نسخه بهبودیافته بازی به نام Final Fantasy 7 Remake Intergrade به همراه یک DLC به نام Episode Intermission در ژوئن ۲۰۲۱ برای پلی استیشن ۵ عرضه شد. همچنین در فوریه ۲۰۲۴ شاهد انتشار Final Fantasy 7 Rebirth بودیم.
هاماگوچی گفت که توسعه Rebirth چهار سال به طول انجامید و همزمان با Final Fantasy 7 Intergrade در دست ساخت بوده است. تهیهکننده سری بازسازی Final Fantasy 7، یوشینوری کیتاسه، قبلاً گفته بود که امیدوار است بتواند بخش نهایی سهگانه را در بازه زمانی مشابه با بازی دوم به پایان برساند.
نسخه اصلی Final Fantasy 7 در سال ۲۰۲۷ سیامین سالگرد خود را جشن خواهد گرفت. تاکاشی کریو، رئیس Square Enix، در ماه آوریل گفت که فروش Final Fantasy 7 Rebirth ،Final Fantasy 16 و Foamstars همگی کمتر از حد انتظار بوده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
بازی انیمه ایی رو فرقی نمی کنه با کدوم موتور درست کنی بازم اون گرافیک بچه گونه کارتونیش توی مخ میزنه
فاقد اهمیت
اگه بتونید باهاش کار کنید و خروجی بهتری بگیرید چرا که نه
Square Enix چی بود و چه وضعی داشت و الان به چه روزی افتاده😑
سیاست های اشتباه مدیریتی و عدم انعطاف پذیری به تغییرات بازار کمر این شرکتو شکسته😒
قسمتی از میراثشو که چوب حراج زد و نابود کرد برای پول بیشتر و داد به یک لاشخور دیگه، این چیزیم که مونده وضعش مشخصه
جان تو استفاده کن ببینم چی مشه🤣🤣🤣🤣🤣🤣
احتمالا این سومی که اومد اگه نگیم زمان لانچ ولی بعد از یه مدتی یا حتی یکی دو ماه قبلش هر دو تای قبلی رو واسه ایکس باکس هم میدن (نسخه سوم هم بعد از مدت کوتاهی از عرضه اولیه) تازه برای سوییچ بعدی امکان داره زودتر هم بیاد مثلا ریمیک نسخه اول ۷ رو لانچ تایتلش بزارن !
اگه بخواد بازی رو ایکس باکس بده باید یک قردادی با گیمپس ببندن، چون اینجور بازی ها طرفداران زیادی رو ایکس باکس ندارن و بیشتر فن بیس شون رو ps هست.
داداش هرچیم نداشته باشن از تو سی میلیون نفر حداقل دوسه میلیون نفر تجربش میکنن
۱- برای عرضه رو xbox بازاریابی نمیکنن
2-هر نسخه از فاینال تقریبا ۱۰ میلیون میفروشه
3-با توجه به آمار بیشتر طرفداران روی ps هست و حتی رو پی سی فروش چشمگیری نداره
4-بازی های داستانی عموما بعد مدتی اون حالت hot و trend بودن رو از دست میدهند و بحث ها پیرامون اون بازی به شدت کاهش پیدا میکنه.
خوب حالا تو خودت رو بذار جای سازنده تنها راه اینکه بازی دیده بشه و تا حدودی Trend بشه اینه که با گیم پس بازاریابی بشه.