تصاویر جدیدی از فیلم Beetlejuice Beetlejuice منتشر شدند

بابک بیانی
۱۸:۳۰ ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
جزئیات بیشتری از فیلم Beetlejuice Beetlejuice مشخص شد

شخصیت مایکل کیتون در فیلم Beetlejuice Beetlejuice در تصویری جدید، میان دو روح نفرین شده در جهان پس از مرگ قرار گرفته است.

خانواده‌ی دیتز نیز در این چهار تصویر جدید حضور دارند. تقریباً ۳۶ سال از آخرین باری که بیتل‌جوس احضار شده، گذشته است. حالا نوبت به آن رسیده تا باری دیگر به دنیای زندگان بازگردد. این بار لیدیا دیتز (با بازی ونونا رایدر) مجبور می‌شود تا از او کمک بگیرد. در کنار ستارگان کلاسیک این دوگانه مثل کیتون، رایدر و کاترین اوهارا، بازیگران جدیدی مثل جنا اورتگا، جاستین ترو، مونیکا بلوچی و ویلم دفو به لیست بازیگران این اثر پیوسته‌اند. شخصیت کیتون، یک جن‌گیر مخصوص زندگان، آماده می‌شود تا باری دیگر در سینماها حضور پیدا کند. ماه سپتامبر تاریخ اکران این فیلم خواهد بود. Total Film تصاویر تبلیغاتی جدیدی را به اشتراک گذاشته است.

اولین تصویر از این فیلم، باری دیگر شخصیت Betelgeuse را در اتاق انتظار جهان پس از مرگ نشان می‌دهد. در یک طرف، روحی که از خوردن هات داگ خفه شده نشسته و در طرف دیگر، صاحب گربه‌ای که توسط دوست پشمالوی خود به قتل رسیده است قرار دارد. سه تصویر دیگر روی اشخاص زنده تمرکز دارند. لیدیا را در حال مکالمه با استرید (اورتگا)، لیدیا در حال ایستادن کنار روری (ترو) و دلیا (با بازی اوهارا) و اورتگا را در حال صحبت کردن با کارگردان این اثر (تیم برتون) مشاهده کنید. قسمت اول این فیلم در سال ۱۹۸۸ ساخته شده بود. در همین فیلم بود که ما شاهد نسخه‌ی اداری از پروسه‌ی پس از مرگ بودیم. دفتری پر از کارمندان مسئول نفرین‌شدگان بین مردگان و جهان پس از مرگ قرار دارند. قسمت دوم این سری، نگاهی عمیق‌تر به این بخش از جهان فیلم می‌‎اندازد.

حتی جنبه‌های ساده ولی تاریک جهان پس از مرگ نیز بیشتر در Beetlejuice Beetlejuice حضور خواهد داشت. روح نقش اصلی فیلم در پایان قسمت اول به جهان پس از مرگ تبعید شد. جزئیات تبلیغاتی، نقطه‌ی جدیدی از جهان پس از مرگ را نشان می‌دهند. ویلم دفو نیز نقش کارآگاه مرده وولف جکسون را بازی خواهد کرد. این موضوع به بخش قضایی جهان فراطبیعی اشاره دارد.

منبع: Screen Rant

Killingپروفسور بی سواد

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید