در Dragon Age: The Veilguard امکان کنترل شخصیتهای همراه وجود ندارد
![dragon age the veilguard image 4 1 1 در Dragon Age: The Veilguard امکان کنترل شخصیتهای همراه وجود ندارد](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2024/08/dragon-age-the-veilguard-image-4-1-1.jpg)
طبق اعلام استودیوی بایوور (BioWare)، بازیکنان در عنوان نقشآفرینی Dragon Age: The Veilguard قادر به کنترل همراهان خود نخواهند بود.
کورین بوشه (Corinne Busche)، کارگردان Dragon Age: The Veilguard، در مصاحبه با مجله Edge پیرامون این موضوع گفت:
ما از جنبه تجربی میخواستیم که شما احساس کنید که واقعاً در نقش Rook (شخصیت اصلی بازی) هستید. شما در این دنیا حضور دارید و روی اعمال خود متمرکز خواهید بود. ما میخواستیم شخصیتهای همراه احساس کنند که به عنوان شخصیتهای کاملاً درک شده، کنترل اعمال خود را در دست دارند و خودشان تصمیم میگیرند.
از نظر گیمپلی، این تغییر به دلیل ماهیت مبارزات در این نسخه است. از سوی دیگر مبارزات به صورت همزمان و سریع هستند. به گفته کارگردان، تیم سازنده تلاش کرد تا کنترل کامل بر همراهان را فراهم کند، اما پیادهسازی چنین سیستمی از نظر فنی برای بازیکن سختتر است. به همین دلیل تمرکز روی یک شخصیت بیشتر به نفع بازیکنان خواهد بود.
کارگردان بازی در پایان خاطرنشان کرد:
ما در آزمایش و اعتبارسنجی با بازیکنان متوجه میشویم که آنها بیش از همیشه درگیر نبردها هستند. علاوه بر این، بازیکنان همچنان میتوانند در مبارزه دستورالعملهایی مانند فعالسازی و ترکیب تواناییهای مختلف را به شخصیتهای همراه ارائه دهند.
بازی Dragon Age: The Veilguard در پاییز امسال برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. تاریخ دقیق انتشار این اثر قرار است در اواخر ماه جاری میلادی اعلام شود.
![mr mr](https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/171436/1666437566-bpthumb.jpg)
![crystal sky crystal sky](https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/23105/1507376807-bpthumb.jpg)
![V V](https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/190893/1722316116-bpthumb.jpg)
![ZC ZC](https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/191903/1723311118-bpthumb.jpg)
![aria900 aria900](https://gamefa.com/wp-content/plugins/buddypress/bp-core/images/mystery-man-50.jpg)
![RoozbehFocus RoozbehFocus](https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/4677/615ae6171da12-bpthumb.jpg)
![پروفسور بی سواد پروفسور بی سواد](https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/185760/1714056314-bpthumb.jpg)
پر بحثترینها
- طرفداران معتقدند Assassin’s Creed Shadows میتواند از Ghost of Tsushima بهتر باشد
- فروش PS5 به ۶۱ میلیون واحد رسید؛ کاهش فروش سختافزار و افزایش سود عملیاتی
- گیمپلی وسیله نقلیۀ زمینی بازی Starfield لو رفت
- منبع داخلی: ۲۰۲۵ مهمترین سال نسل نهم برای پلی استیشن خواهد بود
- تریلر نهایی Black Myth: Wukong را تماشا کنید
- بازی Marvel’s Spider-Man 3 با چالش طراحی جهان خود مواجه است
- سیستم مورد نیاز بازی God of War Ragnarok مشخص شد
- اولین بررسی Black Myth: Wukong لو رفت [بهروزرسانی شد]
- منبع داخلی Black Myth: Wukong را ستایش میکند، اما اعتقاد دارد در حد «بهترین بازی سال» نیست [تکذیب شد]
- ای کاش بازی های ویدیویی درآمد نجومی نداشتند
نظرات
با اینکه هیچ امیدی به موفقیت این بازی ندارم چون کیسی هادسون و تمام اعضای کلیدی Bioware از این شرکت رفتن و یک عده آدم بی استعداد تو این استودیو موندن ولی حداقل انتظاراتی که از این بازی دارم اینه که شخصیت اصلی بازی یک چهره از پیش تعیین شده و صداپیشه داشته باشه بشخصه از پروتاگونیست لال و کاغذی تو بازی های RPG متنفرم چون هرگز نمیتونم خودمو جاشون تصور کنم حالا باز یک سری استودیو هستن که شعورشون میرسه پروتاگونیست بازی باید Voice Actor داشته باشه مثل ویچر ۳ و یا مس افکت حتی در بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ تمام جذابیت کاراکتر V بخاطر صداپیشگی فوقالعاده Gavin Drea بودش برای همین از پروتاگونیست لال و کاغذی تو هر بازی ای متنفرم
خب دیگه رسما تموم شد،تیر ترکش آخر توی قلب فن ها OG سری Dragon Age ، به عبارت دیگه، “منتظر یه اکشن آر پی جی قشنگ باشید اما نه عنوانی با گیم پلی DA “
احتمالا گیم بعدی کلا کرکتر اصلی یه دونه ابیلیتی داشته باشه با این وضع. جدی تاحالا ندیده بودم یه فرانچایز هر نسخه ضعیف تر و سطحی تر بشه. بایوویر مدرن توی ده سال اخیر فقط و فقط ترندهای محبوب رو دنبال
استراتژی و بیلد کرفتینگ و میکس کردن ابیلیتی های مختلف چیه. به جاش سیستم ابیلیتی destiny رو کپی میکنیم فقط بکش برو جلو