گیم‌پلی وسیله نقلیۀ زمینی بازی Starfield لو رفت - گیمفا
گیم‌پلی وسیله نقلیۀ زمینی بازی Starfield لو رفت - گیمفا
گیم‌پلی وسیله نقلیۀ زمینی بازی Starfield لو رفت - گیمفا
گیم‌پلی وسیله نقلیۀ زمینی بازی Starfield لو رفت - گیمفا
گیم‌پلی وسیله نقلیۀ زمینی بازی Starfield لو رفت - گیمفا
گیم‌پلی وسیله نقلیۀ زمینی بازی Starfield لو رفت - گیمفا

گیم‌پلی وسیله نقلیۀ زمینی بازی Starfield لو رفت

امین رحیمی
۱۷:۳۷ ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
گیم‌پلی وسیله نقلیۀ زمینی بازی Starfield لو رفت - گیمفا

اطلاعات جدیدی از به‌روزرسانی مورد انتظار وسایل نقلیۀ بازی Starfield لو رفته است. این بار حتی شاهد گیم‌پلی این بخش هستیم.

مسلماً کاوش در بین ۱۰۰۰ سیارۀ بازی Starfield با وجود وسایل نقلیه بسیار جذاب‌تر خواهد بود. اطلاعاتی که اخیراً لو رفته‌اند، وجود یک وسیله نقلیه زمینی در بازی را تایید می‌کنند که سرعت بالایی دارد و به رانشگر مجهز شده است.

این نشت اطلاعاتی در 4Chan به اشتراک گذاشته شد و یک کلیپ رانندگی از زاویۀ اول‌شخص را شامل می‌شود. علاوه بر این، تصویری منتشر شده که اندازۀ دقیق این وسیلۀ نقلیه را مشخص می‌کند. باید اشاره کرد که اطلاعات مذکور، تنها از طریق موارد لو رفته در دسترس هستند و شرکت Bethesda هنوز به صورت رسمی جزئیاتی به اشتراک نگذاشته است.

می‌توان گفت کلیپی که در ادامه تماشا می‌کنید، تا حدودی معتبر به‌نظر می‌رسد. در این کلیپ، سرعت بالای وسیلۀ نقلیه حس می‌شود و احتمالاً از آن، برای پیمایش روی سیاره Jemison استفاده شده است. همچنین در برخورد با موانع جغرافیایی، مکانیزم جالبی دارد.

با این وجود، به‌نظر نمی‌رسد که سیارات Starfield برای وسایل نقلیۀ زمینی طراحی شده باشند. پیاده‌روی در این سیارات سندباکس، منطقی‌تر جلوه می‌کند. علاوه بر این، هر سیاره از وسعت محدودی برای پیمایش آزادانه برخوردار است.

البته، بازی Starfield با ماموریت‌های جذاب و شگفتی‌های زیادی پر شده است. اما از منظر کاوش، در مقایسه با بازی‌هایی چون Skyrim و Fallout عملکرد ضعیف‌تری دارد. شرکت Bethesda نیز در تلاش است تا با به‌روزرسانی‌های مختلف، به بازخورد بازیکنان رسیدگی کند.

برای مثال، جهت‌یابی در شهرها بهبودهای قابل توجه‌ای به خود دید و امکان ساخت مهمات فراهم شد. همچنین، سلاح سرد در بازی از نو طراحی شد. هر چند، همین موارد هم روی پلتفرم استیم با انتقادهایی همراه بود.

به‌روزرسانی‌های اخیر برای بازیکنانی که همچنان Starfield را تجربه می‌کنند بسیار مهم و حیاتی هستند. تنها باید دید که بازی مذکور موفق به جذب مخاطبان جدید خواهد شد یا خیر.

HorakhshMono and 6人Acker益man人(Todd Howard)The World EnderA0seyed0AWilliam AftonMHNمحمدرضاAlishzDARKSIRENAzirosinMalenia Blade of Miquellaنامرئیred-eyed Banished KnightAXEUSGamer GodzillaAEOکلاغBehzaadmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گیم‌پلی وسیله نقلیۀ زمینی بازی Starfield لو رفت - گیمفا
گیم‌پلی وسیله نقلیۀ زمینی بازی Starfield لو رفت - گیمفا
گیم‌پلی وسیله نقلیۀ زمینی بازی Starfield لو رفت - گیمفا
گیم‌پلی وسیله نقلیۀ زمینی بازی Starfield لو رفت - گیمفا
گیم‌پلی وسیله نقلیۀ زمینی بازی Starfield لو رفت - گیمفا
گیم‌پلی وسیله نقلیۀ زمینی بازی Starfield لو رفت - گیمفا
گیم‌پلی وسیله نقلیۀ زمینی بازی Starfield لو رفت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • شاید خیلی ها با حرفم موافق نباشن ولی بنظرم استارفیلد یکی از بهترین rpg های این نسله
    یادمه وقتی اومده بود با کلی دردسر تونستم رفیقمو قانع کنم ک ایکس باکسشو دوهفته بهم قرض بده
    و وقتی گیم رو پلی دادم واقعا از ثانیه ب ثانیش لذت بردم
    برای دوستانی ک میگن استالدینگو فلان باید بگم ک هر گیمی ایرادات خودش رو داره ردد با اون عضمتش هم حتی ایراد داره و صرفا از رو تعصب نیاین و نگین اره گیم فلانه بهمانه…البته یسریا بدون تجربه میانو قضاوت میکنن ک خب …من حرفی ندارم

    Samشیر فرهادHorakhshvelikanSCHNOZ人Acker益man人(Todd Howard)The World EnderA0seyed0Aمحمدرضاmore
  • وقتی با رفیقت میری بیرون و میگی خیلی دور نمیشیم :

    A0seyed0Aحاج کریتوسMalenia Blade of Miquellaاپوزیسیون گیمفاfarhanAXEUSGun head(BLIZZARD fan)اژدها چشم آبیکاکاسنگیKmore
  • Farzam گفت:

    فیزیک رانندگی و محیط در حد بازیای ps2

    人Acker益man人A0seyed0Acrystal skyDream in Red (Playstation T)اسپایدر با مرامMalenia Blade of MiquellaThunder boysersilent-man(Bi dandun🖤)halkermore
  • aidin گفت:

    از بازی های شاهکار پلی استیشن یک و دو به چه مزخرفاتی رسید این تاریخ گیم

    Samباراکا اساسینcrystal skyاسپایدر با مرامGun head(BLIZZARD fan)***کچل***Malenia Blade of MiquellaSephiroth (ashes سابق)Metagameshalkermore
  • اینکه وسایل نقلیه هم boost دارن باحاله

    Dream in Red (Playstation T)***کچل***killer of trollsAXEUSKتنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )حاج کریتوسبدون‍ تعصباپوزیسیون گیمفا∞more
  • Cj23 گفت:

    اگه مثل آنتوم پرواز کنی تو سیاره بهتر نبود ؟ ولی ماشین موتور هم خوبه داستان بازی من درگیر نکرد یک جا هم مسیر پیدا نکردم هرچی می گشتم .. اخر پاکش کردم حالا دوباره بریم صد خورده ایی دانلود کنیم یعنی جذاب شده ؟

    Dream in Red (Playstation T)Malenia Blade of Miquellakiller of trollsGo tell aunt roudyحاج کریتوسhamidgrioDota2پروفسور بی سواد
  • قبل از عرضه کارگردان بازی برای عدم وجود وسیلۀ نقلیه در بازی بهانۀ گیمپلی و مشکلات تکنیکال آورد و علناً اعلام کرد اضافه کردن وسیلۀ نقلیه گیمپلی رو تغییر میده. حالا بعد از دو سال قراره وسیلۀ نقلیه به بازی اضافه بشه. محتویات و گیم‌پلی بازی که تغییر نکرده، حقیقت ماجرا اینه که شما یه زمانی کم‌کاری کردید و وسیلۀ نقلیه رو نتونستید به زمان لانچ برسونید و حالا بعد از عرضه کم کم محتویات اصلی، حیاتی و مورد نیاز core gameplay رو دارید به بازی یک سال پیش اضافه میکنید در حالی که یه عده استارفیلد رو همونطور که بود تجربه کردن و ازش گذر کردن. بهتر نیست این مدل از بازی‌ها رو که تا این حد با کمبود محتوا عرضه می‌کنید و آپدیت‌ها دیگه از بهبود و اصلاح خارجن، به صورت Early Access عرضه کنید مثل Baldur’s Gate تا مجبور نشید تو صورت ژورنالیست نگاه کنید و دروغ بگید یا بهانه بیارید؟ یا اگر به نفع نیست، راستشو بگید که وقت نکردید وسیله نقلیه به بازی اضافه کنید.

    https://www.forbes.com/sites/paultassi/2023/09/11/why-starfield-doesnt-have-land-vehicles-for-its-vast-planets/

    ABDVDSephiroth (ashes سابق)محمدرضاFido***کچل***ThunderDoomfarhanMax22arminTheyCallMeSammore
    • البته اون فشاری رو که روی بتسدا و مخصوصا ایکس باکس بود و چند سال تاخیر پیاپی رو هم باید درنظر بگیرید.
      طبیعتا مجبور بودن برای آماده سازی به موقع بازی از خیلی از مکانیزم ها چشم پوشی کنن

      Dota2Go tell aunt roudyحاج کریتوس***کچل***killer of trollsAXEUSarminGamer Godzillaاپوزیسیون گیمفا
    • علی گفت:

      من هنوزم معتقدم بتسدا یا باید به آنریل کوچ کنه یا موتور بازی سازی اش و یه ارتقای موثری بده
      مخصوصا که قراره نسخه ی بعدی الدر اسکرولز هم ساخته بشه
      استارفیلد اگه با آنریل ساخته میشد شک نکنید چند پله بالاتر از بازی فعلی میشد ..حد و اندازه ی بازی در حد توان موتور گرافیکی اش نیست

      Dota2Malenia Blade of MiquellaRoyalknightDream in Red (Playstation T)killer of trollshalkerAXEUSMr abdGamer GodzillaGo tell aunt roudymore
      • کوچ کردن به آنریل انجین به صورت جادویی تمام مشکلات فنی استودیو رو برطرف نمیکنه. نه تنها برطرف نمیکنه، بلکه مشکلات جدیدی به وجود میاره. تمام این سال‌ها، Creation Engine با ماهیت یک بازی بتسدایی شکل گرفته و به‌روز شده، با علاقۀ مخاطبین استودیو در زمینۀ مادسازی عجین شده. یک انجین صرفاً مسئول خروجی بصری نیست، تمام سیستم‌ها و مکانیک‌ها در قالب انجین پیوند تنگاتنگی دارن. روی آوردن به آنریل انجین به معنای آغاز از صفره و استودیوها زیر بار آغاز از صفر نمیرن و ساخته‌های ۲۰ ۳۰ ساله خودشون رو کنار نمیذارن. همین حالا که فقط انجین خودشون رو به روز میکنن، بین بازی های هر استودیو بین ۵ تا ۱۰ سال فاصله‌اس و این فاصله بیشتر و بیشتر میشه. اگر قرار بر این باشه که بعد از این همه سال از انجینی که مثل یک فرزند برای استودیو میمونه و بزرگش کردن گذر کنن، خیلی چالش برانگیز میشه توسعه و فاصله بین ساخته ها دیگه صرف اقتصادی نداره. مخصوصا برای بازی های سیستم و مکانیک محور.

        همانطور که گفتم، انتقال به آنریل انجین به معنای برطرف شدن مشکلات نیست و ایرادات استارفیلد هم به نظر من بیش از هر چیز به کم‌کاری توسعه دهنده مربوطه. یکی از دلایلی که میشه نگران The Witcher 4 بود، اینه که احتمالاً حس بسیار متفاوتی نسبت به قبل انتقال میده و مادینگ هم به احتمال زیاد تحت تاثیر قرار میگیره.

        این موضوع هم جالبه برام، چه اثری به شما ثابت کرده که آنریل انجین در آثار با مقیاس بزرگ (مثل استارفیلد) کارا عمل کرده که الآن معتقد هستید یک بازی با مقیاس استارفیلد بهتره با آنریل انجین توسعه پیدا کنه؟ در چه اثر جهان‌باز‌ی امتحان خودش رو پس داده؟ یکم این بولد شدن آنریل انجین ۵ عجیب و غریب نیست؟ حتی بازی های خطی و کوچک‌تری که گیم‌پلی محور بودن و نرخ فریم تحت تاثیر بوده و در موقعیت حساسی قرار میگرفته، UE 5 چندان عملکرد خوبی نداشته؛ Remnant 2 مشکلات نرخ فریم داشت، Lords of the Fallen در عرضه فلاکت بار بود.

        یه سری آثار داستان‌محور شدیداً خطی و محدود مثل Hellblade 2 و Nobody Wants to Die هم توسط آنریل انجین ۵ ساخته شدن که بیش از هر چیز نشون میدن این موتورگرافیکی در آثار خطی داستان محور پتانسیل داره. در زمینه جهان باز هنوز به خوبی جواب پس نداده آنریل انجین ۵. به نظر هر چه یک بازی سیستم محورتر، مکانیک محور تر و در نتیجه گیم‌پلی محورتر باشه، آنریل انجین ۵ با چالش بیشتری مواجه میشه و به همین خاطر هست برای TW4 و Fable نگران هستم و این ترس رو دارم که سازندگان از مکانیک‌ها و پیچیدگی‌هایی فاکتور بگیرن به نفع Visual.

        Dota2nobodyRoyalknightAshen undead the bearerkiller of trollsMax22ThunderDoomKAXEUSarminmore
        • geralt گفت:

          دقیقا منم با نظر شما در مورد نگران بودن سر ویچر ۴ موافقم .شاید به خاطر اینکه ۲۰۲۱ رد انجاین هک شد و اینها هدفشون در ویچر ۴ این هم هست که متاسفانه بخش آنلاین بازی داشته باشه .شاید سر هک رد انجاین مجبور شدن برن سراغ آنریل یا شایدم بهینه سازی برای رد انجاین بسیار زمان بر و طولانی مدت

          Dota2nobodyحاج کریتوسKMax22بدون‍ تعصبمحمد حسین کریمی
        • Xbox lover گفت:

          موتور فیبل ک آنریل نیس موتورش فورزا موتوره

          Go tell aunt roudyحاج کریتوسkiller of trollsKarminمیلاداپوزیسیون گیمفابدون‍ تعصب
        • مگه فیبل اکثر کارهای توسعه ش با forza tech نیست؟ این موتور هم که قبلا خودش رو در اوپن ورلد با ویژوال عالی روو سخت افزارهای ضعیف مثل x one original نشون داده، مثل اینکه از ue4 هم استفاده هایی شده. نگرانی های مربوط به محدودیت های اوپن ورلد ue5 چرا باید روی فیبل تاثیر بزاره؟

          Go tell aunt roudyحاج کریتوسRoyalknightkiller of trolls
          • Fable با ترکیب آنریل ۴ و Forza Tech ساخته میشه، من به اشتباه نام UE 5 رو پیوند زدم به بازی. به طور کلی بازی های جهان باز کم تر UE رو انتخاب میکنن. نگرانی حول ساخت یک بازی rpg توسط موتور گرافیکی‌ای که هیچ پیش زمینه‌ای در خلق بازی های سیستماتیک و مکانیک محور نداره مطرحه. Forza Tech حتی از UE هم انتخاب عجیب تریه. یه بازی ریسینگ Open World با یه بازی rpg جهان باز از نظر سیستمی تفاوت غیرقابل تصوری دارن. بازی‌ای مثل Fable کلی npc داره، کوئست داره، انیمیشن‌های بیشتری رندر میشه، جمعیت وجود داره، و از نزدیک و با سرعت کم تمام تکسچرها در معرض نمایشن در حالی که بازی ریسینگ چنان کارگردانی هنری‌ای داره که برخی جزئیات وجود نداشته باشن هم ذوق رو کور نمیکنه مثلاً کارگردان جاده ها و مناطق هنری خلوت رو انتخاب میکنه ولی در بازی rpg جهان باز موتور گرافیکی باید خودش رو با جزئیات مهم تر و بیشتری نشون بده که باعث میشه تفاوت استفاده از انجین در ریسینگ و نقش آفرینی مثل شب و روز باشه. Forza Tech هم توضیح مشابه‌ای در قبالش وجود داره، این انجین هم قبلاً برای بازی‌هایی ازش استفاده شده که پیچیدگی یک نقش آفرینی و محیط شلوغ با مبارزات و … رو نداشتن و این ترس وجود داره که حذف مکانیک‌ها و کاهش پیچیدگی در جهت visual رخ بده. بعد از عرضه پتانسیل های انجین نمایان میشه.

            همیشه یک «اما» هم وجود داره. در هر صورت، یک سری متخصص در شعبه دوم Playground چنین انتخابی رو کردن که قطعاً دانش بیشتری از ما دارن و متوجه هستن که ماهیت انجین برای چه کاری طراحی شده و حالا باید چه تغییراتی کنه. این بدان معنا نیست که چون یک سری مهندس دور هم جمع شدن هرگز اشتباه نمیکنن (رفرنس به هزاران اشتباهی که شرکت های بزرگ و متخصصین داشتن و خیلی هم واضح بودن) اما همچنان قطعاً این افراد دلیلی برای چنین انتخابی داشتن. نتیجه این انتخاب چندان مستقیم و مبرهن نیست که با پاراگراف بالایی من که نگاهی منفی داره قابل نتیجه گیری باشه. تنها بعد از عرضه میشه فهمید که Forza Tech + UE 4 در یک نقش آفرینی جهان باز چه عملکردی داره.

            nobodyحاج کریتوسkiller of trollsMax22امیر پورحسینی
            • من اولش خیلی تعجب کردم که چطور یه تیمی که همیشه ریسینگ ساخته یهو رفته توو Arpg که وقتی فهمیدم شعبه دوم داره اینکارو میکنه خیالم راحت شد، حرف کاملا درسته که تا در عمل چیزی دیده نشه نمیشه راجع بهش قضاوت کرد اما به عنوان یک مخاطب با خیال نسبتا راحتی میتونم به قضاوت و انتخاب playground games اعتماد کنم که حتما همه جوانب رو سنجیدن و سپس قبول مسئولیت کردن برای ساخت همچین ای پی مهمی که بنظر میاد از بودجه بالایی هم بهره منده. توو کل لاین اپ حال حاضر ایکس باکس بازی ایی که بیشتر از همه عمیقا دوست دارم عالی بشه فیبله, استاکر دو هم اوپن ورلد و وسیعه و با ue5 هم ساخته میشه اونم خداکنه به مشکل نخورده باشه

              حاج کریتوس
            • bbb103 گفت:

              نظراتتون راجب ue5 رو قبول دارم
              ولی در مورد هر انجینی که کاستوم و انحصاری هست کلا صحبت نکنیم بهتره
              هیچکس از ابزار هاشون خبر نداره و کتابخونه های که اون انجین داره سیستم هاش راه کار ها و ….
              پس بحث کلی در مورد انجین های تخصصی کلا از بیخ صحیح نیست چون ممکنه از اول اون انجین با هدف چند کاربری بودن ساخته شده باشه شایدم نه!
              نینتندو بار ها با انجین های متفاوت که تویه بازی با سبک دیگه ای بودن بازی هایی با سبکه دیگه ساخته و این شدنی بوده خوبی ue هم این هست که فول قابلیت کاستوم داره و شما به زره زره سورس کد هم دسترسی داری شاید سی دی بتونه یه انجین کاستوم شده واسه موارد مورد نیازش ازش در بیاره واقعا در مورد فیبل و ویچر هیچ چیز مشخص نیست جز اینکه نمایش های فیبل تا این لحضه زیبا بودن

              حاج کریتوساپوزیسیون گیمفا
              • من هیچ جا قطعی صحبت نکردم، پاراگراف دوم کاملاً از جانبی متضاد به قضیه نگاه میکنه. هیچ کاربر و تحلیلگری نمیتونه قطعی در مورد چنین موضوعاتی صحبت کنه، اما بدون هیچ شکی میشه به کارنامۀ rpg open world نداشتنِ forza tech نگاه کرد و نسبت به خروجی شک داشت.

                حاج کریتوسMax22
                • bbb103 گفت:

                  صد در صد باید نسبت به خروجی شک داشت جدیدا به استدیو ها و انجین های ثابت شده هم باید شک کرد :)) چیزی که بنده میگم این هست که تا زمانی که بازی نیومده نمیشه هیچ نظری داد چون این دو انجین کاملا کاستومایز میشن و محیط بسته ندارن حالا ue با اوپن سورس بودن و forza tech با انحصاری بودن

                  حاج کریتوس
                • منم همینو میگم که تا زمانی عرضه شده نمیشه قطعی نظر داد فقط میشه حدس و گمان زد.

                  حاج کریتوس
          • در مورد کامنتی که رو من ریپ زدی باید بگم منم یادم بود که زیر پست استارفیلد نبودی ( به طور عجیبی) ولی قبل ریلیزش هم هیچ کامنتی زیر پستای مربوط بهش نذاشتی؟ در ضمن من هنوز هم به کسی بی احترامی نکردم و منطقم هم میگه ۶۰ ساعت استارفیلد هدر رفت وقت بود.

            حاج کریتوس
        • الکی وقت نذار اینا تو دهنشون یه چیزی میوفته ول نمیکنن ، کوچ کوچ‌ کوچ انگار بازی سازی رو با کوچنیشنی یکی میدونن اینا با موتور یه قرن پیششون کانتنت و به موقع نتونستن برسونن حالا انجینم عوض کنه دیگه هاوارد اون زمان بازنشسته شده xD

          Go tell aunt roudyحاج کریتوسMalenia Blade of Miquellaserkiller of trollsDream in Red (Playstation T)اپوزیسیون گیمفا
        • علی گفت:

          نکات زیادی توی کامنت تون گفتید که واقعا استفاده کردم و بابتش ازتون ممنونم
          اما خب فرمودید که به خاطر عملکرد بد و نامناسب بازی ها آنریل انجین مورد نقده
          به شخصه این رو من قبول ندارم
          خیلی از بازی ها با آنریل انجبن ساخته شدند که با بهترین گرافیک و فریم ریت روی پلتفرم های مختلف بدون اشکال اجرا شدند یکی اش lies of p که با آنریل انجین ۴ ساخته شد …
          بازی هایی که مثال زدید همون جوری که خودتون هم میدونید به خاطر عملکرد بد استودیوی سازنده پرفورمنس خوبی نداشتند …مخصوصا روی پلتفرم پی سی که چون سخت افزار کنسول یکسانه برای کدنویس اش وقت میذارن اما برای پی سی چون تنوع سخت افزار بالاست می بینیم که استودیوی سازنده ی بازی کم کاری میکنه و در عوض سیستم پیشنهادی رو بالاتر میگه
          نکته ی دیگه این که من توی کامنت قبلی عرض کردم اگه بتسدا موتور بازی سازی و آپدیت کنه و سراغ آنریل نره هم خوبه و باعث پیشرفت میشه علی الخصوص الان که بازی الدر اسکرولز هم قراره بیاد…ما گیمرها تمام خواسته امون پیشرفت استودیوهای بازی سازیه چون ماییم که محصول نهایی زحمات شون رو تجربه می کنیم ‌….

          حاج کریتوس
          • درود
            اگر از مشکل نرخ فریم گفتم به این دلیل بود که منحصراً در رابطه با ورژن پنجم Unreal Engine بعضاً مشکلات fps زیاد مطرح میشه. من فروم‌های آنریل انجین و دیجیتال فاندری و برخی کانال های DEV رو دنبال میکنم. UE4 چنین مشکلی نداره اما ورژن پنجم مشکل حفظ FPS داره و اینطور هم نیست همه بازی ها مشکل داشته باشن، اما کسی که این رشته اخبار رو دنبال کرده باشه، اصولاً بازی ای روی UE 5 ببینه که نرخ فریم ثابتی داره کمی تعجب میکنه مخصوصا اگر اکشن، شلوغ و گیمپلی محور باشه.

            مهم ترین دلیل کامنت من هم این بود که شما در مورد مقیاس استارفیلد صحبت کردید و گفتید «این مقیاس روی آنریل انجین ۵ بود شاید بهتر میشد» منم گفتم آنریل انجین ۵ هیچوقت در یک بازی جهان باز حساب پس نداده و بیشتر برای آثار خطی مناسبه.

            حاج کریتوس
      • cold گفت:

        creation engine اگر درست استفاده بشه همین الان هم خروجی بصری خوبی میتونه بده،مشکل کم کاری و محاسبات غلط بتسدا بوده. fallout 76 بعد از fallout 4 اومد ولی گرافیک ضعیفتره چون مشخصا زمان کافی رو توسعه نذاشتن. استارفیلد هم خیلی از قسمت هایی که دست سازهستن گرافیک زیبایی داره

        حاج کریتوس
      • دوست عزیز درحال حاضر ما حتی یه گیم Open World ریلیز شده روی UE4-5 نداریم که حتی اندازه ی Skyrim بتونه Interactive باشه چه برسه به استارفیلد. هر ایرادی گیم داره بخاطر مشکلات دولاپمنت توی تیمه نه انجن. تنها انجنی که میتونه همچین گیمی رو به همین اندازه یا بهتر پیاده سازی کنه انجن Star برای Star Citizen ه که اونم کامل نشده هنوز و انجن اختصاصیه

        killer of trollsGun head(BLIZZARD fan)حاج کریتوس
    • john117 گفت:

      من این بازی رو تجربه کردم و خیلی دوست داشتم ولی حرف های شما کاملا درسته همین الان میگفتم اگه اینقدر تغییر دارین ایجاد میکنین در حالی برا کسایی بازی رو روز اول با محدودیت بازی کردن جذابه که dlc رو هم بخاطر این کمکاری ها بذارین رو گیمپس وگرنه به قول شما بازی رو به همون شکل انجام دادیم و ازش گذر کردیم

      人Acker益man人حاج کریتوسThunder boykiller of trollsDream in Red (Playstation T)اپوزیسیون گیمفاGo tell aunt roudyKمهدی ملکیبدون‍ تعصبmore
      • ببین کی اینجاست D:
        کسی ک زیر نقد و بررسی Starfield، بیست ساعت بازی کرده بود و باور داشت که بازی هیچ مشکلی نداره:

        https://gamefa.com/976198/starfield-review/#:~:text=%D8%AD%D8%AF%D9%88%D8%AF%20%DB%B2%DB%B0%20%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AE%D8%B7%20%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C%20%D8%B1%D9%88%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%85

        بگی نگی، سنت یه کم رفته بالا؛ منطقی‌تر شدی. ما با گذشته‌مون مقایسه میشیم. نه؟

        人Acker益man人اسپایدر با مرامFidoThunder boyserkiller of trollsMalekarminMr abdSirenmore
        • ☆WKNWS☆ گفت:

          خود شما هم تو اون پست کم کامنت جهت‌دار نذاشته بودید، البته از خود نقد هم نگذریم که شاهکاری بود در نوع خودش…

          Noob.a人Acker益man人john117حاج کریتوسkiller of trollsKarminاپوزیسیون گیمفامحمد حسین کریمیGo tell aunt roudy
          • در معنای عام، هیچ کامنت جهت‌داری از طرف من نبود و اگر جهت‌داری رو در معنای خاص، دوباره تعریف کنیم، اگر جهتی هم بوده، ب سمت عقل و خرد نشونه رفته. کسی رو سراغ ندارم ک توی ی مطلبی ک ۶۰۰ تا کامنت گرفته، تک ب تک، ب هر نفر، چند خط، با استدلال و بر اساس عقل و منطق، پاسخ بده و از واکنش کاربرها هم واهمه‌ای نداشته باشه. خوشبختانه اون صفحه در دسترسه و همینجا هم لینکش رو گذاشتم. چیزی که جهت‌دار بوده رو ذکر کنین یا ارجاع بدین. ب هر حال اهمیتی هم نداره اما هنوز هم پاسخگو هستم

            人Acker益man人john117Farzamاسپایدر با مرامحاج کریتوسserkiller of trollsMalekarminamscmore
        • john117 گفت:

          😂 فکر نمیکردم اینجوری گیرم بیاری
          جدا از شوخی من همون موقع گفتم نمره ای که دادین چیزیه که حق بازیه ۷.۹ با یسری مشکلاتی که داره نمره خوبی محسوب میشه ولی نقدی که نوشتین اونقدر ایراد نوشته بودین که حتی انجام بازی رو غیر قابل تحمل جلوه میداد حتی جنبه های مثبت بازی هم منفی بود از نظرتون
          نوشتین نکات مثبت بازی زیر اینو نوشتین
          در شخصیت‌پردازی همراهان، استانداردهای حداقلی رعایت شده‌اند اما دیالوگ‌های سطحی بیشتر از آن هستند که به دیالوگ‌های خوب اجازه درخشش دهند.در بهترین حالت جز نقطه ضعف محسوب نمیشه
          واقعیت نزدیک ۵۰ ساعت بازی کردم و نفهمیدم چطور زمان گذشت در حالی با نقد شما همش منتظر بودم یجایی از بازی زده بشم
          چرا منم بعد تموم کردن بازی میگم اگه جستجوی محیط انگیزه بیشتری ایجاد میکرد یا ساخت و ساخت به اون خوبی در روند بازی تاثیر قابل لمستری داشت میشد دوبرابر ۵۰ ساعت برا بازی وقت گذاشت و لذت بیشتری برد تو بحت نمره هم میتونست به ۹ به بالا برسه

          人Acker益man人حاج کریتوسThunder boykiller of trollsKarminاپوزیسیون گیمفاGo tell aunt roudyمهدی ملکی
          • گذر کن مرد. اینو نگفتم ک شرمنده‌ات کنم. تو به غیر از خودِ خودت، هیچ توضیحی به کسی از جمله من، بدهکار نیستی

            فقط این اینجا گفته شد، برای ی یادآوری و ی تکونی، برای وقتی ک همه دارن با آجر میکوبن توی صورت آدم، اما خودِ آدم، دلایل موثقی داره که کارش درست بوده و ب خاطرش، ایستاده. من برای ی همچین چیزی که در ابعاد بزرگ، اتفاقاً کاملاً بی‌اهمیته، اما ب هر نحو، دلیل داشتم، پاش وایسادم و خبر خوبیه ک یکسال بعد، وقتی آجری نیست ک بکوبن توی سرم، اعتبار چیزی ک نوشتم مشخص شده

            人Acker益man人اسپایدر با مرامحاج کریتوسkiller of trollsarminFunDarkمحمد حسین کریمیGo tell aunt roudy
            • john117 گفت:

              چرا باید شرمنده باشه کسی چه شما چه من هر کدوم نظری داشتیم شما هنوز رو حرفتون هستین منم بعد تموم کردن بازی به درست بودن کامل حرفم رسیدم.انتقاد پذیر نباشید و انعطاف نداشته باشید تو یک نقطه خودتون رو نگه میدارید

              MHNGo tell aunt roudyحاج کریتوسkiller of trollsاپوزیسیون گیمفا
        • باز هم افتادیم تو این پستای مزخرف بولشت که ۸۰ درصد کسایی که میگفتن گیم بده شروع میکنن به کوزت بازی در آوردن دقیقا مثل سایبرپانک که ۹۰ که هیچی ۹۹ درصد هیتش میکردن

          人Acker益man人حاج کریتوسKاپوزیسیون گیمفاGo tell aunt roudyjohn117
        • john117 گفت:

          ضمنا من ۳۸ سالمه جناب ملکی اگه ایرادی بهم وارده از کهولت سنه نه بچکی😉

          اسپایدر با مرامحاج کریتوسserkiller of trollsgeraltKاپوزیسیون گیمفاGo tell aunt roudyمهدی ملکی
        • ThunderDoom گفت:

          نقد و بررسی تاریخی ای بود
          از نظر کامنت منظورمه

          Go tell aunt roudyحاج کریتوسبدون‍ تعصبserkiller of trolls
    • HamidReza گفت:

      برعکس کم کاری نبوده ، اینا فکر میکردن ک آره استارفیلد هم می‌تونه مثل اسکایریم اون غرق کنندگی رو واسه گیمر داشته باشه ک گیمر حتی از اسب یا حتی فست تروال هم واسه رسیدن به مقصدش استفاده نمی‌کرد و با پای پیاده دنبال کاووش یا رسیدن به مقصد مارک شده بود ولی خب نشد حالا مجبورن به اضافه کردن وسیله نقلیه ، بااینکه من یکی تو بازی اکسپلور زیادی انجام نمی‌دادم فقط کوئست هارو ادامه میدادم و جلو میبردم ک نیازی اونقدری به وسیله نقلیه پیدا نمی‌کردم
      چون واقعا بزرگترین ضعف بازی اکسپلور بازی هست

      Go tell aunt roudyjohn117حاج کریتوسkiller of trollsarminاپوزیسیون گیمفا
    • با کمال احترام به آقای کریمی راجع این موضوع اشتباه میکنین. موضوع این نبوده که وقت نداشتن یا کم کاری کردن که به لانچ نرسیده. موضوع اینه که هیچوقت برنامه ای براش نداشتن و بازی براش دیزاین نشده. سیستم Tile بازی از یک Cell تشکیل شده که PoI های مختلف (تکراری!) رو با فاصله ی ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ متری قرار میده و اون Tile حدود ۱۱ دقیقه طول میکشه که پیاده به مرز ش برسین. دلیل اینکه الان دارن اضافه میکنن خواست زیاد پلیرا بوده. این قرار نیست کسایی که گیم رو دوست نداشتن به گیم علاقه مند کنه ولی قراره پلیرهای قدیمی رو برگردونه.

      چندماه پیش یه اپدیت دادن و Tile ها رو چندبرابر کردن و Tile Streaming اضافه شد که آماده باشه برای همچین سیستمی. سیستم PoI هم باید Rework بشه که این سیستم رو کامل کنه. Elite Dangerous تا دوسال اول همچین چیزی رو نداشت و گیم های Sci Fi بزرگ دیگه هم خیلی طول کشید تا همچین چیزی رو اضافه کردن چون کار ساده ای نیست.

      اینکه گیم توی زمینه های مختلف کم کاری داشته انکار نمیشه ولی توی این زمینه مربوط نیست. اینم بگم که توی Playtest این اپدیت هستم و خیلی خوب فیزیک ش پیاده شده. گیم ایرادای زیادی داره ولی کسایی که راجع محدودیت انجن حرف میزنن و میگن آنریل باید جایگزین بشه هیچ درکی از گیم دیزاین و قدرت CK ندارن

      ☆WKNWS☆Go tell aunt roudykiller of trollsحاج کریتوسser
      • من صرفاً خواستم بر اساس پذیرش نظر هاوارد صحبت کنم اما برداشت و نظر شخصی حقیقی من اینه که صحبت هاوارد یا دروغ محضه یا تمام حقیقت نیست، بازی Starfield در حقیقت وسیلۀ نقلیه نداشت چون سیاره‌ها محتویات کافی برای تماشا و تجربه ندارن و وسیله نقلیه سرعت اکتشاف رو به نسبت میزان محتویات بازی بیش از حد افزایش میداد. به طور کلی، سرعت اکتشاف افزایش پیدا میکرد و ریتم بازی رو بهم میزد و سیاره‌ها مصنوعی تر جلوه می‌کردن. در حالی که پیاده روی در سیارات رویه طراحی شده و معقول برای اکتشاف بود و سازنده بر همین اساس محتوا تولید کرده بود. الآن هم اضافه کردن Tileهای بیشتر، صرفاً یه سرابه برای بهبود اکتشاف. اگر حتی عملی باشه بازی باید گستره‌ای از فعالیت ها و محتویات مفید و جذاب به نقشه‌های خودش اضافه کنه (میتونه حتی منظره های جدید باشه) و به دنبال این محتویات TILEها بیشتر بشن و زمانی که به صورت معقول و دستی این اتفاقات رخ داد، وسیلۀ نقلیه کارا و معنادار میشه.

        arminjohn117Farzamحاج کریتوس
        • اضافه شدن Tile بخاطر بهبود اکسپلوریشن نیست البته، بخاطر پیاده سازی وسیله نقلیه ست که توی ۳۰ ثانیه نرسه به مرز. اون قضیه بنظرم تکراری شدن اکسپلوریشن هیچوقت نمیتونه توی این سبک گیم درست بشه. حتی اگه صدها PoI دست ساز اضافه بشه. چون توی بقیه ی گیم های دیگه هم همین مشکل هست. بهترین کاری که میشه انجام داد ریلیز Single Cell Planet هست که اکسپلوریشن رو محدود به یه قسمت Handcrafted بکنه. مثل همین کاری که دارن برای اکسپشن اولش انجام میدن.

          این اکثر حرف هایی که دولاپر ها هم راجع محدودیت تکنیکال یا Design choice میزنن اکثرا PR چرت و پرته. مثل قضیه ۳۰ فریم استار و ردفال. حتی Larian هم از این حرفا میزنه

          بیس گیم جوریه که میتونه بهبود پیدا کنه ولی چیزی نیست که به این راحتی فیکس بشه. بخاطر همین باید برگردن به دیزاین دنیای قدیمی شون، چون اون چیزیه که طرفدارها ازشون میخوان.

          حاج کریتوسGo tell aunt roudyjohn117killer of trolls
  • Hunter گفت:

    به نظر بازی جذابیه البته بازی نکردمش

    حاج کریتوسkiller of trollsKAXEUS
  • Tom گفت:

    راننده با هندزفری محسن لرستانی گوش میکنه 😂

    crystal skyGo tell aunt roudyThunder boyMax22silent-man(Bi dandun🖤)farhanباراکا اساسینتنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )کاکاسنگیKmore
  • . گفت:

    همون چیزی که مس افکت یک داشت

    حاج کریتوساپوزیسیون گیمفا
  • The sparrow گفت:

    امثال این ویژگی ها باید از اول تو بازی می‌بود
    و متاسفانه در این مورد خاص ماهی رو هر وقت از آب بگیرن تازه نیست. اون ایمپرشن اولیه ای که تو ذهن خیلیا موند دیگه پاک نمیشه.
    مبارک کسایی که بازی رو دوست داشتن، ولی این بازی تو بطنش قابلیت کامبک زدن رو واسه گیمر های بیرون پلیر بیس خودش نداره. شما یا با ذات بازی حال میکنی یا حال نمیکنی، سر همین نمیشه انتظار کامبک سایبرپانک طور ازش داشت.
    ولی بتسدا همیشه پیگیر راضی نگه داشتن فن بیس بازی هاش بوده. میشه به آینده بازی امیدوار بود.

    john117killer of trollsبدون‍ تعصبKحاج کریتوسgeralt∞(Ehsan (Oled c4Dota2Souls fan
  • شهروز گفت:

    به جرئت میتونم بگم این بازی اینقدر پوینت مثبت داره که راحت میتونست نمره حداقل ۸۸ به بالا بگیره مشکلاتی داشت درسته ولی تا حالا هیچ RPG تو سبک فضا به این بزرگی نداشتیم

    FunDarkHardcorقاتل فنبوی1حاج کریتوسThunder boyserkiller of trollsAXEUSarminTommore
  • کاری با فیزیک و کلا این مسائل ندارم گرچه که به نظرم خوب بود ولی اخه توی این بازی ماشین هیچ مزیت و کارایی خاصی نداره و حتی جست و جو ها هم برمبنای همین پیاده رویه طراحی شدن و یک چیز دیگه هم هست خیلی از شهر ها هم اصلا کلا جوری طراحی شدن که ماشین توش اصلا به کار نمیاد.
    خوبه که به درخواست طرفدارا توجه کردن ولی به نظرم چیزی نبود که خیلی نیاز باشه.
    مپی هم که توی اپدیت ها اضافه کردن برای بعضی جاها خیلی خوب بود و طراحی قشنگی هم داشت

    حاج کریتوس
  • Souls fan گفت:

    با اینکه هیچ وقت با بازی‌های بتسدا ارتباط نگرفتم امیدوارم خوب از آب در بیاد

    حاج کریتوس
  • Hardcor گفت:

    چرا از فرم اول شخص بود رانندگیش؟ اصلا تعادل نداشت خیلی مصنوعی بود

    Go tell aunt roudykiller of trollsحاج کریتوسAXEUSاپوزیسیون گیمفا
  • ahmad rg گفت:

    این بازی خیلی حوصله میخواد… کی بره این همه راهو… برای عده محدودی سرگرم کننده هست درست مثل هل بلید.. و از نظر من یه شکست بزرگ بود. دلم یه بازی پر هیجان با داستان قوی میخواد نه هزار تا سیاره خالی با یه ماشین…

    حاج کریتوسarminاپوزیسیون گیمفا
  • دوستانی که میگند چرا از اول نبود
    دلیلش واضح است
    تنبلی و کارگردان و تیم
    این بازی خیلی پتانسیل داشت ولی خب مشکلات زیاد نذاشت از کل پتانسیلش استفاده کند
    ولی خوبه که با این آپدیت ها وضعیت بازی خیلی بهتر شده👍

    serkiller of trollsباراکا اساسیناژدها چشم آبیGo tell aunt roudyKحاج کریتوسبدون‍ تعصب
  • خوب اینجا مشخص میشه بازی علاوه بر ایرادات و باگ های مختلف، نواقص هم داشت
    خیلی رو مخه که همیشه بزرگ بودن بازی رو بهونه کنی برای سرپوشی مشکلات بازی؛ چون داریم نمونه های بزرگتر و باجزئیات تر که عملکرد به مراتب بهتری داشتن البته همین بزرگ بودن و در عین حال پوچ و خالی بودن هم مشکلیه که بحثش جداست
    اگه داستان بازی رو در نظر نگیریم استارفیلد بیشتر مثل شبیه ساز عمل کرد تا یه بازی اکشن rpg (حداقل برای من)

    FunDarkarminحاج کریتوساپوزیسیون گیمفا
  • ALIREZA0111 گفت:

    از رو تریلر نمیشه درست نظر داد ولی وایب خوبی داشت ، حسش جالب بود
    امیدوارم پیاده سازی نهایی عالی باشه

    حاج کریتوسkiller of trollsMax22KAXEUSبدون‍ تعصبGo tell aunt roudy
  • خوبه ولی گیم پلی خیلی ساده ای داره ماشینش.. آدم یاد پابجی میفته!
    دوستان اگرکسی خریدار سری اس در تهران هست پیام بده با قیمت خوب میفروشم

    حاج کریتوسبدون‍ تعصب
  • اینقدر بازی رو جویدم ( > ۱۰۰ ساعت ) که ماشین که هیچ اگه هلی کوپتر و هواپیما هم اضافه کنن فعلا تا اطلاع ثانوی حاضر نیستم برم سراغش 😁

    حاج کریتوسkiller of trollsK
  • محمد گفت:

    شاید بهتر بود بازی با تأخیر منتشر میشد

    arminحاج کریتوسkiller of trollsبدون‍ تعصبK
  • armin گفت:

    چیزایی ک باید همون روز اول تو بازی میبود رو دارن بعد دو سال با اپدیت اضافه میکنن بسیارم عالی

    حاج کریتوس
  • Max22 گفت:

    استارفلید بازی خوبیه و‌قابل احترام.
    منتها چوب هایپش رو خورد قمپض های که از خود تادهاوارد تا خود مخاطبین ایکس باکس بهش نسبت میدادن و دنیای گیمینگ رو به بعد و قبل این بازی تقسیم میکردن خورد!
    مگر نه به شخصه The Elder Scrolls یکی از بهترین بازی عمر من هس

    FunDarkاسپایدر با مرامحاج کریتوسkiller of trollsبدون‍ تعصبK
  • ThunderDoom گفت:

    خواب میبینم یا واقعیه
    وسیله نقلیه توی نقش افرینی بتسدا

    Go tell aunt roudyحاج کریتوس
  • کاش یه همچین چیزی تو فال اوت بعدی باشه

    حاج کریتوس
  • Zabi گفت:

    صخره رو بوته رو مثل پشمک حاجی عبدالله بدون هیچ تکونی پشت سر میذاره، هراز الله اکبر به این فیزیک!

    حاج کریتوسخواجه زرگرarmin
  • Notrika گفت:

    خاستم برم سمتش انقد که ازش انتقاد میکردن گفتم بزار قشنگ یه سری اصلاحات و بروز رسانی واسش منتشر بشه بعدش گفتن مادام به خاطر بروزرسانیا از کار افتادن😆😆😆😆فک کنم باس یه سال دیگه صبر کنم

    حاج کریتوس
گیم‌پلی وسیله نقلیۀ زمینی بازی Starfield لو رفت - گیمفا