گیم‌پلی وسیله نقلیۀ زمینی بازی Starfield لو رفت - گیمفا
گیم‌پلی وسیله نقلیۀ زمینی بازی Starfield لو رفت - گیمفا
گیم‌پلی وسیله نقلیۀ زمینی بازی Starfield لو رفت - گیمفا
گیم‌پلی وسیله نقلیۀ زمینی بازی Starfield لو رفت - گیمفا
گیم‌پلی وسیله نقلیۀ زمینی بازی Starfield لو رفت - گیمفا
گیم‌پلی وسیله نقلیۀ زمینی بازی Starfield لو رفت - گیمفا

گیم‌پلی وسیله نقلیۀ زمینی بازی Starfield لو رفت

امین رحیمی
۱۷:۳۷ ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
گیم‌پلی وسیله نقلیۀ زمینی بازی Starfield لو رفت - گیمفا

اطلاعات جدیدی از به‌روزرسانی مورد انتظار وسایل نقلیۀ بازی Starfield لو رفته است. این بار حتی شاهد گیم‌پلی این بخش هستیم.

مسلماً کاوش در بین ۱۰۰۰ سیارۀ بازی Starfield با وجود وسایل نقلیه بسیار جذاب‌تر خواهد بود. اطلاعاتی که اخیراً لو رفته‌اند، وجود یک وسیله نقلیه زمینی در بازی را تایید می‌کنند که سرعت بالایی دارد و به رانشگر مجهز شده است.

این نشت اطلاعاتی در ۴Chan به اشتراک گذاشته شد و یک کلیپ رانندگی از زاویۀ اول‌شخص را شامل می‌شود. علاوه بر این، تصویری منتشر شده که اندازۀ دقیق این وسیلۀ نقلیه را مشخص می‌کند. باید اشاره کرد که اطلاعات مذکور، تنها از طریق موارد لو رفته در دسترس هستند و شرکت Bethesda هنوز به صورت رسمی جزئیاتی به اشتراک نگذاشته است.

می‌توان گفت کلیپی که در ادامه تماشا می‌کنید، تا حدودی معتبر به‌نظر می‌رسد. در این کلیپ، سرعت بالای وسیلۀ نقلیه حس می‌شود و احتمالاً از آن، برای پیمایش روی سیاره Jemison استفاده شده است. همچنین در برخورد با موانع جغرافیایی، مکانیزم جالبی دارد.

با این وجود، به‌نظر نمی‌رسد که سیارات Starfield برای وسایل نقلیۀ زمینی طراحی شده باشند. پیاده‌روی در این سیارات سندباکس، منطقی‌تر جلوه می‌کند. علاوه بر این، هر سیاره از وسعت محدودی برای پیمایش آزادانه برخوردار است.

البته، بازی Starfield با ماموریت‌های جذاب و شگفتی‌های زیادی پر شده است. اما از منظر کاوش، در مقایسه با بازی‌هایی چون Skyrim و Fallout عملکرد ضعیف‌تری دارد. شرکت Bethesda نیز در تلاش است تا با به‌روزرسانی‌های مختلف، به بازخورد بازیکنان رسیدگی کند.

برای مثال، جهت‌یابی در شهرها بهبودهای قابل توجه‌ای به خود دید و امکان ساخت مهمات فراهم شد. همچنین، سلاح سرد در بازی از نو طراحی شد. هر چند، همین موارد هم روی پلتفرم استیم با انتقادهایی همراه بود.

به‌روزرسانی‌های اخیر برای بازیکنانی که همچنان Starfield را تجربه می‌کنند بسیار مهم و حیاتی هستند. تنها باید دید که بازی مذکور موفق به جذب مخاطبان جدید خواهد شد یا خیر.

Gamer GodzillaAEOکلاغBehzaad3doمحمدحسینHELLO.BROTHERSOda nobunaga(در حال جمع آوری ارتش)کاکاسنگیتنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )KJiZzzآریاGidoraبدون‍ تعصباپوزوسیون گیمفاboy gamerCambyses The Thirddbanished04Dota2more

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گیم‌پلی وسیله نقلیۀ زمینی بازی Starfield لو رفت - گیمفا
گیم‌پلی وسیله نقلیۀ زمینی بازی Starfield لو رفت - گیمفا
گیم‌پلی وسیله نقلیۀ زمینی بازی Starfield لو رفت - گیمفا
گیم‌پلی وسیله نقلیۀ زمینی بازی Starfield لو رفت - گیمفا
گیم‌پلی وسیله نقلیۀ زمینی بازی Starfield لو رفت - گیمفا
گیم‌پلی وسیله نقلیۀ زمینی بازی Starfield لو رفت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • شاید خیلی ها با حرفم موافق نباشن ولی بنظرم استارفیلد یکی از بهترین rpg های این نسله
    یادمه وقتی اومده بود با کلی دردسر تونستم رفیقمو قانع کنم ک ایکس باکسشو دوهفته بهم قرض بده
    و وقتی گیم رو پلی دادم واقعا از ثانیه ب ثانیش لذت بردم
    برای دوستانی ک میگن استالدینگو فلان باید بگم ک هر گیمی ایرادات خودش رو داره ردد با اون عضمتش هم حتی ایراد داره و صرفا از رو تعصب نیاین و نگین اره گیم فلانه بهمانه…البته یسریا بدون تجربه میانو قضاوت میکنن ک خب …من حرفی ندارم

    کوروشMamadGamer GodzillaOromasdes3doمحمدحسینHELLO.BROTHERSOda nobunaga(در حال جمع آوری ارتش)زبل خان(gwynbleidd)more
  • وقتی با رفیقت میری بیرون و میگی خیلی دور نمیشیم :

    Gun head(BLIZZARD fan)Blue eyes White DragonکاکاسنگیK∞boy gamerub fanCambyses The ThirdSouls fanبدون‍ تعصبmore
  • Farzam گفت:

    فیزیک رانندگی و محیط در حد بازیای ps2

    میلاد3doمحمدحسینMamadBlue eyes White Dragonتنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )Xbox lover☆WKNWS☆آریاbethesdamore
  • aidin گفت:

    از بازی های شاهکار پلی استیشن یک و دو به چه مزخرفاتی رسید این تاریخ گیم

    Mr abd3doمحمدحسینکاکاسنگیXbox loverarshia.ya.mo☆WKNWS☆آریا∞اپوزوسیون گیمفاmore
  • اینکه وسایل نقلیه هم boost دارن باحاله

    Kتنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )آریابدون‍ تعصباپوزوسیون گیمفا∞boy gamerDota2Go tell aunt roudyپروفسور بی سواد
  • Cj23 گفت:

    اگه مثل آنتوم پرواز کنی تو سیاره بهتر نبود ؟ ولی ماشین موتور هم خوبه داستان بازی من درگیر نکرد یک جا هم مسیر پیدا نکردم هرچی می گشتم .. اخر پاکش کردم حالا دوباره بریم صد خورده ایی دانلود کنیم یعنی جذاب شده ؟

    Go tell aunt roudyآریاhamidgrioDota2پروفسور بی سواد
  • قبل از عرضه کارگردان بازی برای عدم وجود وسیلۀ نقلیه در بازی بهانۀ گیمپلی و مشکلات تکنیکال آورد و علناً اعلام کرد اضافه کردن وسیلۀ نقلیه گیمپلی رو تغییر میده. حالا بعد از دو سال قراره وسیلۀ نقلیه به بازی اضافه بشه. محتویات و گیم‌پلی بازی که تغییر نکرده، حقیقت ماجرا اینه که شما یه زمانی کم‌کاری کردید و وسیلۀ نقلیه رو نتونستید به زمان لانچ برسونید و حالا بعد از عرضه کم کم محتویات اصلی، حیاتی و مورد نیاز core gameplay رو دارید به بازی یک سال پیش اضافه میکنید در حالی که یه عده استارفیلد رو همونطور که بود تجربه کردن و ازش گذر کردن. بهتر نیست این مدل از بازی‌ها رو که تا این حد با کمبود محتوا عرضه می‌کنید و آپدیت‌ها دیگه از بهبود و اصلاح خارجن، به صورت Early Access عرضه کنید مثل Baldur’s Gate تا مجبور نشید تو صورت ژورنالیست نگاه کنید و دروغ بگید یا بهانه بیارید؟ یا اگر به نفع نیست، راستشو بگید که وقت نکردید وسیله نقلیه به بازی اضافه کنید.

    https://www.forbes.com/sites/paultassi/2023/09/11/why-starfield-doesnt-have-land-vehicles-for-its-vast-planets/

    Gamer GodzillaمیلادR_minHELLO.BROTHERSBlue eyes White DragonALIREZA0111تنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )Kآریا∞more
    • البته اون فشاری رو که روی بتسدا و مخصوصا ایکس باکس بود و چند سال تاخیر پیاپی رو هم باید درنظر بگیرید.
      طبیعتا مجبور بودن برای آماده سازی به موقع بازی از خیلی از مکانیزم ها چشم پوشی کنن

      Gamer Godzillaاپوزوسیون گیمفا
    • علی گفت:

      من هنوزم معتقدم بتسدا یا باید به آنریل کوچ کنه یا موتور بازی سازی اش و یه ارتقای موثری بده
      مخصوصا که قراره نسخه ی بعدی الدر اسکرولز هم ساخته بشه
      استارفیلد اگه با آنریل ساخته میشد شک نکنید چند پله بالاتر از بازی فعلی میشد ..حد و اندازه ی بازی در حد توان موتور گرافیکی اش نیست

      Gamer GodzillaGo tell aunt roudyXbox loverآریااپوزوسیون گیمفا
      • کوچ کردن به آنریل انجین به صورت جادویی تمام مشکلات فنی استودیو رو برطرف نمیکنه. نه تنها برطرف نمیکنه، بلکه مشکلات جدیدی به وجود میاره. تمام این سال‌ها، Creation Engine با ماهیت یک بازی بتسدایی شکل گرفته و به‌روز شده، با علاقۀ مخاطبین استودیو در زمینۀ مادسازی عجین شده. یک انجین صرفاً مسئول خروجی بصری نیست، تمام سیستم‌ها و مکانیک‌ها در قالب انجین پیوند تنگاتنگی دارن. روی آوردن به آنریل انجین به معنای آغاز از صفره و استودیوها زیر بار آغاز از صفر نمیرن و ساخته‌های ۲۰ ۳۰ ساله خودشون رو کنار نمیذارن. همین حالا که فقط انجین خودشون رو به روز میکنن، بین بازی های هر استودیو بین ۵ تا ۱۰ سال فاصله‌اس و این فاصله بیشتر و بیشتر میشه. اگر قرار بر این باشه که بعد از این همه سال از انجینی که مثل یک فرزند برای استودیو میمونه و بزرگش کردن گذر کنن، خیلی چالش برانگیز میشه توسعه و فاصله بین ساخته ها دیگه صرف اقتصادی نداره. مخصوصا برای بازی های سیستم و مکانیک محور.

        همانطور که گفتم، انتقال به آنریل انجین به معنای برطرف شدن مشکلات نیست و ایرادات استارفیلد هم به نظر من بیش از هر چیز به کم‌کاری توسعه دهنده مربوطه. یکی از دلایلی که میشه نگران The Witcher 4 بود، اینه که احتمالاً حس بسیار متفاوتی نسبت به قبل انتقال میده و مادینگ هم به احتمال زیاد تحت تاثیر قرار میگیره.

        این موضوع هم جالبه برام، چه اثری به شما ثابت کرده که آنریل انجین در آثار با مقیاس بزرگ (مثل استارفیلد) کارا عمل کرده که الآن معتقد هستید یک بازی با مقیاس استارفیلد بهتره با آنریل انجین توسعه پیدا کنه؟ در چه اثر جهان‌باز‌ی امتحان خودش رو پس داده؟ یکم این بولد شدن آنریل انجین ۵ عجیب و غریب نیست؟ حتی بازی های خطی و کوچک‌تری که گیم‌پلی محور بودن و نرخ فریم تحت تاثیر بوده و در موقعیت حساسی قرار میگرفته، UE 5 چندان عملکرد خوبی نداشته؛ Remnant 2 مشکلات نرخ فریم داشت، Lords of the Fallen در عرضه فلاکت بار بود.

        یه سری آثار داستان‌محور شدیداً خطی و محدود مثل Hellblade 2 و Nobody Wants to Die هم توسط آنریل انجین ۵ ساخته شدن که بیش از هر چیز نشون میدن این موتورگرافیکی در آثار خطی داستان محور پتانسیل داره. در زمینه جهان باز هنوز به خوبی جواب پس نداده آنریل انجین ۵. به نظر هر چه یک بازی سیستم محورتر، مکانیک محور تر و در نتیجه گیم‌پلی محورتر باشه، آنریل انجین ۵ با چالش بیشتری مواجه میشه و به همین خاطر هست برای TW4 و Fable نگران هستم و این ترس رو دارم که سازندگان از مکانیک‌ها و پیچیدگی‌هایی فاکتور بگیرن به نفع Visual.

        امیر پورحسینیR_minHELLO.BROTHERSمهدی ملکیاپوزوسیون گیمفاآریا∞geraltAmscبدون‍ تعصبmore
        • geralt گفت:

          دقیقا منم با نظر شما در مورد نگران بودن سر ویچر ۴ موافقم .شاید به خاطر اینکه ۲۰۲۱ رد انجاین هک شد و اینها هدفشون در ویچر ۴ این هم هست که متاسفانه بخش آنلاین بازی داشته باشه .شاید سر هک رد انجاین مجبور شدن برن سراغ آنریل یا شایدم بهینه سازی برای رد انجاین بسیار زمان بر و طولانی مدت

          بدون‍ تعصبمحمد حسین کریمی
        • Xbox lover گفت:

          موتور فیبل ک آنریل نیس موتورش فورزا موتوره

          میلاداپوزوسیون گیمفابدون‍ تعصب
        • مگه فیبل اکثر کارهای توسعه ش با forza tech نیست؟ این موتور هم که قبلا خودش رو در اوپن ورلد با ویژوال عالی روو سخت افزارهای ضعیف مثل x one original نشون داده، مثل اینکه از ue4 هم استفاده هایی شده. نگرانی های مربوط به محدودیت های اوپن ورلد ue5 چرا باید روی فیبل تاثیر بزاره؟

          • Fable با ترکیب آنریل ۴ و Forza Tech ساخته میشه، من به اشتباه نام UE 5 رو پیوند زدم به بازی. به طور کلی بازی های جهان باز کم تر UE رو انتخاب میکنن. نگرانی حول ساخت یک بازی rpg توسط موتور گرافیکی‌ای که هیچ پیش زمینه‌ای در خلق بازی های سیستماتیک و مکانیک محور نداره مطرحه. Forza Tech حتی از UE هم انتخاب عجیب تریه. یه بازی ریسینگ Open World با یه بازی rpg جهان باز از نظر سیستمی تفاوت غیرقابل تصوری دارن. بازی‌ای مثل Fable کلی npc داره، کوئست داره، انیمیشن‌های بیشتری رندر میشه، جمعیت وجود داره، و از نزدیک و با سرعت کم تمام تکسچرها در معرض نمایشن در حالی که بازی ریسینگ چنان کارگردانی هنری‌ای داره که برخی جزئیات وجود نداشته باشن هم ذوق رو کور نمیکنه مثلاً کارگردان جاده ها و مناطق هنری خلوت رو انتخاب میکنه ولی در بازی rpg جهان باز موتور گرافیکی باید خودش رو با جزئیات مهم تر و بیشتری نشون بده که باعث میشه تفاوت استفاده از انجین در ریسینگ و نقش آفرینی مثل شب و روز باشه. Forza Tech هم توضیح مشابه‌ای در قبالش وجود داره، این انجین هم قبلاً برای بازی‌هایی ازش استفاده شده که پیچیدگی یک نقش آفرینی و محیط شلوغ با مبارزات و … رو نداشتن و این ترس وجود داره که حذف مکانیک‌ها و کاهش پیچیدگی در جهت visual رخ بده. بعد از عرضه پتانسیل های انجین نمایان میشه.

            همیشه یک «اما» هم وجود داره. در هر صورت، یک سری متخصص در شعبه دوم Playground چنین انتخابی رو کردن که قطعاً دانش بیشتری از ما دارن و متوجه هستن که ماهیت انجین برای چه کاری طراحی شده و حالا باید چه تغییراتی کنه. این بدان معنا نیست که چون یک سری مهندس دور هم جمع شدن هرگز اشتباه نمیکنن (رفرنس به هزاران اشتباهی که شرکت های بزرگ و متخصصین داشتن و خیلی هم واضح بودن) اما همچنان قطعاً این افراد دلیلی برای چنین انتخابی داشتن. نتیجه این انتخاب چندان مستقیم و مبرهن نیست که با پاراگراف بالایی من که نگاهی منفی داره قابل نتیجه گیری باشه. تنها بعد از عرضه میشه فهمید که Forza Tech + UE 4 در یک نقش آفرینی جهان باز چه عملکردی داره.

            امیر پورحسینی
        • الکی وقت نذار اینا تو دهنشون یه چیزی میوفته ول نمیکنن ، کوچ کوچ‌ کوچ انگار بازی سازی رو با کوچنیشنی یکی میدونن اینا با موتور یه قرن پیششون کانتنت و به موقع نتونستن برسونن حالا انجینم عوض کنه دیگه هاوارد اون زمان بازنشسته شده xD

    • john117 گفت:

      من این بازی رو تجربه کردم و خیلی دوست داشتم ولی حرف های شما کاملا درسته همین الان میگفتم اگه اینقدر تغییر دارین ایجاد میکنین در حالی برا کسایی بازی رو روز اول با محدودیت بازی کردن جذابه که dlc رو هم بخاطر این کمکاری ها بذارین رو گیمپس وگرنه به قول شما بازی رو به همون شکل انجام دادیم و ازش گذر کردیم

      اپوزوسیون گیمفاGo tell aunt roudyKمهدی ملکیبدون‍ تعصبboy gamerمحمد حسین کریمیجان قمارباز
      • ببین کی اینجاست D:
        کسی ک زیر نقد و بررسی Starfield، بیست ساعت بازی کرده بود و باور داشت که بازی هیچ مشکلی نداره:

        https://gamefa.com/976198/starfield-review/#:~:text=%D8%AD%D8%AF%D9%88%D8%AF%20%DB%B2%DB%B0%20%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AE%D8%B7%20%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C%20%D8%B1%D9%88%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%85

        بگی نگی، سنت یه کم رفته بالا؛ منطقی‌تر شدی. ما با گذشته‌مون مقایسه میشیم. نه؟

        Sirenمحمد حسین کریمیHamidRezaALIREZA0111اپوزوسیون گیمفاGo tell aunt roudyKjohn117آریا☆WKNWS☆more
        • ☆WKNWS☆ گفت:

          خود شما هم تو اون پست کم کامنت جهت‌دار نذاشته بودید، البته از خود نقد هم نگذریم که شاهکاری بود در نوع خودش…

          اپوزوسیون گیمفامحمد حسین کریمیGo tell aunt roudy
          • در معنای عام، هیچ کامنت جهت‌داری از طرف من نبود و اگر جهت‌داری رو در معنای خاص، دوباره تعریف کنیم، اگر جهتی هم بوده، ب سمت عقل و خرد نشونه رفته. کسی رو سراغ ندارم ک توی ی مطلبی ک ۶۰۰ تا کامنت گرفته، تک ب تک، ب هر نفر، چند خط، با استدلال و بر اساس عقل و منطق، پاسخ بده و از واکنش کاربرها هم واهمه‌ای نداشته باشه. خوشبختانه اون صفحه در دسترسه و همینجا هم لینکش رو گذاشتم. چیزی که جهت‌دار بوده رو ذکر کنین یا ارجاع بدین. ب هر حال اهمیتی هم نداره اما هنوز هم پاسخگو هستم

            AmscFunDarkمحمد حسین کریمیGo tell aunt roudy
        • john117 گفت:

          😂 فکر نمیکردم اینجوری گیرم بیاری
          جدا از شوخی من همون موقع گفتم نمره ای که دادین چیزیه که حق بازیه ۷.۹ با یسری مشکلاتی که داره نمره خوبی محسوب میشه ولی نقدی که نوشتین اونقدر ایراد نوشته بودین که حتی انجام بازی رو غیر قابل تحمل جلوه میداد حتی جنبه های مثبت بازی هم منفی بود از نظرتون
          نوشتین نکات مثبت بازی زیر اینو نوشتین
          در شخصیت‌پردازی همراهان، استانداردهای حداقلی رعایت شده‌اند اما دیالوگ‌های سطحی بیشتر از آن هستند که به دیالوگ‌های خوب اجازه درخشش دهند.در بهترین حالت جز نقطه ضعف محسوب نمیشه
          واقعیت نزدیک ۵۰ ساعت بازی کردم و نفهمیدم چطور زمان گذشت در حالی با نقد شما همش منتظر بودم یجایی از بازی زده بشم
          چرا منم بعد تموم کردن بازی میگم اگه جستجوی محیط انگیزه بیشتری ایجاد میکرد یا ساخت و ساخت به اون خوبی در روند بازی تاثیر قابل لمستری داشت میشد دوبرابر ۵۰ ساعت برا بازی وقت گذاشت و لذت بیشتری برد تو بحت نمره هم میتونست به ۹ به بالا برسه

          اپوزوسیون گیمفاGo tell aunt roudyمهدی ملکی
          • گذر کن مرد. اینو نگفتم ک شرمنده‌ات کنم. تو به غیر از خودِ خودت، هیچ توضیحی به کسی از جمله من، بدهکار نیستی

            فقط این اینجا گفته شد، برای ی یادآوری و ی تکونی، برای وقتی ک همه دارن با آجر میکوبن توی صورت آدم، اما خودِ آدم، دلایل موثقی داره که کارش درست بوده و ب خاطرش، ایستاده. من برای ی همچین چیزی که در ابعاد بزرگ، اتفاقاً کاملاً بی‌اهمیته، اما ب هر نحو، دلیل داشتم، پاش وایسادم و خبر خوبیه ک یکسال بعد، وقتی آجری نیست ک بکوبن توی سرم، اعتبار چیزی ک نوشتم مشخص شده

            FunDarkمحمد حسین کریمیGo tell aunt roudy
        • باز هم افتادیم تو این پستای مزخرف بولشت که ۸۰ درصد کسایی که میگفتن گیم بده شروع میکنن به کوزت بازی در آوردن دقیقا مثل سایبرپانک که ۹۰ که هیچی ۹۹ درصد هیتش میکردن

          اپوزوسیون گیمفاGo tell aunt roudyjohn117
        • john117 گفت:

          ضمنا من ۳۸ سالمه جناب ملکی اگه ایرادی بهم وارده از کهولت سنه نه بچکی😉

          اپوزوسیون گیمفاGo tell aunt roudyمهدی ملکی
          • تعصبی بازی در آوردی اون زمان خودشم زیاد نیاز به کد ملی نیست

            اپوزوسیون گیمفاGo tell aunt roudy
            • john117 گفت:

              کامنتارو بخون بعد نظر بده کامنتای اون زمان و الان
              آقای ملکی میگه من گفتم بازی عیبی نداره این حرف ایشونه که صحیح هم نیست ایراد من به مقاله ایراد گرفتم که متن چیزی دیگه میگه نمره چیز دیگه دیگه توضیح چندباره نمیدم برا کسایی حوصله خوندن ندارن فقط یچیزی میخوان بپرونن

              اپوزوسیون گیمفاGo tell aunt roudy
              • اشتباه از قضاوت سریع من بود بعد دیدن کامنت بیش از حد تند ملکی فکر کردم تو هم تو گنگ اپیزسیون گیمفا بودی xD .
                اشتباه از من بود این گل تقدیمت 🌹 حالا غیر اون دیدم جمله باحال در اومد از فرستادنش نتونستم خودداری کنم lol

            • john117 گفت:

              کامنتارو بخون بعد نظر بده کامنتای اون زمان و الان
              آقای ملکی میگه من گفتم بازی عیبی نداره این حرف ایشونه که صحیح هم نیست
              همون موقع گفتم من ۲۰ ساعت بازی کردم. گفتم تموم که شد نظرمو میگم
              من به مقاله ایراد گرفتم که متن چیزی دیگه میگه نمره چیز دیگه. توضیح چندباره نمیدم برا کسایی حوصله خوندن ندارن فقط یچیزی میخوان بپرونن

              اپوزوسیون گیمفاGo tell aunt roudy
    • HamidReza گفت:

      برعکس کم کاری نبوده ، اینا فکر میکردن ک آره استارفیلد هم می‌تونه مثل اسکایریم اون غرق کنندگی رو واسه گیمر داشته باشه ک گیمر حتی از اسب یا حتی فست تروال هم واسه رسیدن به مقصدش استفاده نمی‌کرد و با پای پیاده دنبال کاووش یا رسیدن به مقصد مارک شده بود ولی خب نشد حالا مجبورن به اضافه کردن وسیله نقلیه ، بااینکه من یکی تو بازی اکسپلور زیادی انجام نمی‌دادم فقط کوئست هارو ادامه میدادم و جلو میبردم ک نیازی اونقدری به وسیله نقلیه پیدا نمی‌کردم
      چون واقعا بزرگترین ضعف بازی اکسپلور بازی هست

      اپوزوسیون گیمفا
  • Hunter گفت:

    به نظر بازی جذابیه البته بازی نکردمش

  • Tom گفت:

    راننده با هندزفری محسن لرستانی گوش میکنه 😂

    باراکا اساسینتنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )کاکاسنگیKآریا∞بدون‍ تعصبhamidgrioub fanDota2
  • The sparrow گفت:

    امثال این ویژگی ها باید از اول تو بازی می‌بود
    و متاسفانه در این مورد خاص ماهی رو هر وقت از آب بگیرن تازه نیست. اون ایمپرشن اولیه ای که تو ذهن خیلیا موند دیگه پاک نمیشه.
    مبارک کسایی که بازی رو دوست داشتن، ولی این بازی تو بطنش قابلیت کامبک زدن رو واسه گیمر های بیرون پلیر بیس خودش نداره. شما یا با ذات بازی حال میکنی یا حال نمیکنی، سر همین نمیشه انتظار کامبک سایبرپانک طور ازش داشت.
    ولی بتسدا همیشه پیگیر راضی نگه داشتن فن بیس بازی هاش بوده. میشه به آینده بازی امیدوار بود.

    بدون‍ تعصبKآریاgeralt∞ehsanDota2Souls fan
  • شهروز گفت:

    به جرئت میتونم بگم این بازی اینقدر پوینت مثبت داره که راحت میتونست نمره حداقل ۸۸ به بالا بگیره مشکلاتی داشت درسته ولی تا حالا هیچ RPG تو سبک فضا به این بزرگی نداشتیم

    اپوزوسیون گیمفا
  • کاری با فیزیک و کلا این مسائل ندارم گرچه که به نظرم خوب بود ولی اخه توی این بازی ماشین هیچ مزیت و کارایی خاصی نداره و حتی جست و جو ها هم برمبنای همین پیاده رویه طراحی شدن و یک چیز دیگه هم هست خیلی از شهر ها هم اصلا کلا جوری طراحی شدن که ماشین توش اصلا به کار نمیاد.
    خوبه که به درخواست طرفدارا توجه کردن ولی به نظرم چیزی نبود که خیلی نیاز باشه.
    مپی هم که توی اپدیت ها اضافه کردن برای بعضی جاها خیلی خوب بود و طراحی قشنگی هم داشت

  • Souls fan گفت:

    با اینکه هیچ وقت با بازی‌های بتسدا ارتباط نگرفتم امیدوارم خوب از آب در بیاد

  • SinCbg گفت:

    چرا از فرم اول شخص بود رانندگیش؟ اصلا تعادل نداشت خیلی مصنوعی بود

    اپوزوسیون گیمفا
  • ahmad rg گفت:

    این بازی خیلی حوصله میخواد… کی بره این همه راهو… برای عده محدودی سرگرم کننده هست درست مثل هل بلید.. و از نظر من یه شکست بزرگ بود. دلم یه بازی پر هیجان با داستان قوی میخواد نه هزار تا سیاره خالی با یه ماشین…

    اپوزوسیون گیمفا
  • دوستانی که میگند چرا از اول نبود
    دلیلش واضح است
    تنبلی و کارگردان و تیم
    این بازی خیلی پتانسیل داشت ولی خب مشکلات زیاد نذاشت از کل پتانسیلش استفاده کند
    ولی خوبه که با این آپدیت ها وضعیت بازی خیلی بهتر شده👍

    باراکا اساسینBlue eyes White DragonGo tell aunt roudyKآریابدون‍ تعصب
  • خوب اینجا مشخص میشه بازی علاوه بر ایرادات و باگ های مختلف، نواقص هم داشت
    خیلی رو مخه که همیشه بزرگ بودن بازی رو بهونه کنی برای سرپوشی مشکلات بازی؛ چون داریم نمونه های بزرگتر و باجزئیات تر که عملکرد به مراتب بهتری داشتن البته همین بزرگ بودن و در عین حال پوچ و خالی بودن هم مشکلیه که بحثش جداست
    اگه داستان بازی رو در نظر نگیریم استارفیلد بیشتر مثل شبیه ساز عمل کرد تا یه بازی اکشن rpg (حداقل برای من)

    اپوزوسیون گیمفا
  • ALIREZA0111 گفت:

    از رو تریلر نمیشه درست نظر داد ولی وایب خوبی داشت ، حسش جالب بود
    امیدوارم پیاده سازی نهایی عالی باشه

    بدون‍ تعصبGo tell aunt roudy
  • خوبه ولی گیم پلی خیلی ساده ای داره ماشینش.. آدم یاد پابجی میفته!
    دوستان اگرکسی خریدار سری اس در تهران هست پیام بده با قیمت خوب میفروشم

    بدون‍ تعصب
  • اینقدر بازی رو جویدم ( > ۱۰۰ ساعت ) که ماشین که هیچ اگه هلی کوپتر و هواپیما هم اضافه کنن فعلا تا اطلاع ثانوی حاضر نیستم برم سراغش 😁

گیم‌پلی وسیله نقلیۀ زمینی بازی Starfield لو رفت - گیمفا