بازی WiLD، اثر انحصاری پلی استیشن، دیگر در حال توسعه فعال نیست
طبق اطلاعات جدید منتشر شده، بازی بقا محور WiLD، اثر انحصاری پلی استیشن، دیگر در استودیوی Wild Sheep در مرحله توسعه فعال قرار ندارد.
Steven ter Heide، مدیر خلاقیت استودیوی Wild Sheep، در توییتر به سوالی در مورد وضعیت فعلی بازی WiLD پاسخ داد. وی در پاسخ گفت که این اثر دیگر در حال توسعه فعال نیست.
این پروژهها مدتها قبل از اعلام بازنشستگی میشل انسل (Michel Ancel)، کارگردان بازی، با مشکل مواجه شده بود. پروسه ساخت WiLD از سال ۲۰۱۴ آغاز شد. در ابتدا برنامهریزی شده بود که این بازی دارای یک جهان باز بزرگ، آب و هوای پویا با تغییرات فصلی، بخش آنلاین و گزینهای برای بازی کردن در نقش موجودات وحشی مختلف از جمله گرگ، گوسفند، ماهی، مورچه، گربه و پرندگان باشد. بازیکن یک شخصیت انسانی را کنترل میکند و میتواند از حیوانات کوچکتر برای جاسوسی یا از حیوانات بزرگتر برای کمک در جنگ علیه انسانهای دیگر استفاده کند. بازیکن با استفاده از قدرتهای ویژه میتوانست حیوانات را تصرف کرده، به دید موجود کنترلشده تغییر مکان دهد و از مهارتها و ویژگیهای خاص آن استفاده نماید.
در آگوست ۲۰۱۴ و در جریان رویداد گیمزکام، تریلری از گیمپلی بازی به نمایش درآمد. به دنبال آن یک تریلر دیگر و یک فیلم تولیدی در هفته گیمز پاریس در اکتبر ۲۰۱۵ نمایش داده شد. عدم انتشار اخبار در طول روند توسعه باعث شد بسیاری گمان کنند که ساخت این بازی با مشکل مواجه شده است. با این حال، در سال ۲۰۱۹ و زمانی که استودیوی Wild Sheep تصویر هنری جدیدی را به اشتراک گذاشت، نشانههای امید دیده شدند.
اما در سپتامبر ۲۰۲۰ و با اعلام بازنشستگی میشل انسل از صنعت بازی، همه امیدها از بین رفت. میشل انسل در آن زمان اعلام کرد که توسعه WiLD بدون حضور او ادامه خواهد داشت. اما از سوی دیگر با توجه به اظهارات جدید مدیر خلاقیت استودیوی Wild Sheep، به نظر میرسد که این پروژه لغو شده است. این احتمال وجود دارد که سونی به دلیل روند پر فراز و نشیب توسعه بازی، آن را به طور کامل کنار گذاشته باشد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
اصلا تا حالا اسمش رو نشنیدم
بازیش هورایزن مناطق محرومه
یه تریلر گیمپلی از ۲۰۱۵ ازش هست
اوایل لانچ PS4 استودیوی میشل آنسل معرفیش کرد، میگفت کنسول قویه و قابلیت های اشتراک گذاری خوبی داره بخاطر همین انتخابش کردیم، قرار بود تو نقش یه شمن بازی کنی ،چند سال خبری ازش نشد دیگه معلوم بود کنسل شده بازم من امیدوار بودم یه خبر خوبی ازش بیاد که متاسفانه این شد احتمالا بعدی هم خبر BGaE2 باشه
یادش بخیر یه بازیایی بودن قدیم تو نقش پلنگ و عقاب و اینا میتونستی باشی بعد میتونستی شکار کنی خونه خودتو داشته باشی خونواده تشکیل بدی
خیلی باحال بود یاد اون افتادم
🔶 هوف چند روزه فقط خبر بد داره میاد از تعطیلی استودیو Ready at Dawn و نساختن نسخه دوم The Order 1886 اینم از Wild اولین بار که تریلرش رو دیدم چقدر برام جذاب بود هنوزم برام جذابه چه گیم پلی منحصر به فرد و آرت زیبایی داشت پیشنهاد میکنم حتما تریلراشو نگاه کنید هرچند دیگه چه فایده وقتی دیگه ساخته نمیشه بیشتر غصه میخورین نمیدونم چرا اینطوری شده هرچی بازی پتانسیل داره این بلا سرشون بیاد اما هرچی بازیه که دیگه به تکرار افتاده و شیره هاشون رو از بس دوشیدن خشک شده داره ادامه پیدا میکنه
🔸 به نظرم میشل آنسل خالق Rayman، Beyond Good & Evil، Rabbids، King Kong خیلی زود خودش رو بازنشسته کرد و با بازنشسته کردن خودش یکی از بازیاش Wild که اینطوری شد اون بازی دیگش هم Beyond Good & Evil 2 معلوم نیست اصلا گلد میشه یا نه
شایعه شده پلی استیشن از پول توسعه بعضی بازی ها و بودجه ی بعضی استودیو ها مثل Insomniac داره کم میکنه 🤔
اینکه توو هک اینسامنیاک هم اخبارش بود که میخواد اینکارو بکنه خبر بدی هم نیست اصلا، جای ریسک و خلاقیت بیشتری میده به استودیوهاش بخصوص در مورد آی پی های جدید
نه اتفاقا اخبار جدیدیه و نگران کننده هم هست چون طبق اخبار از بودجه نسخه جدید اسپایدرمن مثلا دارن کم میکنن و این سرمایه به یک بازی مثل concord داره تزریق میشه چون گفته شده اگر بخوان بهبود پیدا کنه باید بودجه بیشتر داشته باشه و این دست سازنده رو میبنده و قطعا تو کیفیت تاثیر میزاره. و مورد بعدی که ظاهرا این کاهش بودجه ها در جهت سرمایه گذاری در جای دیگه نیست و فقط هدف کم کردن هزینه هاست
والا خود خالقش هم از نظر مغزی دیگه در توسعه فعال نیست 😅😅
اصن معلوم نیست کجا به سر می بره روزمرگی رو !!
خجالت بکش
کارگردان بازی از بزرگان این صنعته
مگه سال ۱۴۰۰ هم خبرش نیومد که کنسل شده ؟
میشل آنسل خدای وعده های سر خرمن، این و Beyond Good and Evil 2 مشخص بود کنسل شدن