لوگوی انیمیشن Zootopia 2 در D23 فاش شد

بابک بیانی
۱۷:۳۰ ۱۴۰۳/۰۵/۱۹

مراسم ویژه‌ی D23 دیزنی اولین تصاویر از لوگوی انیمیشن Zootopia 2 را برای طرفداران به نمایش گذاشت.

این لوگو روی یک استیج شهری در این مراسم قرار گرفته بود. مراسم سالانه‌ی دیزنی هر ساله به محتوای هیجان‌انگیز، جذاب و جدید از این استودیو اشاره می‌کند. این محتوا شامل دنباله‌های بیشمار و موردانتظار از بزرگ‌ترین فرنچایزهای دیزنی می‌‎شود. ما از پروسه‌ی ساخت Zootopia 2 مطلع بودیم. با این وجود، تاکنون هیچ اطلاعی درباره‌ی جزئیات ساخت آن نداشتیم. این استیج، اشاره‌ای کوتاه به اطلاعات جدید و نگاه اول به دنباله‌ی این انیمیشن پرطرفدار سال ۲۰۱۶ را ارائه می‌دهد. این استیج مخصوص، Zootopia 2 و لوگوی آن را به نمایش گذاشته است. انتهای عدد دو در لوگوی اثر، شباهت‌های بسیاری به دم مار دارد. استیج مذکور، تصاویری از شهر دریایی جدید داستان به مخاطبین نشان می‌دهد. مجسمه‌های کوچکی از دو شخصیت اصلی و یک فیل دریایی لوله‌کش بر سر این صحنه قرار گرفته‌اند.

انیمیشن Zootopia 2 در چه تاریخی اکران خواهد شد؟

دیزنی چندی پیش تاریخ انتشاری دقیق برای Zootopia 2 اعلام کرد. این انیمیشن در تاریخ ۲۶ نوامبر ۲۰۲۵ (۵ آذر ۱۴۰۴) اکران خواهد شد. انیمیشن‌های بزرگ دیگر همچون Toy Story 5 و Frozen 3 تاریخ انتشاری کلی‌تر دارند. این دو در سال ۲۰۲۶ اکران می‌‎شوند. قسمت اول Zootopia در سال ۲۰۱۶ اکران شد و توانست تا جایزه‌ی اسکار بهترین انیمیشن سال را از آن خود کند. در کنار موفقیت‌های حرفه‌ای، فروش ۱.۲ میلیارد دلاری آن در باکس آفیس با تنها ۱۵۰ میلیون دلار بودجه موفقیت تحسین برانگیزی برای اثری جدید و ناشناخته محسوب می‌شود. داستان قسمت اول روی جودی هاپز، اولین خرگوش نیروی پلیس شهر زوتوپیا، تمرکز داشت. این شخصیت حاضر بود برای موفقیت در اولین پرونده‌ی خود دست به هر کاری بزند. یکی از این تصمیمات هیجان‌انگیز، همکاری با روباهی خلافکار به نام نیک وایلد برای حل معما است.

این اثر توسط بایرون هاوارد (کارگردان آثاری چون Tangled و Encanto) و ریچ مور (کارگردان عناوینی چون Wreck-It Ralph و Ralph Breaks the Internet) کارگردانی شده بود. بازیگرانی چون جیسون بیتمن، جینیفر گودوین، ادریس البا، جیسون اسلیت، بانی هانت و جی کی سیمونز در این اثر صداپیشگی کردند.

منبع: ComingSoon

الهام شعارboy gamerMojtabav-alkalineBADMANS Ghost of Spartaخر شرک(نه به بن)بدون‍ تعصبAMIR WAZOWSKI

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید