سونی جزئیات جدیدی درباره بازسازی ساختاری Bungie منتشر کرد
هیروکی توتوکی (Hiroki Totoki)، رئیس بخش عملیاتی و مدیر مالی سونی، در یک ویدیوی جدید، درباره برنامههای بازسازی ساختاری استودیوی Bungie اطلاعات تازهای ارائه کرد.
توتوکی گفت که هدف از این بازسازی ساختاری، کاهش هزینهها و بهینهسازی سبد محصولات است. او همچنین گفت که بخشهای پشتیبانی اداری Bungie باید با استودیوی SIE ادغام شود.
توتوکی علاوه بر این، برنامههای تمرکز بر نیروی انسانی و منابع Bungie حول Destiny 2 و عنوان سرویس محور Marathon را ذکر کرد. او گفت که منابع عالی مداوم در این زمینه وجود خواهد داشت. با این حال، توسعه عناوین دیگر به استودیوهای پلی استیشن منتقل میشود. در پایان، توتوکی به طور کلی گفت که ساختار سازمانی نیز تغییر خواهد کرد. برنامههایی برای «بهینهسازی ساختار کلی استودیو» وجود دارد.
این توضیحات پس از اخراج گسترده و بازسازی Bungie در هفتۀ گذشته اعلام شد. این موضوع بیش از ۲۰۰ کارمند Bungie، شامل حدود ۱۷ درصد از نیروی کار آن را تحت تاثیر قرار داد. Bungie همچنین برخی از کارمندان خود را به عنوان بخشی از بازسازی به سونی منتقل کرد.
پیت پارسونز (Pete Parsons)، مدیرعامل Bungie، به افزایش هزینههای توسعه و تغییرات صنعت و همچنین شرایط اقتصادی پایدار اشاره کرد. او همچنین آن را روزی دشوار و دردناک، به ویژه برای همکاران بازنشسته خواند.
در ژوئن ۲۰۲۴، شرکت Bungie اعلام کرد که Destiny 2 Codename Frontiers در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد، اگرچه هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای آن وجود ندارد.
پر بحثترینها
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- جزئیات اولین بهروزرسانی Stalker 2 اعلام شد
- تماشا کنید: Light of Motiram معرفی شد، کپی بیشرمانه از Horizon Zero Dawn
نظرات
به امید موفقیتش
انتظارات ازشون بالا میره طبعا با این تغییر رویه استودیو
فقط اونایی که دیسلایک میدن..
فن بوی بودن به قدری جلو چشمشونو گرفته که دیگه حالیشون نیست دارن چیکار میکنن و به چی تبدیل شدن
البته بانجی ناشره
شدیدا انتظارات طرفدارا از بانجی بالاست، به شخصه منتظر ماراتن هستم به امید موفقیت بیشتر برای این استودیو 🐕
جالبه که نظر اولیه شون این بود که به ساختارش دست نمیزنن… امیدوارم تنها و آخرین مورد همین تغییر ساختار باشه. چون تعدیل نیرو هم داشتن. چون از روزهای هیجانی خرید بانجی دور شدیم میشه الان این حرف رو زد که کمی سونی هیجانی رفت سر وقت خریدنش با اون رقم تقریبا بالا… البته در ساختار بندی سرویس محورها بانجی خیلی فعاله و معتقدم در طولانی مدت این ارزش جذب اکو سیستم پلی استیشن میشه
اولین قدم مثبت
اخراج مدیر عاملش
خب دیگه یعنی یه جورایی کم کم دارن میرن زیر دست سونی ، اتفاق خوبیه حالا امیدوارم که توی پروژه های آیندشون موفق باشن
این استودیو رفت تو کما و تا مدت زیادی دیگه چیز قابل توجهی بعیده ازش دیده بشه🤔
کاش برای پلی استیشن هم یه بازی در حد و ابعاد هیلو بسازه… جدا از بحث گیم پلی هیلو که دستخوش فراز و نشیب بوده، اما همیشه روند داستانی خیلی خوبی داشته. از گیمفا درخواست دارم داستان هیلو از ابتدا تا نسخه اینفینیت رو در قالب یه پست مفصل برامون بذاره تا مخاطبان بیشتری با تم داستانیش آشنا بشن
خوبیش اینه که هرمن هالست سابقه خوبی تو ساخت شوتر داره (کیلزون) و قطعا میتونه بهشون برای ساخت بازی جدید کمک کنه
فقط سونی هست که میتونه یه استودیو رو حتی از صفر پرورش بده و شاهکار هایی مثل ناتی داگ و سانتا مونیکا بسازه
مدیریت و بازسازی بانجی توسط سونی خیلی امیدوار کنندست
جدا؟ ناتی داگ رو از صفر پرورش داد؟ بانجی رو میخواد پرورش میده؟ همین الان بانجی جزو بهترین سرویس محور سازهاست، تو اول شخص هم با اختلاف بهترین استدیوی سونی هست، در اسم و رسم و سابقه و تجربه هم چیزی کم نداره واقعا، چی رو میخواد «پرورش» بده؟
این به کنار که ناتی داگ از اولشم زیر نظر سونی و با بودجه سونی تقریبا فقط برای PS انحصاری میساخته، ناتی داگی که سونی تحویل گرفته با ناتی داگی که بعدش پرورش داده و الانو شاهدش هستیم کجا ؟
بعلاوه شاهکاری مثل سانتا مونیکا رو سونی از صفر پرورش داده.
و کلی استودیوی دیگه که الان جز بهترینای دنیان و کلی جوایزو افتخار کسب کردن. قدرت پرورش سونی مشهوده
بانجی الان وضعش افتضاحس، مدیر و کلا مدیریت داغون با کلی تعدیل نیرو و کاهش چشمگیر سود که اخیرا همه خبراش در اومده ولی بنظر تو باغ نیستی یا سرتو کردی تو برف !!
ظاهرا تیتر و خبرو نخوندی چشم بسته اومدی رو کامنتم ریپلای کردی
افتضاست*
بیچاره توتوکی از خیلی وقت پیش (قبل اینکه این قضایا معلوم بشه) برگشت گفت : مدیریت بانجی اصلا خوب و قابل قبول نیست
(بعد ما نشسته بودیم مسخرش میکردیم😄😅)
خوبه👍
“با این حال، توسعه عناوین دیگر به استودیوهای پلی استیشن منتقل میشود”
یعنی بقیه عناوین بعد از ماراتون ، دیگه انحصاری خواهد شد ؟
ای بابا این اخبار کذب چیه کار میکنید
مگه نمیدونید سونی هیچ نقشی تو اخراج ها نداشته =)
«با این حال، توسعه عناوین دیگر به استودیوهای پلی استیشن منتقل میشود.»
این بخشو نفهمیدم
احتمالا داره بعد از ماراتن، آیپی های جدید به انحصار خود سونی در بیان
بانجی پروژهای اکشن محور داشته که پروسه ساختش متوقف شده بود، حالا توسط استودیویی جدید و رونمایی نشده در زیرمجموعه سونی قراره توسعه پیدا کنه. جمعی از نیروهای بانجی به این استودیو انتقال پیدا کردن.
اها
فکر کردم میخواد بازیاشو بین استودیو های ps پخش کنه
ممنون
فاتحشو بخونیم دیگه؟- بانجیهم تموم شد
تو قرارداد اعلام کردن که سونی باید استقلال استودیو بانجی در نظر داشته باشه و تحت هیچ شرایطی نباید تیم بانجی آمریکایی قدرتمند زیر یوغ چشم بادومی ها ژاپنی برن