گزارش: سازنده The Order: 1886 برای ساخت دنباله این بازی برنامه داشت
به گفته یک منبع داخلی معتبر، استودیوی Ready At Dawn پیش از اینکه توسط شرکت متا (Meta) خریداری شود، برای ساخت دنباله The Order:1886 برنامه داشته است.
در طی دو سال اخیر، ناشران و استودیوها تعداد زیادی از کارکنان خود را اخراج کردهاند و بسیاری از استودیوهای بازیسازی نیز تعطیل شدهاند. حال اخیراً نام Ready At Dawn به استودیوهای تعطیل شده اضافه گردیده است.
Ready At Dawn سابقه توسعه عناوینی همچون God of War: Chains of Olympus و Ghost of Sparta را در کارنامه خود دارد. همچنین استودیوی مذکور روی بازی The Order: 1886 کار کرده است و به گفته یکی از منابع داخلی، این تیم قصد داشت دنبالهای برای این اثر بسازد.
Shinobi602، یکی از مورد اعتمادترین منابع داخلی، میگوید که استودیوی Ready At Dawn برنامههایی برای ساخت دنباله The Order: 1886 داشته است. اما پس از اینکه استودیوی مذکور توسط شرکت متا خریداری شد، به سمت توسعه عناوین واقعیت مجازی رفت و ساخت دنباله اشاره شده هرگز رخ نداد.
این منبع داخلی همچنین فاش کرد که موتور بازیسازی این دنباله از قبل آماده بوده و زمان و منابع زیادی صرف آن شده است. استودیوی Ready At Dawn قصد داشت همه چیز را جهت بهبود تجربه گیمپلی به کار ببرد و پیشرفت قابل ملاحظهای نسبت به نسخه اول ایجاد نماید. Shinobi602 فکر میکند در صورت ساخته شدن این دنباله میتوانستیم جهش و پیشرفتی شبیه به Assassin’s Creed به Assassin’s Creed 2 را ببینیم.
The Order: 1886 در سال ۲۰۱۵ برای پلی استیشن ۴ منتشر شد. این بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص با وجود بهرهمندی از جلوههای بصری فوقالعاده از سوی منتقدین با واکنشهای منفی مواجه شد. با این حال، بسیاری از گیمرها این اثر را یک عنوان دست کم گرفته شده میدانند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
واقعا برا سونی متاسفم که بخاطره دو سه تا نمره اینورتر آیپی های مهمی رو از دست داد . الان شاید خیلی ها برای نسخه سوم این آیپی خیلی زیاد هایپ بودن و با اینکار میتونستن انحصاری هارو بیشتر کنن . اینو تعطیل کرد استودیویی بند هم سال بعد یا دوسال یه بازی چرت میسازه اونم میبنده ما میشینیم هر نسل سانتا مونیکا و ناتی داگ یه بازی عرضه کنه و هر دوسال یبار هم اینسامنیاک یه بازی بده بیرون . نمیدونم والا اینسامنیاک رو نمیخرید چیکار میخواست بکنه
داداش خونسردیت حفظ کن
استودیو مال متا بوده تعطیلش کرده
الانم بند داره روی دیز گان ۲ کار میکنه
یک فرد فوق توانا و عالی هم برای مشاوره اش استخدام کردن خیالت از این راحت
اینقدر جو بهم نریز
تیری بر پیکر سرد و بی روح گیمرهای خسته
حیف بعضی ای پی ها باید یه شانس مجدد بهشون داد می شد ولی …
صد حیف..
بازیش خیلی کوتاه بود
مرد دیگه الان که جم شد استودیو خسته نباشی
خدا رو شکر یکی هز دستپختاشون یعنی بازی Daxter رو اخیرا رو پلاس پریمیوم تموم کردم که بازی جالبی هم بود ، در توانمندی این استودیو اصلا شکی نیست ولی احتمالا خودشونم نمی دونستن که تو این همه مدت بعد از اوردر ۱۸۸۶ داشتن چی کار می کردن !
بنده خداها واقعا حیف کاش اینجور نمیشد ووقت حوصله بخرج میدادن نسخه دو the order 1886رومیدیدیم
🔶 سونی سونی سونی چی بهت بگم دوتا آیپی پتانسیل دار رو به دست خودت خاک کردی، خدا نکنه یک بازی متاش زیر ۸۰ بشه دیگه نه اجازه ساخت نسخه دوم رو میده و نه میزاره استودیو سازنده به کارش ادامه بده و تعطیلش میکنه، یک چیزی که خیلی برام جالبه اینه که اون آیپی Knack که استودیو Japan ساخت و متاش ۵۴ شد رو اجازه داد نسخه دومش ساخته بشه و متای نسخه دومش هم ۶۹ شد اونوقت Days Gone و The Order که پتانسیل داشتن رو همچین بلایی سرشون آورد این متاکریتیک شده نابودگر استودیوهای بازیسازی
طرفدارا این بازیو خاک کردن. الانم طرفداران که شاکیم که بازی دنباله دریافت نکرده.
🔶 بله یک بخشیش برمیگرده به خود طرفدارا اما بحث اصلیه ما سونیه که تغییر کرده و متا شده اولویت براش و دیگه بها و فرصت نمیده به استودیوهاش و مهم تر از اون دیگه اون تبحر و دقت سابق رو نداره که یعنی انگار قدرت تشخیصش رو از دست داده و پتانسیل بازی ها رو نمیبینه Driveclub، Days Gone، The Order 1886 و… بازی هایی که کیفیت و فروش لازم رو داشتن اما بخاطر متای پایین بهشون بها داده نشد در صورتی که هرکدومشون میتونستن با نسخه بعدیشون به پتانسیلشون برسن و تبدیل به یک فرنچایز با ارزش برای سونی بشن، هم اون Dreams رو که متاش ۸۹ شد رو یک پشتیبانی درستو حسابی ازش نکرد و واسه PC پورت نکرد
🔸نمونه داغ و جدیدش بازی Concord این بازی قبل اینکه سونی استودیو سازندش یعنی Firewalk رو بخره داشته ساخته میشده خب میخوام بدونم سونی چی تو این بازی دیده که راضی به خرید این استودیو شده سونی هر استودیویی قبلا میخرید صبر میکرد بازی ای که میسازن موفق بشه بعد میخرید الان علاوه بر اینکه سیاستش عوض شده قدرت تشخیصش هم از دست داده دیگه هوشمندانه خرید نمیکنه بانجی هم که شد قوز بالا قوز ما به سونی اعتماد داشتیم هر استودیویی میخرید میگفتیم حتما یک چیزی دیده که راضی به خرید شده ولی الان چی دیگه مثل سابق نیست نمیدونم یهو چه اتفاقی براش افتاد
برای اینکه حرفات فوق العاده بود یه لایک بت دادم و جا دوتا نداشت.اینم یکی دیگش👍
🔶 لطف داری عزیز ممنونم ❤️
Knack رو فکر کنم کارگردانش مارک سرنی بودش و میخواست با استفاده از اون، توانایی های مختلف ps4 رو آزمایش بکنه برای دیگر استودیو های سونی به همین خاطر اجازه ساختش رو دادن)بازم میگم فکر کنم اینطوری بود.شایدم اینطوری نبوده)
🔶 نه درسته شایان جان همینطور که میگی بود، ولی خب آخه تو که متا برات مهمه چرا بازی ای که متاش ۵۴ شده رو اجازه میدی نسخه دومش ساخته بشه که خراب کنه دوباره بعد به همین خاطر استودیو Japan رو هم ببندی، اونوقت بازی هایی که به ناحق متای ۷۱ و ۶۳ به ترتیب دیزگان و د اوردر گرفتن رو فرصت دوباره بهشون نمیدی بخدا مشکلات این بازی ها انقدر نبود که انقدر پایین بگیرن
🔸به عنوان کسی که دوتاشون رو تجربه کرده میگم The Order مشکلش کوتاهی و کاتسین زیاد بود که اون کاتسین زیادش به علت کوتاهیش بود که به نظرمون زیاد میومد وگرنه اگر مدت زمان گیم پلی بازی زیاد میبود زیادی کاتسینا به چشم نمیومد و قیمتش هم اگر ۶۰ دلار نبود بخاطر کوتاهیش انقدر بهش انتقاد نمیشد من که به شخصه لذت بردم ازش دیزگان هم که سبک مورد علاقم بود پلاتشم کردم هیچ مشکلی هم باهاش نداشتم اینم بگم دیزگان رو من با تمام آپدیتاش تجربه کردم هیچ مشکل فنی ای به چشمم نیومد بخاطر اینکه عادتمه بازی هارو روز عرضه تجربه نکنم بخاطر همین موضوعات توصیه میکنم بقیه هم سر هر بازی ای همین کارو بکنن تا لذت کامل رو ببرن
🔸من از زمانی که متای دیزگان رو دیدم فهمیدم که به هیچ وجه نمیشه به متاکریتیک اعتماد کرد از همون موقع دیگه متا یک چیز بی ارزش شد برام و گفتم اگر بخوام براساس اون بازیامو انتخاب کنم کلی بازی قشنگ رو از دست میدم
دقیقا همینطوره داداش
برای اوردر به نظرم اگه فقط قیمتش ۶۰ دلار نمیبود(مثلا ۴۰ دلار میبود) با همین میزان محتوا کسی بهش ایرادی نمیگرفت و متاش حداقل سبز میشد
دیزگان هم من اون اوایلی که اومده بود بازی کردم و بازی مشکل فنی زیاد داشت. مثلا افت فریم هایی که واقعا به چشم میومد یا باگ هایی که واقعا رو اعصاب بودن. شاید باورت نشه ولی بازی حتی یه بار برای من کرش کرد و من مجبور شدم کنسول رو ریاستارت کنم ولی مطمئنا اگه این مشکلات نبود دیزگان متای بالای ۸۱ ۸۲ میگرفت
بازی هم انقلابی بود هم بدیع هم جذاب اما کوتاه بود ولی به تاریخ خودش گرافیکش خیره کننده بود
انقلابی؟ 😑😭 اوکی پس شرم به سونی که نزاشت شاهکاره انقلابی the order نسخه بعدیش ساخته بشه 🙂
فکر کنم مشکلاتی که داری باید از درون حلش کنی .
حییییییییفففففففف
عجب بازیی بود
هرچی ایده خوب بود ریخته بودن تو این بازی
کاش میداد یه استودیوی دیگه ادامشو بسازه
پتانسیل تبدیل شدن به یکی از پرچمدار های ps رو داشت