دنباله‌ی فیلم Wolfs توسط اپل ساخته خواهد شد

بابک بیانی
۲۰:۳۰ ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
دنباله فیلم Wolfs ساخته خواهد شد

اپل ظاهراً به صورت کامل روی فیلم Wolfs با بازی جورج کلونی و برد پیت و کارگردانی جان واتز سرمایه‌گذاری کرده است.

این فیلم در هشتاد و یکمین فستیوال فیلم ونیز اکران خواهد شد. استودیوی Apple Original Films با واتز قراردادی برای نوشتن، کارگردانی و تهیه‌کنندگی یک دنباله برای Wolfs امضاء کرده است. در همین حین، اپل نقشه‌های خود برای اکران گسترده‌ی Wolfs پیش از انتشار در Apple TV+ را عوض کرد. این اثر، بر اساس نقشه‌های جدید، در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور ۱۴۰۳) در تعداد کمی از سینماها اکران خواهد شد. در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۶ مهر ۱۴۰۳) نیز، در پلتفرم Apple TV+، به صورت آنلاین منتشر می‌شود.

اپل این تغییر انتشار را تایید کرده اما منابع مختلف می‌گویند که تغییر مذکور گسترده نخواهد بود. اکثر آثار پلتفرم اپل پیش از استریم شدن به صورت گسترده اکران خواهند شد. فیلم Killers of the Flower Moon و Napoleon همین رویه را طی کردند. این رویه در فیلم بعدی برد پیت که روی ماشین‌های فرمول یک تمرکز دارد، ادامه خواهد داشت. جوزف کوزینسکی کارگردانی و جری باک‌هایمر تهیه‌کنندگی این اثر را به عهده دارند. داگ لیمان مسئولیت کارگردانی فیلمی به نام The Instigators را دارد. این فیلم با بازی مت دیمون و کسی افلک به صورت محدود و پیش از انتشار در Apple TV+، اکران خواهد شد.

جزئیات تصمیمات اپل و پروسه‌ی ساخت فیلم Wolfs

دنباله‌ی فیلم Wolfs در دست ساخت است

به گفته‌ی منابع، Wolfs مخاطبینی که تست دادند را خوشحال کرد. ظاهراً این استراتژی بهترین گزینه برای رضایت مخاطبین گسترده است.

در Wolfs، کلونی نقش یک فیکسر حرفه‌ای را بازی کرده که برای مخفی کردن یک جنایت رده بالا تلاش می‌کند. زمانی که یک فیکسر دیگر (با بازی پیت) پیدا می‌شود، این دو گرگ تنها مجبور به همکاری می‌شوند. شب آنها به شیوه‌هایی غیرمنتظره خراب می‌شود. لیست بازیگران این فیلم اشخاصی چون ایمی رایان، آستین آبرامز، پوما جاگاناتان، ریچارد کایند و زیاتکو بوریک را در خود دارد. استودیوی Smokehouse Pictures جورج کلونی و Plan B Entertainment برد پیت برای تهیه‌ی این اثر با یکدیگر همکاری خواهند کرد. واتز اولین فیلم اوریجینال خود، پس از Cop Car، را می‌سازد. وی پیش از این سه‌گانه‌ی Spider-Man Homecoming را با تام هالند و زندایا کارگردانی کرد.

منبع: Deadline

BADMAN

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید