هر چیزی که نیاز است در مورد EA Sport FC 25 بدانیم - گیمفا
هر چیزی که نیاز است در مورد EA Sport FC 25 بدانیم - گیمفا
هر چیزی که نیاز است در مورد EA Sport FC 25 بدانیم - گیمفا
هر چیزی که نیاز است در مورد EA Sport FC 25 بدانیم - گیمفا
هر چیزی که نیاز است در مورد EA Sport FC 25 بدانیم - گیمفا
هر چیزی که نیاز است در مورد EA Sport FC 25 بدانیم - گیمفا

هر چیزی که نیاز است در مورد EA Sport FC 25 بدانیم

پست گیمفا
۰۲:۵۲ ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
هر چیزی که نیاز است در مورد ea sport fc 25 بدانیم

سال گذشته دوباره شاهد شروع EA در عرصه فوتبال بودیم بعد از سه دهه سلطه‌گری فیفا یک سری برندهای جدید فوتبال را به عرصه اوردند و در سراسر جهان مطابق با نسخه قبلی خود ساخته شده است. 
در EA sport FC 25 از ویژگی های اضافه شده میتوان حالت دو گروه پنج نفره در rush mode  و همچنین گزینه تمارض در بازی (نقش بازی کردن برای داور تا او را فریب دهد) وبازنگری در بخش تاکتیک های بازی به کمک هوش مصنوعی FC IQ اشاره کرد.
و همه ی این اِلمان ها در حالت های مورد علاقه شامل ultimate team و career mode گنجانده شده است. برای اطلاع از جزییات بیشتر مثل تاریخ انتشار FC 25 ، تریلر و همچنین اضافه شدن توانایی حرکتی جدید و غیره با ما همراه باشید و همه اینها در بخش راهنمای FC 25 یافت میشود.

در تریلر FC 25 حالت Rush و سایر پیشرفت‌ها را به نمایش می‌گذارد

با نگاه به تریلر می‌توان نگاهی سریع به توپ ربایی، تغییرات ضربات آزاد از گوشه و بازی تیم جود بلینگهام با زین الدینی زیدان در rush را کرد که در تریلر رونمایی شده است.

تایید تاریخ انتشار FC 25

تاریخ انتشار FC 25 برای جمعه ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۴ تایید شده است. مطابق با سنت‌های گذشته در فیفا یا اف سی کنونی کسانی که زودتر نسخه Ultimate را پیش خرید کنند می‌توانند آن را به به مدت یک هفته زودتر بازی کنند. 
هر کس که بازی را از قبل خریداری کنند می‌توانند آن را در روز جمعه ۲۰ سپتامبر دانلود کند. از دیگر پاداش های پیش خرید میتوان به کارت Great of the game و کارت قهرمانان و یک کارت اضافه prime heroes در ۲۸ نوامبر و جوایز مختلفی دیگری در قسمت rush و FUT و career mode مانند شروع بازی ای حرفه ای در نقش رونالدو، زین الدین، زیدان و یا دیوید بکام اشاره کرد.

ستاره جلد FC 25 جود بلینگهام است

ستاره جلد fc 25 جود بلینگهام است گیم پردایس

جود بلینگهام، هافبک جوان با استعداد انگلیسی، انگلیس را به فینال یورو ۲۰۲۴ رسانده و ستاره پوشش فیفا ۲۵ (FC 25) شده است.
دیوید بکهام، به‌عنوان کاپیتان سابق و شماره ۱۰ تیم ملی انگلیس میگوید: من همیشه از بچگی با برادرم بازی می‌کردم و همیشه به این فکر می‌کردم که چقدر فوق العاده می‌شود که چهره برجسته روی جلدها باشم.
بلینگهام به تنهایی ستاره جلد در نسخه استاندارد قرار دارد اما مجموعه ای از لجندها از جمله دیوید بکهام، زین الدینی زیدان، جی بوفون و آیتانا بوماتی و همچنین ۱۷ جام معتبر از سراسر جهان از جمله لیگ قهرمانان، لیگ برتر و جام حذفی برای نسخه نهایی FC 25 اضافه می شود.
همه ی این موارد ممکن است بر روی گیم پلی بازی تاثیر گذار نباشد اما باعث ایجاد یکی از بهترین سری کاور ها در FIFA و FC  در طول تاریخ میشود.

پیشنهاد: خرید اکانت قانونی FC 25 Ultimate Edition برای PS4 و PS5

FC 25 Rush جایگزین حالت FC 25 Volta شده است

چیزی بنام FC 25 Volta mode وجود ندارد.EA  پشتیبانی و نوع بازی کوچک و قدیمی خود را با این حالت جدید بنام rush جایگزین کرده است.
همه ی بازی های rush پنج در برابر پنج هستند و در یک زمین کوچکتر از اندازه ی واقعی، با گل ها، کرنرها و پرتاب های بلند برگزار میشود. با این حال یک سری از ترفندهای سرگرم کننده مانند کارت آبی که به معنی بیرون ماندن بازیکن از زمین در مدتی کوتاه و همچنین گرفتن توپ در شروع بازی اضافه شده است.
در rush  تمام حالت ها را برای کسب پاداش ها و گرفتن بسته های اضافی در ultimate team  و یا بهبود بازیکنان جوان در career mode پیاده سازی کرده است.

نوآوری های FC 25 Ultimate Team شامل ذخیره سازی Duplicates است

rush بخش مهمی از Ultimate team  است . شما را تشویق می کنند که از کارت های بازیکن مورد علاقه خود در مسابقات آنلاین با دوستان خود استفاده کنید پس آپدیت جدیدی که وجود دارد که به شما این امکان را میدهد با یک یا دو و یا سه رفیق خود میتوانید تیم خود را تکمیل کنید قبل از اینکه به بخش rush وارد شوید.
در مسابقات برنده شوید امتیاز برای ورود به مرحله بعدی و بسته ها و پاداش های دیگری کسب کنید . در غیر این صورت اولویت اصلی Ultimate team بر ارائه ویژگی ها، حالت ها و تجربیاتی است که خواسته ها و نیاز های طرفداران برآورده  می‌کند و آنها را خوشحال و راضی می‌کند.
خوشبختانه گزینه‌های بسیار بیشتری در مورد کارت‌های evolution وجود دارد و یکی از گزینه های موجود امکان شخصی‌سازی آنها بر اساس سلیقه بازیکنان یا کاربران است.
و دیگر خبری از  گرفتن کارت های تکراری در پک های خسته کننده و ناامید کننده نیست . بازیکنان می توانند تا صد کارت تکراری را در یک پوشه خاص ذخیره کنند و سپس به راحتی از آنها در چالش های squad building فعال استفاده کنند و به نظر می‌رسد این ویژگی یک افزونه مفید و یا هیجان انگیز برای بازی باشد.

ترفندهای بازی FC 25 عمدتاً تاکتیکی هستند

اکانت قانونی fc 25 برای ps5 و ps4 گیم پردایس

برای بازی های ورزشی جدید معمول است که انیمیشن های جدید و بهبود های بصری را برای بهبود تجربه بازی معرفی کنند در FC 25 نحوه کنترل توپ توسط بازیکنان را بهبود بخشیده و توپ سریع تر و دقیق تر به کنترل شما پاسخ می‌دهد و همچنین در هنگام پاس دادن به توپ واقع گرایی بیشتری را ارائه کرده است و بازیکنان باید با دقت بیشتری در مورد زوایای و زمان پاس های خود فکر کنند.
تغییرات مهمتر در گیم پلی FC 25 از جنبه تاکتیکی بازی ناشی می شود.  ویژگی جدید FC IQ EA راهی برای تجسم مجدد نحوه عملکرد ترکیب ها در بازی است اول آنکه یک چارچوب اولیه برای تشکیل تیم شما فراهم میکند و دیگر آنکه اضافه کردن نقش های بازیکن است که به حرکت و رفتارتیم شما تنوع میبخشد.
و این مشابه ویژگی playstyles سال گذشته است و به این معناست که این نقش ها مستقیما بر نحوه حرکت بازیکنان و تصمیم گیری در زمین تاثیر دارد. 
هافبک مرکزی در نقش هافبک وینگر تمایل دارند فضایی برای خود و دیگران ایجاد کنند و در آن مناطق پاس دریافت کنند و مدافع چپ به عنوان attacking wingback اختصاص داده میشود به طور خودکار با بازیکنان دیگر همپوشانی خواهد داشت بدون اینکه نیاز به دستور برای انجام این کار داشته باشد. توسعه دهندگان EA ونکور ادعا میکند که تقریبا ۴۰۰ میلیون ترکیب احتمالی از نقش ها و طرح های بازیکن در بازی وجود دارد که ادعایی جسورانه که حداقل باید متای FC 25 را برای یک یا سه ماه با هم ترکیب کند

پیشنهاد: خرید اکانت قانونی FC 25 Standard Edition برای PS4 و PS5

حرکات مهارتی جدید FC 25

در سال دوم بازی فیفا FC 25 بازی بر اساس لیست حرکات مهارتی سال قبل FC 24 با افزودن پنج حرکت مهاری جدید ساخته می‌شود که یکی از آنها به نام heel nutmeg که حرکتی به خصوص چشمگیر و احتمالاً شرم آور برای انجام روی حریف است.
شما در حال نگه داشتن یک مدافع وانمود می‌کنید که توپ را پاس می‌دهید اما در عوض از میان پاهای مدافع توپ را عبور میدهید شما هم به سرعت از کنارش رد می‌شوید اکنون شما در سمت دیگر مدافع قراردارید و توپ در پای شماست و می‌توانید حمله خود را ادامه دهید یا به هم تیمی خود پاس دهید. در اینجا هر پنج حرکت مهارتی جدید FC 25 آمده است
: ۱ جایی که بازیکن با پای راست خود توپ را دارد و آن را به سمت چپ می‌اندازد
۲ جایی که بازیکن به نظر می‌رسد که قصد دارد توپ را بزند، اما در عوض، پایش را از کنار آن عبور می‌دهد
۳ که در آن بازیکن هنگام غلتیدن توپ از روی آن گام برمی دارد
۴ ترفندی که در آن بازیکن با استفاده از پاشنه خود، توپ را از میان پاهای حریف خود عبور می دهد
۵ زمانی که بازیکن توپ را به عقب می‌کشد، می‌چرخد و از پای دیگر برای رفتن به سمت دیگر استفاده می‌کند

اکنون FC 25 PlayStyles شامل دروازه بان ها می شود

پلی استایل در FC 24 شخصیت ها و ویژگی های زیادی به بازکنان بیرون زمین اضافه کرد و اکنون به نظر میرسد دروازه بانی ها ویژگی های منحصر به فردی بدست اوردند.
دروازه بان های برتر بازی دارای Play style منحصر به فردی خواهند بود که آنها را از دیگران متمایز میکند . در cross claimer جایی که با عجله بیرون می‌روند تا توپ های بلند را به داخل محوطه جریمه بندازد.
در کل شش حرکت وجود دارد و در اینجا لیستی از همه ی انهاست:
حرکت پا: چابکی استثنایی و حرکات سریع، به دروازه بان اجازه می دهد تا به سرعت جهت را تغییر دهد و سیو کند.
هجوم بردن : دروازه بانی که تهاجمی است و دوست دارد با عجله از محوطه خود بیرون برود تا توپ را به دست بیاورد و اغلب برای پس گرفتن سریع توپ ریسک می کند.
منحرف کننده: دروازه بان ماهر در انحراف ضربات و پاس ها با بدن، اغلب از پاها، سینه یا سر خود برای دفع توپ استفاده می کند.
متصدی صلیب: دروازه بانی که در ادعای سانترهای بلند و توپ های هوایی عالی است و اغلب از قدرت و توانایی پرش خود برای بردن ضربه های سر استفاده می کند.
پرتاب دور: دروازه بانی که می تواند توپ را از مسافت طولانی پرتاب کند و اغلب ضد حملات را با پرتاب های دقیق و قدرتمند شروع می کند.
فاصله دور: دروازه بانی که با چابکی استثنایی، به آنها اجازه می دهد تا توپ هایی را دفع کنند و ادعا کنند که دیگران اغلب به دلیل بازوهای بلند یا جهش هایشان نمی توانند.

خرید اکانت قانونی بازی های PS4 و PS5 همراه با ضمانت و قابلیت تعویض

خرید اکانت قانونی fc 25 برای ps5 و ps4 با کمترین قیمت + پشتیبانی و گارانتی توسط مجموعه گیم پردایس

جزئیات جدید از EA Sports FC 25

اضافه شدن خطای عمد به گیم پلی شما می توانید با ترکیب □ + R1 بازیکن حریف را هل دهید او را بکشید و یا به کلی متوقفش کنید این کار منجر به دریافت کارت زرد از داور و در صورت مقاومت بازیکن کارت زرد به قرمز تبدیل می شود
آب و هوای پویا و تاثیر آن بر روی زمین و بازیکنان
مکانیزم گیم پلی بخش آفلاین از آنلاین جدا شده است
با اعلام EA تمام کات سین های پیش از شروع مسابقه که تا پیش از FC 24 در سری FIFA بود در این نسخه بازگشته است
بازیکنان حاضر بر روی نیمکت به ۹ نفر افزایش پیدا کرده است
اضافه شدن مود Rush
بازی FC 25 برای اولین بار از Ray Tracing پشتیبانی خواهد کرد و در نسخه کنسول های نسل نهم شامل چندین تنظیمات گرافیکی خواهد بود
Resolution mode : 4K Native – 60FPS
Enhanced Visuals : 1080p Upscale to 4K – Ray Tracing – 60FPS
حالت Enhanced Visuals از نور های پیشرفته‌ تری از جمله Ray Tracing و جزئیات گرافیکی را ارائه می‌دهد
حالت Resolution Mode استفاده نور استاندارد با رزولوشن ۴K Native

مقاله مشابه : نقد و بررسی تغییرات گرافیکی مهم EA SPORTS FC 25 – گیم پردایس

FC 25 Career Mode اکنون شامل گزینه Simulation می شود

قبل از اینکه ultimate team بر بازی های ورزشی به یک حالت محبوب تبدیل شود career mode محبوب ترین و مورد توجه ترین ویژگی FIFA بود. EA وعده داده است که با تغییرات و بهبود های قابل توجه در ویژگی، روز های شکوه career mode را برگرداند.
بازی در حال حاضر شامل تیم های زنان شامل پنج لیگ مختلف و لیگ قهرمانان است که بازی را فراگیرتر و متنوع تر می کند یک ویژگی جدید به بازیکنان این امکان را می دهد که به راحتی بین مدیریت یک تیم مردانه و یک تیم زنانه جابجا شوند و در صورت تمایل مجدداً برگردند.
با امتیازهای شروع زنده، بازیکنان می‌توانند در هر زمانی یک فصل را شروع کنند، حتی اگر در نیمه راه باشد، که باعث می‌شود بازی بیشتر به فوتبال واقعی شبیه باشد.
یک حالت فقط آفلاین جدید به نام شبیه سازی وجود دارد که با کاهش سرعت مسابقات و شامل جلوه های آب و هوا و باد در زندگی واقعی، بازی را واقعی تر می کند.
طرفداران Pro Evolution Soccer (PES) ویژگی Master League را که یک حالت محبوب در PES بود که تجربه ای مشابه با Career Mode در FIFA ارائه می کرد، به خاطر خواهند آورد.
به نظر میرسه سرانجام سالی باشد EA یک بازی فوق العاده تولید کند.

خرید اکانت قانونی fc 25 برای ps5 و ps4 با کمترین قیمت + پشتیبانی و گارانتی توسط مجموعه گیم پردایس

فهرست کامل آیکون‌های حالت حرفه‌ای بازیکن FC 25

نکته عالی دیگر در حالت FC 25 career mode بازی کردن به عنوان یک اسطوره ورزش، مثل پله یا مارادونا و دیدن عملکرد آنها در بازی امروز باید هیجان انگیز باشد این یک سطح کاملا جدید از هیجان را به حالت حرفه ای بازیکن اضافه میکند.
آیا دیوید بکهام در دوران اوج خود می تواند  به منچستریونایتد که در حال حاضر توسط اریک تن هاگ مدیریت می شود کمک کند تا عملکرد خود را بهبود بخشد به استون ویلا یا کریستال پالاس بپیوندد و آنها را به سمت موفقیت هدایت کندو  به یک تیم اروپایی برود و چالش جدیدی را انجام دهد؟ آیا زین الدین زیدان، هافبک افسانه ای فرانسوی، می تواند با موفقیت برای منچسترسیتی که توسط پپ گواردیولا مدیریت می شود، بازی کند یا خیر؟

اکانت قانونی FC 25 چیست؟

پلی استیشن برای کاربران خود این امکان را فراهم کرده است که بجای خرید دیسک که بسیار هزینه بر و گران تر است بتوانند بدون واسطه اکانت قانونی بازی را مستقیم و کاملا قانونی از خود پلی استیشن با قیمت مناسب تهیه کنند

خرید اکانت قانونی FC 25 برای PS4 و PS5

جهت خرید اکانت ظرفیتی بازی FC 25 برای PS5 و PS4 با بهترین قیمت در ایران همراه با ضمانت دائم و قابلیت فروش مجدد و تعویض میتوانید از فروشگاه اکانت قانونی گیم پردایس اقدام فرمایید.

فهرستی از هفت بازیکن آیکونیک که به شرح زیر است:
Andrea Pirlo
Ruud Van Nistelrooy
Kelly Smith
Thierry Henry
Ronaldo (pre-order مخصوص)
Zinedine Zidane (pre-order مخصوص)
David Beckham (pre-order مخصوص)

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

هر چیزی که نیاز است در مورد EA Sport FC 25 بدانیم - گیمفا
هر چیزی که نیاز است در مورد EA Sport FC 25 بدانیم - گیمفا
هر چیزی که نیاز است در مورد EA Sport FC 25 بدانیم - گیمفا
هر چیزی که نیاز است در مورد EA Sport FC 25 بدانیم - گیمفا
هر چیزی که نیاز است در مورد EA Sport FC 25 بدانیم - گیمفا
هر چیزی که نیاز است در مورد EA Sport FC 25 بدانیم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

هر چیزی که نیاز است در مورد EA Sport FC 25 بدانیم - گیمفا