تاریخ اکران فیلم A Complete Unknown مشخص شد

ارشیا امیری
۰۹:۰۰ ۱۴۰۳/۰۵/۱۷

به تازگی کمپانی سرچ‌لایت تاریخ اکران فیلم بیوگرافی باب دیلن، با نام A Complete Unknown، را اعلام کرده است.

A Complete Unknown که کارگردانی آن را جیمز منگولد برعهده دارد، در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۴ اکران خواهد شد، تاریخ اکران این فیلم به آثاری مانند بازسازی Nosferatu به کارگردانی رابرت اگرز و پیش‌ درآمد The Lion King یعنی Mufasa: The Lion King بسیار نزدیک است، درنتیجه شاهد رقابت این سه فیلم در باکس آفیس خواهیم بود.

در این اقتباس از کتاب Dylan Goes Electric، نوشته الایجا والد که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، تیموتی شالامی را در قامت خواننده افسانه‌‎ای، باب دیلن، خواهیم دید. تا به امروز از تریلرها و تصاویری که از A Complete Unknown منتشر شده است، می‌توان نتیجه گرفت که شالامی نقش متفاوتی را در مقایسه با نقش آفرینی‎‌های پیشین خود ایفا می‌کند، همچنین فیلم در بازسازی حال و هوای نیویورک دهه ۶۰ میلادی و مکان‌های معروف آن مانند هتل چلسی و کافه وا موفق عمل کرده است. از گیتار نواختن دیلن در مقابل یکی از اسطوره‌های خود در سن ۱۹ سالگی گرفته تا اجرای او در فستیوال فولک نیوپورت با صداهای جدید راک اند رول، A Complete Unknown داستان کامل زندگی باب دیلن را روایت خواهد کرد.

علاوه‌بر تیموتی شالامی، در این فیلم شاهد حضور بازیگران دیگری نظیر ادوارد نورتون، بوید هالبروک، ال فانینگ، مونیکا باربارو، نوربرت لئو بوتس، اسکوت مک‌نری، ویل هریسون و پی. جی. برن خواهیم بود.

A Complete Unknown در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۴ (۵ دی ۱۴۰۳) اکران خواهد شد.

منبع: کولایدر

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید