سازنده Silent Hill 2 Remake: از گیمرها میخواهیم که به ما فرصت دهند
![silent hill 2 remake official 4k wallpaper v0 fq9jldxn20v91 سازنده Silent Hill 2 Remake: از گیمرها میخواهیم که به ما فرصت دهند](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2023/03/silent-hill-2-remake-official-4k-wallpaper-v0-fq9jldxn20v91.jpg.webp)
استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) میخواهد شک و تردید طرفداران پیرامون Silent Hill 2 Remake را برطرف نماید و در عین حال بر تعهد تیم توسعه به کیفیت تاکید میکند.
طرفداران از زمان معرفی ریمیک Silent Hill 2 نگران نقش و تاثیر بلوبر تیم بر روی آن بودهاند. این استودیو که به دلیل کار بر روی عناوینی مانند Layers of Fear و The Medium شناخته میشود، به دلیل رویکرد خود به موضوعات حساس و ترسهای ظریف و کم با انتقاداتی مواجه شده است.
این نگرانیها از زمانی که استودیوی مذکور وظیفه توسعه یکی از نمادینترین بازیهای ترسناک را برعهده گرفته، افزایش یافته است. با این حال پیوتر بابینو (Piotr Babieno)، مدیر عامل بلوبر تیم، تردیدها را درک و در عین حال تأکید میکند که جلب اعتماد نه با صحبت کردن بلکه از تعهد و توجه تیم به کیفیت بدست میآید.
پیوتر بابینو در مصاحبه اخیر خود با وبسایت Rolling Stone نگرانیهای بازیکنان را درک و تاکید کرد که تیم توسعهدهنده به میراث بازی اصلی Silent Hill 2 احترام میگذارد.
وی در این باره گفت:
من این رویا را دارم که گیمرها به ما اعتماد خواهند کرد و از آنها میخواهیم که به ما فرصت دهند.
بلوبر تیم به بازخوردهای طرفداران توجه داشته و از آن برای بهبود این ریمیک استفاده کرده است. به عنوان مثال، آنها شخصیت اصلی بازی، یعنی جیمز ساندرلند را دوباره طراحی کردهاند تا با ظاهر اصلیاش بهتر مطابقت داشته باشد.
![silent hill 2 remake 1536x806 سازنده Silent Hill 2 Remake: از گیمرها میخواهیم که به ما فرصت دهند](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2024/02/silent-hill-2-remake-1536x806-1-1280x672.jpg.webp)
برای بلوبر تیم، Silent Hill 2 فقط یک پروژه نیست، بلکه یک علاقه واقعی است. بابینو به طور آشکار اعلام کرد که بازی اصلی چه معنایی برای او دارد. مدیرعامل بلوبر تیم میگوید تماشای بازی کردن برادرش تاثیر زیادی روی او گذاشت و بر دید وی از بازیهای ترسناک تاثیرگذار بوده است. این ارتباط شخصی، اشتیاق او را برای زنده نگه داشتن روح بازی اصلی و در عین حال بهروزرسانی آن برای مخاطبان مدرن نشان میدهد.
همچنان این نگرانی وجود دارد که این استودیوی لهستانی میتواند انتظارات بالای طرفداران را برآورده کند یا خیر. طرفداران مشتاق هستند ببینند که تیم سازنده چگونه بخشهای ترسناک کلاسیک را با فناوری مدرن ترکیب میکند تا همان تأثیر احساسی را ایجاد کند که بازیکنان در بازی اصلی با آن هیجانزده شدند.
بازی Silent Hill 2 Remake در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۷ مهر ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵ و PC منتشر خواهد شد.
![brother of death brother of death](https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/183649/1721580319-bpthumb.jpg)
![Richman Richman](https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/184011/1690052722-bpthumb.jpg)
![v-alkaline v-alkaline](https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/181242/1685991523-bpthumb.jpg)
![Mono and 6 Mono and 6](https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/187905/1710073785-bpthumb.jpg)
![اسپایدرمن گیمفا (آنتی فن بوی) اسپایدرمن گیمفا (آنتی فن بوی)](https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/187725/1722453957-bpthumb.jpg)
![A0seyed0A A0seyed0A](https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/183173/1687346342-bpthumb.jpg)
![وحید سلطانی وحید سلطانی](https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/188179/1715967342-bpthumb.jpg)
![پروفسور بی سواد پروفسور بی سواد](https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/185760/1714056314-bpthumb.jpg)
![Spider-Man Spider-Man](https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/157964/1653570592-bpthumb.jpg)
![امیر پورحسینی امیر پورحسینی](https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/187503/1708550722-bpthumb.jpg)
پر بحثترینها
- شرکت بانجی ۲۲۰ کارمند خود را اخراج کرد
- تصاحب Bungie ممکن بود به ضرر ایکس باکس تمام شود
- مدیر بازاریابی ایکس باکس: امیدواریم با گیم پس دوره Xbox 360 را بازسازی کنیم
- ویدیو: موسیقی GTA San Andreas به سبک ایرانی
- گزارش: توسعهدهنده Phantom Blade Zero در مورد عدم عرضه نسخه Xbox: «کسی به این پلتفرم نیاز ندارد»
- گزارش مالی مایکروسافت: رشد درآمد Xbox به لطف اکتیویژن بلیزارد و کاهش درآمد بخش سختافزار
- گزارش: عرضه بازی Avowed تا سال ۲۰۲۵ تاخیر خورده است
- توسعهدهنده سابق راکستار: GTA 4 کمی بیش از حد جدی و تاریک بود
- چگونه Assassin’s Creed Origins به یک بازی فوقالعاده تبدیل شد؟
- شخصی از FromSoftware به دلیل سختی Elden Ring شکایت کرده است
نظرات
منکه هیچ سری شو بازی نکردم اما خیلی باید رو انیمیشن ها کار بشه . انیمیشن هاش واقعا ضعیف بود مخصوصا این که گرافیک بازی واقعا خوبه ضعف انیمیشن ها بیشتر به چشم میخوره
بفرما یه عمر دارم میگم این نوبا هیچ کدوم از بازی ها قدیمی رو بازی نکردن رگباری دیسلایک میدن
چون عقلتون تو مغزتون نیست جای دیگتونه
ما گرافیک نخاییم کی رو باید ببینیم
گرافیک برای نوب جماعته
بازی ها باید نهایت به همون گرافیک زمان پلی ۲ برگرده
آیدین از ۹۵ داری ترول میکنی خسته نشدی من ۳ تا اکانتم بن شد ول کردم تو هنوزم هستی😂
این کامنتت خدا بود
🔶 دلم سوخت براشون چه جمله مظلومانه ای گفته مدیرعامل استودیو البته دفعه اولشون نیست که اینو میگن، معلوم نیست چقدر انتقاد دارن میکنن که بیچاره ها انقدر میگن صبر داشته باشین و به ما اعتماد کنین
🔸از طرفی حق میدم به طرفدارای آیپیه سایلنت هیل به این دلیل که ۱- سایلنت هیل ۲ بهترین نسخه این آیپی هستش و انتظار دارن درست همانند نسخه اورجینالش موفق عمل کنه ۲- استودیو و خالق اصلی بازی بالاسر کار نیست و بلوبر تیم استودیو قابل اعتمادی نیست
🔸در مورد گزینه دوم چون ببینید بلوبرتیم هیچوقت استودیوی شاهکار سازی نبوده بازیاش از درجه خوب یا خیلی خوب فراتر نرفته مخصوصا از لحاظ تجاری که این دیگه برمیگرده به تواناییه خودشون که نتونستن اعتماد جلب کنن و اعتبار بدست بیارن فقط تنها چیزی که هست اینه که با سبک و سیاق این مدل بازی ها آشنان و به عنوان مثال منه طرفدار سایلنت هیل هم طبیعیه که دلم قرص نباشه و اعتماد کامل نداشته باشم به دستپخت این استودیو در کل از نظر من کلیات بازی رو خوب درآوردن اما یک سری جزییات هنوز جای کار دارن که بارها راجع بهشون صحبت کردیم
متا زیر هفتاد میگیره مثل بقیه آشغالهای بلوبر
بیچاره ها.دلم براشون سوخت
ولی انصافا انیمیشن هاش خییییلی ضعیفه
عیبی نداره.از اینم چشم پوشی میکنم.فقط یه چیز خوب بده
خوشحالم که میشنوم این اثر نه فقط برای طرفداران بلکه برای سازندگانش هم یک ارزش معنوی داره . فکر میکنم لایق این اعتماد هستن . به امید یک اثر باکیفیت و نوستالوژیک برای عاشقان این بازی که قراره بعد از ۲۳ سال دوباره به دنیای مه آلود و عمیق اون پا بذارن . 👍