اکتیویژن حساب کاربری ۶۵ هزار متقلب بازی Call of Duty را مسدود کرد
گروه RICOCHET اکتیویژن در شبکههای اجتماعی گزارش داد که حساب کاربری ۶۵ هزار متقلب بازیهای Call of Duty: Warzone و Modern Warfare 3 را مسدود کرده است. این رقم بزرگ، در واقع منعکسکننده محیط مخرب Call of Duty قلمداد میشود که توسط هکرها و متقلبان ایجاد شد. بهنظر میرسد بازیکنان به دلیل ضعف در بازی دست به تقلب میزنند.
بر اساس پستی که RICOCHET، تیم ضدتقلب Call of Duty، در توییتر به اشتراک گذاشت، حساب کاربری ۶۵ هزار متقلب بازی طی چند روز بسته شدهاند.
این کاربران با تقلب در دو حالت Ranked و Non-Ranked قوانین را نقض کردهاند. همچنین با دو گروه متقلبان معمولی و متقلبان مسابقات Ranked به یک نحو برخورد خواهد شد.
تیم ضدتقلب RICOCHET جدول رتبهبندی مسابقات Ranked بازی Call of Duty: Warzone و MWIII را پاکسازی کرده و حساب متقلبان را بسته است.
این هفته، تیم RICOCHET اقدامات خود را علیه فروشندگان تقلب افزایش داد که منجر به مسدود شدن بیش از ۶۵ هزار حساب کاربری در دو حالت Ranked و Non-Ranked در بازیهای Warzone و MWIII شد.
این تیم به نظارت بر فعالیت کسانی در حالات مختلف بازی تقلب میکنند، ادامه خواهد داد.
میتوان گفت در مجموع، بازی Call of Duty سالها با متقلبان دستوپنجه نرم میکند و این وضعیت به مرور زمان بدتر شده است. مقابله با فروشندگان تقلب نیز سخت است و هر بار با نام و ظاهری جدید دوباره ظاهر میشوند.
طرفداران از این اقدام قدردانی میکنند ولی باور دارند که تیم RICOCHET باید کارهای بیشتری در این راستا به انجام برساند.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
یعنی واقعا هر چی n تا n تا بن می کنه این چیتر ها انگار مثل علف هرز دوباره رشد می کنن
من بخاطر همین دیگه چند ساله گذاشتم کنار
دلیلش میدونی چیه؟!
۹۰ درصد اکانتیی که بن میکنن بن دائم نیست شدو بن میکنن نهایت یک ماهه
بن کردن باید دائمی باشه اکانت طرف رو بن دائم بزنن
حتی وال هک رو دیدم شدو بن کرده
جالبیش طرف رو ۳ تا اکانت داره چیت میزنه بعد طرف رو برمیدارن شدو بن میکنن😂🤦🏾♂️مشتی تو اینو ک با یه سیستم داره رو ۳تا اکانت چیت میزنه خو برا همین شدو بن اومده ۳ تا اکانت زده اینو باید بن دائم از رو ایدی سیستمش بزنن ک دیگه با اون سیستم نشه پلی داد
حالا من شانس ندارم توی world of warcraft بیام گلدی که زحمت کشیدم و بدون اینکه چیت بزنم ترید کنم بن میشم
ترید کردن گلد اون هم در مقادیر بالا کلا ممنوعه.برای هر کشوری
دوست عزیز اینا بن داعمی هست😑
فکر نمیکنم بنیامین ، چون اکثر سیستمای ضد چیت آمار بن پرماننت و شدو رو باهم میزنن
متن رو هم دوباره خواندم هیچ اشاره ای ب دائمی بودن بن نداشت
در کل بیشتر شدو بن میکنن ، همینی ک گفتم ۳ تا اکانت داره رفیق خودمه الان ۳ ماهه داره مثل مرد چیت میزنه نهایت شدو بن شد برا وال هک ، میدونی مشکل چیه ایم اسیست دسته هست ، بیشتر پلیرایی ک چیت میزنن و مچشون گرفته نمیشه پی سی پلیر هایی هستن ک با دسته پلی میدن
چون موس کیبورد پلیر خیلی سریع حداقل شدو بن رو میخوره
سلام PARTISAN متأسفانه به نظر میرسه اطلاعاتی که ارائه دادی کاملاً نادرست هست اجازه بده با ذکر دلایل و مستندات معتبر، توضیح بدم که چرا بنهای دائمی در Call of Duty واقعاً وجود دارن و چطوری Activision با تقلب و چیترها برخورد میکنه منی که سالیان سال هست دارم کالاف دیوتی بازی میکنم اینو میگم.
بن دائمی و نه فقط شدو بن: گزارشها نشوپ میدن که Activision به طور مداوم و با جدیت تمام با چیترها برخورد میکنه. آمار ۶۵۰ هزار بن در بازی Call of Duty، تنها یک آمار ساده نیست؛ این بنها شامل موارد دائمی هستن که برای جلوگیری از بازگشت چیترها به بازی اعمال میشه. مستندات و گزارشها نشون دادن که بنهای دائمی، که به طور کامل دسترسی فرد به بازی را مسدود میکنه، یکی از ابزارهای کلیدی در سیاست ضد تقلب Activision هست.
مثالهای واقعی از برخورد Activision با چیترها: به عنوان نمونه، در سالهای گذشته بارها شاهد بودهیم که بازیکن ها معروف و حتی استریمرها به دلیل استفاده از چیت به صورت دائمی از بازی حذف شدهن. این بنها به هیچ وجه شدو بن نیستند بلکه به صورت کامل حساب کاربری اون ها هم بسته شده .
سیاستهای سختگیرانه ضد تقلب: Activision به طور پیوسته سیستمهای ضد تقلب خودش رو بهروز میکنه. یکی از این سیستمها، Ricochet، به گونهای طراحی شده که با هرگونه رفتار مشکوک و استفاده از چیت به شدت برخورد کنه. این سیستم نه تنها باعث شدو بن، بلکه باعث بن دائمی برای چیترها میشه.
آمار و شواهد دیگه: به غیر از Call of Duty، در بازیهای دیگه هم شاهد برخورد شدید با چیترها هستیم. این نشون میده که شرکتهای بزرگ بازیسازی به هیچ وجه با چیترها مدارا نمیکنن و بن دائمی یکی از ابزارهای اصلی در این برخوردهاست.
پاسخ به ادعاهای شما اینکه ایم اسیست دسته باعث نادیده گرفتن چیتها میشه، ادعای نادرستی هست. سیستمهای ضد تقلب به طور دقیق رفتارهای غیرعادی را شناسایی میکنن، چه با موس و کیبورد و چه با دسته بازی.
در پایان، به شما پیشنهاد میکنم قبل از ارائه چنین ادعاهایی، اطلاعات خودت رو از منابع معتبر و دقیق بررسی کنی. حقایق موجود نشون میده که Activision در مبارزه با تقلب جدی هست و از تمامی ابزارها برای حفظ منصفانه بودن بازی استفاده میکنه.
مقایسه سیستمهای ضد چیت کالاف دیوتی و ولورانت :
Valorant: سیستم ضد چیت Valorant که به نام Vanguard شناخته میشه، از تکنولوژیهای پیشرفتهای برای شناسایی و جلوگیری از تقلب استفاده میکنه. این سیستم به دلیل اینکه در سطح کرنل (Kernel-level) عمل میکنه
، به شدت بحثبرانگیز شده ، چرا که دسترسی بالایی به سیستم کاربران داره. اما این سیستم نیز بیعیب نیست و همواره گزارشهایی از حضور چیترها در بازی وجود داره. علاوه بر این، بسیاری از کاربران به دلیل حساسیتهای امنیتی و حفظ حریم خصوصی، از این سیستم ناراضی هستن.
Call of Duty: بازیهای Call of Duty از سیستم Ricochet استفاده میکنن که به طور مداوم بهروز میشه و به طور مستقیم بر روی عملکرد بازی و چیترها نظارت داره. این سیستم علاوه بر بن کردن دائمی، به تشخیص و پیشگیری از تقلب در زمان واقعی نیز کمک میکنه.
آمار چیترها و مشکلاتی که وجود دارن:
Valorant همچنان با مشکلات چیترها دستوپنجه نرم میکنه. گزارشها نشون میدن که چیترها به دلیل استفاده از تکنیکهای جدیدتر، بعضاً از Vanguard عبور میکنن و به فعالیتهای تقلبآمیز خودشون ادامه میدن. این مسئله نشون میده که حتی با وجود Vanguard، مشکل چیترها به طور کامل حل نشده .
در مقایسه، Ricochet در Call of Duty به طور مداوم بهروز شده و در برخورد با چیترها عملکرد قابلقبولی داشته . هرچند که هیچ سیستم ضد چیتی نمیتونه ۱۰۰% چیترهارو متوقف کنه، اما Ricochet تونسته سطح بازیها رو در برابر چیترها بهبود بخشه.
نظرات کاربران و بازیکنان:
نظرات کاربران در انجمنها و پلتفرمهای معتبر مثل Reddit و Steam نشون میده که بسیاری از بازیکنان از مشکلات چیترها در Valorant ناراضی هستن و به توانایی Vanguard در مقابله با این مسئله تردید دارن. این موضوع به خوبی نشون میده که سیستم ضد چیت Valorant نیز بیعیب نیست.
نتیجه میگیریم که:
در نتیجه، هر دو بازی Call of Duty و Valorant از سیستمهای ضد چیت پیشرفتهای استفاده میکنن، اما هر دو همچنان با چالشهای چیترها مواجه هستن. ادعای برتری Vanguard نسبت به Ricochet صرفاً یک ادعاست و آمار و گزارشها نشون میدن که هیچیک از این سیستمها نتوانسته ان به طور کامل چیترها رو از بین ببرن. بهتر هست در اینگونه موارد به جای تعصب، به حقایق و آمارها نگاه کنیم اما با این حال سیستم ضد چیت کالاف دیوتی برتری بیشتری نسبت به سیستم ضد چیت بازی ولورانت نشون داده همین بن ۶۵۰ هزار تایی که اکتیویژن انجام داده ولورانت هنوز نتونسته انجام بده.
بنظرم بهترین سیستم ضد چیت رو ولورانت داره
چرا اینو میگی؟
از این ها هم که بگذریم سیستمهای ضد چیت در بازیهای آنلاین یکی از مهمترین ابزارها برای حفظ تعادل و جلوگیری از تقلب در بازیها هستن. در این زمینه، سیستمهای ضد چیت بازیهای محبوب مانند Call of Duty و Valorant به طور مداوم در حال بهبود و بهروزرسانی هستن تا تجربه بهتری برای بازیکنان فراهم کنن. اما اگر بخوایم این دو سیستم رو مقایسه کنیم، باید به چندین عامل کلیدی اشاره کنیم که نشون میده سیستم ضد چیت Call of Duty (به نام Ricochet) پیشرفتهتر و موثرتر از سیستم ضد چیت Valorant (Vanguard) هست.
1. نوع و سطح عملکرد سیستم
Vanguard (Valorant): این سیستم در سطح کرنل (Kernel-level) عمل میکنه که به اون امکان دسترسی عمیق به سیستم عامل کاربران رو میده. این موضوع باعث شده که Vanguard به دلیل میزان دسترسی و مداخلات خود، بحثبرانگیز و نگرانکننده برای برخی از کاربران باشخ. همچنین، اگرچه این سیستم تلاش میکنه که چیترها رو شناسایی و مسدود کنه، اما همچنان شاهد حضور چیترها در بازی هستیم که نشون میده این سیستم هم آن چندان که میگی بیعیب نیست.
Ricochet (Call of Duty): Ricochet نیز یک سیستم های ضد چیت خیلی سطح بالا هست که با بهروزرسانیهای مداوم و پیشرفتهای تکنولوژیکی، تونستن به طور موثرتری در مقابل چیترها عمل کنه. این سیستم نه تنها تقلبهای ساده بلکه تکنیکهای پیچیدهتر رو هم شناسایی میکنه و بلافاصله اقدام به بن کردن دائمی چیترها میکنه. این نشون میده که Ricochet عملکرد بسیار بالاتری نسبت به Vanguard داره.
2. روشهای مقابله با چیترها
Vanguard: اگرچه Vanguard به عنوان یک سیستم ضد چیت سطح کرنل شناخته میشه، اما مشکلات متعددی در اجرای اون وجود داره. برای مثال، برخی از چیترها با تکنیکهای جدید میتونن از این سیستم عبور کنن و همچنان به تقلب خودشون ادامه بدن. این نشون میده که Vanguard در برخی موارد هنوز نونسته به طور کامل موثر باشه.
Ricochet: Ricochet با استفاده از روشهای پیشرفتهتر و تحلیل دادههای کاربران به طور مداوم، تقلبها رو شناسایی و جلوگیری میکنه. یکی از ویژگیهای برجسته Ricochet این هست که علاوه بر بن دائمی چیترها، بهروزرسانیهای مداوم هم داره که همواره سیستم رو در برابر روشهای جدید تقلب تقویت میکنه.
3. نظرات کاربران و گزارشهای آماری
Vanguard: بسیاری از کاربران در پلتفرمهای اجتماعی و انجمنهای بازی از وجود چیترها در Valorant ناراضی هستن و گزارشهایی از حضور مداوم چیترها حتی با وجود سیستم ضد چیت Vanguard وجود داره. این موضوع به خوبی نشون میده که Vanguard هنوز در بهبود و حل مشکل چیترها دچار مشکلات هست☹️.
Ricochet: برعکس، بسیاری از بازیکنان Call of Duty از عملکرد Ricochet راضی هستن و گزارشها هم نشون میده که این سیستم تونسته به طور موثری چیترها رو شناسایی و بن کنه. این نشون دهنده این هست که Ricochet تونسته تجربه بازی بهتری رو برای بازیکنانش فراهم کنه.
4. عملکرد در برابر چالشهای جدید
Vanguard: اگرچه این سیستم بهروزرسانیهایی برای بهبود عملکرد خودش داشته، اما همچنان با چالشهای جدید تقلب دستوپنجه نرم میکنه . این موضوع باعث شده که در برخی از موارد، کاربران از این سیستم ناراضی باشن.
Ricochet: Ricochet در پاسخ به چالشهای جدید، بهروزرسانیهای متعددی ارائه کرده که نه تنها تونستع چیترها رو شناسایی کنه، بلکه از ورود تکنیکهای جدید تقلب هم جلوگیری کرده . این عملکرد قوی، Ricochet ر به عنوان یکی از موثرترین سیستمهای ضد چیت در بازیهای آنلاین معرفی کرده .
نتیجهمیگیریم که:
در نهایت، هر دو سیستم ضد چیت نقاط قوت و ضعف خودشون ر دارن، اما سیستم Ricochet به دلیل بهروزرسانیهای مداوم، تحلیل دادههای پیشرفته، و شناسایی موثر چیترها، به نظر میرسه که عملکرد بهتری نسبت به Vanguard داره. به این ترتیب، ادعای برتری سیستم ضد چیت Valorant نسبت به Call of Duty از طرف شما بیاساس هست
یادمه ea یه آنتی چیتی داشت برا بازی های مولتی پلیرش طرف حتی اگه ویندوز هم عوض میکرد حتی اگه پارتیشن بندی هارد تغییر میداد بازم درست نمیشد باید یا میرفت رو یه سیستم دیگه یا کلی قطعه رو عوض میکرد
اصل همینه داداش اونا سی پی یو طرف رو بن میکنن وقتی ب نت وصل میشی دوتا ای دی ازت بجا میمونه یکی ایدی نت یکی هم ایدی دیوایس هستش ک اگه اشتباه نکنم ب سی پی یو ربط داره، باید ی تاوانی داشته باشه ک طرف واقعا ب خودش جرات تست کردنش رو هم نده ، شدو بن اصل مسخره بازی هستش
حالا این بازی نه ولی توی دوتا ۲ اگه چیت یا اسمورف باشی اکانتت تا ۲۰۳۷ بن زمانی میشه
به نظرت توی دوتا۲ هم چیتر داریم ؟
اوج مسخره بودن یعنی همین
والله من ۳ سال ایپکس لجندز بازی کردم ؛ هنوز هم میرم توش ۳ نفر رو میزنم تو یه مچ بتل رویال تا حالا هم خخخخیلی کم پیش اومده جلوم کسی از چیت استفاده کرده باشه
ولی کال اف دیوتی وارزون ، ده تا مچ بری تو بازی ، یدونه ش مثل ادم پلیر نمیندازه جلوت ، همه حرفه ای در حد جهانی !
طبق ویدیو هایی که ار گیمپلی خودم گرفتم ، خیلییییی از دشمن ها نه بخاطر اینکه شما عکس العملتون پایینه ، بلکه بخاطر اینکه قبل اینکه شما ببینینشون انگار شماره از پشت دیوار دیدن میکشن !
که دو تا حالت بیشتر نداره ،یا بازی پر از BOT هاست
یا بازی پر از چیتر ها که در هر دو حالت فاجعه ست
خارج از بحث : dead space remake
چه هیولایی بود !!! مدت ها بود ندیده بودم رو دستش حتما تجربه ش کنید
Calisto protocle هم اصلللا سراغش نرید که فاجعه ست ، یک ساعت اول خوابتون میگیره ، بسکه تکراری میشه
اپکس چیتر ب پست نخورده ، پارسال ک پلی میدادم همه با این موس چیه اسمش یادم نیست ک نو ریکویل میکنه همه با اون پلی میدن اگه اپ همون موس رو سیستمت نصب باشه ولورانت اصلا اجرا نمیشه رو سیستمت
سلام دوست محترم برای این بخش از کامنت ادعای تو مبنی بر تجربه Apex Legends بدون مواجهه با چیترها به مدت سه سال نیاز به اصلاح دقیق داره مطابق گزارشات و آمار معتبر اخیر، Apex Legends همچنان با مشکلات جدی در زمینه چیت دستوپنجه نرم میکنه براساس گزارشهای **PC Gamer**، تیم Respawn، توسعهدهنده بازی، اخیراً اقدام به افزایش تلاشها برای مقابله با چیترها کرده و بیش از **۷۰۰ بازیکن** از رتبههای بالا (از جمله ۱۸۰ بازیکن در ردههای **Diamond** و **Predator**) را به دلیل تقلب در بازی مسدود کردن منبع【۷۹۲†source.همچنین، Respawn ابزارهای جدیدی برای شناسایی خودکار چیتها و DDoSها توسعه داده این موارد نشون میده که ادعای عدم وجود چیتر در Apex Legends چندان دقیق نیست و اصلا درست نیست
برای اینکه به بخش دوم ادعای شما هم پاسخ دقیق بدو که اشاره به سطح بازیکنان در Call of Duty: Warzone داره لازم هست بدونی که **Warzone** با سیستم **Skill-Based Matchmaking (SBMM)** عمل میکنه این سیستم تلاش میکنه که بازیکنان رو با سطح مهارت مشابه را در یک مسابقه قرار بده بنابراین ادعای این که “در هر ۱۰ مسابقه فقط یکی از آنها طبیعی هست و بقیه بازیکنان در سطح جهانی هستن اصلا نمیتونه صحیح باشه وگرنه برای من هم که عمری چندین سال هست گیمر حرفه ای هستم و ۲۴ ساعتها دارم وارزون رو رویه کنسولم و پی سی م و همچنین وارزون رو حتی رویه موبایل م هم بازی میکنم چنین اتفاقی برای وی برای من پیش نیومده همچنین براساس گزارشهای **Activision**، تیمهای توسعهدهنده مداوماً در حال بهبود این سیستم هستن تا تعادل میان مهارتها رو بهتر برقرار کنن و از تجربه لذتبخشتر بازی اطمینان زیادی حاصل کنن و این سیستم هر روز در حال مدرن تر شدن هم هست
سوما که شما ادعا کردی دشمنان قبل از دیده شدن او رو از پشت دیوار شناسایی و میکشن این پدیده میتونه به دلایل متعددی رخ بده یکی از دلایل رایج استفاده از قابلیتهای تقلبی مانند **Wall Hacks** هستش که به بازیکنان اجازه میده از پشت دیوارها دشمنان رو ببینن این نوع تقلب بسیار شناخته شده هست و معمولاً بازیکنان حرفهای یا چیترها از اون استفاده میکنن منبع【۷۹۲†source】. البته در برخی موارد این نوع رفتار به دلیل مشکلات سرور و تاخیر در نمایش هم میتونه رخ بده موارد زیادی هست
بعدم اینکه ، شما داری میگی،ادم رو انگار از پشت دیوار میدیدن و میزدن اول اینکه بسیاری از پلیر ها برای اینکه اون لحظه رو فیلمبرداری کنن، و در پلتفرم های اجتماعی برای گرفتن، لایک ها و ویو های بیشتر به صورت شانسی اینکارو میکنن وگرنه اینکار هرگز از یک بات هم بر نمیاد اینکه گفتی که ممکنه بات اینکارو بکنه نشون میده اطلاعات نادرست داری دوم اینکه احتمالش هست که یارو چیت wall hakcs زده باشه دوم اینکه ممکنه ایراد های متعدد و ایراد از سرور ها و سرعت اینترنت و هزاران دلیل دیگه هم ، داخلش دخیل هست،
بعدم دوست گرامی شما یک جوری گفتی که اپکس لجندز اصلا چیتر نداره، که یکی اطلاعات کافی نداشته باشه، فکر میکنه اپکس لجندز تنها بازی ای در سر تا سر دنیا هستش که هیچ گونه چیتری ندارن دوست محترم و گرامی ، هر بازیه آنلاین و شوتر بتل رویال و مولتی پلیری چیتر داره حالا چه شما بخوای چه شما نخوای چیتر هست همه جا هم هست اکتیویژن خودش تویه سال ۲۰۲۴ اکانت ۶۵ هزار چیتر و متقلب رو بن کرد خوب همین بده از سیستم های بسیار مدرن ضد چیت استفاده میکنه کالاف
بعدم دقیقا dead space remake و Clisto protocole الان این دو تا بازی دقیقا چه ربطی این داشت به موضوع لطفاً بحث رو چرا منحرف میکنید دوست عزیز و گرامی ما داریم در مورد بن شدن اکانت ۶۵ هزار متقلب و چیتر در سال ۲۰۲۴ در سری بازی های کالاف دیوتی جدید صحبت میکنیم بحث سر این دو تا بازی نبود
من دقیقا دو تا بازی ای که چیتر توش موج میزنه رو بازی میکنم
escape from tarkov ، cs2
و یه سیستم انتی چیت درست حسابی رو دلمون موند
به نظرم بهتره یه جور هوش مصنوعی باشه که رفتار های غیرعادی و تقلب ها رو تشخیص بده و اتوماتیک بنشون کنه
وارزون خیلی جاها فیلم هندیه، این روش چیز خوبی نیست چون تا دلت بخواد پلیرای حرفه ای هم حرکات غیر طبیعی میزنن
مگه اینکه بندازه شدو بن نه دیگه بن دائمی
داداش بن دائم بکنن از رو ایدی سی پی یو کفایت میکنه ، مشکل اینه تو کالاف بیشتر شدو بن میشن
فرقی به حال چیترا نداره فردا با یه چیز جدیدی میان اکتیویژنم به هیچ جاش نیست
خیلی هم عالی
منم میخوام برای یه بار هم که شده چیت بزنم ببینم چه حسی داره
ما شانس نداریم.به محض اینکه روشن کنی و مچ استارت نشده بن میشی😂
رفیقم هیچوقت چیت نمیزد تو کانتر.یه دفعه اعصابش خورد شد و یه چیت دانلود کرد.همین که وارد بازی شد ، تو منو (مچ استارت نشده) بن شد😂😂
چیتر که به راحتی بعد یه مدت برمیگرده و اون به اصطلاح تنبیه که یه تایم محدودیه به هیچ جاش برنمیخوره ولی اگه تشخیص چیترا از پرو پلیر ها درست باشه باید بگیم خیلی پیشرفت کردن
دمش گرم
خود دوست من تو وارزون قبلی چیت میزد درصورتیکه تو کلوپ وگیم نت حرفی برای گفتن نداشت فکنم تو این وارزون جدیده هم چیت میزنه
به نظرم باید ایپی دیوایسو بن کنن اونم داعم
با اینکه کالاف دیوتی بازی بدی شده ولی حد اقل با چیترا مقابله میکنه برعکس ولو
خود اکتیویژن سالهاست که چیت میفروشه بصورت غیر مستقیم ، این موضوع بارها از طریق استریمر ها و یوتیوبر های معروف بیان شد که اکانتهاشون بابت اقرار این بن شد !
هر دفعه هم میگن فلان قدر چیتر بن کردیم ولی هر روز دارن زیاد تر میشن . نمونش چیت کبالت و ACD که مثل نقل و نبات دارن میفروشن
قدر وارزون ۲ و مدرن ۲ رو ندونستید! کمترین چیتر ممکن رو این نسخه از کالاف دیوتی داشت.
مدرن ۱ و وارزون ۱ هم چیتراش بیشتر از مدرن ۲ بوده ولی خب میتونستی راحت تشخیص بدی کی چیت میزنه و کمتر فشار میخوردی.
ولی تو مدرن ۳ و وارزون ۳ بنظرم از نظر پلیرهای چیتر بدترین سری تو کالاف دیوتیه از کرونوس و تبانی کردن و هر نوع چیت جدیدی بگیر که شورشو دراووردن واقعا بازی تو هیچ مچی قابل بازی نیست(برخلاف تمام نسخه های قبلی کالاف که حداقل قابل بازی بودن)! باز اینا به کنار طرف تو استریمش براحتی چیت میزنه کسی هم نمیفهمه.
والا هر چقدر که سیستمای آنتی چیت پیشرفته تر میشن چیتر هام مثل اونا پیشرفت میکنن
یارو رو از رو آیدی سی پی یو بخوان بن کنن میره نرم افزاری آیدی سیپییو رو عوض میکنه!
:))))) لامصب چقدر پلیر داری که ۶۵ هزارتا بن میکنی
بازی که pay to win باشه مفت هم نمی ارزه
بازگشت همه به سوی فورتنایت است❤️