فروش سری Resident Evil از ۱۶۰ میلیون نسخه عبور کرد؛ فروش ۷.۶ میلیون نسخهای ریمیک Resident Evil 4
شرکت کپکام (Capcom) در جدیدترین گزارش مالی خود اعلام کرد که فروش سری بازیهای Resident Evil از مرز ۱۶۰ میلیون نسخه عبور کرده است.
کپکام همچنین اعلام کرد که فروش ریمیک Resident Evil 4 از زمان عرضه تا به حال به بیش از ۷.۶ میلیون نسخه رسیده است.
در ماه گذشته اعلام شد که Resident Evil Village به فروش ۱۰ میلیون نسخهای دست یافته است. این نسخه به سریعترین بازی مجموعه تبدیل شد که به رقم فروش مذکور دست مییابد. در همین حال تا اوایل سال جاری میلادی، فروش ریمیک Resident Evil 2 و ۳ به ترتیب به بیش از ۱۳.۹ میلیون و بیش از ۸.۷ میلیون واحد رسید. همچنین Resident Evil 7 بیش از ۱۳.۳ میلیون واحد در سراسر جهان فروخت.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
کپکام مینوازد🗿👌🏻
این است قدرت کپکام
خیلی خوبه خوشحالم که کپکام سر بازیاش سود زیادی میکنه و انشالا بیشترم بشه ، در حقیقت بعد انتشار Resident Evil 6 و ضعفش امیدی به کپکام نداشتم ولی بعدا نظرم سرResident Evil 7 و ریمیک۲کاملا عوض شد، امیدوارم نسخه بعدیشم حسابی بترکونه… ولی جدا از رزیدنت اویل امیدوارم کپکام به سریDevil May Cry هم توجهی بکنه و تو نسل نهم یهDMC خفن بده چون ما هایی که با بازی های کپکام خاطره داریم قطعا علاقه و حس خاصی به سریDMC و اون گیم پلی خاصش داریم(نسخه چهارمش جزو بهترین بازی های Hack and slash بوده که در عمرم پلی دادم البته یه سری باگ داستانی از نظرم داشت ولی نسبت به زمان خودش بازی خفنی بود)
.
.
یه سری شایعات هست که گویا آلبرت وسکر زنده است و احتمال داره که کپکام تو نسخه نهم بیارتش بر فرض اینکه آلبرت وسکر حضور داشته باشه شما از این حضورش حمایت میکنید یا ترجیح میدید پروندش تو همون نسخه پنجم تموم بشه؟(من که خیلی علاقه دارم حضورش تایید بشه و مجددا تو سری رزیدنت اویل بیاد چون بنظرم کپکام هر چقدر هم ویلن خفن واسه رزیدنت اویل بسازه بازم هیچ کسی نمیتونه جای آلبرت وسکر میان ویلن ها بگیره)
نظریه نامحبوب:دویل می کرای ۴ بهتر از نسخه سومه
اگه دویل می کرای ۳ رو تو زمان عرضه خودش پلی می دادی بنظرم امکان نداشت بگی ۴ بهتره
۳ از لحاظ داستان ، گیم دیزاِین ، سلاح های مبارزه و باس فایت ها یسر و گردن از ۴ بالاتره
دارم میگم ۳ فوق العادس اما من ۳رو بعد از ۴ بازی کردم و با گیمپلیش بیشتر حال کردم
به نظرم اگه کپکام تنبلی نمیکرد و مراحل دانته رو تکراری نمیساخت از نسخه ۳ بهتر میشد. چون از لحاظ گیمپلی واقعا کامل بود بازی
نسخه سومم خوبه
کلا دویل مای کرای همشون خوبن بجز اون ریبوتی که منتشر کردن(واقعا افتضاح بود)
نه نه نسخه ریبوت بازیه خیلی خوبی بود ولی دویل می کرای خوبی نبود
نسخه ۲ افتضاحه تمامه
با توجه به این که ۴ ریمیک برای همه کنسول ها و همچنین پی سی منتشر شده آمار خیلی کمیه. حقش بیشتر از ایناست.
۱۶۰ میلیون!!!!!!
خیلی ۴ ریمیک کم فروخته میترسم برای ساخت اویل نه از این شاهکار فاصله بگیرن و برن سمت ۷ و گند بخوره به میراث ۴ اورجینال
خب سیاست کپکامم اشتباه بود،وقتی ریمیک رزیدنت۲ به استقبال بالایی رفت کپکام انتظار داشت که هر وقت مجددا ریمیک جدیدی عرضه کنه ملت با کله میان و میخرن که این بنظرم اشتباهه چون وقتی یه کاری بیش از حد ادامه بدی تبدیل به یه چیز خسته کننده میشه و هیجانی باقی نمیمونه
کپکام میتونست بعد انتشار ریمیک۲ به مجموعه رزیدنت اویل یه استراحتی بده و بعدش ریمیک۳ و۴ رو به ترتیب در اواخر نسل۹و اواسط نسل۱۰منتشر کنه اینجوری شاید به فروش بیشتری میرسید
در ضمن نسخه هفتم خوب بود فقط اشکالی که داشت این بود که داستانش جذاب و سرگرم کننده نبود کلی طول کشید که باDLCهاش یه چیز قابل قبول بشه علاوه بر اون یه سری حرکتاشون واقعا سم بود، مثلا کاراکتر اصلی دستش قطع شده بعد همون دست قطع شده دوباره بهش متصل بشه😂یه سری ضعف ها هم تو ویلن سازی داشت من اصن اهمیت نمیدادم که اون دختره ویلن بازی بکشم چون هیچ شخصیت پردازی درست حسابی درون خودش نداشت که ارزش کشتن داشته باشه
مشتی تو ۸ توضیح میده چرا ایتن دستش وصل شد
متاسفانه هشتش هنوز پلی ندادم(درگیرRDR2 و اساسین های قدیمیم😂)
اخه از ذات اکشن ۴ فاصله گرفته بود
ولی خب بازم گیم نابی بود
میراث ۴ اوریجینال ؟ بازی از ۴ رسما اکشن شد ۵ هم که کالاف بود ۷ سری رو برگردوند
بله میراث اویل ۴
اویل هیچوقت تماما ترسناک نبوده مثل ۷ ترکیب چند سبک بوده مثل ۴
کپکام تا به امروز ثابت کرده که با بازسازی و بهینه سازی بازیهای محبوب هم میشه موفقیت کسب کرد.
به نظرم سایرین که میخوان بازسازی صورت بدن، باید به غیر از انتخاب مناسب بازی مورد نظر، الگوی روش توسعه کپکام رو تدوین و استفاده کنند.
و امیدوارم که این اتفاق به زودی برای سری Legacy of Kain خصوصا Soul Reaver رخ بده.
رزیدنت اویل ۴ ریمیک واقعا شاهکاره هر چقد فروش کنه حقشه
رزیدنت اویل ۷ و ۸ عالی بودن مخصوصا ۷ که دوباره دارم بازی میکنم بر عکس خیلیا اصلا با سوم شخص حال نمیکنم
موافقم
زاویه سوم شخص فقط خوراک نسخه های دوم تا چهارم بازیه(بنظرم اگه بتونند رزیدنت اویل۱ رو هم اول شخص کنند چیز مخوفی میشه) ولی از رزیدنت اویل۷مشخص شد که با زاویه اول شخص تجربه ترس بیشتری به پلیر داده میشه
خداوکیلی الان حساب کن اگه رزیدنت اویل۷ سوم شخص میشد آیا احساس ترس و وحشت بهت دست میداد؟ یا اگه سری اوت لست بر پایه سوم شخص ساخته میشد بازم احساس ترس میداد؟ قطعا زاویه اول شخص بهترین زاویه برای گیم های ترسناکه به شرطی که سازنده بازی تمام تلاشش برای ساخت یه محیط ترسناک و استرس زا درون بازی بکنه
موافقم داداش
مبارکش باشه
خیلی این سری از بچگی بهم لذت داد
باعث افتخارمه که جر اون ۷.۸ میلیون هستم
خوبه