Kamiya:دیگر دنباله ای برای عنوان Bayonetta ساخته نخواهد شد
مطمئنا در صنعت گیم همه نام Hideki Kamiya را شنیده اند و میدانند که او چه شاهکارهایی را خلق کرده و ساخته است.او خالق عنوام محبوب Devil May Cry می باشد و این عنوان با وجود او این همه طرفدار پیدا کرده است.اما پروژه ی جدید او یعنی Bayonetta2 تنها برای پلتفرم Wiiu منتشر خواهد شد و مطمئنا بیشتر گیمرها می خواهند که این عنوان نیز ادامه پیدا کند.اما آقای کامیا اعلام کرده اند برخلاف اینکه علاقه مندان خواهان ساختار عنوان های بیشتر از این بازی هستند دیگر نسخه ی جدیدی را برای این عنوان نخواهند ساخت و دیگر Bayonetta3 وجود نخواهد داشت.در ادامه ی مطلب می توانید قسمت هایی از مصاحبه ی ایشان را با وبسایت 4Gamers مشاهده نمایید.
آقای کامیا در صحبت های خود با 4Gamers اعلام کرده است این بسیار لذت بخش که ما میتوانیم ادامه برای این بازی بسازیم و ایده های جا افتاده را در آن بگنجانیم اما همچنین ساخت یک IP جدید لذت بخش تر از هرکاری است:
در واقع من هیچ مشکلی با ساخت “ادامه ها” ندارم.اما بالای تمام این صحبت من،من میخواهم بازی هایی را بسازم که سرگرم کننده باشند.این مهمتر چیز برای من می باشد.بنابراین،احتمالا پروژه ی بعدی من یک IP جدید خواهد بود اما من ساخت “ادامه ها” را نیز دوست می دارم.
با اولین قسمت از یک فرنچایز جدید،ایده های بسیار خوب و کارهای بسیاری وجود دارد که شما می توانید انجام بدهید. متاسفانه ،شما نمی توانید تمام آنها را در یک بازی انجام بدهید.اما در “ادامه ها” شما می توانید ایده هایی که در نسخه ی اول آن را کنسل کرده اید قرار بدهید.
من فکر میکنم زمانی که شما به نسخه ی سوم می رسید تمام این ایده ها را به کار برده اید و نسخه ی سوم را تنها به این دلیل می سازید چون طرفداران از شما تقاضا کرده اند.
این دلیلی است که من فکر میکنم دیگر در آینده Bayonetta 3 ساخته نخواهد شد.من بسیار خوشحال هستم که توانایی آن را دارم که بتوانم یک IP جدید را بسازم.
در این مصاحبه از آقای کامیا پرسیده شده است که طرفداران در این چند ساله در خواست ساخت ادامه ای برای بازی Okami داشته اند،آیا شما ادامه ای برای این بازی خواهید ساخت که ایشان اینگونه پاسخ داده اند:
اگر توانایی آن را داشته باشم حتما آن را خواهم ساخت،اما گیمرها امروزه تعداد بسیار زیادی ادامه می خواهند،من اصلا نمی دانم که از کجا باید شروع کنم.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
wii u اومد گند زد به این عنوان :sick:
ای برین تو دیوار نسخه اول به اون خوشگلی دو رو انحصاری کردین حالا هم میگین دیگه نمیدیم :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed:
واقعا محو عقیدش شدم!اینجور عناوین عناوین هستن که اگه از مرز ۳ تا بگذرن بقیش بر اساس گوش کردن به حرف طرفدارا(و گاهی هم پول پرستی)ساخته میشه!البته این برای همه ی عناوین صدق نمیکنه ولی بایونتا از اون دسته عناوین هست! :yes: نسخه ی دوم میتونه جذاب تر و کامل تر از نسخه ی یک باشه اما سازندگان اگه بخوان به فکر نسخ ه های جدید باشن اونوقت میشه که به فکر ایده های تکرار و و با تشابه زیاد به عناوین دیگه میوفتن! :no:
Okami !!! :yes: :yes: :yes:
این ازون بازی هایی بود که کلا تمام عقاید و تاریخ ژاپن رو در بازی گنجونده بود !!! دنباله اش واقعا می تونه شاخ ترین بازی کامیا باشه ولی خیلی سخته اون همه ایده رو کنار گذاشت و چیز هایی خلق کرد که از اون ها پیشی بگیره ..
اینازاگی و اینازامی به عنوان خدایان بزگر ژاپن . تسوکایومی ، اماتراسو و ساسانو به عنوان فرزندان انها و نیروهای ویژه . واقعا داستان محشری داشت اون بازی …
نکته جالب بازی Okami این بود که هر کی اون رو بازی کرده و بعدش انیمه یا مانگای ناروتو رو دیده فهمیده که چقدر این دوتا شبیه به هم هستند .!
اخ که دلم یاد ایتاچی افتاد … :weep: :weep: 😥
قا حسین واقعا ازت ممنونم که منو یاد شاهکاری به نام Okami انداختی….یعنی من با این بازی زندگی کردم ….درباره ی ناروتو هم زدی تو خال..شباهت زیادی با هم دارند..منم دلم برای استاد جیراییا ساما تنگ شده :yes:
قا=اقا
الان چیزی که فهمیدم اینه که میخواد برای کنسول های نسل بعدی یه عنوان جدید خلق کنه و این بسیار خوشحال کنندست و یه جورایی نمیخواسته دوباره انحصاری برای نینتندو بسازه
دقیقا من هم همین برداشت رو کردم
و مثله کوجیما میخواد بازی هاش رو مردم بیشتری ببینند و لذت ببرند.در هر حال اگر یک پایان داستانی برای دویل می کرای هم در نسخه چهارم مینشوتن و این بازی تو اوج تموم میشد خیلی خوب بود ولی متسفانه هیچ شرکتی نمیخواد ip های محبوب و بفروشش رو تموم کنه و همینطور میدن بیرون تا به گند کشیده میشه
:yes:
کلا کسانی باید به این ادامه دادن ها ادامه بدن که مثل کوجیما توانایشو داشته باشن
از این هم نگذزیم کلا این آقا استعداد خوفی در زمینه خلق عناوین جدید داره و هیچ وقت ادامه دادن یه عنوان رو دوست نداشته
:yes:
داداش شما هم که مثل ما عشق Pulp Fiction هستی! ایول داداش ایول !
بهتر که نمیاد فک کنم جالب هم نباشه دوش….تو این سبک فقط دویل می کرای چهار نسخه ی اول….پنجش که خیلی زشت و مضخرف بود
هر بازی که بره به WiiU اونقدر بد میشه که ناامید میشیم ازش!
اما فقط یه بازی این طور نشد………….. RayMan!
بهتر نیتندو هم بره گمشه با اون بازی های اشغالش :sick: :sick: :sick:
خدایا با کیا شدیم هفتاد میلیون ؟ 😐
زلدا به تنهایی به اندازه ی نصف سری های دنیا میارزه 😐
بله! نسخه ای که توی سال ۹۸ ساخته شد متای ۹۹ گرفت و شده تا الآن بهترین بازی! (بهترین ! فعلاً چیزی رو دستش بلند نشده!) اما اونقدر درست کردن که آدم سردرد میگیره! فکر کن که ۲۴ سال همین طوری فرت فرت قسمت از این بازی بدن بیرون!