گزارش: همکاری مایکروسافت و کپکام برای حل مشکل MT Framework روی Xbox - گیمفا
گزارش: همکاری مایکروسافت و کپکام برای حل مشکل MT Framework روی Xbox - گیمفا
گزارش: همکاری مایکروسافت و کپکام برای حل مشکل MT Framework روی Xbox - گیمفا
گزارش: همکاری مایکروسافت و کپکام برای حل مشکل MT Framework روی Xbox - گیمفا
گزارش: همکاری مایکروسافت و کپکام برای حل مشکل MT Framework روی Xbox - گیمفا
گزارش: همکاری مایکروسافت و کپکام برای حل مشکل MT Framework روی Xbox - گیمفا

گزارش: همکاری مایکروسافت و کپکام برای حل مشکل MT Framework روی Xbox

محمد حسین کریمی
۱۲:۰۳ ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
گزارش: همکاری مایکروسافت و کپکام برای حل مشکل MT Framework روی Xbox - گیمفا

طبق گزارش منتشر شده از سوی یک منبع داخلی معتبر، شرکت مایکروسافت با کپکام همکاری می‌کند تا مشکل موتورگرافیکی MT Framework روی کنسول‌های Xbox را برطرف کنند.

در جریان پادکست The Xbox Two، جز کوردن (Jez Corden)، منبع داخلی مشهور، در مورد بازی‌های مبارزه‌ای و طرفداران پرشور این دسته از آثار صحبت کرد. او همچنین این مسئله را پیش کشید که شرکت مایکروسافت از Street Fighter 5 به بعد، ژانر مبارزه‌ای را رها کرده و چندان روی آن حساب باز نکرده است. سپس کوردن مشکل اجرای بازی‌های قدیمی کپکام روی Xbox را مطرح کرد؛ عناوینی که توسط موتورگرافیکی MT Framework ساخته شده‌اند. بر اساس اطلاعاتی که کوردن به دست آورده است، مشکل کنسول‌های Xbox با MT Framework باعث شده تا به دلایل تکنولوژی، به طور کلی برخی آثار قدیمی کپکام روی کنسول‌های ایکس باکس در دسترس قرار نگیرند.

خوشبختانه این منبع داخلی مدعی شده است که مایکروسافت به طور فعال با کپکام همکاری می‌کند تا مشکلات MT Framework را برطرف کند. او باور دارد که مایکروسافت سرانجام متوجه شده عدم انتشار عناوین قدیمی کپکام روی Xbox چهرۀ خوبی برای پلتفرم آن‌ها ندارد و باید هر چه زودتر مشکل برطرف شود.

کوردن در ادامه از Monster Hunter Stories به عنوان یکی از بازی‌هایی نام برد که Xbox را به طور کلی نادیده گرفته است و مشکلات تکنولوژی مشابه‌ای را دارد. شاید طی همکاری مایکروسافت و کپکام، Monster Hunter Stories نیز برای ایکس باکس پورت شود و حتی روی گیم پس قرار گیرد.

Mega Man Battle Network Legacy Collection نیز یکی دیگر از بازی‌های قدیمی کپکام است که کنسول‌های ایکس باکس را نادیده گرفت. دو سال پیش، یکی از طرفداران Mega Man با ارسال ایمیلی به کپکام در مورد دلیل عدم انتشار کالکشن روی Xbox سوال کرد. کپکام در پاسخ اعلام کرد که نمی‌تواند در مورد تصمیمات تجاری خود صحبت کند.

شرکت کپکام در حال حاضر روی توسعۀ نسل بعدی موتورگرافیکی RE Engine تحت نام رمزی REX Engine کار می‌کند. موتورگرافیکی کنونی شرکت کپکام، از بهترین و بهینه‌ترین انجین‌های بازیسازی به حساب می‌آید و خروجی‌های فوق‌العاده‌ای را به ارمغان می‌آورد. در حال حاضر، اطلاعات زیادی پیرامون REX Engine در دست نیست، اما انتظارات از آن بسیار بالا است. توسعۀ RE Engine، که موتوگرافیکی اختصاصی کپکام محسوب می‌شود، از آوریل ۲۰۱۴ و به موازات ساخت Resident Evil 7 آغاز شد و در طول این سال‌ها تکامل یافته است. از این انجین برای Devil May Cry 5، تمامی نسخه‌های سری Resident Evil از ۲۰۱۴ به بعد و عناوین دیگری مانند Exoprimal و Dragon’s Dogma 2 استفاده شده است.

در جریان جلسه اخیر سهامداران کپکام، از این ناشر در مورد برنامه‌های آن برای تکامل RE Engine سوال شد. در پاسخ به این سوال، سخنگوی شرکت گفت:

ما در حال به‌روزرسانی توسعه موتور خود با هدف بهبود کارایی و دستیابی به فناوری گرافیک واقع‌گرایانه هستیم.

Dark SoulDARKSIREN人Acker益man人A0seyed0AAXEUSBenyaminGidoraAEOMinecrosoنیون اکانت بسازموز خندان(خدانگهدار👋👋)AV3doARSHIAAAAboy gamer19Hamid75∞The World EnderRTv-alkalineImmortal Spartanmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گزارش: همکاری مایکروسافت و کپکام برای حل مشکل MT Framework روی Xbox - گیمفا
گزارش: همکاری مایکروسافت و کپکام برای حل مشکل MT Framework روی Xbox - گیمفا
گزارش: همکاری مایکروسافت و کپکام برای حل مشکل MT Framework روی Xbox - گیمفا
گزارش: همکاری مایکروسافت و کپکام برای حل مشکل MT Framework روی Xbox - گیمفا
گزارش: همکاری مایکروسافت و کپکام برای حل مشکل MT Framework روی Xbox - گیمفا
گزارش: همکاری مایکروسافت و کپکام برای حل مشکل MT Framework روی Xbox - گیمفا
گزارش: همکاری مایکروسافت و کپکام برای حل مشکل MT Framework روی Xbox - گیمفا
گزارش: همکاری مایکروسافت و کپکام برای حل مشکل MT Framework روی Xbox - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

    • هیچی فقط همه بازیاش میشه روز عرضه گیم پس و عشق میکنیم

      Benyamin
    • AEO گفت:

      کپکام سرش تو کار خودشه داره راه خودشو ادامه میده
      بنظرم مستقل بمونه بهتره تا اینکه بره و درگیر گیم های انحصاری و مسخره بازی های مایکروسافت و سونی بشه

      ollieSaeedامیر پورحسینیNimaمازیارA0seyed0AgeraltBenyaminarminبدون‍ تعصب
      • Benyamin گفت:

        مسخره بازی های مایکروسافت و ایکس باکس نه سونی سونی رو الکی نیار وسط به سونی ربطی نداشت الان الان بحث فقط بین همکاری مایکروسافت و ایکس باکس با کپکام هست برای حل یک مشکل سخت افزاری برای بهبود گرافیک واقع گرایانه تر

        Gun head(BLIZZARD fan)BenyaminNimav-alkalineA0seyed0AAEO
        • AEO گفت:

          اولن که فنبوی بازی در نیار کامنت های قبلیت رو دیدم
          دومن هر دوتاشون مسخره بازی دارن و یه حرکتایی میزنن که دور از ذهنه و اگر کپکام بخواد زیر نظر این دوتا کار کنه باید طبق دستورات اونا عمل کنه که نمیذاره هر چیزی که خودش دوست داره رو بده بیرون و این حرکت کیفیت بازی هاش رو میاره پایین

          ollieBenyaminبدون‍ تعصب
          • Benyamin گفت:

            من فن بوی سونی هستم و خواهم بود همانطور که شما نه فن بوی سونی هستی و نه فن بوی ایکس باکس فن بوی پی سی هستی هر کسی اختیار داره فن بوی هر چیزی . اون چیزی باشه که دوستش داره تویه این سایت پر هست از فن بوی سونی و ایکس باکس و نه تنها شما بلکه هیچ کس دیگری نمیتونه بیاد زور بشه بهشون که فن بوی بازی در نیارید شما اگر از فنی بوی بازی در آوردن بقیه فشار می‌خورید میتونید جواب کامنت های بقیه رو ندید هر کسی موظف هست فن بوی اون چیزی باشه که دوستش داره من به دلایل منطقی فن بوی سونی هستم و طرفدار سونی هستم چون دوستش دارم و هیچ کس هم نمیتونه نظر من رو عوض کنه نه شما و نه هیچ کس دیگه ای و این حقیقت غیر قابل تغییر هست که و حقیقت اصلی هست که سونی همیشه اول بوده و هست و خواهد بود دومن الان دقیقا این مسئله هیچ ربطی به سونی نداشت لطفا از بحث خارج نشید دوست عزیز بحث در رابطه با این هست که همکاری ایکس باکس با کپکام برای حل مشکل MTframework و نه ربطی به زیر سلطه رفتن کپکام زیر سلطه ایکس باکس و سونی نداشت و شما اول مسأله رو مطرح کردید و در کامنت بالایی گفتید که اشتباه هم عرض کردید و لطفا یک جوری هم رفتار نکنید که انگار کپکام خدای بازی سازی هست من خودم طرفدار دو آتیشه کپکام هستم اونم فقط و فقط بخاطرن فرنچایز رزیدنت اویل دومن همین کپکامی که شما میگی بره زیر سلطه ایکس باکس و سونی گند میزنه که اصلا بحث هم در رابطه با چنین چیزی نبود کپکام خودش اگر بخواد رزیدنت اویل ۹ ر جهان باز بسازه خودش به تنهایی بدترین گند رو میزنه و اگر این حرکاتی که شما عرض میکنید کیفیت بازی هاش رو میاره پایین که این همه سونی بازی موفق و انحصاری های موفق نداشت

            BenyaminAEO
            • AEO گفت:

              اولن که من نه فنبوی پی سی ام نه مایکرو و نه سونی
              دوما فن بوی ها به خیلی از آدما ضربه میزنن
              مثالش اینه که بعضی‌ها خیلی گیم های سونی یا ایکس باکس رو دوست دارن و اینقدر ازش تعریف و تمجید میکنن که ممکنه بعضی ها از اون گیم زده بشن
              سوما مگه شما نمیگی که هر کسی حق داره فنبوی باشه؟ پس چرا میای زیرش میگی که نه لطفا نگو که کپکام خدای بازیسازیه و فلان؟
              چهارم اینکه منم با جهان باز شدن بازی خیلی مخالفم و به سری ضربه بزرگی میزنه در ضمن بگم که هنوز تایید نشده که گیم جهان بازه یا نه چون هیچ خبری از طرف کپکام نیومده راجب سبک و جهان بازی و اینا همش صحبت های لیکر هاست(تا تریلری از بازی بیرون نیاد نمیشه هیچ چیزی راجبش گفت)
              پنجم درسته که بحث اصلا راجب خرید کپکام نیست اما یکی از دوستان این رو کامنت کرده بود که من هم نظرمو دادم که بعدش شما اومدی و گفتی پای سونی رو وسط نکش و…

              Benyaminبدون‍ تعصب
              • Benyamin گفت:

                سلام، ممنون که نظرت رو به اشتراک گذاشتی. چند نکته رو لازم می‌دونم که بهشون اشاره کنم:

                ۱. **فن‌بوی بودن**: درست میگی، فن‌بوی‌ها گاهی اوقات بیش از حد از یک پلتفرم یا بازی حمایت می‌کنن. ولی این هم در نظر داشته باش که هر کسی حق داره نظر خودش رو داشته باشه و از چیزی که دوست داره دفاع کنه. تفاوت در دیدگاه‌ها می‌تونه به بحث‌های جذاب و سازنده منجر بشه.

                ۲. **تعریف و تمجید**: درست گفتی که تعریف و تمجید بیش از حد ممکنه به ضرر بازی‌ها باشه. اما این مسئله به عهده خود افراده که تصمیم بگیرن چقدر تحت تأثیر نظرات دیگران قرار بگیرن. در نهایت، هر کس باید خودش بازی رو تجربه کنه و نظر خودش رو شکل بده بعدم ما داریم داخل گیمفا نظر میدیم نه داخل خود سایت رسمی کپکام که تحت تاثیر نظرات ما قرار بگیره که بخواد جهان باز بشه.

                ۳. **حق فنبوی بودن**: بله، هر کسی حق داره فن‌بوی باشه، ولی اینکه بیایم بگیم یک شرکت یا بازی خدای فلان چیزه، بدون پشتوانه و دلیل منطقی، فقط باعث میشه بحث‌ها بی‌نتیجه و بی‌فایده بشن. من نگفتم کسی نباید نظرش رو بگه، فقط گفتم بهتره از کلی‌گویی‌های بی‌پشتوانه پرهیز کنیم.

                ۴. **جهان باز شدن بازی**: موافقم که جهان باز شدن همه بازی‌ها همیشه انتخاب خوبی نیست جهان باز بودن یک بازی مانند شمشیر دو سر میمونه . اما اینکه تریلری نیومده و اطلاعات رسمی وجود نداره، نمی‌تونه به این معنا باشه که هیچ احتمالی وجود نداره. باید باز باشیم به احتمالات و با اطلاعات بیشتر قضاوت کنیم.

                ۵. **بحث خرید کپکام**: درست گفتی که بحث اصلی ما راجع به خرید کپکام نبود، اما همونطور که گفتم، آوردن پای سونی یا هر شرکت دیگه‌ای به بحث، بدون دلیل و مدرک فقط باعث انحراف موضوع میشه. نظرات باید بر اساس اطلاعات دقیق و معتبر باشن، نه حدس و گمان.

                این پاسخ سعی کرده تمامی نکات مطرح شده را پوشش دهد و با استدلال‌های منطقی و مستدل، به بحث ادامه بده.

          • Benyamin گفت:

            اولاً، تاریخچه همکاری‌های موفقیت‌آمیز سونی و کپکام به خوبی نشان داده که این دو شرکت می‌تونن با هم همکاری کنن و بازی‌های عالی خلق کنن مثلاً، بازی Resident Evil 2 Remake که روی پلی‌استیشن ۴ منتشر شد، یکی از بهترین نسخه‌های این سری بود و با استقبال فوق‌العاده‌ای از سوی منتقدان و کاربران مواجه شد بعد شما داری میگی کپکام بره زیر سلطه سونی گند میزنه

            ۲. دوماً، سونی همیشه به توسعه‌دهندگان خود آزادی عمل داده تا بهترین کارها را انجام دهند. این موضوع در بازی‌هایی مثل Horizon Zero Dawn و God of War به وضوح دیده می‌شه که هر دو بازی‌هایی با کیفیت بالا و بدون دخالت‌های غیرضروری بودن

            ۳. در نهایت، همکاری با یک شرکت بزرگ مثل سونی می‌تونه به کپکام دسترسی به منابع و فناوری‌های جدید را فراهم کنه که این موضوع می‌تونه به افزایش کیفیت بازی‌های اون ها کمک کنه به عنوان مثال، امکانات پیشرفته‌ی PS5 مثل SSD فوق‌العاده سریع و تکنولوژی‌های گرافیکی جدید، به توسعه‌دهندگان امکان خلق تجربیات بازی‌ای به مراتب بهتر رو میده

            ۴. همچنین، سیاست‌های سونی در حمایت از بازی‌های انحصاری با کیفیت بالا نشون دهنده این هست که این شرکت به کیفیت و نوآوری در بازی‌ها اهمیت میده چیزی که کپکام به عنوان یکی از بزرگترین و معروف‌ترین توسعه‌دهندگان بازی، از اون بهره مند میشن

            ۵. بله، هر دو شرکت اشتباهات و نقاط ضعف خود رو دارن، اما نمی‌شه نادیده گرفت که سونی تونسته محیطی را فراهم کنه که توسعه‌دهندگان بتونن بهترین کارهای خودشون رو انجام بدن و به موفقیت برسن بنابراین، حتی اگر کپکام زیر نظر سونی کار کنه، پس همچنان می‌تونه به تولید بازی‌های با کیفیت بالا و مورد انتظار کاربران ادامه بده پس دوست عزیز حالا دیدی داری اشتباه میگی

            BenyaminAEO
            • AEO گفت:

              اولن که چرا میخوای هر چیزی رو به سونی و پلی استیشن ربط بدی؟
              همچین گفتی که کپکام با سونی همکاری داشته و اومده اویل ۲ ریمیک رو روی PS4 منتشر کرده که هرکی ندونه فکر میکنه اویل ۲ ریمیک انحصاری پلی استیشنه که اینطوری نیست و بازی هم برای PC اومد و هم ایکس باکس

              ۲ اینکه کپکام هیچ نیازی به تکنولوژی جدید نداره و خودشون به این تکنولوژی دسترسی دارن و اگر متوجه باشی میبینی که قبل از انتشار کنسول های جدید و قطعات پی سی شرکت ها میان و یک نمونه از اونها رو برای بازیساز ها ارسال میکنن که کاملا با سخت افزار و معماری اون دستگاه آشنا بشن و بیان بازی های خودشون رو بر پایه اون قطعات درست کنن و برای پرفورمنس بالاتر بازی رو برای اون دستگاه ها یا اون قطعات بهینه کنن که از این لحاظ این حرف شما کاملا بی معنی و بی اهمیت میشه

              ۳ بله هر شرکتی نوآوری و فناوری براش مهمه و هیچ شرکتی از این قاعده مستثنی نیست پس لطفا این فعل رو فقط به سونی نچسبون
              در آخر هم اینکه کپکام که فعلا داره مستقل کار خودش رو ادامه میده و کم و کسری هم نداره که مثلا بگیم بدلیل اینکه سرمایه کم دارن برن و در انحصار یک شرکت بزرگتر قرار بگیرن تا یه بودجه ای برای بازیهاشون اختصاص پیدا کنه و اگر هم خدایی نکرده این اتفاق افتاد میتونن برن و روی سونی یا مایکروسافت حساب کنن در صورتی که خب روی کارهاشون نظاره میشه و باید در چهارچوب قوانینی که براشون تعیین کردن کار بکنن

              Benyaminبدون‍ تعصب
              • Benyamin گفت:

                ارتباط کپکام با سونی و پلی استیشن
                اول از همه، گفتی که چرا هر چیزی را
                به سونی و پلی‌استیشن ربط می‌دم دلیلش واضح هست: سونی یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌ها در صنعت بازی هست. همکاری کپکام با سونی از طریق انتشار بازی‌ها روی PS4 و PS5 نه تنها به دلیل محبوبیت بالای پلی‌استیشن هست، بلکه به دلیل بهره‌برداری از تکنولوژی‌های پیشرفته سونی هست. Resident Evil 2 Remake روی PS4 به خاطر همکاری و تکنولوژی‌های پیشرفته سونی موفقیت بزرگی کسب کرد. انتشار بازی روی پلتفرم‌های دیگر به معنای عدم همکاری نیست، بلکه نشونه ای از استراتژی هوشمندانه کپکام برای دستیابی به بیشترین مخاطب ممکن هست
                2. دسترسی کپکام به تکنولوژی:
                گفتی که کپکام نیازی به تکنولوژی جدید نداره چون خودش به اون دسترسی داره. این ادعا کاملاً نادرست هست. بله، کپکام دسترسی به تکنولوژی داره، اما همکاری با سونی به اون ها این امکان را می‌ده که از تکنولوژی‌های به‌روز و انحصاری بهره‌برداری کنن. ارسال نمونه‌های سخت‌افزار قبل از انتشار کنسول‌ها بخشی از این همکاری‌هاست. همکاری با سونی به کپکام اجازه می‌ده که از تکنولوژی‌های نوآورانه و منحصر به فرد سونی بهره ببرن، همان‌طور که در Resident Evil Village شاهد بهینه‌سازی‌های ویژه برای PS5 بودیم که تجربه بازی را به سطحی جدید ارتقا داد.

                ۳. نوآوری و فناوری:
                بی‌انصافی هست که نوآوری و فناوری را تنها به کپکام محدود کنیم. سونی با ارائه فناوری‌های پیشرفته، مانند VR و SSDهای فوق سریع در PS5، نه تنها به بازی‌سازان بلکه به کل صنعت گیم کمک کرده است. نوآوری‌هایی که سونی به ارمغان آورده، بارها و بارها تجربه بازی را برای گیمرها ارتقا داده و این چیزی هست که نمی‌توان نادیده گرفت دوست عزیزم .
                4. استقلال کپکام:
                کپکام یک شرکت مستقل و قوی هست من هم فن ش هستم و فن فرنچایز رزیدنت اویل هستم ، اما همکاری با شرکت‌های بزرگ‌تر مانند سونی یا مایکروسافت به معنای از دست دادن استقلال نیست. بلکه این همکاری‌ها می‌تونن منابع بیشتری را برای کپکام فراهم کنه و دسترسی به تکنولوژی‌های جدید را تسهیل کنه. اگر کپکام در آینده به منابع بیشتر نیاز داشته باشه، می‌توانه با سونی یا مایکروسافت همکاری کنه و از مزایای آن بهره‌مند بشه، بدون اینکه استقلال خودش رو از دست بده.

                به طور کلی، همکاری‌های استراتژیک بین شرکت‌ها می‌تونه منجر به پیشرفت‌های بزرگتری بشه و این چیزی هست که هم کپکام و هم سونی از آن بهره‌مند شدن.
                ارتباط با سونی و پلی‌استیشن: “منظور از همکاری کپکام و سونی صرفاً به معنای انحصاری بودن بازی‌ها نیست. همکاری می‌تونه در قالب استفاده از پلتفرم‌ها، ابزارها و تکنولوژی‌های مشترک باشه. کپکام از قدرت و محبوبیت پلی‌استیشن بهره برده تا بازی‌های خود را به مخاطبان گسترده‌تری معرفی کنه، همان‌طور که Resident Evil 2 Remake بر روی PS4 منتشر شد و به موفقیت بزرگی رسید. انتشار بازی بر روی پلتفرم‌های دیگر مانند PC و Xbox به معنای عدم همکاری با سونی نیست؛ بلکه نشان‌دهنده انعطاف‌پذیری و استراتژی هوشمندانه کپکام برای رسیدن به بیشترین مخاطب ممکن هست.”
                دسترسی به تکنولوژی: “درست هست که کپکام به تکنولوژی دسترسی داره، اما داشتن دسترسی به تکنولوژی با بهره‌برداری بهینه و همکاری با شرکت‌هایی که در نوآوری پیشرو هستن متفاوت هست. همکاری با سونی به کپکام این امکان را می‌ده که به تکنولوژی‌های جدید و به‌روز دسترسی پیدا کند و از آن‌ها برای بهبود کیفیت بازی‌های خود استفاده کنن. ارسال نمونه سخت‌افزار پیش از انتشار کنسول‌ها نیز بخشی از این همکاری‌هاست تا توسعه‌دهندگان بتونن بهترین عملکرد را از بازی‌های خود استخراج کنن.”

                نوآوری و فناوری: “بدون شک نوآوری و فناوری برای همه شرکت‌ها مهم هست. اما تاکید من بر سونی به دلیل تاریخچه طولانی و موفقیت‌های این شرکت در زمینه نوآوری‌های بازی و تکنولوژی هست. سونی با ارائه تکنولوژی‌های پیشرفته و منحصر به فرد، نه تنها به بازی‌سازان بلکه به کل صنعت گیم کمک کرده هست. برای مثال، فناوری‌های VR و SSDهای پیشرفته در PS5 که تجربه بازی را به سطحی جدید ارتقا دادن.”

                استقلال کپکام: “کپکام بدون شک یک شرکت مستقل و قدرتمند هست بله این قبوله، اما همکاری با شرکت‌های بزرگ‌تر مانند سونی یا مایکروسافت می‌توانه به آن‌ها در دسترسی به منابع بیشتر و تکنولوژی‌های جدیدتر کمک کنه دوست عزیز. این همکاری‌ها الزاماً به معنای از دست دادن استقلال نیستن، بلکه می‌تونن به عنوان یک راه برای تقویت و گسترش قابلیت‌های کپکام در نظر گرفته بشن. شرکت‌ها با همکاری‌های استراتژیک می‌تونن از مزایای متقابل بهره‌مند شوند و به رشد و توسعه بیشتری دسترسی پیدا کنن.”
                به طور کلی، همکاری بین شرکت‌های بزرگ مثل کپکام و سونی می‌تونه به بهبود کیفیت بازی‌ها و تجربه بازی‌کنان کمک کنه، بدون اینکه نیاز به از دست دادن استقلال شرکت‌ها باشه.

        • bbb103 گفت:

          اختیار دارید بزا ۱ ماه از بن کردن ۱۱۰‌کشور توسط سونی بگذره
          بزار یادمون بره ۲ تا بیلد کامل بازی ازش‌هک شد
          بزار فراموش کنیم ۳۰ میلیون کردیت کارت از کاربر های سونی‌هک شد
          بزار یادمون بره بازی انحصاریتون ولورین رو هنوز گیم پلی ازش ندیدید ما رو پی سی تمام‌کردیم :))
          بعد بیا بگو سونی خوبه

          Benyamin
          • Benyamin گفت:

            شمایی که فن بوی پی سی هستید نباید جواب یک فن بوی سونی رو بدید و لطفا اینقدر مایکروسافت . ایکس باکس رو خدای بازی سازی خطاب نکن وگرنه پته شون میریزم رویه آب و دوست عزیز فقط بزار این دهن بسته باشه شمایی که فن بوی پی سی هستید شکی درش نیست که به شرکتی مثل سونی حسادت کنید چرا اینارو تنها میگید چرا از گند کاری هایی که اون مایکروسافت و ایکس باکس انجام میدم چیزی نمی‌گویید میدونی چرا چون فنی بوی پی سی هستید ولی مهم اینه که سونی همیشه اول بوده و هست و خواهد بود رتبه اول رو فروش کنسول بهترین بازی های انحصاری که رو دست ندارن

            Benyamin
            • عزیز دلم شما مثل اینکه فنبوی رو با فن عادی اشتباه گرفتی ….فنبوی بودن چیزه نرمالی بحساب نمیاد حالا میخواد فنبوی هرچی باشه … برادر این حرفا اشتباهع اگه بحث صمیمیت باشه ک خب اکتیویژن هم نسل هشتم بیشتر از نصف عناوینش یچیز انحصاری برای پلی استیشن توش بوده از اسکین بگیر تا … بحث بحثه پوله تو این دنیا پول حرفه اول رو میزنع خلاقیت چیزه خوبیه ولی تا وقتی پول نباشه اون خلاقیت هم نمیتونه ب اون ابعادی ک باید درسته سه آماده شه

              Benyamin
            • bbb103 گفت:

              وجود سوییچ تویه پروفایلم گویای این هست که بنده فن بوی هیچی نیستم هر محصولی خوب باشه میخرم
              همین کله کامنتت رو نقص میکنه
              4 تا کامنت پایین تر خودم داشتم میزدم تو سر اکس باکس
              جمع کن پلاستیک پرستی رو

              Benyamin
              • Benyamin گفت:

                بعد از این همه بحث و جدل حالا داری اعلام میکنی که فن بوی هیچ چیزی نیستی پس چرا از همون اول اعلام نکردی که کار به این جا ها نکشه باز هم میگم من اون ۴ تا کامنت پایین تری که شما دارید میگید که داشتید میزدید تویه سر ایکس باکس رو مشاهده و یا اصلا ندیدم نخوندم شما دوست دارید فن بوی چیزی نباشید نباشید اما حق اینو نداری که به سلیقه بقیه که توهین کنی من دوست دارم به دلایل منطقی فن سونی باشم چون دوستش دارم به دلایل منطقی چون همیشه در اکثر چیز ها رتبه اول رو داره دوستش دارم فن ایکس باکس هم چون ایکس باکس رو دوست داره فن ش هست و روش تعصب داره چون دوستش داره حق هم داره ببین دوست عزیز دارم بهت میگم به سلیقه دیگران هرگز توهین نکن چون نه فن ایکس باکس کوتاه میاد و نه فن سونی مگر کسی به شمایی که فن هیچ کدوم نیستید به سلیقه شما توهین کرده که شما دارید هم تویه سر ایکس باکس میزنید و هم تویه سر سونی حرف های شما کامنت من رو نقض نمیکنه میدونی چرا چون من دیدم شما داری میزنی تویه سر سونی من هم زدم تویه سر ایکس باکس اما خبر نداشتم که شما خودت همین ۴ تا کامنت پایین تر خودت داشتی می‌زدی داخل سر ایکس باکس هر کسی یک نظری و یک سلیقه ای داره بی طرف بودن و فن بوی هیچکدوم بودن دلیل بر تویه سر زدن هر برند و شرکتی نیست میدونی چرا حرف هام دروغ نیست و نقض نمیشه چون با مستند حرف میزنم

          • Benyamin گفت:

            شما هم اختیار داری بزار تا ما هم یادمون بیاد…

            ۱. بزار یادمون بیاد چطور مایکروسافت به خاطر اشتباهاتش در عرضه Xbox 360، میلیون‌ها دستگاه رو به خاطر مشکل “Red Ring of Death” مجبور شد تعویض کنه.

            ۲. بزار یادمون بیاد که Xbox Live در سال ۲۰۰۷ برای هفته‌ها به خاطر مشکلات فنی از کار افتاد و هزاران کاربر دسترسی به سرویس‌هاشون رو از دست دادن

            بزار یادمون بیاد که Xbox One با سیاست‌های سختگیرانه DRM عرضه شد و مجبور شد به خاطر واکنش شدید کاربران عقب‌نشینی کنه.

            بزار یادمون بیاد چطور Microsoft Studios چندین بازی انحصاری مثل Scalebound و Fable Legends رو کنسل کرد و کاربران رو ناامید کرد.

            بزار یادمون بیاد که چطور بازی Halo Infinite با تأخیرهای متعدد و کیفیت پایین در نمایش اولش باعث ناامیدی طرفداران شد.

            ollieBenyamin
            • bbb103 گفت:

              ۱: چراغ قرمز رو میتونستی ببری نمایندگی و عضوی از خدمات پس از فروش بود شما ایرانی حساب نمیشی ارتباطش با مایکروسافت چیه؟
              2 :سال ۲۰۰۷ ؟ داداش میخوای عقب تر برگردیم و بگیم چرا تو ۳ آپریل ۱۹۷۵ بیل گیتس بجای کار چایی خورده؟ میخوای بریم تو زمان باستان؟ ماروله یا داری بحث علمی میکنی؟ بعد خاموش بودن سرور کجا هک شدن حساب بانکی ۳۰ میلیون نفر کجا !؟؟؟؟؟؟؟؟
              3: شما کسیی رو تو این سایت دیدی از اکس باکس وان دفاعی کنه؟
              4: خوب کنسل کرد چیش به ما؟ سونی هم کلی گیم کنسل کرد اصلا کنسل کردن بهتره تا بازی بیاد و خراب کنه
              5: هیلو اینفینیت فعلا پرچم دار شوتر هاست با بالاترین متا ممکن تو ۱۰ سال اخیر
              خوب حالا دیدی ؟

              Benyamin
              • Benyamin گفت:

                سخت است فهماندن حقیقتی به کسی که منافعش در نفهمیدن است
                با عرض عذر خواهی خیلی خیلی عذر خواهی میکنم اما واقعا دوست نداشتم چنین چیزی به شما بگم اما خودتون باعث شدید از اونجایی که واقعا ادب و تربیت خودتون رو رعایت نکردید و تیکه های زشت و بر احترامی ها زیادی کردید و معنی دوست عزیز و احترام اینارو متوجه نشدید و من هم مجبور شدم اول پیام م اینو برای شما بنویسم بعدم با این دلایل منطقی من به شما با وضوح ثابت میکنم که هیلو اینفینیت یکی از بهترین شوتر های تاریخ نیست
                برای بیان این که “هیلو اینفینیت” چرا نمی‌توانه بهترین شوتینگ تاریخ باشه می‌توان به مستندات زیر اشاره بکنیم
                1. **نقص در طراحی و توازن بازی**: بسیاری از نقدها به عدم توازن در گیم‌پلی و طراحی نقشه‌ها اشاره دارن مشکلاتی مانند نقص‌های طراحی در نقشه‌ها، موارد بی‌پاسخ در توازن سلاح‌ها و مشکلات در هوش مصنوعی دشمنان، از جمله مسائلی هستن که بر تجربه بازی تأثیر گذاشته‌ ن
                2. **کمبود محتوا و به‌روزرسانی‌های ناقص**: پس از انتشار، “هیلو اینفینیت” با کمبود محتوا و به‌روزرسانی‌های ناقص مواجه شد. بسیاری از طرفداران به نداشتن حالت‌های جدید و محتوای کافی انتقاد کردن، که این امر باعث کاهش جذابیت و تنوع بازی شد.
                3. **مشکلات فنی و پایدار بودن**: بازی در زمان انتشار با مشکلات فنی و عملکردی زیادی مواجه بود، از جمله مشکلات در سرعت بارگذاری، باگ‌ها و مشکلات اتصال آنلاین. این مشکلات می‌تونن به طور مستقیم بر تجربه بازی تأثیر بزارن و باعث ناامیدی بازیکنان بشن که شد
                4. **نقدهای منفی از طرف منتقدان**: بسیاری از منتقدان به برخی از عناصر بازی، مانند داستان ضعیف و پیشرفت کند آن، نقدهای منفی داشتن این نقدها می‌تونن بر ارزیابی کلی از بازی تأثیر بزارن و موجب عدم موفقیت آن به عنوان “بهترین شوتینگ تاریخ” بشن
                5. **رقابت با عناوین برتر**: در مقایسه با عناوین برجسته دیگه ای که در ژانر شوتینگ وجود دارن، مانند “کال آو دیوتی” یا “بتل فیلد”، “هیلو اینفینیت” نتونست به همان سطح از نوآوری و جذابیت دست پیدا کنه. این رقابت قوی باعث شده تا “هیلو اینفینیت” نتونه به عنوان بهترین شوتینگ تاریخ مطرح بشه

                با توجه به این مستندات، می‌شه به خوبی نتیجه گرفت که “هیلو اینفینیت” نتونسته انتظارات بالا و استانداردهای بالای بهترین شوتینگ‌های تاریخ را برآورده کنه اگر میخوای تا باز هم بنویسم بعدم این چیز ها اصلا چه ربطی به ضریب هوشی داشت؟؟ بعدم در مورد اون حرف شما که میگی کسی رو دیدی که از ایکس باکس وان دفاع کنه بله فن های ایکس باکس تا دلت بخواد بعدم در مورد این تیکه از حرف شما که عرض کردید ارتباط ش با مایکروسافت چیه سال ۲۰۰۷ برگردیم عقب اینکه میگید دارید بحث علمی میکنید ببینید تمامیه اون جملاتی که من به شما گفتم که بزار تا ما هم یادمون بیاد که در فلان سال چندین تا از ابرو بَر ترین خراب کاری ها و گند کاری های ایکس باکس و مایکروسافت رو در عرصه بازی های ویدیویی عنوان کردم چون دیدم که شما دارید به سلیقه کنه فن سونی دارید توهین مکنید و دارید تویه سر سونی میزنید اما من اصلا چنین توهینی به شما نکردم و از اونجایی که من اصلا نمی‌دانستم که شما کاملا فن بوی هیچ کس و هیچ چیزی نیستید پس یادت باشه که هیچ وقت به سلیقه کسی بی احترامی نکنی وگرنه جواب محکم و دفاع کننده از چه فن ایکس باکس هم دریافت می‌کنی و هم جواب دفاع کننده از فن سونی شما بی طرف هستید فن بوی چیزی نیستید نباشید .لی به سلیقه دیگران حق توهین ندارید و بعد اینکه گفتید برگردیم به عصر باستان مارول هست و اینکه هک شدن حساب ۳۰ میلیون نفر اون کجا در جواب به اون کامنت شما بود که زدید تویه سر سونی اگر بعدم اینکه شما میگید بیل گیتس جایی خورده کار نکرده در عرصه ساخت بازی های ویدیویی هیچ ربطی به بیل گیتس نداره چون خود مایکروسافت در عرصه ساخت بازی های ویدیویی خودش مدیر عامل داره

              • Benyamin گفت:

                خوب حرف میزنی بعدش میگی زیاد بود نخوندم این تنها این یکی پیام ت بود برام اومده بود ۲ تا پیام بهم داده بودی نمی‌دونم باگ شده تویه سایت اون یکی دومی پیام برام نیومده خلاصه وقتی که حرف های الکی غیر واقعی میزنی بشین تا آخرش هم جواب طرف مقابل ت رو بخون شاید چیز هایی داخلش نوشته شده که برات خیلی مهمه در رابطه ت 😏😏

          • داداش تا اونجایی ک می‌دونم بلید ک از ولوورین لو رفت کامل نیست چیجوری تمام کردین😂
            از ابتدا آینده احیانا؟

            Benyamin
            • Benyamin گفت:

              نه بابا دوست عزیز داره دروغ میگه مشخصه فن بوی هیچ چیزی نیست بعد داره به سلیقه بقیه رو هم داره حسابی میکوبه ۴ تا کامنت پایین تر میگه داشتم حسابی ایکس باکس رو میکوبیدم حالا ما کاری نداریم بره ایکس باکس رو بکوبه جواب دفاع کننده از فن ایکس باکس دریافت می‌کنه سونی رو داشت میکوبید منم ایکس باکس و مایکروسافت رو کوبیدم در زمینه ساخت بازی های ویدیویی

              Benyaminبدون‍ تعصب
              • bbb103 گفت:

                پروفایل رو ببین گریه کن ps5 که نداری رو در آغوش بگیر

                Benyamin
                • Benyamin گفت:

                  نیازی به گریه کردن نیست چون من خودم یک کامپیوتر ۶۰ میلیونی دارم یک PS5 slim هم دارم پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ۴ هم دارم حالا کی باید بگیره تویه بغلش 😆😆😆😆😆

                  Haj kratos(در انتظار ریمیک سه گانه قدیمی)
                • Benyamin گفت:

                  ببین، از اونجایی که به بیلد ناقص یک بازی به عنوان افتخار از پی‌سی اشاره می‌کنی، واقعا لذت می‌برم. خوش به حالتی که بیلد ناقص رو به پایان رسوندی، اما وقتی که ما پلی استیشن داریم.
                  راستی، از این که از گیم‌پلی بازی‌های هنوز ندیدیش انتقاد می‌کنی، می‌شه فهمید چقدر از پیش‌بینی‌هایت لذت می‌بری. امیدوارم وقتی بالاخره بازی رو کامل ببینی، در آغوش گرم همون پی‌سی که می‌گفتی غرق نشی!”
                  پ.ن: «آره، تا وقتی که به بیلدهای ناقص و ادعاهای پیش‌بینی شده دل خوش می‌کنی، ما پلی‌استیشن دارها بازی‌های با کیفیت و محتوای رو تجربه می‌کنیم. بعدی رو هم ‘تموم کنی’!”
                  گریه کردن رو بزار برای وقتی که بهترین بازی‌های نسل جدید روی PS5 رو فقط توی ویدیوهای یوتیوب می‌بینی، در حالی که ما با بهترین گرافیک و عملکرد بازی می‌کنیم. محرومه!”

            • bbb103 گفت:

              نه کامل نبود ولی اون بیلد رو ما تموم کردیم و شما هنوز گیم پلی رو ندیدی
              آها یادم رفت گیم پلیش آشغاله

              Haj kratos(در انتظار ریمیک سه گانه قدیمی)Benyamin
              • Benyamin گفت:

                وقتی پی سی ت برای اجرای ولورین حتی به حالت نمایش هم نرسیده گیم پلیس بنظرت اشغال میاد ؟؟ خیلی جالب هست که اونچه رو که ندیدی رو نقد می‌کنی بله ما به آینده نگاه میکنیم آینده داره بازی هارو میسازه در PS5 چون حالی که پس از شماست هنوز گذشته رو مرور می‌کنه

                بدون‍ تعصب
                • bbb103 گفت:

                  های اند تر از پی سی من وجود نداره عزیز تو عکس مشخص نیست؟ ۴۰۷۰ ti برق نمیزنه؟ آها شما قطعات رو نمیشناسی :))

              • Benyamin گفت:

                گریه کردن رو بذار برای وقتی که بهترین بازی‌های نسل جدید روی PS5 رو فقط توی ویدیوهای یوتیوب می‌بینی، در حالی که ما داریم با بهترین گرافیک و عملکرد بازی می‌کنیم. اگه گیم‌پلی ولورین آشغاله، پس باید واقعاً خوشحال باشی که پی‌سی‌ات هنوز از همچین شاهکاری محرومه!”
                وقتی حرف از شاهکارهای نسل جدید مثل Wolverine می‌زنی، باید بدونی که تجربه‌ی واقعی این بازی‌ها روی PS5 به اوج خودش می‌رسه، نه با یه بیلد ناقص روی پی‌سی. اگه گیم‌پلیش به نظرت آشغاله، شاید بهتره منتظر بمونی تا یه روزی کارت گرافیکت بتونه با واقعیت رقابت کنه، وگرنه مثل اینه که از توی آینه بخوای به یه تصویر سه‌بعدی نمره بدی!
                یادت باشه، بعضی‌ها رویاهاشون رو با تماشا زنده می‌کنن، بعضی‌ها فقط با دانلود!”

              • Benyamin گفت:

                چهل هفتاد تی؟ خوبه که به خودش مغرور باشی، اما وقتی که GPUهایش واقعاً معنی دارن و از ارقام میرن، چند سالی گذشته. شاید هم درخششی که ازش حرف میزنی. باشه تا از حفظ باشه.
                راستی، یا اینکه قطعات رو می‌شناسم نه، ربطی به این نیست که تجربه‌ بازی‌ها رو در نهایت روی چی به دست میارم. کیفیت بازی در نهایت به پلتفرمی برگرده که پشتش ایستاده، نه فقط قطعاتی که داخلش قرار گرفته هست. مهم اینه که بازیهایی که ازش لذت میبرم، بدون نیاز به آپگرید مداوم و مشکلات سخت افزاری، همونطور که باید تجربه بشن، اجرا کن.
                پ.ن: درخشندگی واقعی اون چیزیه که تجربه بازی توی PS5 به همراه میاره، نه فقط قدرت خام کارت گرافیک.”

              • Benyamin گفت:

                یک کارت گرافیک پرزرق و برق، ولی کاش این درخشش فقط توی اعداد و ارقام نبود و توی تجربه‌ای واقعی بازی هم به چشم می‌آومد. پز میدی.
                شاید به جای اینکه قطعات سخت افزاری افتخار کنی، بهتره یه لحظه به این فکر کنی که چرا هنوز باید بازی هات رو دستکاری کنی تا یه عملکرد قابل قبول برسی، اون هم توی عصر جدید
                پ.ن: قطعات سخت افزاری برای این خوبن که تجربه بازی رو بهتر کنن، نه اینکه فقط روی کاغذ قوی به نظر برسن. شاید به جای کارت گرافیک، بهتره روی تجربه‌ای واقعی بازی کنی

    • یعنی چی مایکروسافت کپ کام و بخره😐
      کپ کامو قاطی سیاستای سونی یو مایکروسافت نکن راهی ک الان داره می‌ره درسته

      Benyaminامیر پورحسینیAEO
      • Benyamin گفت:

        سلام دوست عزیز دوست عزیز من هم مثل شما فن سونی هستم اما در مورد این تیکه از حرف شما که اینو گفتید می‌خوام براتون قشنگ بگم که کپکام خودش خیلی وقته با سونی همکاری داره و امکانش ضعیف هست بره زیر سلطه مایکروسافت *ببین، در مورد سوالت که “چرا مایکروسافت کپ‌کام رو بخره؟” باید بگم که دلایل خیلی زیادی برای عدم تمایل به چنین اتفاقی وجود داره که بهتره با دقت بررسی کنیم.**
        1. **تاریخچه همکاری موفق بین کپ‌کام و سونی:**
        – کپ‌کام و سونی از زمان‌های دور همکاری نزدیکی داشتن. بازی‌های مهمی مثل **”Resident Evil 2 Remake”** و **”Monster Hunter: World”** به‌طور ویژه برای کنسول‌های پلی‌استیشن بهینه شده و به موفقیت‌های بزرگ تجاری دست یافتن. این همکاری‌ها نه تنها به نفع کپ‌کام بلکه به نفع سونی هم بوده و به رشد برند و بازی‌های کپ‌کام کمک کرده .
        2. **کیفیت مدیریت و حمایت از توسعه‌دهنده ها:**
        – **سونی** به‌عنوان یک پلتفرم، به خاطر حمایت و منابعی که به توسعه‌دهندگان ارائه می‌دهد، شناخته شده هست. کپ‌کام در این مدت بهره‌برداری قابل توجهی از این حمایت‌ها کرده . **مایکروسافت**، در حالی که در خرید استودیوهای متعدد موفق عمل کرده، معمولاً به جای تمرکز بر روی پشتیبانی واقعی از توسعه‌دهندگان، به خرید و انحصاری کردن توجه داره که ممکن هست به کیفیت محصولات لطمه بزنه.
        3. **تجربیات قبلی با استودیوهای تحت مالکیت مایکروسافت:**
        – نگاهی به **استودیوهای زیرمجموعه مایکروسافت** مانند **”Rare”** و **”Obsidian”** نشون میده که این شرکت به ندرت تونسته تا انتظارات را به‌طور کامل برآورده کنه. **”Halo Infinite”** و **”Redfall”** نمونه‌های برجسته‌ای از مشکلات مدیریتی و کیفی در پروژه‌های مایکروسافت هستن.
        4. **آثار منفی بر روی بازی‌های کپ‌کام:**
        – اگر کپ‌کام به زیر مجموعه مایکروسافت بره، ممکن هست کیفیت محصولات کاهش پیدا کنه که میکنه. مشکلاتی که در بازی‌های تحت مالکیت مایکروسافت دیدیم، از جمله **”Crackdown 3″** و **”State of Decay 2″**، نگران‌کننده هستن و می‌تونن به کیفیت بازی‌های کپ‌کام هم آسیب بزنن.
        **در نهایت، باید گفت که تغییر این وضعیت، نه تنها به ضرر کپ‌کام بلکه به ضرر جامعه گیمرها هم هست. حمایت از استودیوهایی که تجربه موفقی در همکاری با سونی داشتن، بهترین گزینه هست تا از کیفیت و خلاقیت این بازی‌ها کاسته نشه
        **پس لطفاً با در نظر گرفتن این نکات، به دقت بیشتر در مورد مسائل تصمیم‌گیری کن دوست عزیزم
        **همیشه موفق باشی

        بدون‍ تعصب
      • Benyamin گفت:

        ۱. **مدیریت و حمایت بیشتر سونی:**
        – سونی به‌طور مستمر به استودیوهای خود و توسعه‌دهندگان خارجی مانند کپ‌کام منابع و پشتیبانی زیادی رو ارائه می‌ده. این شامل ارائه ابزارهای توسعه، پشتیبانی مالی و بازاریابی قوی هم هست که موجب موفقیت‌های بزرگ در بازی‌هایی مانند **”Resident Evil Village”** و **”Monster Hunter: World”** شده .
        2. **کیفیت و بهینه‌سازی بالاتر:**
        – بازی‌های کپ‌کام معمولاً برای کنسول‌های پلی‌استیشن بهینه شده و کیفیت بالاتری از نظر گرافیک و عملکرد ارائه می‌دن. همکاری نزدیک با سونی به توسعه بهینه‌ترین نسخه‌های بازی‌ها منجر شده . **”Resident Evil 2 Remake”** و **”Monster Hunter Rise”** نمونه‌های موفق این بهینه‌سازی هستن که از نظر فنی و بصری در پلی‌استیشن برتری دارند.
        3. **تجربه منفی با استودیوهای تحت مالکیت مایکروسافت:**
        – **”Halo Infinite”** و **”Redfall”** نمونه‌های برجسته‌ای از مشکلات کیفیتی و مدیریتی در پروژه‌های مایکروسافت هستن. این مشکلات شامل کاهش کیفیت، تأخیرهای مکرر و عدم تحقق انتظارات گیمرها هم هست که نشون میده مایکروسافت نمی‌تونه به‌طور مؤثر استودیوهای خودش رو هم مدیریت کنه.
        4. **فقدان تمرکز بر کیفیت بازی‌ها:**
        – مایکروسافت بیشتر به خرید استودیوها و انحصاری کردن بازی‌ها توجه داره تا به کیفیت و بهینه‌سازی بازی‌ها. مشکلاتی مانند **”State of Decay 2″** و **”Crackdown 3″** نشان می‌دهد که مایکروسافت بیشتر به دنبال رشد تعداد استودیوها و بازی‌های انحصاری هست تا بهبود کیفیت واقعی اونها.
        5. **تجربیات موفق گذشته:**
        – همکاری‌های گذشته بین سونی و کپ‌کام موفقیت‌های بزرگی را به همراه داشته . **”Resident Evil 7″** و **”Monster Hunter World”** از جمله بازی‌هایی هستن که تحت همکاری نزدیک با سونی به موفقیت‌های بزرگ تجاری و انتقادی دست یافته‌ ن . این موفقیت‌ها نشون می‌دن که همکاری نزدیک به نفع هر دو طرف بوده .
        . **پشتیبانی از فناوری‌های نوین:**
        – سونی به‌طور پیوسته به معرفی و پشتیبانی از فناوری‌های نوین در کنسول‌های خود مانند **PS5** پرداخته که به بازی‌ها و استودیوهای طرف سوم مانند کپ‌کام این امکان رو میده تا از این فناوری‌های جدید بهره‌برداری کنن و بازی‌های بهتری تولید کنن.
        7. **پیشینه همکاری و تجربه:**
        – پیشینه همکاری سونی و کپ‌کام به سال‌ها قبل برمیگرده و در این مدت، کپ‌کام تونسته از منابع و پشتیبانی سونی به بهترین شکل استفاده کنه. تغییر مالکیت به مایکروسافت می‌توانه این تعاملات مثبت را به خطر بیندازد و کیفیت بازی‌ها را تحت تأثیر قرار بده.
        **نتیجه‌گیری:
        – **اگر کپ‌کام به مایکروسافت منتقل بشه، احتمالاً
        مشکلات و خرابی‌هایی مشابه با سایر استودیوهای تحت مالکیت مایکروسافت را تجربه میکنه** این شامل کاهش کیفیت بازی‌ها، مشکلات مدیریتی، و عدم تحقق انتظارات گیمرها هست. در مقابل، همکاری با سونی به کپ‌کام این امکان را داده که بازی‌های موفق و باکیفیت تولید کنه که همگی از پشتیبانی و بهینه‌سازی قوی برخوردارن.
        **پس بهتر هست کپ‌کام تحت همکاری با سونی باقی بمونه تا از موفقیت‌های بیشتر و کیفیت بالاتر بازی‌ها بهره‌برداری کنه. و اینکه مایکروسافت بخواد کپکام رو بخره احتمالش خیلی کمه

        با احترام،بنیامین (فن سونی )

        بدون‍ تعصب
      • Benyamin گفت:

        سلام دوست عزیزم ازت متشکرم که اون پیام هایی که بهت دادم حامی از اینکه کپکام همین الانشم هم زیر سلطه سونی هست و همکاری های موفقیت آمیز شون رو برات نوشتم و برات نوشتم که اگر بره زیر سلطه مایکروسافت اگر به فرض بگیریم چه مشکلاتی که پیش نمیاد رو قشنگ خوندی اما دوست عزیزم یک پیام برام نوشتی اما هر چی روش کلیک میکنم نمی‌دونم به دلیل باگ یا هر چیز دیگه ای برام نمیاد پیام ت برام باز نمیشه اما یکبار دیگه یا چند بار دیگه همین مطلبی را. که عرض کردید رو برام بنویس چون برام پیامی که برام نوشتی رو برام نیومده

        بدون‍ تعصب
    • Reyam- گفت:

      اگر بخره باید با رزیدنت ایول ، مانستر هانتر ، استریت فایتر و… خداحافظی بکنیم

      Benyaminبدون‍ تعصب
    • Corvo Attano گفت:

      کپکام از بهترین و سالم ترین استدیو های بازی سازی هستش

    • علی گفت:

      داداش من پی سی پلیرم و ربطی به من نداره
      اما مگه کنسول پلیرا قدرت کنسول ها رو به ترافلاپس ، محاسبه نمی کنن؟
      خب سری ایکس ۱۲ ترافلاپسه
      ps5 ده ترافلاپس

      🌍G🎮P🔐B(کجایی Ezio ؟ )∞مترسک ( pc gamer ) 💚A0seyed0AAXEUS
    • حجم فشاری که یک عدد فنبوی سونی تحمل میکنه>>>>

      🌍G🎮P🔐B(کجایی Ezio ؟ )∞AXEUS
    • Hitasep گفت:

      دوستان من ایکس باکس سری اس داشتم و الان پی اس فایو دارم بعد شیش هشت ماه تجربه میگم
      اون قضیه اس اس دی خفن پی اس فایو چرت و پرته مثال میزنم موقع شروع رد دد لودینگ به صورت عکس هایی از مناظر میاد درسته دیگه؟ هم تو پی اس فایو هم تو ایکس باکس اونم سری اس با یه سرعت کاملا برابر میومد
      یا حتی بازی های مشابهی که بازی کردم بازم فرق خاصی نداشت
      تنها برتری که میتونم از لحاظ سخت افزاری به پی اس فایو بدم داشتن قابلیت پرفورمنس و کوالیتی بعضی از بازی هاس که فکر نمیکنم کسی دلش بخواد ۶۰ فریم رو از دست بده که تو ایکس باکس معمولن رو پرفورمنس هدفه
      از انحصاری ها هم که میتونم بگم برای من یکی همشون تقریبا طبل توخالی بودن به جز گاد آف وار ۲۰۱۸ ، اسپایدرمن ۲ ، استرو بات و احتملا گوست آف سوشیما و. انچارتد که هنوز شروع نکردم
      و لازمه بگم من لست آف اس ۱ و ۲ ، اسپایدرمن ۱ و مایلز مورالز ، گاد آف وار رگنراک ، هورایزن زیرو داون و وست رو تجربه کردم
      و میگم هنوزم به جز موارد بالا همشون برام معمولی بودن
      خلاصه که بت نسازید منم هیتی به پی اس فایو ندادم واقعیت هارو نوشتم اینجا جاش نبود مگه نه راجب بدی های ایکس باکسم می‌نوشتم
      کسی خواست بخره میتونم راحبش مشاوره بدم کدوم برای اون شخص بهتزه

      xbox gamer
      • رفیق ردد ۲ هنوز نسخه ps5 براش عرضه نشده برای قضاوت اس اس دی اول مارول اسپایدرمن ۲ رو تجربه کنین بعد برین سراغ قضاوت 🙂🙏
        بحث بحث صلیقس صحیح ولی من ب کسی ک حداقل ب لست ۱ بگه مسخره میگم دروغ گوی فنبوی البته منظورم باشما نبودا حالا میگم سلیقس چون بازی هایی ک تجربه کرد جز دو یا ستا حقیقتا برا منم معمولی بحساب میمود و باهاتون موافقم مخصوصا سریع هورایزن با احترام ب فناش🙏
        پیشنهاد میکنم گوست اف سوشیما ،برای دیدن قدرت اس اس دی مارول اسپایدرمن ۲،گاد آف وار ۳،هر چهار نسخه انچراتد ،دیزگان رو تجربه کنین بازی زیاد هست ولی تو ذهنم نیست درحال حاظر سره گاد ۲۰۱۸ چون گفتی از لست خوشم نیومد احتمال میدم ازش لذت نبرید چون کمی وایب لست رو میده

        • Hitasep گفت:

          رفیق اونی که با وعده های تریلر ها و برچسب روی جعبه که زده فور کی ۱۲۰ فریم hdr می‌ره میشینه پای کنسول
          نمیتونه بهونه ی این نسخه پی اس فایوش نیومده رو تحمل کنه!!!!
          من با سری لست کلا حال نکردم البته هیچوقت نمیگم فلان گیم بده چون باهاش حال نکردم صرفا برای من خوب نبوده
          و بهت گفتم من توی گیم های پی اس با God 2018 و اسپایدرمن ۲ و استرو بات حال کردم
          گوست آف سوشیما و انچارتد رو تجربه نکردم ولی بنظرم دوستشون دارم
          بقیه رو که نوشتم تجربه کردم و خوشم نیومده

  • هواپیمای فیلم سازی کپ کام نا بهینه است برای نساختن هیچ فیلمی بدرد نمی خورد .

    Mono and 6Abas ghasabBenyaminAEOlul-bookxbox gamer19Hamid75
  • بعید هست که خودشون نتونسته باشن ، احتمالا منتظر بودن که همین اتفاق بیفته یعنی مایکروسافت سر کیسه رو شل کنه !

    A0seyed0ABenyaminlul-bookموز خندان(خدانگهدار👋👋)ARSHIAAAA19Hamid75∞ollieWalleR MaN
  • bbb103 گفت:

    برای یه ابر کمپانی که بزرگترین تولید کننده نرم افزار دنیا هست همچین مشکلاتی و خصوصا تا این زمان ادامه داشتنشون به شدت زشت هست
    امیدوارم سر عقل بیان مدیران اکس باکس
    2 هفته چایی شیرینی خوردن رو ول کنن و کار کنن

    SCHNOZ(jonatanreid) Ethan Marsموز خندان(خدانگهدار👋👋)AV19Hamid75
گزارش: همکاری مایکروسافت و کپکام برای حل مشکل MT Framework روی Xbox - گیمفا