بازی های ترند ویندوزی سال ۲۰۲۴ - گیمفا
بازی های ترند ویندوزی سال ۲۰۲۴ - گیمفا
بازی های ترند ویندوزی سال ۲۰۲۴ - گیمفا
بازی های ترند ویندوزی سال ۲۰۲۴ - گیمفا
بازی های ترند ویندوزی سال ۲۰۲۴ - گیمفا
بازی های ترند ویندوزی سال ۲۰۲۴ - گیمفا

بازی های ترند ویندوزی سال ۲۰۲۴

کسری نراقی
۱۸:۴۵ ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
بازی helldivers 2

در سال ۲۰۲۴ بازی‌های ویدئویی زیادی برای کامپیوترهای شخصی‌ راهی بازار شدند که یکسری از آن آن‌ها شدت مورد توجه گیمرها قرار گرفتند. در این مطلب قصد داریم بیش از ۱۰ بازی ترند ویندوزی در سال ۲۰۲۴ را به شما معرفی کنیم.

Helldivers 2

یکی از بازی‌های پر سروصدا و ترند سال ۲۰۲۴ که برای کامپیوترهای ویندوزی منتشر شد، بازی Helldivers 2 بود. یکی از بازی‌های جدیدی که سونی آن را هم‌زمان برای PS5 و ویندوز منتشر کرد. این بازی یک اکشن سوم شخص بسیار هیجان‌انگیز به شمار می‌رود. البته این بازی به صورت چند نفره دنبال می‌شود و می‌توانید با گیمرهای دیگر تیمی تشکیل دهید و به واسطه آن حشره‌های غول پیکر بازی را شکست دهید.

Elden Ring Shadow of the Erdtree Edition

از دیگر بازی‌های ترند سال ۲۰۲۴ که برای پلتفرم‌های مختلف از جمله ویندوز منتشر شد، DLC بازی Elden Ring بود. این DLC که Shadow of the Erdtree Edition نام دارد، حسابی مورد توجه گیمرها قرار گرفت. باس فایت‌های سخت و نفس‌گیر و سرزمین‌های جدید در انتظار گیمرها است. این بازی ساعت‌ها گیم پلی را پیش روی علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

Dragon’s Dogma 2

کپکام در سال ۲۰۲۴ یکی از بهترین بازی‌های خودش را راهی بازار کرد. بازی Dragon’s Dogma 2 یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی امسال به حساب می‌آید که برای کامپیوترهای ویندوزی هم منتشر شد. این بازی گرافیک بسیار خوبی دارد و از گیم پلی زیبایی هم بهره می‌برد. مبارزه با هیولاهای مختلف و جانورهای غول پیکر لذت تجربه این بازی را چند برابر کرده است.

Tekken 8

اگر به دنبال یک بازی مبارزه‌ای هیجان هستید که بتوانید آن را روی ویندوز هم تجربه کنید، قطعا تیکن ۸ یکی از این بازی‌ها خواهد بود. تیکن ۸ به واسطه DLCهای جذاب و گیم پلی درگیرکننده‌ای که دارد، در سال ۲۰۲۴ هم پرطرفدار است. این بازی گرافیک بسیار شگفت‌انگیزی را هم ارائه می‌کند که قطعا مورد توجه بسیاری از گیمرها قرار می‌گیرد.

بازی tekken 8

LIKE A DRAGON: INFINITE WEALTH

اگر به دنبال یک بازی متفاوت می‌گردید، بد نیست که LIKE A DRAGON: INFINITE WEALTH را تجربه کنید. این بازی ژاپنی از نظر داستان که فوق‌العاده است. از نظر جلوه‌های بصری هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. گیم پلی بازی بسیار متنوع است و بخش‌های زیادی را در بازی مشاهده می‌کنید که شما را سرگرم می‌کنند.

Palworld

یکی دیگر از بازی های ترند ویندوزی در سال ۲۰۲۴ بازی Palworld بود. بازی‌ای که در کنار عرضه برای کامپیوترهای شخصی برای ایکس باکس هم منتشر شد. این بازی با الگوبرداری از سری پوکمون ساخته شد و به شدت مورد توجه گیمرها قرار گرفت. در واقع می‌توان گفت که Palworld نسخه‌ای جدید از سری پوکمون است که این بار با سلاح‌های مختلف ترکیب شده است.

PRINCE OF PERSIA: THE LOST CROWN

در سال ۲۰۲۴ شاهد عرضه یک Prince of Persian جدید هم بودیم. بازی‌ای که حتی دوبله فارسی هم داشت. بازی PRINCE OF PERSIA: THE LOST CROWN به واسطه گیم پلی بسیار جذاب و روند فوق العاده‌ای داشت سریع به یکی از بازی های ترند ۲۰۲۴ برای ویندوز و پلتفرم‌های مختلف تبدیل شد.

LETHAL COMPANY

بازی LETHAL COMPANY یک بازی ترسناک عجیب و منحصر به فرد است.  در این بازی گروهی از بازیکنان در سیاره‌ای بیگانه قرار می‌گیرند و باید از خطرات مختلف جان سالم به در ببرند. در حالی که گرافیک بازی شاید در نگاه اول خیلی ساده باشد، اما زمانی که خودتان در بازی می‌بینید، متوجه می‌شوید که همه چیز برای ترساندن شما آماده شده است.

بازی lethal company

PACIFIC DRIVE

یکی دیگر از بازی های جذاب و خوش ساختی که در سال ۲۰۲۴ برای کامپیوترهای ویندوزی منتشر شد، PACIFIC DRIVE بود. این بازی ترکیبی جذاب از یک بازی روگ‌لایک و سوروایول و شبیه ساز رانندگی بود.  در این بازی کلی اتفاق به صورت خودکار رخ می‌دهد و چیزی قابل پیش بینی نیست. همین موضوع گیم پلی بازی را بسیار جذاب کرده است.

ANIMAL WELL

بازی ANIMAL WELL یکی از بهترین بازی‌های مستقل سال ۲۰۲۴ و یکی از بازی‌های ترند امسال بود که خیلی‌ها آن را دوست داشتند. این بازی پازل‌هایی بسیار هوشمندانه را پیش روی گیمرها قرار می دهد. اگر به دنبال یک چالش جدید می‌گردید، حتما این بازی را تجربه کنید.

Suicide Squad: Kill the Justice League

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League تا قبل از زمان عرضه حساب ترند بود. اما زمانی که عرضه شد، همه را نا امید کرد. با این حال نمی‌توان این موضوع را ندیده گرفت که Suicide Squad: Kill the Justice League یکی از ترند ها و مورد انتظار ترین بازی‌های ۲۰۲۴ بود.

اگر به دنبال تجربه این بازی‌های رو کامپیوتر هستید، می‌توانید یک لپ تاپ گیمینگ مناسب از پلازا دیجیتال خریداری کنید. پلازا دیجیتال مدل‌های مختلفی از لپ تاپ گیمینگ ایسوس و لپ تاپ گیمینگ لنوو و دیگر برندها را با قیمت‌های مناسب در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

boy gamerبدون‍ تعصب

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی های ترند ویندوزی سال ۲۰۲۴ - گیمفا
بازی های ترند ویندوزی سال ۲۰۲۴ - گیمفا
بازی های ترند ویندوزی سال ۲۰۲۴ - گیمفا
بازی های ترند ویندوزی سال ۲۰۲۴ - گیمفا
بازی های ترند ویندوزی سال ۲۰۲۴ - گیمفا
بازی های ترند ویندوزی سال ۲۰۲۴ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بازی های ترند ویندوزی سال ۲۰۲۴ - گیمفا