بازی Dragon Age: The Veilguard دارای ۱۴۰,۰۰۰ خط دیالوگ ضبط شده است

محسن رضوی فر
۰۹:۰۳ ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

اطلاعات جدید منتشر شده نشان می‌دهد که بازی نقش‌آفرینی Dragon Age: The Veilguard از ۱۴۰,۰۰۰ خط دیالوگ برخوردار است.

Dragon Age: The Veilguard قرار است در پاییز امسال عرضه شود و در آن زمان یک دهه از انتشار آخرین قسمت این مجموعه، یعنی Dragon Age: Inquisition، می‌گذرد. در حالی که این فاصله زمانی برای طرفداران طولانی بوده، اما اعضای تیم توسعه‌دهنده می‌گویند که مقیاس پروژه مستلزم زمان بیشتر برای توسعه بوده است.

جان اپلر (John Epler) که به عنوان مدیر خلاقیت در بایوور (BioWare) فعالیت می‌کند، طی مصاحبه با وبسایت GamesRadar در خصوص چرخه توسعه Dragon Age: The Veilguard صحبت کرد. وی در این باره گفت:

ما می‌خواستیم مطمئن شویم که کار درستی را در ساخت این بازی انجام می‌دهیم و بهترین نسخه از این اثر اکشن نقش‌آفرینی را بسازیم.

طبق گفته این توسعه‌دهنده، صداپیشگان بازی به مدت پنج سال است که روی آن کار می‌کنند. اشلی بارلو (Ashley Barlow)، کارگردان بخش اجرا، می‌گوید این اثر نقش‌آفرینی دارای ۱۴۰,۰۰۰ خط دیالوگ ضبط شده است و ۶۰,۰۰۰ مورد از آن‌ها تنها به قهرمان داستان اختصاص دارد. در واقع هر گونه از شخصیت اصلی (که هر یک صداپیشه متفاوتی دارد) از ۱۵,۰۰۰ خط دیالوگ برخوردار است.

لازم به ذکر است که مراحل اولیه توسعه Dragon Age: The Veilguard با مشکلات زیادی همراه بود و این اثر با ریبوت مواجه شد. در واقع مدتی طول کشید تا بایوور رویکرد یک اثر تک‌نفره کامل را برای این بازی اتخاذ کند.

بازی Dragon Age: The Veilguard در مقایسه با عناوین قبلی بایوور از دیالوگ‌های بیشتری برخوردار است. به عنوان مثال، بازی Dragon Age Inquisition از ۸۰,۰۰۰ خط دیالوگ و Mass Effect: Andromeda از ۶۵,۰۰۰ خط دیالوگ برخوردار هستند.

Dragon Age: The Veilguard در پاییز امسال برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد. طبق گفته بایوور، تاریخ انتشار این بازی در اواخر تابستان اعلام می‌شود.

MohammadMehran.BaThe World Ender19Hamid75fanboy hunterDrogonHELLO.BROTHERSتنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )sefirot2011

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید