ساخت فیلم Constantine 2 بدون درجه سنی بزرگسال؟

ایلیا عسگری
۱۳:۳۰ ۱۴۰۳/۰۵/۰۵

یکی از نگرانی‌های طرفداران به ساخته شدن فیلم Constantine 2 با درجه سنی متفاوتی مربوط می‌شود که روال کار سال‌های اخیر هالیوود برای جذب مخاطب بیشتر بوده است.

یکی از جذاب‌ترین فیلم‌های فانتزی و ترسناک سینمای هالیوود به ساخته فرانسیس لارنس تحت عنوان Constantine
مربوط می‌شود که در سال ۲۰۰۵ میلادی با اقتباس از کمیک‌های دی‌سی و با نقش آفرینی تماشایی کیانو ریوز به اکران در آمد تا روایت هیجان انگیزی حول محور تقابل خیر و شر را به تصویر بکشد. از آن زمان تا به امروز طرفداران این فیلم خواستار ساخته شدن دنباله‌ای بر آن بوده‌اند که بارها و بارها تولید آن با تاخیر مواجه شده است؛ آن هم در شرایط فعلی هالیوود که کمیت بر کیفیت ترجیح داده شده و آثاری فاجعه‌بار تنها برای کشاندن تعداد بیشتری از بینندگان به سینما ساخته می‌شود که موجبات نگرانی طرفداران کیانو ریوز را به همراه داشته است.

در شرایطی که با آغاز به کار دنیای سینمایی جدید دی‌سی، تمام فیلم و سریال‌های خارج از این فرنچایز لغو و برای همیشه فراموش شدند (به استثنا دنیای بتمن مت ریوز)، بسیاری از مخاطبین نگران وضعیت Constantine 2 شده تا حدی که در نهایت واکنش سازندگانش را در پی داشت تا اعلام نمایند که هیچ خطری ساخت این دنباله را تهدید نمی‌کند. حال به لطف برگزاری کامیک‌کان امسال که به زودی آغاز خواهد شد، لورنزو دی بوناونتورا و آکیوا گلدزمن به عنوان تهیه‌کنندگان فیلم نخست اعلام کردند که تیم نویسندگان آن‌ها مشغول تکمیل فیلم‌نامه بوده و به زودی می‌توانند پروسه تولید را آغاز نمایند.

در پاسخ به سوال مطرح شده مبنی بر درجه سنی بزرگسال نیز واکنش مرموزانه‌ای از خود بروز داده و اعلام کردند که فعلاً پاسخی برای این سوال نداشته و تا زمان تکمیل فیلم‌نامه نمی‌توانند درباره مقوله درجه سنی صحبت نمایند. یکی از مهمترین ویژگی‌های فیلم نخست به نمایش سکانس‌های دلهره‌آور و وحشتناکی مربوط می‌شد که به هیچ عنوان برای مخاطبینی از تمام سنین مناسب نبود، رویکردی که تاثیر به سزایی در جذابیت آن داشت و نادیده گرفته شدنش می‌تواند به کیفیت نهایی دنباله‌اش لطمه وارد نماید.

در هر حال باید صبر کرد تا ببینیم که پس از تکمیل فیلم‌نامه Constantine 2 تصمیم سازندگان من باب درجه سنی چگونه خواهد بود.

منبع: کولایدر

essi007aliDARKSIRENBehzaadXbox Fanbrother of deathB-mannimaLone_wild

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید